Μαθήματα Μάρκετινγκ Μόδας - Εξάμηνο Φθινόπωρο
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Florence, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 8.100 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
04 Sep 2024
* Δίδακτρα εγγραφής € 2.000 Χρέωση αμοιβής € 6.100
Εισαγωγή
Αυτό το μάθημα πραγματοποιείται στην αγγλική γλώσσα.
Λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη των τελευταίων ετών, την παγκοσμιοποίηση, τους νέους τρόπους ζωής, την τεχνολογική καινοτομία, τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και των αγορών, τις νέες και μεταβαλλόμενες μόδες και την ανταγωνιστικότητα, η πλοήγηση στον περίπλοκο κόσμο της μόδας απαιτεί συνδυασμό στοιχείων όπως προσεκτική στρατηγική και ακριβείς πωλήσεις σχεδιάζετε να είστε σε θέση να προσδιορίσετε την επιτυχία μιας μάρκας στην αγορά.
Από αυτή την άποψη, το Fall Semester of Fashion Marketing σας επιτρέπει να κατανοήσετε και να εμβαθύνετε τις διάφορες φάσεις της στρατηγικής διαδικασίας μάρκετινγκ στο σύστημα μόδας.
Εξετάζοντας με σχηματικό και ρεαλιστικό τρόπο θέματα όπως η έννοια της επωνυμίας, η έρευνα αγοράς, οι νέες τεχνολογίες επικοινωνίας, οι δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων, η τοποθέτηση προϊόντων, οι νέες τάσεις, τα κανάλια διανομής, σας παρέχουμε τα γνωστικά και λειτουργικά εργαλεία που απαιτούνται για την υποστήριξη των επωνυμιών λειτουργούν σε αυτόν τον τομέα με τη διαμόρφωση στοχοθετημένων και αποτελεσματικών πολιτικών και τακτικών.
Πρόγραμμα: Τα μαθήματα εκτελούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή, με πλήρη απασχόληση.
Στόχος: Φοιτητές που παρακολουθούν το δεύτερο έτος των πανεπιστημιακών σπουδών τους στην Επικοινωνία, το Μάρκετινγκ ή το Στυλ Μόδας και για επαγγελματίες που εργάζονται σε έναν από αυτούς τους τομείς, επιδιώκοντας να επιτύχουν την ανάπτυξη της σταδιοδρομίας τους και πρόσθετες δεξιότητες και γνώσεις σε έναν συγκεκριμένο τομέα.
Μεθοδολογία και διάρθρωση: Αυτή η εκπαιδευτική πορεία εναλλάσσει θεωρητικά μαθήματα με εργαστήρια και συναντήσεις με εκπροσώπους κορυφαίων εταιρειών του κλάδου και διεθνείς σχεδιαστές. Θέματα όπως το μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ μόδας, τα οποία αποτελούν τις βάσεις για τη δημιουργία αποτελεσματικών και στρατηγικών σχεδίων μάρκετινγκ, συνεκτικής φιλοσοφίας μάρκας, κατασκευής εικόνων και τελικά καλών πωλήσεων θα καλυφθούν διεξοδικά τόσο στην τάξη, όσο και κατά τη διάρκεια των εργασιών και των παρουσιάσεων του έργου.
Θα εργαστείτε σε επαφή με τους κατασκευαστές μόδας της παραγωγής Made in Italy, με στόχο την επικοινωνία και την καινοτόμο προβολή των υλικών και άυλων αξιών του ιταλικού προϊόντος στη σύγχρονη αγορά μόδας.