$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε Θερινά Μαθήματα σε Καθιέρωση επωνυμίας στην Ευρώπη 2022

Το κόστος των θερινών μαθημάτων διαφέρει από σχολή σε σχολή. Μαθήματα σε πιο ελίτ κολέγια και πανεπιστήμια κοστίζουν πολύ περισσότερο από εκείνα σε μκρότερα ή δημόσιες σχολές. Το κόστος επίσης μπορεί να εξαρτάται από τ… περαιτέρω

Το κόστος των θερινών μαθημάτων διαφέρει από σχολή σε σχολή. Μαθήματα σε πιο ελίτ κολέγια και πανεπιστήμια κοστίζουν πολύ περισσότερο από εκείνα σε μκρότερα ή δημόσιες σχολές. Το κόστος επίσης μπορεί να εξαρτάται από των αριθμό των μαθημάτων στα οποία εγγράφεται ένας φοιτητής.

Business φοιτητές έχουν πολλές περιοχές που μπορούν να ειδικεύονται σε, και branding είναι αυτή που εμπίπτει στην ευρύτερη πειθαρχία του μάρκετινγκ. Η περιοχή μελέτης χρησιμοποιεί τη διαφήμιση, το σχεδιασμό, την στρατηγική ανάπτυξη και άλλες ιδέες ώστε να δημιουργήσει ένα εμπορικό σήμα που γίνεται δεκτή θετικά από τους καταναλωτές.

Συνολικά, υπάρχουν πάνω από 4.000 ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ευρώπη, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων σε επίπεδο Bachelor, Master και Διδακτορικό. Με όλο και περισσότερες από αυτές τις οργανώσεις που προσφέρουν τα αγγλικά ως γλώσσα της εκπαίδευσης για τουλάχιστον μερικά από τα προγράμματα σπουδών τους, τα πανεπιστήμια στην Ευρώπη είναι υψηλότερης ποιότητας από ό, τι ποτέ πριν. Πανεπιστήμια στην Ευρώπη προσφέρει ένα φιλικό καλωσόρισμα σε ξένους φοιτητές και να δώσει ένα μάθημα της γνώσης που συναντά το επάγγελμά τους αναγκών της παγκόσμιας ζήτησης σήμερα.

Δείτε όλα τα Θερινά Μαθήματα σε Καθιέρωση επωνυμίας στην Ευρώπη 2022

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Βαρκελώνη, Ισπανία

Το καλοκαιρινό μάθημα Γραφιστικής στο Branding επικεντρώνεται στην ανάλυση, σύγκριση και δημιουργία οπτικών στρατηγικών ταυτότητας, πόρων και μεθοδολογιών για την ανάπτυξη μια ... +

Το καλοκαιρινό μάθημα Γραφιστικής στο Branding επικεντρώνεται στην ανάλυση, σύγκριση και δημιουργία οπτικών στρατηγικών ταυτότητας, πόρων και μεθοδολογιών για την ανάπτυξη μιας εταιρικής εικόνας, μάρκας, εκδηλώσεων και προϊόντων, εκθεσιακών χώρων, κοινωνικών μέσων και ψηφιακών μέσων. -
Θερινά μαθήματα
Μερικό ωράριο
3 εβδομάδες
Αγγλικά
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό