Εκπαίδευση που προετοιμάζει επαγγελματίες για την ανάπτυξη επικοινωνίας πολιτικών έργων, διαχείρισης και εκλογικών διαδικασιών.
Οι πολιτικές αλληλεπιδράσεις υφίστανται αρκετές αλλαγές, κυρίως με την έλευση των ψηφιακών μέσων και τη δημιουργία πολιτικών κινημάτων στα κοινωνικά δίκτυα.
Σε ένα περιβάλλον με ολοένα και συχνότερες κρίσεις, που παράγονται από ανταγωνιστές και διανέμονται με ταχύτητα που δεν είχε ξαναδεί, είναι επίσης σημαντικό οι ηγέτες εταιρειών και πολιτικών έργων, σύμβουλοι και επαγγελματίες επικοινωνίας, να έχουν ένα στρατηγικό όραμα για την πρόβλεψη προβλημάτων και τη χρήση του δικτύου υποστήριξης ως στοιχεία παρατήρησης και διάδοσης.
Σε αυτό το πλαίσιο, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η δημιουργία πολιτικής, κοινωνικής και οικονομικής αξίας εξαρτάται, περισσότερο από ποτέ, από την ικανότητα κατανόησης και διαχείρισης των επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήθηκε το IPAM , το οποίο στοχεύει στην αντιμετώπιση των βασικών θεμάτων του Πολιτικού Μάρκετινγκ και της Ψηφιακής Επικοινωνίας, προκειμένου να προετοιμάσει τους επαγγελματίες για τα επόμενα βήματα που προκύπτουν από αυτό το περιβάλλον συνεχών αλλαγών.Βασικά πλεονεκτήματαΝα αναπτύξουν δεξιότητες στον τομέα του μάρκετινγκ και της πολιτικής επικοινωνίας με συστημική άποψη για την παρατήρηση περιβαλλόντων και κοινού.
Συμβάλετε στην ανάπτυξη στρατηγικών και στη δημιουργία περιεχομένου σε αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο, στα παραδοσιακά μέσα και στο ψηφιακό περιβάλλον, με έμφαση στα κοινωνικά δίκτυα.
Να προετοιμάσει επαγγελματίες για προβληματισμό και ιδιαίτερα για την πρακτική ανάπτυξη της επικοινωνίας πολιτικών έργων, διαχείρισης και εκλογικών διαδικασιών σε διαφορετικά επίπεδα.