Μαθήματα ψηφιακού μάρκετινγκ

General Assembly

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Μαθήματα ψηφιακού μάρκετινγκ

General Assembly

Δεξιότητες

Αποκτήστε επάρκεια στην κοινωνική διαφήμιση και χρησιμοποιήστε το Facebook, το Google AdWords και το Google Analytics για να βρείτε νόημα στη συμπεριφορά των χρηστών.

Πρότυπο παραγωγής

Αναπτύξτε και σχεδιάστε μια καμπάνια που βασίζεται σε στρατηγικές δεδομένων και αμειβόμενης αναζήτησης - και μετράται με βασικούς δείκτες απόδοσης.

Η μεγάλη εικόνα

Γίνετε οδηγός της κατώτατης γραμμής της επιχείρησής σας, χρησιμοποιώντας τεχνικές αιχμής και πλατφόρμες για την εμπορία προϊόντων και την απόκτηση χρηστών.

Γνωρίστε την ομάδα υποστήριξης σας

Η εκπαιδευτική μας αριστεία είναι μια κοινοτική προσπάθεια. Όταν μαθαίνετε στο GA, μπορείτε πάντα να βασίζεστε σε μια ομάδα εμπειρογνωμόνων που σας παρέχει καθοδήγηση και υποστήριξη όποτε το χρειάζεστε.

Εκπαιδευτές

Μάθετε πλαίσια, εργαλεία, λεξιλόγιο και βέλτιστες πρακτικές ποιότητας βιομηχανίας από έναν καθηγητή, του οποίου η καθημερινή εργασία περιλαμβάνει τη χρησιμοποίησή του εξειδικευμένα.

Βοηθοί διδασκαλίας

Η ανάληψη νέου υλικού δεν είναι πάντα εύκολη. Μέσα από ώρες γραφείου και άλλα κανάλια, οι Τ.Α. μας είναι εδώ για να σας δώσουν απαντήσεις, συμβουλές και πολλά άλλα.

Παραγωγούς μαθημάτων

Οι απόφοιτοι αγαπούν τους Παραγωγούς μαθήματος, οι οποίοι τους κράτησαν κίνητρο σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε εσάς για υποστήριξη ανά πάσα στιγμή.

Δείτε τι θα μάθετε

Ενότητα 1: Πλαίσιο ψηφιακού μάρκετινγκ

  • Επιχείρηση
    • Ορίστε τα βασικά συστατικά μιας επιχείρησης (πρόταση αξίας, επιχειρηματικό μοντέλο, πελάτης).
    • Εξηγήστε το επιχειρηματικό σας μοντέλο και γράψτε ένα βήμα του ασανσέρ.
    • Καθορίστε το ψηφιακό μάρκετινγκ, εξερευνήστε την εξέλιξη και το σημερινό τοπίο.
    • Καθορίστε τμήματα και το ρόλο κατάτμησης ρόλων στο μάρκετινγκ.
    • Ορίστε το κοινό σας και δημιουργήστε ένα persona στόχου με έναν χάρτη συναισθηματικής πελατείας.
  • Μάρκετινγκ που βασίζεται σε δεδομένα
  • Προσδιορίστε τον τρόπο με τον οποίο τα δεδομένα χρησιμοποιούνται για τη χαρτογράφηση του μάρκετινγκ πίσω στα κανάλια και στο ταξίδι του καταναλωτή.
  • Συζητήστε το ρόλο των δεδομένων, μετρήσεων και KPIs στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
  • Εξηγήστε τη διαδικασία εκτόξευσης, συλλογής, αναθεώρησης, αλλαγής.
  • Πρακτική καθορισμός στόχων μάρκετινγκ και καθορισμός KPIs για αυτούς τους στόχους.
  • Συζητήστε βασικές μετρήσεις όπως η απόδοση επένδυσης (ROI), το CAC (CAC) και το LTV.

Μονάδα 2: Ψηφιακό μάρκετινγκ

  • Ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ
    • Περιγράψτε το τοπίο των καναλιών σήμερα και πώς χρησιμοποιούνται τα κανάλια.
    • Διαχωρίστε τα κανάλια εκπομπής, απευθείας και κοινωνικά.
    • Προσδιορίστε τη συνάφεια και το ρόλο διαφόρων καναλιών για την επιχείρησή σας και τους πελάτες σας.
    • Ορίστε τα κανάλια που θα χρησιμοποιήσετε στις καμπάνιες και όπου η προσέγγισή σας πληρώνεται, κερδίζεται ή ανήκει.
    • Εξηγήστε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κανάλια για να προωθήσετε στους κατάλληλους πελάτες την κατάλληλη στιγμή.
  • SEO
  • Αναθεώρηση SEO και ο ρόλος της στο μάρκετινγκ.
  • Προσδιορίστε τις λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σας και τη χρήση τους για ανάπτυξη.
  • Αναπτύξτε μια στρατηγική SEO.
  • Μάθετε πώς να βελτιώνετε την κατάταξη σελίδων για συναφείς όρους.
  • Χρησιμοποιήστε εργαλεία λέξεων-κλειδιών για έρευνα και γράψτε SEO τακτικές για το περιεχόμενο Ιστού σας.
  • Συγκρίνετε τα αποτελέσματα από διαφορετικές τακτικές και προσεγγίσεις SEO.

Ενότητα 3 : Αμειβόμενοι κοινωνικοί

  • Αμειβόμενη αναζήτηση, Adwords,
    • Εκτελέστε έρευνα λέξεων-κλειδιών που αναλύει τον όγκο αναζήτησης και τον ανταγωνισμό
    • Εφαρμόστε στόχευση λέξεων-κλειδιών και προθέσεων πρόθεσης στην επιχείρησή σας.
    • Καθορίστε την υποβολή προσφορών κλικ και τη διαχείριση προσφορών, τον προϋπολογισμό.
    • Δημιουργήστε τις δικές σας καμπάνιες AdWords.
    • Αξιολογήστε τα αποτελέσματα και βελτιστοποιήστε το AdWords.
    • Ελέγξτε τις βασικές μετρήσεις και τους δείκτες KPI για το SEM.
  • Αμειβόμενοι κοινωνικοί
  • Περιγράψτε τη διαδικασία εκτέλεσης μιας καμπάνιας κοινωνικών διαφημίσεων.
  • Δημιουργήστε και διαχειριστείτε μια κοινωνική διαφημιστική καμπάνια στο Facebook, το Twitter ή / και το Instagram.
  • Προσδιορίστε τα δεδομένα που είναι διαθέσιμα από τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
  • Δημιουργήστε και διανείμετε συνδέσμους κωδικοποιημένους με UTM.
  • Ερμηνεύστε τις μετρήσεις για να βελτιστοποιήσετε τις κοινωνικές στρατηγικές επί πληρωμή στις πλατφόρμες.
  • Επιλέξτε κατάλληλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για συγκεκριμένες καμπάνιες και συγκεκριμένες καμπάνιες.
  • Δομήστε μικρότερες δοκιμές για να επηρεάσετε την κατεύθυνση της μεγαλύτερης καμπάνιας.

Μονάδα 4: Μάρκετινγκ περιεχομένου

  • Στρατηγική περιεχομένου
    • Περιγράψτε τη διαδικασία ανάπτυξης καμπανιών περιεχομένου.
    • Δημιουργήστε ένα σχέδιο περιεχομένου με μηνύματα κλειδιών, χαρτογράφηση περιεχομένου, διανομή και μέτρηση.
    • Αναπτύξτε μια στρατηγική εγγενών διαφημίσεων για να αυξήσετε την στοχευμένη προσέγγιση του περιεχομένου σας.
    • Αξιολογήστε ποιες τακτικές μάρκετινγκ περιεχομένου πληρούν συγκεκριμένους στόχους μάρκετινγκ και επιχειρηματικούς στόχους
    • Καθορίστε τις βασικές μετρήσεις για τη μέτρηση και βελτιστοποίηση των τακτικών μάρκετινγκ περιεχομένου.
  • Μάρκετινγκ περιεχομένου
  • Ξεχωρίστε τις καλύτερες χρήσεις και προσεγγίσεις στις κύριες κοινωνικές πλατφόρμες.
  • Επιλέξτε κατάλληλους παράγοντες επηρεασμού για το έργο σας και καθορίστε τη στρατηγική προσέγγισης του επηρεαστή σας.
  • Καθαρίστε και τροποποιήστε το ψηφιακό περιεχόμενο στα κοινωνικά σας κανάλια.
  • Καθορίστε το ρόλο της κοινοτικής διαχείρισης στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.
  • Προσδιορίστε τις μετρήσεις και τους δείκτες KPI για τη μέτρηση του αντίκτυπου των κοινωνικών μέσων.

Μονάδα 5: Απόκτηση μάρκετινγκ

  • Σελίδες προορισμού, UX,
    • Αναθεώρηση βέλτιστων πρακτικών του ψηφιακού μάρκετινγκ UX.
    • Εξερευνήστε τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται στο χώρο του μάρκετινγκ και τους τρόπους βελτιστοποίησης αυτών των προσπαθειών.
    • Αξιολογήστε το σχεδιασμό, τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα των σελίδων προορισμού.
    • Αναπτύξτε σελίδες προορισμού και φόρμες για την επιχείρησή σας.
  • Δοκιμή A / B
  • Χρησιμοποιήστε βέλτιστες πρακτικές για τη διεξαγωγή δοκιμών A / B σε όλα τα κανάλια.
  • Εξετάστε διάφορες τεχνικές αναφοράς για να κοινοποιήσετε τα αποτελέσματα.
  • Ανάπτυξη στρατηγικών βελτιστοποίησης για την επίτευξη των συνολικών στόχων μάρκετινγκ.
  • Περιγράψτε πιθανά αποτελέσματα, οφέλη και κινδύνους όταν χρησιμοποιείτε δοκιμές A / B και πειράματα.
  • Ρυθμίστε και εφαρμόστε δοκιμές A / B στην επιχείρησή σας.
  • Χρησιμοποιήστε το Βέλτιστο για να εξερευνήσετε και να εφαρμόσετε μια δοκιμή.
  • Συζητήστε τη βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών.

Ενότητα 6: Συμμετοχή πελατών

  • CRM
    • Σχεδιάστε και προετοιμάστε τις στρατηγικές μάρκετινγκ του κύκλου ζωής.
    • Χαρτογραφήστε το περιεχόμενο και τα κανάλια (όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) στον κύκλο ζωής του πελάτη σας.
    • Σχεδιάστε, εκτελέστε και μετρήστε εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
    • Αποκτήστε βασική εξοικείωση με τα κοινά εργαλεία του εμπορίου.
  • Επαναπροσδιορισμός, παραπομπές,
  • Καθορίστε τον επαναπροσανατολισμό και κατανοήστε τους μηχανικούς της τακτικής.
  • Προσδιορίστε τις προσεγγίσεις για την αύξηση των παραπομπών και εφαρμόστε στην επιχείρησή σας.
  • Εξερευνήστε βασικές τακτικές winback, πότε να τις χρησιμοποιήσετε και πώς να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα. Προσδιορίστε τις πιο σχετικές μετρήσεις παραπομπής και παραπομπής και δείκτες KPI.
  • Σχεδιάστε μια καμπάνια ή ένα πρόγραμμα παραπομπής.

Ενότητα 7: Analytics, Δεδομένα,

  • Μετρήσεις, πηγές,
    • Προσδιορίστε και χρησιμοποιήστε έγκυρες στατιστικές τεχνικές κατά την εκτέλεση μιας ανάλυσης.
    • Ρυθμίστε και εφαρμόστε τα βασικά στοιχεία του Google Analytics, συμπεριλαμβανομένων των βασικών εννοιών όπως η Παρακολούθηση στόχου και οι μετατροπές μικρο και μακροεντολών.
    • Περιγράψτε στατιστικές τεχνικές και κοινές εξισώσεις που χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση της απόδοσης.
    • Περιγράψτε και συγκρίνετε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες των μοντέλων απόδοσης (τελευταίο κλικ, χρονική αποσύνθεση, πολυκαναλισμός).
    • Δημιουργήστε και χρησιμοποιήστε μια αναφορά κοόρτης.
  • Το Google Analytics Deep Dive
  • Χρησιμοποιήστε το Google Analytics για πρόσβαση, χειρισμό και αναφορά δεδομένων.
  • Χρησιμοποιήστε το Google Analytics για να βρείτε πληροφορίες.
  • Εξερευνήστε τις δυνατότητες και τις χρήσεις του Google Analytics - κοινό, συμπεριφορά, μετατροπές, απόδοση, αναφορά, ανάλυση καναλιού.

Ενότητα 8: Εμφάνιση, Facebook ή Mobile Deep Dives

  • Facebook Deep Dive
    • Δημιουργήστε και εκτελέστε διαφημιστική καμπάνια Facebook.
    • Εξερευνήστε το Power Editor και τις χρήσεις του.
    • Ανακαλύψτε τις δυνατότητες στόχευσης και τις δυνατότητες που διαθέτουν οι διαφημιζόμενοι του Facebook.
    • Χρησιμοποιήστε τα αναλυτικά στοιχεία του Facebook για να ελέγξετε, να καταλάβετε, να αναφέρετε δεδομένα.
    • Βελτιστοποιήστε τις καμπάνιες διαφημίσεων Facebook με δεδομένα.
  • Οθόνη, προγραμματική,
  • Προσδιορίστε τις ψηφιακές μορφές διαφήμισης, τις δυνατότητες, τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες χρήσης και μέτρησης.
  • Εξηγήστε την προγραμματική αγορά διαφημίσεων και άλλες αναπτυσσόμενες τεχνολογίες.
  • Ελέγξτε τις περιπτώσεις και τα παραδείγματα των καμπανιών προβολής και συζητήστε το ρόλο της οθόνης στον επαναπροσανατολισμό.
  • Εξηγήστε πώς να χρησιμοποιήσετε την κατάτμηση για να στοχεύσετε τις διαφημίσεις στην εμφάνιση και την εκ νέου στόχευση.
  • Συγκεντρώστε τη διαφορά μεταξύ στόχων κοινού βάσει χαρακτηριστικών και συμπεριφοράς και όχι εκδότη.
  • Αναπτύξτε μια στρατηγική προβολής για την επιχείρησή σας.
  • Mobile Marketing βαθιά βουτιά
  • Χάρτης του ταξιδιού απόφασης πελάτη για κινητό web vs κινητής εφαρμογής.
  • Κατανομή του κινητού κοινού δημογραφικά και με βάση τη χρήση της συσκευής.
  • Συζητήστε πληρωμένες διαφημίσεις στο κινητό καθώς συνδέονται με κανάλια που καλύπτονται ήδη.
  • Εξηγήστε τις προκλήσεις απόδοσης στην κινητή τηλεφωνία.

Μονάδα 9: Αφηγήσεις ιστοριών

  • Διήγηση μύθων
    • Καθορίστε τα βασικά στοιχεία της αφήγησης και των χρήσιμων μοντέλων αφήγησης.
    • Συζητήστε παραδείγματα παραδειγμάτων που σχετίζονται με το μάρκετινγκ.
    • Πρακτική τεχνικές copywriting.
    • Εφαρμόστε τις τεχνικές αφήγησης και αγωνισμάτων στην παρουσίασή σας.
  • Σχεδιασμός Καμπάνιας
  • Προσδιορίστε τις τακτικές σχεδιασμού και ελέγχου των δαπανών μάρκετινγκ.
  • Σχεδιασμός πρακτικής και κατάρτιση προϋπολογισμού σύμφωνα με το απαιτούμενο αποτέλεσμα.
  • Καθορίστε τις τυπικές δαπάνες κοινών καναλιών και τακτικών.
  • Αρθρώστε ένα σχέδιο και προϋπολογισμό για το έργο σας και υπερασπιστείτε τις αποφάσεις σας.

Μονάδα 10: Παρουσιάσεις

  • Ημέρα παρουσίασης 1
    • Επικοινωνήστε αποτελεσματικά το σχέδιο μάρκετινγκ στην τελική παρουσίαση του έργου σας.
    • Κριτική και παροχή σχολίων στους συμμαθητές.
  • Ημέρα Παρουσίασης 2
  • Επικοινωνήστε αποτελεσματικά το σχέδιο μάρκετινγκ στην τελική παρουσίαση του έργου σας.
  • Κριτική και παροχή σχολίων στους συμμαθητές.
  • Προσδιορίστε τα επόμενα βήματα για συνεχή μάθηση.

Επιλογές χρηματοδότησης

Χρειάζεστε βοήθεια πληρωμής; Οι επιλογές χρηματοδότησης σας επιτρέπουν να επικεντρωθείτε στους στόχους σας αντί για τα εμπόδια που σας εμποδίζουν να τα προσεγγίσετε.

Αναρρίχηση

Υποβάλετε αίτηση για τριετές δάνειο σταθερού επιτοκίου με βάση την αξία¹ για τη διδασκαλία και τη χρηματοδότηση του κόστους ζωής σας. Τρέχον εισόδημα που δεν λαμβάνεται υπόψη για τη χρηματοδότηση της έγκρισης των Βυθισμένων φοιτητών.¹ Πρέπει να είναι πολίτης των ΗΠΑ ή μόνιμος κάτοικος. μέχρις ότου εκδοθεί άδεια παραμονής.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση January 17, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Ιαν. 2019
Φεβρ. 2019
Duration
Διάρκεια
10 Εβδομάδες
Μερική παρακολούθηση
Price
τιμή
3,950 USD
Locations
Ηνωμένες Πολιτείες - Arlington, Virginia
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Los Angeles, California
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - San Francisco, California
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Denver, Colorado
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Washington, District of Columbia
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Atlanta, Georgia
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Chicago, Illinois
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Irvine, California
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Boston, Massachusetts
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - New York, New York
Ημερομηνία Έναρξης : Φεβρ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Έναρξης : Μαρτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Έναρξης : Μαρτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Έναρξης : Απρ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Providence, Rhode Island
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - San Jose, California
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Santa Monica, California
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Seattle, District of Columbia
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Austin, Texas
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Dallas, Texas
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - USA Online
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αυστραλία - Sydney, New South Wales
Ημερομηνία Έναρξης : Ιαν. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αυστραλία - Brisbane, Queensland
Ημερομηνία Έναρξης : Ιαν. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αυστραλία - Melbourne, Victoria
Ημερομηνία Έναρξης : Ιαν. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένο Βασίλειο - London, England
Ημερομηνία Έναρξης : Αυγ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Σινγκαπούρη - Singapore
Ημερομηνία Έναρξης : Αυγ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Χονγκ Κονγκ - Hong Kong
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Ιαν. 2019
Αυστραλία - Brisbane, Queensland
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αυστραλία - Melbourne, Victoria
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αυστραλία - Sydney, New South Wales
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Φεβρ. 2019
Ηνωμένες Πολιτείες - New York, New York
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Μαρτ. 2019
Ηνωμένες Πολιτείες - New York, New York
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Απρ. 2019
Ηνωμένες Πολιτείες - New York, New York
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αυγ. 2019
Ηνωμένο Βασίλειο - London, England
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Σινγκαπούρη - Singapore
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Σεπτ. 2019
Ηνωμένες Πολιτείες - Atlanta, Georgia
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Austin, Texas
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Boston, Massachusetts
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Chicago, Illinois
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Dallas, Texas
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Denver, Colorado
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Los Angeles, California
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Santa Monica, California
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Irvine, California
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - New York, New York
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Providence, Rhode Island
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - San Francisco, California
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - San Jose, California
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Seattle, District of Columbia
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Washington, District of Columbia
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Arlington, Virginia
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Χονγκ Κονγκ - Hong Kong
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - USA Online
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών