Read the Official Description

ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.

Η επικοινωνία και το μάρκετινγκ μόδας - Spring Intake επικεντρώνεται σε δύο από τους κύριους παράγοντες που καθορίζουν αν τα εμπορικά σήματα που ανταγωνίζονται στο σύστημα μόδας θα είναι επιτυχημένα ή όχι. Στόχος της είναι να εκπαιδεύει τους επαγγελματίες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται ολοκληρωμένες στρατηγικές προώθησης, να παρακολουθούν διαφημιστικές εκστρατείες, να διατηρούν σχέσεις με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και άλλες επαγγελματικές προσωπικότητες που εργάζονται στον τομέα, να διοργανώνουν εκδηλώσεις και εκθέσεις διαδρόμου. Το μάθημα διεξάγεται σε συνεργασία με την LUISAVIAROMA, μια από τις καλύτερες ιταλικές ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου για πολυτελή μόδα παγκοσμίως.

Η Φλωρεντία είναι το επίκεντρο της ιταλικής αναγέννησης και φιλοξενεί μια εκπληκτική πολιτιστική, καλλιτεχνική και αρχιτεκτονική κληρονομιά. Αυτές οι περήφανες παραδόσεις εξακολουθούν να αποτελούν μέρος του οικονομικού και δημιουργικού ιστού και αποτελούν θεμελιώδες στοιχείο του προγράμματος σπουδών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Φλωρεντία προσφέρει, περισσότερο από άλλες πόλεις τέχνης, μια μοναδική εμπνευσμένη κληρονομιά καλλιτεχνικής και πολιτιστικής κληρονομιάς που χρησιμεύει ως φόντο του προγράμματος Ακαδημαϊκού Έτους.

Ειδικά Έργα - Στο πλαίσιο των τελευταίων εκδόσεων των προγραμμάτων του Ακαδημαϊκού Έτους, οι συνεργασίες περιλαμβάνουν εταιρείες όπως: LUISAVIAROMA, Fendi, Guess Europe, Emilio Pucci, Emilio Cavallini, Gold, Targetti, Elisabetta Franchi, Calvin Klein, Versace, The Mall, I Gigli και πολλοί άλλοι.

Πρόγραμμα - Μαθήματα τρέχουν από Δευτέρα έως Παρασκευή, με πλήρη απασχόληση.

Στόχος - Το Πρόγραμμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ-Ακαδημαϊκό Έτος απευθύνεται σε νέους επαγγελματίες που επιθυμούν να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους ή να αλλάξουν την επαγγελματική τους κατεύθυνση. οι φοιτητές που επιθυμούν να αποκτήσουν τη βάση της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ στον τομέα της μόδας τόσο για συνεχή εκπαίδευση όσο και για την είσοδο στον κόσμο της εργασίας. και φοιτητές μόδας, επικοινωνίας ή μάρκετινγκ που επιθυμούν να διερευνήσουν τις ιδιαιτερότητες του κόσμου της μόδας στον επιλεγμένο τομέα σπουδών τους.

Δομή και μεθοδολογία - Στο IED Firenze οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν σε οποιαδήποτε δύο διαδοχικά εξάμηνα για να δημιουργήσουν ένα ακαδημαϊκό έτος.

  • Fashion Communication - Εαρινό εξάμηνο Μάρκετινγκ μόδας - Εξάμηνο πτώσης
  • Fashion Communication - Εαρινό Εξάμηνο Fashion New Media - Εξάμηνο Φθινόπωρο
  • Fashion Styling - Εαρινό εξάμηνο Μάρκετινγκ μόδας - Εξάμηνο πτώσης
  • Fashion Styling - Άνοιξη Εξάμηνο Μόδα Νέα Μέσα - Φθινόπωρο Εξάμηνο

Το Fashion Communication and Marketing - Ακαδημαϊκό Έτος είναι δομημένο ως ένα εγκάρσιο και επικεντρωμένο πρόγραμμα που αναπτύσσεται μέσα από μαθήματα που στοχεύουν στην προετοιμασία των συμμετεχόντων για να εργαστούν στον κόσμο της μόδας. Αυτό επιτυγχάνεται κατά τη διάρκεια τάξεων και ειδικών προγραμμάτων όπου οι συμμετέχοντες θα εργάζονται μαζί με πραγματικές εταιρείες και επαγγελματίες, αντιμετωπίζουν πραγματικά προβλήματα και βελτιώνουν τις δεξιότητές τους επίλυσης προβλημάτων και ανάλυσης. Τα ακαδημαϊκά έτη παρέχουν επίσης μια σταθερή βάση για τους συμμετέχοντες που επιθυμούν να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους. Το πρόγραμμα θα επικεντρωθεί στα ειδικά θέματα της σχετικότητας στον τομέα της μόδας όσον αφορά την επικοινωνιακή εικόνα και τις δημόσιες σχέσεις, την οπτική εμπορευματοποίηση, τα επιχειρηματικά σχέδια, την τιμολόγηση και τον στρατηγικό σχεδιασμό μέσω παραδοσιακών και νέων μέσων.

Τα μαθήματα αυτά στοχεύουν στην παροχή της εγκάρσιας και πολύπλευρης προσέγγισης που είναι απαραίτητη για την επιτυχή πλοήγηση και επικοινωνία στο σύστημα μόδας, συμπεριλαμβανομένων συγκεκριμένων μαθημάτων στα βασικά της Fashion Communication, New Media (Ψηφιακή Επικοινωνία - με επίκεντρο το blogging μόδας) και Σχεδιασμού Εκδηλώσεων. Η πτυχή των κοινωνικών μέσων ενισχύεται από τη συνεργασία με τη Luisaviaroma και τις πρωτοποριακές λύσεις που οι φλωρεντινοί τεχνίτες ζητούν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε μια παγκόσμια αγορά.

Το IED έχει μια μακρά και εξαιρετική παράδοση στην εκπαίδευση προφίλ για το Fashion Design

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν 3 έως 6 μήνες πρακτικής άσκησης σε εταιρεία μόδας.

Program taught in:
Αγγλικά

See 13 more programs offered by IED – Istituto Europeo di Design Florence »

Last updated September 30, 2018
Το μάθημα αυτό είναι Campus based
Ημερομηνία έναρξης
Φεβρ. 2019
Duration
30 Εβδομάδες
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
12,600 EUR
By locations
By date
Ημερομηνία έναρξης
Φεβρ. 2019
Ημερομηνία λήξης

Φεβρ. 2019

Άλλο