$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Αναζητήστε 14 Κορυφαίες Σειρές Μαθημάτων στη Σιγκαπούρη 2022

Σιγκαπούρη έχει αναδειχθεί ως μια παγκόσμια αγορά και μια μελέτη περιοχή ευδοκιμεί με την τεχνολογία και την πρόοδο που προσελκύει επαγγελματίες και φοιτητές από όλο τον κόσμο. Όσοι επιλέξουν να παρακολουθήσουν μαθή… περαιτέρω

Σιγκαπούρη έχει αναδειχθεί ως μια παγκόσμια αγορά και μια μελέτη περιοχή ευδοκιμεί με την τεχνολογία και την πρόοδο που προσελκύει επαγγελματίες και φοιτητές από όλο τον κόσμο. Όσοι επιλέξουν να παρακολουθήσουν μαθήματα στη Σιγκαπούρη θα βιώσουν την αριστεία στην εκπαίδευση καθώς και ένα συναρπαστικό πολιτισμό και συναρπαστικό τρόπο ζωής. Μαθήματα στη Σιγκαπούρη μπορεί να προσφέρει μια πραγματικά μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία.

Πολλά από τα μαθήματα στη Σιγκαπούρη χρησιμοποιούν μια ποικιλία μεθόδων για τη διδασκαλία, όπως οι ομάδες συζήτησης, διαλέξεις, μαθημάτων, practicums και μελέτες περιπτώσεων. Τα μαθήματα αυτά περιλαμβάνουν εφαρμογές πραγματικού κόσμου με τα χέρια στην πρακτική με σκοπό να προβάλει επαγγελματική επιτυχία. Μια ποικιλία των θεμάτων είναι διαθέσιμες για τα μαθήματα στη Σιγκαπούρη, μερικά παραδείγματα είναι στους τομείς της πληροφορικής, των επιχειρήσεων, φιλοξενία, τη χρηματοδότηση, την ηγεσία, και διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, μεταξύ πολλών άλλων.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις δυνατότητες μαθημάτων στη Σιγκαπούρη, σε συνδυασμό με τα προγράμματα που ακολουθούν.Μπορείτε να βρείτε το επόμενο βήμα στην καριέρα σας!

Διαβάστε Λιγότερα
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις σπουδές στη στη Σιγκαπούρη
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
  • Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
  • Συνιστάται
  • Πιο πρόσφατα
  • Τίτλος
Emeritus Institute of Management
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη

Τι θα κάνει αυτό το Πρόγραμμα για εσάς; Ακολουθούν ορισμένες από τις συγκεκριμένες προκλήσεις που θα μπορέσετε να αντιμετωπίσετε καλύτερα μετά την ολοκλήρωση αυτού του προγράμ ... +

Τι θα κάνει αυτό το Πρόγραμμα για εσάς; Ακολουθούν ορισμένες από τις συγκεκριμένες προκλήσεις που θα μπορέσετε να αντιμετωπίσετε καλύτερα μετά την ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος: Ανακαλύψτε τάσεις, ευκαιρίες και προκλήσεις παροχής υπηρεσιών Αναπτύξτε πρόταση αξίας και θέση για να ξεχωρίσετε στην ανταγωνιστική αγορά Μάθετε πώς χρησιμοποιείται η τεχνολογία για την παροχή υπηρεσιών αριστείας Εφαρμόστε πλαίσια και στρατηγικές για τον εντοπισμό, τη διαχείριση και τη διατήρηση των πελατών μέσω της παροχής υπηρεσιών και της αριστείας Προσδιορίστε στρατηγικές για την παροχή αριστείας υπηρεσιών με οικονομικά αποδοτικό τρόπο Ενότητες προγράμματος Ενότητα 1: Αποτύπωση αξίας σε σύγχρονες οικονομίες υπηρεσιών Εξερευνήστε τις προκλήσεις της κλιμάκωσης επιτυχημένων επωνυμιών και επιχειρήσεων υπηρεσιών, τις μακροοικονομικές τάσεις στις σύγχρονες οικονομίες υπηρεσιών, τις λύσεις που καθιστούν την υπηρεσία την βασική πρόταση αξίας μιας επιχείρησης και τον τρόπο ανάλυσης δραστηριοτήτων στην επιχείρηση που συμβάλλουν στην αποτύπωση αξίας στην οικονομία υπηρεσιών. Ενότητα 2: Technology in Service: Service Robots, AI & Platform Business Models Εξετάστε πώς χρησιμοποιείται η τεχνολογία για την παροχή υπηρεσιών, τον αντίκτυπο των επιχειρηματικών μοντέλων πλατφόρμας στην παροχή υπηρεσιών, ζητήματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα οικοσυστήματα της πλατφόρμας και πώς να αναλύσετε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των επιχειρήσεων πλατφόρμας. Ενότητα 3: Διαχείριση Πιστότητας Πελατών – Ο Τροχός της Πιστότητας Αποκτήστε μια βαθύτερη κατανόηση του κέρδους των επιχειρήσεων από τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση των πελατών, τη διάκριση μεταξύ ικανοποίησης και πίστης πελατών, τις επιπτώσεις της κλιμάκωσης/τμηματοποίησης πελατών στην απόκτηση και τη διατήρηση πελατών και στρατηγικές για τη διατήρηση της πίστης των πελατών. Ενότητα 4: Πελατοκεντρικότητα – Στρατηγική διαχείριση παραπόνων, ανάκτηση υπηρεσιών και συστήματα σχολίων πελατών Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών για να βάλετε θετικά αποτελέσματα στα παράπονα πελατών, να αξιοποιήσετε τα σχόλια των πελατών για να προωθήσετε την οργανωτική μάθηση, να απεικονίσετε μια προληπτική και οικονομικά αποδοτική προσέγγιση ανάκτησης υπηρεσιών, τι να λάβετε υπόψη κατά το σχεδιασμό συστημάτων ανατροφοδότησης πελατών και πώς μπορεί να γίνει η ανάκτηση υπηρεσιών χρησιμοποιείται για την προώθηση των επιχειρηματικών στόχων. Ενότητα 5: Ποιότητα εξυπηρέτησης – Επανασχεδιασμός Μοντέλου Κενών & Εξυπηρέτησης Πελατών Εξερευνήστε τις διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών που επηρεάζουν την αφοσίωση των πελατών, πώς χρησιμοποιείται το μοντέλο Gaps για να εξηγήσει τις ελλείψεις ποιότητας υπηρεσιών, το σωστό επίπεδο επένδυσης στην παροχή ποιότητας υπηρεσιών, γιατί ο επανασχεδιασμός της διαδικασίας υπηρεσίας είναι σημαντικός, εργαλεία για τον επανασχεδιασμό των διαδικασιών εξυπηρέτησης, τον αντίκτυπο της διαδικασίας επανασχεδιασμός για τους πελάτες και το προσωπικό και τα εννέα βήματα για τον επανασχεδιασμό της διαδικασίας εξυπηρέτησης πελατών. Ενότητα 6: Τρεις στρατηγικές Pathways για την αριστεία παροχής υπηρεσιών με αποδοτικό κόστος (Στρατηγική διπλής κουλτούρας, στρατηγική εστιασμένων υπηρεσιών, στρατηγική OM και ενσωμάτωση) Εκμεταλλευτείτε τις γνώσεις σας για τα τρία Pathways προς την αποδοτική αριστεία εξυπηρέτησης, τη διπλή κουλτούρα/διπλή εστίαση Pathway στην παροχή αποδοτικής αριστείας υπηρεσιών, το εργοστάσιο εστιασμένων υπηρεσιών Pathway στην παροχή αριστείας με οικονομικά αποδοτικό τρόπο και την στρατηγική διαχείρισης λειτουργιών Pathway για την παροχή οικονομικής αριστείας υπηρεσιών. Ενότητα 7: Παραγωγή Υπηρεσιών & Επωνυμία στην Εμπειρία Υπηρεσιών & Δημιουργία Οργανισμού Υπηρεσιών Παγκόσμιας Κλάσης Ανακαλύψτε πώς να προωθήσετε βελτιώσεις χρησιμοποιώντας στρατηγικές και πλαίσια για την ηγεσία υπηρεσιών και πώς να προσδιορίσετε στρατηγικές για τη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών και τις πιθανές παγίδες. Σχολή Προγράμματος Jochen Wirtz, Ph.D. Καθηγητής Μάρκετινγκ και Αντιπρύτανης Προγραμμάτων MBA Εκτός από τη θητεία του ως Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Εθνικό Πανεπιστήμιο της Σιγκαπούρης, ο καθηγητής Wirtz είναι επίσης Διεθνής Μέλος του Κέντρου Ερευνών Υπηρεσιών στο Πανεπιστήμιο Karlstad στη Σουηδία και Ακαδημαϊκός υπότροφος στο Cornell Institute for Healthy Futures στο Πανεπιστήμιο Cornell στη Νέα Υόρκη. Ήταν ο ιδρυτικός διευθυντής του διπλού πτυχίου UCLA – NUS Executive MBA Program (κατετέλεσε 4ος παγκοσμίως στην κατάταξη EMBA 2015 των Financial Times και 3ος στην κατάταξη EIU 2015) από το 2002 έως το 2014. Associate Fellow στο Saïd Business School, στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης από το 2008 έως το 2013· και ιδρυτικό μέλος της NUS Teaching Academy από το 2009 έως το 2015. Ο καθηγητής Wirtz είναι κάτοχος Ph.D. στο Services Marketing από το London Business School. Έκτοτε, η έρευνά του επικεντρώθηκε στο μάρκετινγκ υπηρεσιών και έχει δημοσιευτεί σε περίπου 100 ακαδημαϊκά περιοδικά και άρθρα περιοδικών (όπως το Harvard Business Review), 130 παρουσιάσεις σε συνέδρια και 40 κεφάλαια βιβλίων. Τα περισσότερα από 10 βιβλία του περιλαμβάνουν το Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, 9η έκδοση, 2021) και Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3η έκδοση, 2016), και τα δύο από κοινού με τον καθηγητή Christopher Lovelock. Με μεταφράσεις και προσαρμογές για περισσότερες από 26 χώρες και περιοχές, και συνδυασμένες πωλήσεις περίπου 1.000.000 αντιτύπων, έχουν γίνει παγκοσμίως κορυφαία εγχειρίδια μάρκετινγκ υπηρεσιών. Παραδείγματα Βιομηχανίας Μέσω πραγματικών παραδειγμάτων από πολλές βιομηχανίες, θα δείτε πώς εφαρμόζονται οι θεωρίες στην πράξη. Starbucks Κατανοήστε πώς ένας από τους ιδρυτές του Starbucks μπόρεσε να βρει μια ιδέα που χρησιμεύει ως η πρόταση αξίας του καφέ. Ρολς ρόις Προσδιορίστε πώς η Rolls-Royce χρησιμοποίησε την αριστεία μηχανικής και τις λύσεις υπηρεσιών για να γίνει ανταγωνιστικός παγκόσμιος κατασκευαστής. ANZ Bank Πάρτε μια γεύση από τον Jamie, έναν εικονικό πράκτορα της τράπεζας ANZ που έχει εξυπηρετήσει χιλιάδες πελάτες από τότε που κυκλοφόρησε. Singapore Airlines Μάθετε μερικές από τις στρατηγικές που χρησιμοποιεί η Singapore Airlines για να δημιουργήσει την αφοσίωση των πελατών. Google Κατανοήστε πώς η Google κατέκτησε τις τεχνολογίες αυτοεξυπηρέτησης για να διατηρήσει το χαμηλό λειτουργικό της αριθμό προσωπικού. Νίκη Μάθετε τους διαφορετικούς τρόπους για να έχετε καλύτερη διαπραγματευτική θέση στην αλυσίδα αξίας και τους διαφορετικούς τομείς όπου μπορεί να εξαχθεί αξία. Άλλες εταιρείες που περιλαμβάνονται ως παραδείγματα ή ως περιπτώσεις χρήσης στο πρόγραμμα είναι οι BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resort, Zappos κ.λπ. Σημείωση: Όλες οι επωνυμίες, τα προϊόντα και τα ονόματα εταιρειών είναι εμπορικά σήματα™ ή σήματα κατατεθέντα® των αντίστοιχων κατόχων τους. Η χρήση τους δεν συνεπάγεται καμία σχέση, έγκριση ή συσχέτιση οποιουδήποτε είδους μεταξύ αυτών και των κατόχων προγραμμάτων. Πρόγραμμα Μαθησιακό Ταξίδι 56 Διαλέξεις βίντεο 25+ Παραδείγματα Βιομηχανίας 8 Πίνακες Συζητήσεων 8 εβδομαδιαίες συνεδρίες ωρών γραφείου 7 Εργασίες 5 Μελέτες περίπτωσης Γιατί να εγγραφείτε στο Πρόγραμμα; Στις σημερινές οικονομίες των υπηρεσιών και της γνώσης, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκουν συνεχώς νέους τρόπους για να ξεχωρίζουν. Σε αυτήν την ανταγωνιστική αγορά, η εφαρμογή μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης για τη διαχείριση και την παροχή αριστείας υπηρεσιών είναι κρίσιμης σημασίας. Ωστόσο, αυτή η προσπάθεια απαιτεί κάτι περισσότερο από το να βασίζεστε στα σχόλια των πελατών για να παρουσιάσετε τις υπηρεσίες σας. Απαιτεί τη δημιουργία λειτουργιών υψηλής ποιότητας μέσα σε ένα περιβάλλον υψηλής εμπιστοσύνης, που οδηγεί σε υπαλλήλους με κίνητρα που παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Στο πρόγραμμα Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Affectiveness—που προσφέρεται από το NUS Business School—μπορείτε να αποκτήσετε τις ικανότητες που χρειάζεστε για να γίνετε ηγέτης επιχείρησης με επίκεντρο τον πελάτη, ικανός να προσφέρει περισσότερη αξία στον οργανισμό, τους υπαλλήλους και τους πελάτες σας. 93% των πελατών είναι πιθανό να κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές με εταιρείες που προσφέρουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. πηγή: Hubspot Research, 2021 70% έχουν μια πιο ευνοϊκή άποψη για τις επωνυμίες που προσφέρουν προληπτικές ειδοποιήσεις εξυπηρέτησης πελατών. πηγή: Microsoft, 2021 26% των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών λένε ότι η αξία της ικανοποίησης των πελατών είναι πλήρως καθορισμένη και παρακολουθούμενη. πηγή: Έκθεση συγκριτικής αξιολόγησης Global Customer ExperienceQ, 2020 Σε ποιον απευθύνεται αυτό το πρόγραμμα; Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες από οποιοδήποτε ακαδημαϊκό υπόβαθρο κατά προτίμηση με 8+ χρόνια εργασιακής εμπειρίας. Το πρόγραμμα εφαρμόζεται σε όλους τους κλάδους —ιδίως Προϊόντα και Υπηρεσίες Πληροφορικής, Τραπεζικές και Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, Προσωπικό και Προσλήψεις, Εκπαίδευση και Συμβουλευτική— και ωφελεί όσους υπηρετούν στην Τεχνολογική Διοίκηση, τη Γενική Διοίκηση, τις Λειτουργίες, τις Συμβουλευτικές λειτουργίες και όχι μόνο. Αυτό το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για επαγγελματίες που φιλοδοξούν: Βελτιώστε τη λειτουργική αποτελεσματικότητα και μεταμορφώστε την εμπειρία των πελατών μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας Αναπτύξτε αποσπασματικά επιχειρηματικά μοντέλα με μια προσέγγιση με επίκεντρο τις υπηρεσίες Βελτιώστε την αφοσίωση των πελατών και αυξήστε το ποσοστό μετατροπών μέσω της ολοκληρωμένης αυτοματοποίησης μάρκετινγκ Αξιοποιήστε τις εμπειρίες πελατών και εργαζομένων για την επίτευξη επιχειρηματικών στόχων Εφαρμόστε βέλτιστες πρακτικές για την παροχή υπηρεσιών σε βιομηχανίες και επιχειρήσεις -
Μαθήματα
Μερικό ωράριο
2 μήνες
Αγγλικά
Διαδικτυακό
 
EHL
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη +3 Περισσότερα

Ελάτε σε άλλους φοιτητές για μια μεταμορφωτική εμπειρία και ανοίξτε το μυαλό σας στις ποικίλες ευκαιρίες σταδιοδρομίας στη φιλοξενία, τα ταξίδια, την ψυχαγωγία, τις μάρκες πολ ... +

Ελάτε σε άλλους φοιτητές για μια μεταμορφωτική εμπειρία και ανοίξτε το μυαλό σας στις ποικίλες ευκαιρίες σταδιοδρομίας στη φιλοξενία, τα ταξίδια, την ψυχαγωγία, τις μάρκες πολυτελείας, την υψηλή τεχνολογία και πολλά άλλα. Το EHL Junior Academy σάς παρουσιάζει τις τάσεις και τις τεχνολογίες που διαμορφώνουν το μέλλον, με βάση παραδείγματα από τους κλάδους της φιλοξενίας και των υπηρεσιών. Συνολικά, θα αποκτήσετε μια ισχυρή βάση επιχειρηματικής γνώσης και ένα χρήσιμο σύνολο soft skills για μελλοντική ακαδημαϊκή και επαγγελματική επιτυχία. Ετοιμαστείτε να ξεχωρίσετε Αναπτύξτε Νέες Δεξιότητες Οι πρακτικές δραστηριότητες και τα διαδραστικά εργαστήρια αναπτύσσουν τις πιο πολύτιμες δεξιότητες για το μέλλον της εργασίας: soft skills! Ασκήστε την πολιτιστική σας επίγνωση, την αναλυτική σκέψη, την ομαδική εργασία και τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες και οικοδομήστε μια συλλογική νοοτροπία. Επιχειρηματική ιδέα Θα μυηθείτε στις εσωτερικές λειτουργίες της διαχείρισης επιχειρήσεων φιλοξενίας. Μέσα από ομαδικά έργα και πραγματικές μελέτες περιπτώσεων, αναπτύσσετε μια ισχυρή βάση επιχειρηματικής γνώσης μαζί με ηγετικές δεξιότητες. Κάντε συνδέσεις Πέρα από την τάξη, η EHL δημιουργεί πολιτιστική συνείδηση και διεθνείς φιλίες. Στην πανεπιστημιούπολη, απολαμβάνετε τον πολιτισμό και τα εκπληκτικά τοπία της Ελβετίας ή της Σιγκαπούρης. Στην εικονική πανεπιστημιούπολη, μαθαίνετε να δημιουργείτε ουσιαστικές συνδέσεις στο ψηφιακό περιβάλλον. Βασικά στοιχεία Πιστοποιητικό Πιστοποιητικό ολοκλήρωσης Τοποθεσίες Ελβετία Σιγκαπούρη Σε σύνδεση Διάρκεια Μαθήματα 1 εβδομάδας Δυνατότητα συνδυασμού 2 ή περισσότερων μαθημάτων Γλώσσες Αγγλικά Γαλλικά (περιορισμένες συνεδρίες) Ημερομηνίες έναρξης Κατά τις σχολικές διακοπές όλο το χρόνο Οφέλη Πύλη στο πρόγραμμα Bachelor: Απαλλαγή από το τέλος αίτησης και διαδικτυακή συνέντευξη Πύλη στο πρόγραμμα Bachelor του EHL Ετοιμαστείτε για τις μελλοντικές σας πανεπιστημιακές σπουδές μέσα από ομαδικά έργα, πολυπολιτισμική εμβάπτιση και εξοικειωθείτε με τον ρυθμό μιας πανεπιστημιούπολης. Κάντε ένα προβάδισμα για να προετοιμάσετε την αίτησή σας για EHL μέσω πρακτικών συμβουλών σχετικά με την αίτησή σας και καθοδήγηση από την ομάδα εισδοχής. Οι συμμετέχοντες που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση για το πτυχίο απαλλάσσονται από το τέλος αίτησης. -
Μαθήματα
Πλήρες ωράριο
2 - 21 ημέρες
Αγγλικά, γαλλική γλώσσα
26 Ιούν. 2022
01 Ιούν. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
The MBA Tour
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη +6 Περισσότερα

Ελάτε μαζί μας στο The MBA Tour για να συνδεθείτε με κορυφαίες σχολές επιχειρήσεων από όλο τον κόσμο! Ο έξυπνος αλγόριθμος αντιστοίχισης μας αποπνέει δεκαετίες εμπειρίας για ν ... +

Ελάτε μαζί μας στο The MBA Tour για να συνδεθείτε με κορυφαίες σχολές επιχειρήσεων από όλο τον κόσμο! Ο έξυπνος αλγόριθμος αντιστοίχισης μας αποπνέει δεκαετίες εμπειρίας για να προτείνει τα καλύτερα σχολεία για εσάς. -
Μαθήματα
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά
Διαδικτυακό
 

Κερδίστε υποτροφία αξίας έως $ 10000

Ανακαλύψτε τις επιλογές που μπορεί να σας δώσει η υποτροφία μας.
LSBF Singapore
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη

LSBF Singapore , βραβευμένο με το Platinum Approved Learning Partner Status από την Ένωση Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών (ACCA), προσφέρει στους φοιτητές όλα όσα χρειάζονται για να ... +

LSBF Singapore , βραβευμένο με το Platinum Approved Learning Partner Status από την Ένωση Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών (ACCA), προσφέρει στους φοιτητές όλα όσα χρειάζονται για να περάσουν με σιγουριά τις εξετάσεις τους ACCA: έμπειρους καθηγητές, υλικό μελέτης βάσει εξετάσεων, ευέλικτες ρυθμίσεις σπουδών και πολλά περισσότερο, όλα έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τον μαθητή. -
Μαθήματα
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
Singapore Business School
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, θα μάθετε τόσο πώς μπορείτε να κάνετε επιτυχημένο μάρκετινγκ σε διαφορετικά κανάλια όσο και πώς μπορείτε να οικοδομήσετε μια επιτυχημένη επιχεί ... +

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, θα μάθετε τόσο πώς μπορείτε να κάνετε επιτυχημένο μάρκετινγκ σε διαφορετικά κανάλια όσο και πώς μπορείτε να οικοδομήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση με σαφείς οδηγίες. -
Μαθήματα
Αγγλικά
Διαδικτυακό
 
Tourism Management Institute Of Singapore
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη

Η Σιγκαπούρη παραμένει μία από τις χώρες με τις περισσότερες επισκέψεις παγκοσμίως. Η πλούσια κληρονομιά και η διαφορετική κουλτούρα συγκαταλέγονται στους κορυφαίους λόγους πο ... +

Η Σιγκαπούρη παραμένει μία από τις χώρες με τις περισσότερες επισκέψεις παγκοσμίως. Η πλούσια κληρονομιά και η διαφορετική κουλτούρα συγκαταλέγονται στους κορυφαίους λόγους που συμβάλλουν στη δημοτικότητα, οπότε είναι σημαντικό να εξοπλίσουμε τους ξεναγούς της Σιγκαπούρης με γνώσεις. -
Μαθήματα
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
Human Capital (Singapore)
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη +3 Περισσότερα

Το πρόγραμμα αυτό προέρχεται από μια παλαιότερη πρωτοβουλία HCS σχετικά με το παγκόσμιο πρόγραμμα εμβάπτισης, η οποία ξεκίνησε από τον Υπουργό Heng Swee Keat τον Νοέμβριο του ... +

Το πρόγραμμα αυτό προέρχεται από μια παλαιότερη πρωτοβουλία HCS σχετικά με το παγκόσμιο πρόγραμμα εμβάπτισης, η οποία ξεκίνησε από τον Υπουργό Heng Swee Keat τον Νοέμβριο του 2013. Αυτό APQ αποσκοπεί στην υποστήριξη SkillsFuture ατζέντα της Σιγκαπούρης και της οικονομικής προόδου, όπως η Σιγκαπούρη κινείται προς την επόμενη φάση της ανάπτυξης προς μια προηγμένη οικονομία και κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς. -
Μαθήματα
Πλήρες ωράριο
8 μήνες
Αγγλικά, κινέζικο
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
EHL
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη

Γιατί να πάρετε αυτό το μάθημα; Για να αποκτήσετε γνώσεις σχετικά με τη σχεδιαστική σκέψη, μια από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους καινοτομίας που εφαρμόζεται σε επιχειρηματικά μο ... +

Γιατί να πάρετε αυτό το μάθημα; Για να αποκτήσετε γνώσεις σχετικά με τη σχεδιαστική σκέψη, μια από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους καινοτομίας που εφαρμόζεται σε επιχειρηματικά μοντέλα. Για να νιώσετε άνετα με την ακαταστασία του σχεδιασμού επιχειρηματικού μοντέλου υπηρεσιών Να κατανοήσουν 360° δημιουργίας μιας υπηρεσίας, στο πλαίσιο επιχειρηματικών μοντέλων με πολλαπλές διεπαφές Ανάπτυξη στρατηγικής καινοτομίας: Προχωρώντας πέρα από τις σταδιακές επιχειρησιακές καινοτομίες στη στρατηγική πελατοκεντρικότητα Για να κατανοήσετε το ψηφιακό τοπίο, τον τρόπο δημιουργίας των ψηφιακών υπηρεσιών και τις επακόλουθες επιχειρηματικές επιπτώσεις Βασικά στοιχεία Διάρκεια Προετοιμασία + 3 ημέρες στην πανεπιστημιούπολη Τοποθεσία EHL Πανεπιστημιούπολη (Σιγκαπούρη) Παραδόθηκε διαπιστευτήριο EHL Πιστοποιητικό Επίτευξης Γλώσσα Μαθήματος Αγγλικά Τρόπος Εκπαίδευσης Πλήρης απασχόληση, επί τόπου Τι κάνει αυτό το μάθημα ξεχωριστό; Πρόσβαση σε προσκεκλημένους ομιλητές και πραγματικά παραδείγματα από διαφορετικά περιβάλλοντα του κλάδου των υπηρεσιών Ευκαιρίες δικτύωσης με άλλους συμμετέχοντες και προσκεκλημένους ομιλητές Μια σύνδεση μεταξύ θεωρίας και πράξης μέσω μιας ζωντανής επιχειρηματικής υπόθεσης: δημιουργήστε το δικό σας επιχειρηματικό μοντέλο. Learn by Doing: εμπειρία σχεδίασης δράσης διαδικασίας σκέψης Όλο το υλικό του μαθήματος είναι προσβάσιμο μέσω ενός διαδικτυακού συστήματος διαχείρισης εκμάθησης -
Μαθήματα
Πλήρες ωράριο
3 - 5 ημέρες
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
EHL
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη

Γιατί να πάρετε αυτό το μάθημα; Θα πρέπει να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα εάν θέλετε: Αναπτύξτε και εφαρμόστε καινοτόμες, στρατηγικές λύσεις για την επωνυμία πολυτελείας. Σχ ... +

Γιατί να πάρετε αυτό το μάθημα; Θα πρέπει να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα εάν θέλετε: Αναπτύξτε και εφαρμόστε καινοτόμες, στρατηγικές λύσεις για την επωνυμία πολυτελείας. Σχεδιάστε στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας για μάρκες πολυτελείας. Εφαρμόστε έννοιες διαχείρισης επωνυμίας πολυτελείας στην επιχείρηση πολυτελούς φιλοξενίας. Τι κάνει αυτό το μάθημα ξεχωριστό; Διορατικοί προσκεκλημένοι ομιλητές που λάνσαραν νέες ιδέες φιλοξενίας Ευκαιρίες δικτύωσης με άλλους συμμετέχοντες και προσκεκλημένους ομιλητές Ποικιλία μορφών μάθησης, συμπεριλαμβανομένης της ομαδικής εργασίας, εργαστηρίων και συζήτησης με ειδικούς του κλάδου Μάθημα που προσφέρεται από το EHL κατατάχθηκε #1 στην κατάταξη QS World University 2021 για Πανεπιστήμια Φιλοξενίας και Διαχείρισης Αναψυχής Όλο το υλικό του μαθήματος είναι προσβάσιμο μέσω ενός διαδικτυακού συστήματος διαχείρισης εκμάθησης -
Μαθήματα
Πλήρες ωράριο
5 ημέρες
Αγγλικά
20 Ιούν. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
EHL
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη +1 Περισσότερα

Γιατί να πάρετε αυτό το μάθημα; Θα πρέπει να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα εάν θέλετε: Αναπτύξτε μια στέρεη βάση ανάλυσης ατόμων/HR. Δημιουργήστε τις τεχνικές δεξιότητες για ... +

Γιατί να πάρετε αυτό το μάθημα; Θα πρέπει να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα εάν θέλετε: Αναπτύξτε μια στέρεη βάση ανάλυσης ατόμων/HR. Δημιουργήστε τις τεχνικές δεξιότητες για την πηγή, την ανάλυση και την οπτικοποίηση δεδομένων ανθρώπινου δυναμικού. Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε δεδομένα ανθρώπινου δυναμικού για να λαμβάνετε τεκμηριωμένες επιχειρηματικές αποφάσεις. Τι κάνει αυτό το μάθημα ξεχωριστό; Διορατικοί προσκεκλημένοι ομιλητές Ευκαιρίες δικτύωσης με άλλους συμμετέχοντες και προσκεκλημένους ομιλητές Ποικιλία μορφών μάθησης, συμπεριλαμβανομένης της ομαδικής εργασίας, εργαστηρίων και συζήτησης με ειδικούς του κλάδου Μάθημα που προσφέρεται από το EHL κατατάχθηκε #1 στην κατάταξη QS World University 2021 για Πανεπιστήμια Φιλοξενίας και Διαχείρισης Αναψυχής Όλο το υλικό του μαθήματος είναι προσβάσιμο μέσω ενός διαδικτυακού συστήματος διαχείρισης εκμάθησης -
Μαθήματα
Πλήρες ωράριο
5 ημέρες
Αγγλικά
20 Ιούν. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
EHL
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη

Γιατί να πάρετε αυτό το μάθημα; Θα πρέπει να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα εάν θέλετε: Μάθετε πώς να σχεδιάζετε και να αναπτύσσετε μια επιτυχημένη ιδέα φιλοξενίας - από το στ ... +

Γιατί να πάρετε αυτό το μάθημα; Θα πρέπει να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα εάν θέλετε: Μάθετε πώς να σχεδιάζετε και να αναπτύσσετε μια επιτυχημένη ιδέα φιλοξενίας - από το στρατηγικό και δημιουργικό επίπεδο μέχρι τις καθημερινές λειτουργίες. Ανακαλύψτε πώς τα υπάρχοντα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα καφέ, τα μπαρ και τα ιδιωτικά κλαμπ μπορούν να μετατραπούν με μια ισχυρή ιδέα. Τι κάνει αυτό το μάθημα ξεχωριστό; Διορατικοί προσκεκλημένοι ομιλητές που λάνσαραν νέες ιδέες φιλοξενίας Ευκαιρίες δικτύωσης με άλλους συμμετέχοντες και προσκεκλημένους ομιλητές Ποικιλία μορφών μάθησης, συμπεριλαμβανομένης της ομαδικής εργασίας, εργαστηρίων και συζήτησης με ειδικούς του κλάδου Μάθημα που προσφέρεται από το EHL κατατάχθηκε #1 στην κατάταξη QS World University 2021 για Πανεπιστήμια Φιλοξενίας και Διαχείρισης Αναψυχής Όλο το υλικό του μαθήματος είναι προσβάσιμο μέσω ενός διαδικτυακού συστήματος διαχείρισης εκμάθησης -
Μαθήματα
Πλήρες ωράριο
5 ημέρες
Αγγλικά
Αύγ. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
Singapore Business School
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη

Σε αυτό το μάθημα, θα καταλάβετε πώς να δημιουργήσετε, να αναλύσετε και να προβλέψετε μια κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων, ισολογισμό και κατάσταση ταμειακών ροών. ... +

Σε αυτό το μάθημα, θα καταλάβετε πώς να δημιουργήσετε, να αναλύσετε και να προβλέψετε μια κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων, ισολογισμό και κατάσταση ταμειακών ροών. -
Μαθήματα
Αγγλικά
Διαδικτυακό
 
Tourism Management Institute Of Singapore
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη

Αυτό το μάθημα αναπτύχθηκε από κοινού από το Tourism Management Institute Of Singapore ((TMIS) και την Εθνική Ένωση ταξιδιωτικών πρακτόρων Σιγκαπούρης (NATAS). ... +

Αυτό το μάθημα αναπτύχθηκε από κοινού από το Tourism Management Institute Of Singapore ((TMIS) και την Εθνική Ένωση ταξιδιωτικών πρακτόρων Σιγκαπούρης (NATAS). -
Μαθήματα
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
Tourism Management Institute Of Singapore
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη

Με την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι συμμετέχοντες θα είχαν μάθει τις γνώσεις και τις δεξιότητες εφαρμογής που απαιτούνται για τη διεύθυνση της έρευνας αγοράς ... +

Με την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι συμμετέχοντες θα είχαν μάθει τις γνώσεις και τις δεξιότητες εφαρμογής που απαιτούνται για τη διεύθυνση της έρευνας αγοράς -
Μαθήματα
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)