Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Ανάπτυξη στρατηγικής

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΚΛΕΙΔΙ

  • Κωδικός Μαθήματος: SM101A
  • Διάρκεια: 1 εβδομάδα
  • Τέλος: £ 2725

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ανάπτυξη Επιλογών Στρατηγικής Επιχειρηματικού Επιπέδου

  • Σκοπός και η ανάλυση SWOT - η συμβολή του Andrews
  • Περιβαλλοντικές επιλογές: γενικές στρατηγικές - η συμβολή του Porter
  • Περιβαλλοντικές στρατηγικές επιλογές: ο πίνακας επιλογών αγοράς
  • Περιβαλλοντικές στρατηγικές επιλογές: η μήτρα μεθόδου επέκτασης
  • Στρατηγικές επιλογές που βασίζονται σε πόρους: η προβολή που βασίζεται σε πόρους
  • Στρατηγικές επιλογές βάσει πόρων: μείωση του κόστους

Ανάπτυξη επιλογών στρατηγικής εταιρικού επιπέδου

  • Στρατηγική σε επίπεδο εταιρειών: τα οφέλη και το κόστος διαφοροποίησης
  • Εταιρικές επιλογές: βαθμοί διαφοροποίησης
  • Εταιρική στρατηγική και ο ρόλος του κέντρου - η αρχή της γονικής μέριμνας
  • Εταιρική στρατηγική: αποφάσεις για το διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της εταιρείας
  • Τα εργαλεία των επιλογών σε επίπεδο εταιρειών: από την απόκτηση έως την αναδιάρθρωση

Αξιολόγηση και ανάπτυξη της στρατηγικής: Η συντακτική διαδικασία

  • Περιγραφικό περιεχόμενο στρατηγικής: αξιολόγηση βάσει έξι κριτηρίων
  • Αξιολόγηση της στρατηγικής: διαδικασίες και τεχνικές
  • Εφαρμογή εμπειρικών στοιχείων και κατευθυντήριων γραμμών
  • Το κλασικό πρότυπο μοντέλο στρατηγικής διαχείρισης: διερεύνηση της διαδικασίας

Βρείτε τη στρατηγική πορεία προς τα εμπρός

  • Η σημασία του στρατηγικού πλαισίου
  • Η βασιζόμενη στην επιβίωση στρατηγική διαδρομή προς τα εμπρός
  • Η βασισμένη στην αβεβαιότητα στρατηγική πορεία προς τα εμπρός
  • Η βασισμένη στο δίκτυο στρατηγική διαδρομή προς τα εμπρός
  • Η βασισμένη στη μάθηση στρατηγική πορεία προς τα εμπρός

Οργανωτική Δομή, Στυλ και Θέματα Άνθρωποι

  • Στρατηγική πριν από τη δομή;
  • Η οικοδόμηση της δομής του οργανισμού: βασικές αρχές
  • Η επιλογή του τρόπου διαχείρισης και του πολιτισμού
  • Είδη οργανωτικής δομής
  • Οργανωτικές δομές για την καινοτομία
  • Κίνητρα και στελέχωση στην υλοποίηση της στρατηγικής

Στοχευμένο κοινό

Αυτό το εργαστήριο στρατηγικού σχεδιασμού είναι κατάλληλο για:

  • Αρχηγοί οργανισμών, ανώτεροι αξιωματούχοι, πρόεδροι, μέλη του διοικητικού συμβουλίου και διευθυντές.
  • Επικεφαλής των τμημάτων και ανώτερα στελέχη
  • Όσοι επιθυμούν να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες για τον προσδιορισμό του μέλλοντος των οργανώσεών τους με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες που μπορούν να οδηγήσουν σε ουσιαστικές αλλαγές.
  • Εκείνοι που επιθυμούν να εξετάσουν όχι μόνο την ορθολογική προσέγγιση στη στρατηγική λήψη αποφάσεων αλλά και τις δημιουργικές πτυχές αυτών των αποφάσεων.
  • Όσοι επιθυμούν να κατανοήσουν τις μείζονες επιδιωκόμενες και αναδυόμενες πρωτοβουλίες που μπορούν να αναληφθούν, με τη χρήση των πόρων, για να βελτιώσουν την απόδοση των επιχειρήσεων τους στο εξωτερικό τους περιβάλλον.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Μετά την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, θα είστε σε θέση να καταλάβετε:

  • Οι βασικές ευκαιρίες που βασίζονται στο περιβάλλον και οι πόροι που διατίθενται στους οργανισμούς και οι στρατηγικές επιλογές που προκύπτουν από αυτές τις ευκαιρίες.
  • Τα οφέλη και τα προβλήματα της συμμετοχής σε μια ομάδα.
  • Οι επιλογές που προκύπτουν από τη συμμετοχή σε μια εταιρεία.
  • Πώς να αναπτύξετε και να αποφασίσετε στρατηγική διαχείριση.
  • Η σημαντική διάκριση μεταξύ στρατηγικού περιεχομένου και στρατηγικής διαδικασίας.
  • Οι επιλογές που είναι σύμφωνες με το σκοπό ενός οργανισμού.
  • Οι επιλογές που είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για τις συνθήκες περιβάλλοντος και πόρων που αντιμετωπίζει ένας οργανισμός.
  • Οι επιλογές που κάνουν έγκυρες υποθέσεις σχετικά με το μέλλον, είναι εφικτές, περιέχουν αποδεκτό επιχειρηματικό κίνδυνο και είναι ελκυστικές για τα ενδιαφερόμενα μέρη.
  • Η διάκριση ανάμεσα στο στρατηγικό πλαίσιο και τα άλλα δύο στοιχεία - περιεχόμενο και διαδικασία.
  • Πώς αναδυόμενες στρατηγικές σκέψεις μεταβάλλουν τις αποφάσεις.
  • Τα κύρια χαρακτηριστικά των εναλλακτικών στρατηγικών προσεγγίσεων.
  • Οι συνέπειες των επιλεγμένων στρατηγικών.
  • Οι κύριες αρχές που σχετίζονται με το σχεδιασμό μιας δομής ενός οργανισμού για την εφαρμογή της στρατηγικής του.
  • Οι ιδιαίτερες εκτιμήσεις που ισχύουν κατά την αναζήτηση καινοτόμων στρατηγικών.
  • Πώς επιλέγονται και ενθαρρύνονται οι διαχειριστές να εφαρμόσουν στρατηγικές.

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ:

  • 30 ώρες εκπαίδευσης στην τάξη
  • Apple iPad
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά

Κοιτάξτε131 περισσότερα μαθήματα αποLondon Business Training & Consulting »

Τελευταία ενημέρωση September 28, 2018
Το μάθημα αυτό είναι Campus based
Ημερομηνία έναρξης
Ιούλιος 8, 2019
Οκτ. 2019
Duration
1 Εβδομάδα
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
2,725 GBP
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ιούλιος 8, 2019
Ημερομηνία λήξης
Ιούλιος 12, 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Νοεμ. 11, 2019
Ημερομηνία λήξης
Νοεμ. 15, 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Μαρτ. 2020
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Ιούλιος 8, 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Ιούλιος 12, 2019

Οκτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης

Νοεμ. 11, 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Νοεμ. 15, 2019

Μαρτ. 2020

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη