$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε Θερινά Μαθήματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ στην Ευρώπη 2022

Οι φοιτητές μπορούν να εγγραφούν σε μια ποικιλία θερινών μαθημάτων σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών κλάδων. Μαθήματα στις ανθρωπιστικές επιστήμες, τα μαθηματικά και τις κοινωνικές επιστήμες προσφέρονται συχνά. Επίσης… περαιτέρω

Οι φοιτητές μπορούν να εγγραφούν σε μια ποικιλία θερινών μαθημάτων σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών κλάδων. Μαθήματα στις ανθρωπιστικές επιστήμες, τα μαθηματικά και τις κοινωνικές επιστήμες προσφέρονται συχνά. Επίσης μπορούν να είναι διαθέσιμα σε ορισμένα ιδρύματα, μαθήματα επιχειρήσεων και διαχείρισης.

Οι σπουδές στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία ανοίγει ευκαιρίες σε όλες τις βιομηχανίες, καθώς όλοι οι οργανισμοί χρειάζονται να επικοινωνούν με τους εργάτες και τους πελάτες τους. Όσοι αναζητούν εργασία, κι έχουν εκπαιδευτεί στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία, μπορούν να βρουν θέσεις εργασίας σε εταιρείες μάρκετινγκ καθώς και σε μεγάλες επιχειρήσεις.    

Συνολικά, υπάρχουν πάνω από 4.000 ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ευρώπη, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων σε επίπεδο Bachelor, Master και Διδακτορικό. Με όλο και περισσότερες από αυτές τις οργανώσεις που προσφέρουν τα αγγλικά ως γλώσσα της εκπαίδευσης για τουλάχιστον μερικά από τα προγράμματα σπουδών τους, τα πανεπιστήμια στην Ευρώπη είναι υψηλότερης ποιότητας από ό, τι ποτέ πριν. Πανεπιστήμια στην Ευρώπη προσφέρει ένα φιλικό καλωσόρισμα σε ξένους φοιτητές και να δώσει ένα μάθημα της γνώσης που συναντά το επάγγελμά τους αναγκών της παγκόσμιας ζήτησης σήμερα.

Δείτε όλα τα Θερινά Μαθήματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ στην Ευρώπη 2022

Διαβάστε Λιγότερα
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Βαρκελώνη, Ισπανία

Το καλοκαιρινό μάθημα Γραφιστικής στο Branding επικεντρώνεται στην ανάλυση, σύγκριση και δημιουργία οπτικών στρατηγικών ταυτότητας, πόρων και μεθοδολογιών για την ανάπτυξη μια ... +

Το καλοκαιρινό μάθημα Γραφιστικής στο Branding επικεντρώνεται στην ανάλυση, σύγκριση και δημιουργία οπτικών στρατηγικών ταυτότητας, πόρων και μεθοδολογιών για την ανάπτυξη μιας εταιρικής εικόνας, μάρκας, εκδηλώσεων και προϊόντων, εκθεσιακών χώρων, κοινωνικών μέσων και ψηφιακών μέσων. -
Θερινά μαθήματα
Μερικό ωράριο
3 εβδομάδες
Αγγλικά
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
Imperial College Business Summer School
Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο

This intensive Summer School course will review and appraise contemporary Digital Marketing strategy, the latest leading-edge developments, literature and industry best practi ... +

This intensive Summer School course will review and appraise contemporary Digital Marketing strategy, the latest leading-edge developments, literature and industry best practices, to provide you with a comprehensive understanding of 21st-century marketing including the role of digital technologies and social media. -
Θερινά μαθήματα
Πλήρες ωράριο
3 εβδομάδες
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Φλωρεντία, Ιταλία

Αυτό το πρόγραμμα επικεντρώνεται στις βασικές δεξιότητες και μεθοδολογίες που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη και την παραγωγή επιτυχημένων γεγονότων ειδικά για τη βιομηχανί ... +

Αυτό το πρόγραμμα επικεντρώνεται στις βασικές δεξιότητες και μεθοδολογίες που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη και την παραγωγή επιτυχημένων γεγονότων ειδικά για τη βιομηχανία της μόδας. Η εκπαιδευτική διαδρομή σας διδάσκει πώς να συγχωνεύσετε τη χρήση στρατηγικών δημόσιων σχέσεων, επικοινωνίας μόδας και προγραμματισμού εκδηλώσεων, προκειμένου να οργανώσετε μια πραγματική εκδήλωση μόδας ως τελικό έργο σας για μια εταιρεία-εταίρο. Μέχρι το τέλος του μαθήματος θα έχετε αποκτήσει τη γνώση όλων των απαραίτητων βημάτων για το σχεδιασμό, την οργάνωση και την επικοινωνία μιας εκδήλωσης μόδας, χρησιμοποιώντας παραδοσιακά και νέα μέσα. Μαζί με τους συναδέλφους σας αναμένεται να εργάζεστε εκτός τάξης σε μικρές ομάδες και μεμονωμένα τόσο για τακτικές αποστολές όσο και για το τελικό σχέδιο. -
Θερινά μαθήματα
Πλήρες ωράριο
3 εβδομάδες
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 

Κερδίστε υποτροφία αξίας έως $ 10000

Ανακαλύψτε τις επιλογές που μπορεί να σας δώσει η υποτροφία μας.
Kedge Business School
Μπορντό, Γαλλία

Το Bordeaux, η Γαλλία, ψήφισε την πιο ελκυστική πόλη στον κόσμο από το Los Angeles Times και το Lonely Planet το 2017, είναι διάσημο για το εκλεκτό κρασί και τη γνώση της πολυ ... +

Το Bordeaux, η Γαλλία, ψήφισε την πιο ελκυστική πόλη στον κόσμο από το Los Angeles Times και το Lonely Planet το 2017, είναι διάσημο για το εκλεκτό κρασί και τη γνώση της πολυτέλειας. Θα εξετάσουμε προσεκτικά το σταυροδρόμι μεταξύ της παραδοσιακής τεχνογνωσίας και των προτύπων αριστείας καθώς διασταυρώνονται με τις έννοιες της διαχείρισης της μάρκας και του βιωματικού μάρκετινγκ. -
Θερινά μαθήματα
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
EIT Digital Summer School
Μαδρίτη, Ισπανία

Ο χρηματοπιστωτικός τομέας έχει υποστεί πρόσφατα πολλές προόδους, οι οποίες είχαν τεράστια επιρροή τόσο στους καταναλωτές όσο και στους κανονισμούς. Για να αντιμετωπίσουν τα σ ... +

Ο χρηματοπιστωτικός τομέας έχει υποστεί πρόσφατα πολλές προόδους, οι οποίες είχαν τεράστια επιρροή τόσο στους καταναλωτές όσο και στους κανονισμούς. Για να αντιμετωπίσουν τα σταθερά χαμηλά επιτόκια, τη χαμηλή πιστωτική ανάπτυξη και τον συνεχώς αυξανόμενο ανταγωνισμό λιανικής από τις FinTechs, οι τράπεζες, ειδικά οι παραδοσιακές, πρέπει να προσαρμόσουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα για να εγγυηθούν την κερδοφορία. Με την άφιξη νέων αλγορίθμων, μεγάλων δεδομένων, Blockchain, peer-to-peer δανεισμού, έξυπνων συμβολαίων και crowdsourcing, οι τράπεζες είναι καταδικασμένες να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό από νέους τύπους διαμεσολαβητών. Από την άλλη πλευρά, η Fintech υπέφερε από την απουσία μιας αξιόπιστης επωνυμίας και μιας πελατειακής βάσης, την ανεπαρκή πρόσβαση στις κεφαλαιαγορές και, τέλος, την έλλειψη γνώσης για τους πελάτες γενικά. Καθώς η πανδημία COVID-19 μας έχει φέρει πιθανώς στη βαθύτερη παγκόσμια ύφεση της ζωής μας, η αναστάτωση στον τραπεζικό τομέα έχει περάσει εδώ και καιρό το πειραματικό της σημείο. Επιπλέον, επιταχύνει την άφιξη νέων ψηφιακών εναλλακτικών λύσεων που είναι πιο ευέλικτες, ανθεκτικές και ασφαλείς. Αυτές οι νέες τεχνολογίες ευνοούνται επίσης με την παροχή εξατομικευμένων λύσεων σε αναδυόμενα προβλήματα όπως η κοινωνική απόσταση και οι κυβερνητικοί κανονισμοί. Το θερινό σχολείο θα προετοιμάσει όποιον θέλει να εργαστεί ή να ηγηθεί μιας πρωτοβουλίας στον τομέα της FinTech, προσεγγίζοντας τις ευκαιρίες στη μελλοντική προβολή αυτού του κλάδου. Το πρόγραμμα θα προσπαθήσει επίσης να διερευνήσει το επίπεδο στο οποίο το FinTech και ο αντίκτυπός του στην κοινωνία βλάπτουν τη σταθερότητα. Τέλος, το πρόγραμμα στοχεύει να μάθει τις τελευταίες εξελίξεις και εξελίξεις στον κλάδο της FinTech. Θα υπάρξουν διαφορετικά μαθήματα, επίσκεψη σε νεοφυείς επιχειρήσεις και pitching. Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει με τη δημιουργία διαφορετικών ομάδων υπό την επίβλεψη των προπονητών και των μεντόρων. Οι εταιρείες που συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα θα παρουσιάσουν διάφορες μελέτες περιπτώσεων. Ο μαθητής θα μάθει πώς να γράφει ένα επιχειρηματικό σχέδιο για τις περιπτώσεις του. Στο τέλος του προγράμματος θα υπάρξει pitching και θα βραβευτεί η καλύτερη ομάδα. Το πρόγραμμα θα προσφέρει ένα κιτ έναρξης πριν από το θερινό σχολείο για να καταστήσει σαφή τη διαδικασία για τον συμμετέχοντα που δεν είναι εξοικειωμένος με το πρόγραμμα. Το θερινό σχολείο θα πραγματοποιηθεί στο CLC της Μαδρίτης. Η διαμονή θα παρέχεται στην πόλη της Μαδρίτης. Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα πραγματοποιηθεί ένα ταξίδι σε ένα από τα πιο όμορφα μέρη της Ισπανίας για να δείτε τη συναρπαστική ισπανική ιστορία και να απολαύσετε παραδοσιακό ισπανικό φαγητό. -
Θερινά μαθήματα
Πλήρες ωράριο
2 εβδομάδες
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)