Θερινό μάθημα στη διαχείριση προϊόντων μόδας
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Barcelona, Ισπανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 εβδομάδες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 1.900
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jul 2024
Εισαγωγή
Αυτό το καλοκαιρινό μάθημα απευθύνεται σε πτυχιούχους σχεδιασμού μόδας και μάρκετινγκ που θέλουν να βελτιώσουν τις γνώσεις τους για τα προϊόντα μόδας για να πάνε στην επαγγελματική βιομηχανία. Πωλητές, και διευθυντές πωλήσεων και λιανικής, ενδιαφέρονται να εμβαθύνουν στον τομέα των προϊόντων μόδας για να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους και να ξεχωρίσουν από άλλους επαγγελματίες.
Δημιουργικά από διαφορετικούς τομείς (γραφικά, εσωτερικά ή σχεδιαστικά προϊόντα) έλκονται από το σύστημα μόδας και τη λειτουργία της συλλογής και ενδιαφέρονται να διευρύνουν και να εξειδικεύσουν τις προτάσεις που πρέπει να δοθούν στους πελάτες τους. Διευθυντές προϊόντων, παραγωγής και logistics και σχεδιαστές πωλήσεων, που θέλουν να επιτύχουν ένα ευρύτερο όραμα της μόδας και να κατανοήσουν τη δημιουργία συλλογών προσαρμόζοντάς τις στις τάσεις και τις αγορές ταυτόχρονα. Visual managers και agencies που αναζητούν τη διεύρυνση της στρατηγικής οπτικής του προϊόντος τους, την κίνηση του στα καταστήματα και την προσαρμογή του στις ανάγκες που έχουν οι χρήστες.
Ιδανικοί μαθητές
Προφίλ μαθητή
Αυτό το μάθημα απευθύνεται σε πτυχιούχους σχεδιασμού μόδας και μάρκετινγκ που θέλουν να βελτιώσουν τις γνώσεις τους για τα προϊόντα μόδας για να πάνε στον επαγγελματικό κλάδο. Πωλητές, και διευθυντές πωλήσεων και λιανικής, ενδιαφέρονται να εμβαθύνουν στον τομέα των προϊόντων μόδας για να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους και να ξεχωρίσουν από άλλους επαγγελματίες.
Δημιουργικά από διαφορετικούς τομείς (γραφικά, εσωτερικά, ή σχεδίαση προϊόντων) έλκονται από το σύστημα μόδας και τη λειτουργία της συλλογής και ενδιαφέρονται να διευρύνουν και να εξειδικεύσουν τις προτάσεις που θα δοθούν στους πελάτες τους. Διευθυντές προϊόντων, παραγωγής και logistics και σχεδιαστές πωλήσεων, που θέλουν να επιτύχουν ένα ευρύτερο όραμα της μόδας και να κατανοήσουν τη δημιουργία συλλογών προσαρμόζοντάς τις στις τάσεις και τις αγορές ταυτόχρονα. Visual managers και agencies που αναζητούν τη διεύρυνση της στρατηγικής οπτικής του προϊόντος τους, την κίνηση του στα καταστήματα και την προσαρμογή του στις ανάγκες που έχουν οι χρήστες.
Εισαγωγές
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Μεθοδολογία
Η ανάπτυξη των διδακτικών συνεδριών, των ενοτήτων και των ασκήσεων αυτού του εντατικού μαθήματος σημαίνει μίμηση της διαδικασίας και της επαγγελματικής διαχείρισης ενός έργου μόδας. Με αυτόν τον τρόπο, το μάθημα χωρίζεται σε διαφορετικούς τύπους εκπαιδευτικών συνεδριών:
Θεωρητικές διαλέξεις: παρέχουν ενημερωμένες επαγγελματικές πληροφορίες καθώς και τις βάσεις γνώσεων για την κάλυψη των προτεινόμενων έργων κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Επιπλέον, το μάθημα προσφέρει βιβλιογραφία και παραρτήματα με επιπλέον αναγνώσεις.
Πειραματικές τάξεις: μελέτες περιπτώσεων. Η ανάλυση και η εμβάθυνση στις εμπειρίες που αποκτούν οι εταιρείες του κλάδου αποτελεί θεμελιώδη μάθηση. Δεν πρόκειται για τη μίμηση στρατηγικών άλλων εταιρειών, αλλά για την ανάλυση των θεμελιωδών στοιχείων, των εφαρμογών, των επιπτώσεων, της αγοράς κ.λπ., για την εξαγωγή επαρκών πληροφοριών και αναλύσεων που θα μας επιτρέψουν να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις μας με σιγουριά και γνώση.
Έργα: Σκοπός κάθε επαγγελματικού μαθήματος της σχολής είναι η τελική ανάπτυξη επαγγελματικών έργων, επομένως, σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος περιλαμβάνονται διάφορες ασκήσεις πρακτικής άσκησης, οι οποίες δείχνουν ότι η πορεία του μαθήματος αναπτύσσεται διατηρώντας τη δυναμική «εργασία σε εξέλιξη». Αυτές οι ασκήσεις είναι μια σημαντική πρώτη επαφή με πραγματικές περιπτώσεις που μπορούν να βρεθούν στον επαγγελματικό κόσμο.
Εργαστήρια: ορισμένα εξαιρετικά πρακτικά θέματα αναπτύσσονται μιμούμενοι τις συνεδρίες των εργαστηρίων, έτσι τα βασικά στοιχεία εφαρμόζονται στην πράξη, όπως η καλά προγραμματισμένη ομαδική εργασία με την παρακολούθηση μιας συγκεκριμένης ενημέρωσης για κάθε συνεδρία.
Επαγγελματικές συνομιλίες: το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του μαθήματος ολοκληρώνεται με την παρουσία επαγγελματικών ομιλιών, που φέρνουν τους φοιτητές σε επαφή με επαγγελματίες από σχετικές εταιρείες του κλάδου. Αυτή είναι σίγουρα μια μοναδική ευκαιρία να μάθετε και να δικτυωθείτε με επαγγελματίες από διαφορετικούς τομείς της μόδας.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Στόχοι
Μάθετε να αναπτύσσετε μια στρατηγική συλλογής, δείχνοντας τις αγορές ενώ είστε δημιουργικοί. Γνωρίζουν και χρησιμοποιούν τα απαραίτητα εργαλεία για την εφαρμογή μιας στρατηγικής προϊόντος σε αρμονία με το στόχο και την τοποθέτηση της επωνυμίας. ένα αναπόσπαστο έργο για ένα προϊόν μόδας όπου η προτεραιότητα θα είναι ο καθορισμός ενός στυλ επωνυμίας για να ξεχωρίσει μια θέση στην αγορά.
Δημιουργήστε μια συλλογή, τη δομή, την έκταση και το βάθος της, μέσω των πωλήσεων, των ικανοτήτων και της ανάλυσης τάσεων για να αναπτύξετε μια βέλτιστη συλλογή λαμβάνοντας υπόψη την τελική αξία, το χρόνο και το κόστος.
Αναπτύξτε τις διαδικασίες συλλογών, αγορών, διαχείρισης παρόχων και εφοδιαστικής προϊόντων. Κατανοήστε τον βαθμό παρέμβασης κάθε παράγοντα (σχεδιασμός, προϊόν, εμπορευματοποίηση και επικοινωνία) για να αποκτήσετε μια επιτυχημένη συλλογή. Εξουσιοδοτήστε τους μαθητές να αντιμετωπίσουν πραγματικές καταστάσεις στον χώρο της μόδας με συνέπεια και με επαγγελματική στάση.