Εισαγωγή
Γιατί το μάθημα εντατικής στρατηγικής marketing;
Οι εταιρείες εκμεταλλεύονται το στρατηγικό μάρκετινγκ για να εντοπίσουν και να βρουν τρόπους για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών τους.
Τα στελέχη και οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ χρησιμοποιούν στρατηγικό μάρκετινγκ για να δημιουργήσουν ένα σχέδιο μάρκετινγκ, να βελτιώσουν την επιχειρηματική τους απόδοση και να αυξήσουν τα κέρδη τους
Θέσεις: 20
Διάρκεια: 5 ημέρες (35 ώρες) με πρακτικό στοιχείο
Μαθήματα τάξεων που διδάσκονται στο Λονδίνο, τη Μαδρίτη και το Πόρτο
Ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν σύντομα - προσέξτε για την ιστοσελίδα LSDM
Επισκόπηση μαθημάτων
Δημιουργήθηκε και σχεδιάστηκε για στελέχη, διευθυντικά στελέχη, επιχειρηματίες και ενδιαφέρεται για πρακτική κατάρτιση με πραγματική εφαρμογή στους τομείς του στρατηγικού μάρκετινγκ, της διαχείρισης και του εμπορίου. Το πρόγραμμα μαθημάτων Εντατικής Στρατηγικής Μάρκετινγκ παρέχει γνώσεις, νέες μορφές στρατηγικής διαχείρισης και προγραμματισμού μάρκετινγκ, ώστε οι συμμετέχοντες να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις μεγαλύτερες προκλήσεις του σήμερα.
Το εντατικό μάθημα στρατηγικού μάρκετινγκ εξετάζει βασικές πτυχές της στρατηγικής μάρκετινγκ, κατανοώντας πώς οι εταιρείες δημιουργούν και διατηρούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εφαρμόζοντας στρατηγικές μάρκετινγκ. Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να αναπτύξουν στρατηγική σκέψη και να διατυπώσουν διάφορα στοιχεία της διαδικασίας συνδέοντας την αποστολή, το όραμα και τους στόχους με την κατάτμηση, την τοποθέτηση (STP), τις ανταγωνιστικές προσφορές και τις αγορές-στόχους.
Η στρατηγική ανάλυση είναι βασική για την ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ και πρέπει να συμβαδίζει με τις κύριες τάσεις στο περιβάλλον μάρκετινγκ των εταιρειών.
Πολύγλωσσο δάσκαλο.
Γραπτά περιεχόμενα μαθήματος διαθέσιμα στα αγγλικά, ισπανικά και πορτογαλικά.
Πρόγραμμα
ΗΜΕΡΑ 1
Περιβαλλοντική, Εσωτερική και Προοπτική Ανάλυση
Στην ενότητα της πρώτης ημέρας θα συζητήσουμε το περιεχόμενο εσωτερικών και εξωτερικών αναλύσεων των οργανώσεων, διότι θα κατανοήσουμε σε βάθος όλα τα στοιχεία που συνθέτουν και αλληλεπιδρούν στην αγορά, ώστε οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση να αναπτύξουν αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Θα αναλυθεί η φύση και οι ορισμοί της στρατηγικής μάρκετινγκ, καθώς και οι συνεισφορές της δημιουργίας αξίας και των κοινωνικών δικτύων. Η ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ θα επιτρέψει την ανάπτυξη μιας στρατηγικής θέσης των οργανισμών όσον αφορά το εξωτερικό περιβάλλον, τους πόρους, τις εσωτερικές αρμοδιότητές του, τις προσδοκίες και την επιρροή των ενδιαφερόμενων μερών. Η προσέγγιση των μεθόδων έρευνας αγοράς θα είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση διαφορετικών τύπων πελατών καθώς και για τον προσδιορισμό των ανταγωνιστών.
ΗΜΕΡΑ 2
Στόχευση, τοποθέτηση και αγορά
Σε αυτή την ενότητα θα συζητήσουμε τη διαδικασία της Στρατηγικής Διαχείρισης Μάρκετινγκ (SMM), δηλαδή στρατηγικές επιλογές και αποφάσεις. Στόχος είναι να κατανοηθούν τα υποκείμενα βάσης των μελλοντικών στρατηγικών. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν την κερδοφορία των δυνατοτήτων του οργανισμού να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες του εξωτερικού ή / και να ελαχιστοποιήσει τις απειλές επενδύοντας σε ευκαιρίες για να υπερνικήσει τις μεγαλύτερες αδυναμίες των οργανώσεων. Για το σκοπό αυτό θα αντιμετωπιστούν οι έννοιες όπως ο κατακερματισμός και η τοποθέτηση του οργανισμού, συμβάλλοντας στην εκπόνηση μιας ανταγωνιστικής στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω τεχνικών έρευνας και μοντελοποίησης που μπορούν να εφαρμοστούν για τη λειτουργικοποίηση της κατάτμησης και της τοποθέτησης. Τέλος, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να αξιολογούν την ελκυστικότητα των αγορών καθώς και την ανταγωνιστική θέση μιας επιχείρησης.
ΗΜΕΡΑ 3
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και καινοτομία
Στην ενότητα αριθ. 3, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να εντοπίζουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των οργανισμών χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες μεθόδους για να δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η βασική στρατηγική θα είναι το Novo Marketing Mix μέσω της ανάλυσης των ακόλουθων στοιχείων: προϊόν, τιμή, τοποθεσία και προώθηση. Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία θα πρέπει να συμβάλλει σε ένα συνεκτικό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ που επικοινωνεί και προσφέρει την επιθυμητή αξία στους πελάτες. Τέλος, θα αναλύσουμε τους παράγοντες καινοτομίας, που είναι μία από τις σημαντικότερες ανησυχίες κάθε οργανισμού, καθώς και τον αντίκτυπό του στην ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
ΗΜΕΡΑ 4
Στρατηγικές μάρκετινγκ σχέσεων
Μία από τις σημαντικότερες τάσεις στη σκέψη και την πρακτική του μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια ήταν η αλλαγή της προσέγγισης για την επίτευξη μεμονωμένων συναλλαγών προκειμένου να δημιουργηθούν μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες. Ενώ το μάρκετινγκ συναλλαγών αναφέρεται στην πραγματοποίηση μιας ενιαίας πώλησης, το μάρκετινγκ σχέσεων είναι η σχέση με τον πελάτη που θα οδηγήσει στην επανάληψη των συναλλαγών / αγορών καθώς και στη δημιουργία ευκαιριών για περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Αφού συνειδητοποιήσει τη σημασία της σχέσης με τους πελάτες, θα είναι καιρός οι συμμετέχοντες να καθορίσουν τον τρόπο εφαρμογής των στρατηγικών μάρκετινγκ, επειδή ακόμη και σε έναν οργανισμό μπορεί να χρειαστούν διαφορετικές στρατηγικές για διαφορετικές εταιρείες ή προϊόντα.
ΗΜΕΡΑ 5
Εφαρμογή του Τελικού Έργου
Την τελευταία ημέρα, οι συμμετέχοντες θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μια πραγματική μελέτη περίπτωσης εφαρμόζοντας όλες τις έννοιες, τις πρακτικές και τις μεθόδους που αποκτήθηκαν καθ 'όλη τη διάρκεια του μαθήματος. Στο τέλος, καθένας θα κληθεί να παρουσιάσει τις δικές του συζητήσεις για ιδέες και νέους τρόπους δράσης στην αγορά.
Τιμές
Λονδίνο
Μαδρίτη
Πόρτο
1η τιμή με όλα τα Περιλαμβάνονται
1.000 £
£ 890
£ 890
2η τιμή με όλες τις Περιλαμβάνονται
£ 1,100
990 £
990 £
3η Τιμή με όλες τις Περιλαμβάνονται
1,250 £
£ 1,100
£ 1,100
Την ημέρα με όλα τα Περιλαμβάνονται
£ 1,500
1,250 £
1,250 £
* All Inclusive: δίδακτρα, εντατική πορεία, καθημερινό διάλειμμα για καφέ, πόροι σπουδών και τελικό πιστοποιητικό
Συνθήκες:
1η τιμή μέχρι 30 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης
2η τιμή μέχρι 15 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης
3η τιμή έως 7 ημέρες πριν και μετά τις ημερομηνίες
Πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα