Μεταπτυχιακό μάθημα στη διαχείριση και το μάρκετινγκ της μουσικής βιομηχανίας

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Γλώσσα μαθήματος: ισπανικά

στόχους:

  • Κατανοήστε πώς λειτουργεί η μουσική βιομηχανία
  • Διακρίνονται τα συντακτικά και τα φωνογραφικά δικαιώματα
  • Γνωρίστε ποιος είναι ποιος στη μουσική βιομηχανία
  • Συντονίστε ένα χώρο εργασίας σε ένα μουσικό φεστιβάλ
  • Μάθετε πώς να κάνετε ένα μουσικό πρόγραμμα για ένα θέατρο ή θέατρο
  • Μάθετε να χρησιμοποιείτε τα εργαλεία επικοινωνίας ενός καλλιτέχνη
  • Επαγγελματικές εξόδους:
  • Product Manager σε ετικέτες δίσκων
  • Διευθυντής σε τμήματα μάρκετινγκ, επικοινωνίας και διαχείρισης
  • Βοηθός αδειοδότησης / Διευθυντής σε δισκογραφικές εταιρείες ή εκδότες
  • Προώθηση και συντονιστής Τύπου
  • Κοινοτικός διευθυντής ή συντονιστής κοινωνικών μέσων
  • Παραγωγός μουσικών εκδηλώσεων
Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

We can remember the Spanish domination over Milan, lasted almost two centuries, and that in southern Italy. In a way, the decision that Spain would be the first country outside Italy to host IED campu ... περαιτέρω

We can remember the Spanish domination over Milan, lasted almost two centuries, and that in southern Italy. In a way, the decision that Spain would be the first country outside Italy to host IED campuses came quite naturally. Διαβάστε Λιγότερα

Ask a Question

Άλλη