Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Το ψηφιακό μάρκετινγκ

Οι κινητήριες δυνάμεις της ανάπτυξης θέσεων εργασίας στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι τα κύματα της τεχνολογικής εξέλιξης στην προσωπική και την κινητή υπολογιστική. Η περαιτέρω ανάπτυξη στους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης και της επαυξημένης / εικονικής πραγματικότητας θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους πελάτες και να επηρεάσουν τη συμπεριφορά τους. Αυτό το πρόγραμμα θα παρέχει στους φοιτητές τις διαχειριστικές και οργανωτικές δεξιότητες για να βελτιώσουν τα βασικά μηνύματα και να τοποθετήσουν μάρκες και προϊόντα για βέλτιστη επιτυχία τώρα και στο μέλλον.

Ποιος πρέπει να παρακολουθήσει

  • Αυτό το πιστοποιητικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες μάρκετινγκ, επικοινωνίας και διαχείρισης προϊόντων που επιθυμούν να επηρεάσουν θετικά την επιχειρηματική στρατηγική και να δημιουργήσουν σχετικά σχέδια μάρκετινγκ και επικοινωνίας για τις οργανώσεις τους. Το πρόγραμμα σπουδών είναι επίσης κατάλληλο για φοιτητές που φιλοδοξούν να εισέλθουν σε αυτό το αναπτυσσόμενο πεδίο και προσφέρει μια θεμελιώδη επισκόπηση του τρόπου εκκίνησης και διαχείρισης εκστρατειών ψηφιακού μάρκετινγκ σε διάφορες πλατφόρμες.

Σταδιοδρομία

Περίληψη επαγγελματικής εργασίας για τους αναλυτές της αγοράς έρευνας και ειδικούς μάρκετινγκ στις Ηνωμένες Πολιτείες.

  • Εργασία: 566,480 (2016)
  • Προβλεπόμενη Ανάπτυξη: 18,60% (2017-2027)
  • Ετήσιο μισθό: $ 46k - $ 89k (25ο-75ο εκατοστημόριο)

Προνόμια προγράμματος

  • Μάθετε να διαχειρίζεστε το ολοκληρωμένο μάρκετινγκ
  • Αναλύστε τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ και τις τακτικές για διάφορα επιχειρηματικά μοντέλα
  • Ανάπτυξη σχεδίου διαχείρισης προϊόντων για την κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας στην αγορά
  • Εφαρμόστε ποσοτικές αναλύσεις δεδομένων για τον καθορισμό και την πρόβλεψη στόχων
  • Προσδιορίστε τη δύναμη διαφοροποίησης στη διαχείριση της μάρκας

Απαιτούμενα μαθήματα

  • Έρευνα Μάρκετινγκ
  • Δυναμική Διαχείριση Προϊόντων (3 μονάδες)
  • Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ (3 μονάδες)

Μαθήματα επιλογής (Επιλέξτε ένα)

  • Βελτιστοποίηση απόδοσης μάρκετινγκ (3 μονάδες)
  • Ψηφιακές τακτικές μάρκετινγκ

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά

Κοιτάξτε30 περισσότερα μαθήματα αποUniversity of California, Irvine - Division of Continuing Education »

Τελευταία ενημέρωση March 5, 2019
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Ημερομηνία έναρξης
Άνοιγμα εγγραφής
Duration
3 - 12 Ώρες
Μερική παρακολούθηση
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
4,645 USD
μέσο κόστος
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Άνοιγμα εγγραφής
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Άνοιγμα εγγραφής

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη