Όταν εργαζόμαστε με λόγια, έχουμε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε τον κόσμο με ένα όργανο στα όρια μεταξύ της πραγματικότητας και του φανταστικού. Όταν ονειρευόμαστε, πόσες διαστάσεις μπορούμε να διεισδύσουμε; Προκαλούμε μνήμες, βλέπουμε εικόνες. Από πού προέρχονται; Η δουλειά στον κόσμο της διαφήμισης σημαίνει ότι είναι σε θέση να κάνουν τους ανθρώπους να ονειρεύονται, κάνουν τους ανθρώπους να θέλουν να πετάξουν σε άλλα μέρη, άλλους κόσμους, άλλες διαστάσεις. Αν ο Αρίστο δεν φανταζόταν να πηγαίνει στο φεγγάρι, θα ήθελαν οι άντρες να πάνε εκεί; Είναι ο ποιητής που πρώτα φαντάζει ένα όνειρο που ο κόσμος μπορεί να ερωτευτεί. Ο καθένας πάντα θαύμαζε το φεγγάρι, αλλά ο Αρίστος αρχικά μιλάει για τη μετάβαση στο φεγγάρι και εισάγει την ιδέα της πιθανότητας να φτάσει εκεί. Αν δεν είχε πει στον ιππότη που κάνει αυτό το φανταστικό ταξίδι, ίσως κανείς δεν θα ήθελε πραγματικά να αναλάβει αυτή την αποστολή και ίσως δεν θα φτάναμε ποτέ στο φεγγάρι. Εδώ ο ποιητής δημιουργεί το αντικείμενο της επιθυμίας, το θαύμα της ανθρωπιάς μας. Αυτό που προφανώς δεν είναι εφικτό, αδύνατο, αδικαιολόγητο, ξαφνικά γίνεται πραγματικότητα. Σε αυστηρά βιολογικούς όρους, ποιος από εμάς δημιουργήθηκε για να πετάξει; Από τον Icarus κανείς δεν γεννήθηκε ικανός να πετάξει. Αλλά η ανθρωπότητα πετάει ή όχι; Η ανθρωπότητα πετάει και πώς πετάει! Και πηγαίνει επίσης στο φεγγάρι! Οι προόδους στην επιστήμη συχνά προέρχονται από το όνειρο και από την προσπάθεια επίτευξής του. Το γράψιμο για τη διαφήμιση, δηλαδή η ύπαρξη Copywriter, είναι ένα άγνωστο επάγγελμα για τους περισσότερους ανθρώπους. Ήδη από το γυμνάσιο, εάν αγαπάτε να γράφετε με αυτό το δημιουργικό ωθήσεις που μας κάνει να χρησιμοποιούμε λέξεις και μεταφορές με διαφορετικό τρόπο από το συνηθισμένο, οδηγείτε να στραφείτε προς τη Σχολή των Γραμμάτων, χωρίς να γνωρίζετε ότι υπάρχουν άλλες δυνατότητες, εκείνες που δεν πέφτουν στα εδραιωμένα παραδείγματα των γνωστών επαγγελμάτων, έναν κόσμο όπου η λέξη έχει άλλο νόημα, όπου η μεταφορά έχει τη δύναμη να μας κάνει να ονειρευτούμε και να επικοινωνούμε. Ένα πολύ ελκυστικό μονοπάτι τόσο για τον αριθμό των ωρών προσπάθειας όσο και για την προσπάθεια να απαλλαγούμε από όλες τις ορθολογικές υπερκατασκευές και να επανεμφανιστούμε την πιθανότητα αδυναμίας, την παραβίαση από τις αρχές της διαλεκτικής, την πλευρική σκέψη, την παραίτηση από την αρχή της αιτίας-επίδρασης, της ανάκτησης της διαίσθησης εν όψει της αποκλειστικής χρήσης της λογικής και, πάνω απ 'όλα, της μη φόβου της παραβίασης:

Η βροχή μπορεί να πέσει από ένα γαλάζιο ουρανό, γιατί στα όνειρά μας αυτό μπορεί να συμβεί και, πάντα στα όνειρά μας, δεν μας εκπλήσσει η ασυμφωνία. Αλλά μια βροχή που κατεβαίνει από τον γαλάζιο ουρανό μπορεί να προκαλέσει το θαύμα σε εκείνους που το βλέπουν ξαφνικά και αναγκάζονται να πέσουν από την πραγματικότητα στο όνειρο και, στο "υπέροχο", περνούν ένα μήνυμα που φτάνει στην καρδιά που γεννά την επιθυμία. Με λέξεις, ήχους και εικόνες.

Για την ιστορία της και την ποιότητα της μεθοδολογίας κατάρτισης, το μάθημα έχει αποκτήσει την υποστήριξη του Ιταλικού Club Art Directors.

Οι δεξιότητες που αποκτήθηκαν σε αυτό το μάθημα πιστοποιούνται από την περιφέρεια της Λομβαρδίας και ισχύουν σε επίπεδο ΕΕ στο πλαίσιο του ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΜΑΘΗΣΗ (EQF)

Σχέδιο μελέτης

1ο έτος

Διαφημιστική τηλεόραση | Καλλιτεχνική κατεύθυνση | Βασικός σχεδιασμός Copywriting | Δημιουργική ιδέα | Ψηφιακά μέσα | Θεμελιώσεις της επιστήμης των υπολογιστών Φωτογραφία 1 | Illustrator | InDesign | Μάρκα και εταιρική εικόνα | Σχέδιο μυαλού 1 Photoshop | Ψυχολογία των καταναλωτών Δημιουργική γραφή και σύντομη ιστορία 1 | Ιστορία του κινηματογράφου Ιστορία της τέχνης | Ιστορία της διαφήμισης Θεωρία χρωμάτων.

Εργαστήριο δημιουργικότητας με σκηνοθέτες και γραφίστες.

2ο έτος

6 μαθήματα copywriting με 6 διαφορετικούς δημιουργικούς διευθυντές Blogging και online δημοσιογραφία Δημιουργική παραγωγή Ψηφιακή δημιουργικότητα Επεξεργασία | Φωτογραφία 2 | Σχέδιο μυαλού 2 Επεξεργασία βίντεο ήχου Μουσική για οπτική επικοινωνία Προχωρημένο Photoshop | Δημιουργική γραφή και σύντομη ιστορία 2 Sem

διαγωνισμοί

Οι σπουδαστές συμμετέχουν, μαζί με τους διευθυντές τέχνης, στους σημαντικότερους εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς υπό την καθοδήγηση Ιταλών και Αγγλικών Creative Directors:

Βραβεία ADCI - Διαγωνισμός του Club of Italian Art Directors Ο διαγωνισμός του One Show College: Ο διαγωνισμός του Club Art Directors New York - Ο D

Επιπλέον, κάθε χρόνο οι σπουδαστές συμμετέχουν στους πιο διάσημους διαγωνισμούς που διοργανώνονται από εταιρείες και οργανισμούς.

Πραγματικά έργα

Οι μαθητές συνειδητοποιούν, μαζί με τους καλλιτεχνικούς διευθυντές, υπό την καθοδήγηση των Δημιουργικών Διευθυντών, πραγματικές διαφημιστικές εκστρατείες σε ενημερώσεις που ανατέθηκαν από εταιρείες και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

Στάδιο μετά τα μαθήματα

Οι πρακτικές άσκησης, που προβλέπονται στο τέλος κάθε μαθήματος, πρέπει πρώτα να θεωρηθούν ως περίοδος τελειοποίησης του ίδιου του σχηματισμού και δεύτερον, ως πιθανή ευκαιρία για μελλοντική δουλειά. Για τους δύο αυτούς λόγους, η πρακτική άσκηση δεν αποφασίζεται αυτόματα με βάση προϋπάρχουσες συμφωνίες με προκαθορισμένο αριθμό εταιρειών, αλλά υποθέτει ότι κάθε χρόνο υποβάλλεται συγκεκριμένο και ακριβές αίτημα από την Εταιρεία σε σχέση με το οποίο οι φοιτητές προεπιλέγονται από το Ακαδημία, που αποστέλλεται στην συνέντευξη επιλογής και επιλέγεται από την ίδια εταιρεία. Δεν είναι μόνο το πρόγραμμα σπουδών και η εγγύηση που δίνει η Ακαδημία στην Εταιρεία, αλλά αυτό που ο ατομικός φοιτητής κατά τη διάρκεια της συνέντευξης θα είναι σε θέση να αποδείξει σχετικά με τις ικανότητές του και τον τρόπο παρουσίας του, γεγονός που θα καθορίσει την επιλογή της ίδιας της Εταιρείας. .

Η δέσμευση της Accademia για την οργάνωση πρακτικής άσκησης "ad personam", η οποία ανανεώνεται κάθε χρόνο χωρίς ποτέ να αποδίδεται στους αυτοματισμούς σταθερών συμφωνιών, αποσκοπεί στην ενθάρρυνση της πιθανότητας ότι στο τέλος της πρακτικής άσκησης ο σπουδαστής θα επιβεβαιωθεί με μια σύμβαση.

Με την παρακολούθηση αυτού του διετούς μεταπτυχιακού μαθήματος μπορείτε να εργαστείτε ως εξής:

  • Copywriter σε διαφημιστικό πρακτορείο
  • Παραγωγός σε σπίτια παραγωγής
  • Στρατηγικός Σχεδιαστής
  • Συγγραφέας περιεχομένου ιστού
  • Διαχειριστής περιεχομένου ιστού
  • SEO Specialist
  • Κοινοτικός Διευθυντής
  • Ψηφιακή PR
  • Ειδικός φήμης μάρκας
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • ιταλικός

Κοιτάξτε3 περισσότερα μαθήματα αποAccademia di Comunicazione »

Τελευταία ενημέρωση Σεπτέμβριος 29, 2018
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Duration
2 Χρόνια
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
- Ζώνες εισοδήματος
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Οκτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη