Read the Official Description

Το τριετές Graphic Design Course Accademia di Comunicazione , ένα από τα πρώτα στον τομέα της Οπτικής Επικοινωνίας στην Ιταλία, σήμερα διαθέτει μια μακρά παράδοση και μια βιτρίνα από διάσημα εθνικά και διεθνή βραβεία που απονέμονται στους μαθητές για τα έργα τους. Επιπλέον, το μάθημα έχει επίσης το πλεονέκτημα ότι έχει εκπαιδευτεί αρκετές γενιές γραφιστών που εκτιμούν άμεσα την ποιότητα της προετοιμασίας τους και την εμπειρία τους. Πολλοί είναι πλέον ιδιοκτήτες των δικών τους επαγγελματικών στούντιο και μερικοί έχουν κατορθώσει να εγκατασταθούν στο εξωτερικό.

Στην πραγματικότητα, το μάθημα στοχεύει, σχεδόν αποκλειστικά, στην απόκτηση πλούτου πρακτικών εμπειριών που θα επιτρέψουν στους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν, μεταξύ άλλων, ένα τελικό χαρτοφυλάκιο παρουσίασης. Οι ευκαιρίες που προσφέρονται από την αγορά εργασίας, που εργάζονται τόσο ως ελεύθεροι επαγγελματίες όσο και ως συνεργάτες οργανισμών ή μελετών, πρέπει να αξιοποιούνται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Με αυτή την έννοια, η παρουσίαση ενός καλού χαρτοφυλακίου είναι το πρώτο βήμα προς μια επαγγελματική πορεία γεμάτη ικανοποιήσεις. Για το σκοπό αυτό, το μάθημα χαρακτηρίζεται από σημαντική παρουσία πρακτικών ασκήσεων που υποστηρίζονται από μια πιο κλασική διδακτική μεθοδολογία, ακολουθώντας τη φιλοσοφία του bottega ως εργαλείο για ταχεία επαγγελματική ανάπτυξη, αποτελεσματική και πλούσια σε εμπειρίες στον τομέα.

Οι κλάδοι που απευθύνονται κατά τη διάρκεια της τριετούς περιόδου αποσκοπούν στη διερεύνηση και εμβάθυνση όλων των τομέων εφαρμογής της οπτικής επικοινωνίας, από τις πιο παραδοσιακές και πλούσιες στην ιστορία μέχρι εκείνες που είναι σήμερα ενδιαφέρουσες για το περιεχόμενο και τις προοπτικές της αγοράς.

Αυτό του Graphic Designer, χρησιμοποιώντας τον ιταλικό ορισμό του Graphic Designer, είναι σήμερα ένα πολύ περίπλοκο επάγγελμα αλλά, ταυτόχρονα, εξαιρετικά διεγερτικό. Τα πεδία εφαρμογής είναι πάντα αυτά της οπτικής γλώσσας, ακόμη και αν οι τρόποι με τους οποίους μεταδίδονται τα μηνύματα έχουν εξελιχθεί και έχουν αλλάξει σημαντικά χάρη στα ψηφιακά μέσα. Ως εκ τούτου, ο επαγγελματίας Graphic Design δεν είναι μόνο ειδικός σε οπτικές γλώσσες, αλλά και διευθυντής στρατηγικών επικοινωνίας που βασίζονται στο σήμα, οι οποίοι εκφράζονται σε φυσικά μέσα, σε πραγματικούς χώρους ή σε εικονικά περιβάλλοντα.

Για την ιστορία της και την ποιότητα της μεθοδολογίας κατάρτισης, το μάθημα έχει αποκτήσει την υποστήριξη του Ιταλικού Club Art Directors.

Οι δεξιότητες που αποκτήθηκαν σε αυτό το μάθημα πιστοποιούνται από την περιφέρεια της Λομβαρδίας και ισχύουν σε επίπεδο ΕΕ στο πλαίσιο του ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΜΑΘΗΣΗ (EQF)

Σχέδιο μελέτης

1ο έτος

Διαφημιστική τηλεόραση | Καλλιτεχνική κατεύθυνση | Βασικός σχεδιασμός Δημιουργική ιδέα | Ψηφιακά μέσα 1 | Γεωμετρικός σχεδιασμός Θεμελιώσεις της επιστήμης των υπολογιστών Φωτογραφία 1 | Illustrator | InDesign | Μάρκα και εταιρική εικόνα 1 | Σχεδιασμός μυαλού | Photoshop | Ψυχολογία των καταναλωτών Ιστορία του κινηματογράφου Ιστορία της τέχνης 1 Ιστορία της διαφήμισης 1 Ακατάλληλες τεχνικές | Θεωρία χρωμάτων.

2ο έτος

4 μαθήματα καλλιτεχνικής διεύθυνσης με 4 διαφορετικούς δημιουργικούς διευθυντές Παρασκευές 1 | Δημιουργήστε ψηφιακά περιοδικά για iPad και tablet Ψηφιακά μέσα 2 | Φωτογραφία 2 | Γραφικό κινητό | Μάρκα και εταιρική εικόνα 2 Μάρκετινγκ | Επεξεργασία βίντεο ήχου Συσκευασία 1 | Προχωρημένο Photoshop | Σχεδιασμός υπολογιστών Ιστορία της τέχνης 2 Ιστορία της διαφήμισης 2 Τεχνικές διάταξης Σχεδίαση ιστοσελίδων 1 Wordpress.

Εργαστήριο με εταιρείες, με συνομιλητές επαγγελματίες μάρκετινγκ, δημόσιες σχέσεις, δημιουργική διαφήμιση.

3ο έτος

Μετά από τα εφέ Παρασκευές 2 Δημιουργική παραγωγή Φωτογραφία 3 | Εκδοτικά γραφικά Γραφική Σύνθεση | Infographic | Συσκευασία 2 Προχωρημένο Photoshop | Μετά την παραγωγή 3D Δημιουργικότητα κοινωνικών μέσων Επισκέπτρια εργαστήριο καθηγητών Σχεδίαση ιστοσελίδων 2.

Κατά τη διάρκεια του τρίτου έτους οι φοιτητές συμμετέχουν σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς, εργάζονται σε πραγματικά προγράμματα για δημόσιους φορείς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. εργάζονται επίσης σε εργαστήρια με πραγματικές εταιρείες, έχοντας συνομιλητές ως Διευθυντές Προϊόντων, Λογαριασμών, Δημιουργών και Δημοσίων Σχέσεων.

Στάδιο μετά τα μαθήματα

Οι πρακτικές άσκησης, που προβλέπονται στο τέλος κάθε μαθήματος, πρέπει πρώτα να θεωρηθούν ως περίοδος τελειοποίησης του ίδιου του σχηματισμού και δεύτερον, ως πιθανή ευκαιρία για μελλοντική δουλειά. Για τους δύο αυτούς λόγους, η πρακτική άσκηση δεν αποφασίζεται αυτόματα με βάση προϋπάρχουσες συμφωνίες με προκαθορισμένο αριθμό εταιρειών, αλλά υποθέτει ότι κάθε χρόνο υποβάλλεται συγκεκριμένο και ακριβές αίτημα από την Εταιρεία σε σχέση με το οποίο οι φοιτητές προεπιλέγονται από το Ακαδημία, που αποστέλλεται στην συνέντευξη επιλογής και επιλέγεται από την ίδια εταιρεία. Δεν είναι μόνο το πρόγραμμα σπουδών και η εγγύηση που δίνει η Ακαδημία στην Εταιρεία, αλλά αυτό που ο ατομικός φοιτητής κατά τη διάρκεια της συνέντευξης θα είναι σε θέση να αποδείξει σχετικά με τις ικανότητές του και τον τρόπο παρουσίας του, γεγονός που θα καθορίσει την επιλογή της ίδιας της Εταιρείας. .

Η δέσμευση της Accademia για την οργάνωση πρακτικής άσκησης "ad personam", η οποία ανανεώνεται κάθε χρόνο χωρίς ποτέ να αποδίδεται στους αυτοματισμούς σταθερών συμφωνιών, αποσκοπεί στην ενθάρρυνση της πιθανότητας ότι στο τέλος της πρακτικής άσκησης ο σπουδαστής θα επιβεβαιωθεί με μια σύμβαση.

Με την παρακολούθηση αυτού του τριετούς μεταπτυχιακού μαθήματος θα είστε σε θέση να εργαστείτε ως:

  • Σχεδιαστής γραφικών
  • ψηφιακό
Program taught in:
ιταλικός

See 3 more programs offered by Accademia di Comunicazione »

Last updated September 29, 2018
Το μάθημα αυτό είναι Campus based
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Duration
3 Χρόνια
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
- Ζώνες εισοδήματος
By locations
By date
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Άλλο