Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Περιγραφή

Τα τελευταία χρόνια, τόσο η παραγωγή ηλεκτρονικής μουσικής όσο και η εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών, γνώρισε πρωτοφανή ανάπτυξη, με αποτέλεσμα να αποτελεί μέρος των προϋπολογισμών της κινηματογραφικής βιομηχανίας, δημιουργώντας εισόδημα και κέρδη.

Πέραν τούτου, κυκλοφορούν στην αγορά εκατομμύρια δολάρια, στα οποία εκατοντάδες επαγγελματίες από πολλούς τομείς εργάζονται σε προγραμματιστές, καλλιτέχνες, ειδικούς στο μάρκετινγκ, γραφικούς, τεχνικούς σχεδιαστές ήχου ... κλπ.

Η σκηνή των βιντεοπαιχνιδιών βιώνει μια προφανή ανάγκη ειδικευμένου προσωπικού που αναλαμβάνει όλη τη δουλειά που εμπλέκεται στη δημιουργία των μουσικών και ηχητικών επιπτώσεων αυτών των έργων.

Ανεξάρτητα από το μέγεθος των έργων: μπορεί να είναι, ένα απλό παιχνίδι που αναπτύχθηκε από μια ανεξάρτητη εταιρία βιντεοπαιχνιδιών με περιορισμένο προσωπικό σε τρομακτικά τεχνικά επιτεύγματα, εκείνο το χρόνο με το χρόνο, κάνουν εκατομμύρια παίκτες ανοικτοί. Όλοι τους, χρειάζονται μουσική και ήχο για να ολοκληρωθεί η εμπειρία του παιχνιδιού.

Η μουσική σύνθεση και η ηχητική σχεδίαση για το βιντεοπαιχνίδι απευθύνεται σε όλους όσους ενδιαφέρονται να μάθουν πώς να δημιουργήσουν ένα soundtrack, από τη μελέτη του απλού προγραμματισμού μέχρι την ημέρα της εγγραφής που αναλαμβάνει σε ένα στούντιο ηχογράφησης, είτε με ένα combo Jazz, Μεγάλη Ορχήστρα, με ηλεκτρονικούς ήχους ή οποιαδήποτε άλλη ηχηρή ανάγκη που μπορεί να χρειαστεί το έργο.

Σκοπός αυτού του μαθήματος είναι να φέρει τον σπουδαστή πιο κοντά σε μια πραγματική εμπειρία της διοίκησης, της σύνθεσης και της καταγραφής ενός soundtrack για ένα βιντεοπαιχνίδι. Θα μελετήσουμε κάθε ένα από τα βήματα που πρέπει να λάβουμε για να μην γνωρίζετε μόνο το πώς να εργαστείτε στον κλάδο με αποτελεσματικό τρόπο αλλά και πώς να δικτυωθείτε για να επιτύχετε την επιτυχία.

Καθ 'όλη τη διάρκεια του μαθήματος, θα έχουμε πολύ ιδιαίτερους επισκέπτες που θα μοιραστούν τις εμπειρίες τους μαζί μας στις Μάστερ Μαθήματα: Oscar Araujo, Eduardo de la Iglesia, Matías Lizana y Pep Terradas μεταξύ άλλων. Επιπλέον, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν να συνεργαστούν με αναγνωρισμένα πανεπιστήμια του τομέα.

videojuegos

Περίληψη

  • Η ιστορία της μουσικής για τα βιντεοπαιχνίδια και τον κινηματογράφο
    • Για να μάθουμε πού πρέπει να πάμε, καταρχάς, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε από πού προήλθαν. Αυτό το θέμα είναι θεμελιώδες προκειμένου οι σπουδαστές να γνωρίζουν τι έχει ήδη κάνει και τι σήμαινε για τη βιομηχανία εκείνη τη στιγμή.
  • Σύνθεση για εικόνες
  • Η μουσική για τα βιντεοπαιχνίδια ή τον κινηματογράφο λειτουργεί εντελώς διαφορετικά από τη μουσική που γνωρίζουμε και ακούμε παραδοσιακά, σε ξεχωριστά κομμάτια. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να αφηγούμε ιστορίες με αυτό, να περιγράψουμε χαρακτήρες με μελωδίες ή να δημιουργούμε ατελείωτες θηλιές που είναι ευχάριστες στον παίκτη, χωρίς να κουράζονται. Όλα αυτά επιτυγχάνονται γνωρίζοντας ποια αρμονία στη χρήση, ποια είναι τα καταλληλότερα εργαλεία και πώς να υλοποιήσετε τα πάντα μέσα σε ένα έργο για να έχει τελικά συνοχή.
  • Εφαρμοσμένη αρμονία
  • Αυτό το θέμα, συμπληρωματικό της σύνθεσης για εικόνες, προσπαθεί να εξηγήσει σε βάθος και με τεχνικό τρόπο τις βάσεις της αρμονίας που θα χρησιμοποιήσουμε στα βιντεοπαιχνίδια και στον κινηματογράφο. Οι ασκήσεις και τα καθήκοντα θα ανατεθούν στον μαθητή για να εργαστούν στο σπίτι, το οποίο αργότερα θα διορθωθεί στην τάξη με την έκθεση των παραδειγμάτων.
  • Ενορχήστρωση
  • Το θέμα αυτό εξηγεί το ρόλο που έχει κάθε όργανο μέσα σε μια ορχήστρα: αρχεία, ηχητικά χρώματα, χαρακτηριστικά, διάθεση χορδών, φωνητική οδήγηση ... κλπ., Όλα απαραίτητα για να μπορέσει ο σπουδαστής να κάνει τα πρώτα του βήματα ως συνθέτης και να εκπαιδεύονται για το τελικό σχέδιο.
  • Μουσικό λογισμικό
  • Έχει έρθει η ώρα να πάρετε hands-on με sequencers! Σε αυτό το θέμα, θα μελετήσουμε τη διαδικασία με την οποία μπορούμε να συνθέσουμε στον υπολογιστή σαν να είχαμε μια ορχήστρα στο πληκτρολόγιό μας. Χρησιμοποιώντας το πιο συνηθισμένο λογισμικό (Logic, Cubase ... κλπ.) Και όλα όσα σχετίζονται με αυτό (Contact, EastWest, Plug-ins, Omnisphere ... κλπ.), Ο σπουδαστής παράγει καλά δείγματα μέσα σε ένα χρόνο. Θα εργαστούμε επίσης με το WWISE ή το FMOD έτσι ώστε ο μαθητής να κατανοεί πώς είναι δυνατή η εφαρμογή της μουσικής και του ήχου σε ένα βιντεοπαιχνίδι έτσι ώστε όταν παίζεται, τα πάντα τροποποιούνται αυτόματα σύμφωνα με τις καθορισμένες παραμέτρους μεταξύ του συνθέτη και του εξοπλισμού προγραμματισμού.
  • MIDI ενορχήστρωση
  • Ένα θέμα ζωτικής σημασίας για το τελικό έργο, καθώς θα μελετήσουμε πώς μπορούμε να περάσουμε αυτό που δημιουργήσαμε σε υπολογιστή σε χαρτί, ώστε οποιοσδήποτε μουσικός να μπορεί να ερμηνεύει με ευκολία (Sibelius, Finale ... κλπ.). Επιπλέον, θα αναθεωρήσουμε τις σημαντικές πτυχές, ώστε οι ήχοι να φαίνονται πιο "πραγματικοί" (ανάμειξη βιβλιοθηκών, Plug-ins ... κλπ.), Έτσι ο φοιτητής θα είναι σε θέση να ενορχηστρώσει την ακολουθία δημιουργώντας μια πιο οργανική και δυναμική μουσική.
  • Σχεδιασμός ήχου
  • Η ανάπτυξη αυτού του μαθήματος είναι θεμελιώδης προκειμένου ο φοιτητής να είναι σε θέση να εφαρμόσει ηχητικά εφέ στο έργο. Ηχογράφηση, επεξεργασία ήχου, εφέ ... κλπ., Είναι ένας πολύ ευρύς αλλά ευχάριστος τομέας των βιντεοπαιχνιδιών. Επιπλέον, η αγορά εργασίας χαιρετίζει πάρα πολύ ότι ο ίδιος συνθέτης θα μπορούσε να προσφέρει την υπηρεσία ηχητικών εφέ, με τον τρόπο αυτό, ένα άτομο μπορεί να διαχειριστεί, όλες τις πτυχές που σχετίζονται με τον ήχο.
  • Τελικό Έργο
  • Αυτό το θέμα, το οποίο θα αναπτυχθεί κατά το τελευταίο εξάμηνο, θα έδινε στον μαθητή την ευθύνη να δημιουργήσει ένα soundtrack (περίπου 10 λεπτά μουσικής) χρησιμοποιώντας όλες τις γνώσεις που θα καλύψαμε όλο το χρόνο. Το τελικό έργο θα συνίστατο στο να συνθέσουμε, να αναλύσουμε την αλληλουχία, να έχουμε όλο το υλικό που παρείχαμε σε χαρτί και να το καταγράψουμε με μια ορχήστρα ή μια μπάντα μέχρι το τέλος του μαθήματος (έτος), ελπίζουμε να είναι μια θαυμάσια εμπειρία.
  • Master Classes
  • Ο Oscar Araujo: Συνθέτης του ηχητικού τραγουδιού της τριλογίας "Castlevania Lords of Shadow", με μια μακρά ιστορία εργασίας για να τον υποστηρίξει ως έναν από τους καλύτερους οπτικοακουστικούς συνθέτες της χώρας
  • Eduardo de la Iglesia: Συνθέτης και σχεδιαστής του ήχου με μεγάλη εμπειρία που ασχολείται, μεταξύ άλλων, με τη σειρά "Commandos"
  • Matías Lizana: Μεγάλος μουσικός και συνθέτης της indie σκηνής, που εργάζεται για το Pixel Cream Studios στο τελευταίο έργο του "Way of Redemption". Ο Matías θα μας εξηγήσει πώς δουλεύουμε μέσα στον τομέα από μια διαφορετική οπτική γωνία
  • Pep Tarradas: Συνθέτης, οργανοπαίχτης, instrumentalist, η ειδικότητα του Pep είναι η Jazz και η Big Band, με τον οποίον θα δούμε μέσα στα βιντεοπαιχνίδια μπορούμε επίσης να βρούμε αποτελέσματα Jazz και πώς εφαρμόζονται

Requisitos

Ακαδημαϊκός:

  • Ένα τεχνικό πτυχίο στη μουσική ή ισοδύναμη διαπιστευμένη εμπειρία
  • Ο υποψήφιος πρέπει να στείλει τα αποτελέσματα ή τα δείγματα των έργων τους στο σχολείο για να μπορέσει το σχολείο να αξιολογήσει το υλικό

Υλικό:

  • Το σχολείο προσφέρει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί τις εγκαταστάσεις του, τις αίθουσες υπολογιστών και τα στούντιο ηχογραφήσεων, με σκοπό να σπουδάσουν και να εξασκηθούν *

* Τα στούντιο εγγραφής στα οποία θα έχει πρόσβαση ο φοιτητής εξαρτώνται από το εξάμηνο στο οποίο διέρχονται

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
ισπανικά

Κοιτάξτε3 περισσότερα μαθήματα αποMicrofusa »

Τελευταία ενημέρωση April 25, 2018
Το μάθημα αυτό είναι Campus based
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 8, 2019
Duration
9 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
4,995 EUR
Deadline
Ιούλιος 1, 2019
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 8, 2019
Ημερομηνία λήξης
Ιούνιος 19, 2020
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ιούλιος 1, 2019

Οκτ. 8, 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ιούλιος 1, 2019
Ημερομηνία λήξης
Ιούνιος 19, 2020
Άλλη