$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Κορυφαία Σειρές Μαθημάτων σε Οργανωτική Διαχείριση

Μια μεγάλη αποφασιστικότητα για να ακολουθήσει ένα πιστοποιητικό. Κερδίζουν ένα πιστοποιητικό απαιτεί μελετώντας μια σειρά από διαφορετικούς επιστημονικούς κλάδους να κατανοήσουν βασικές έννοιες, αλλά μόλις αυτό ε… περαιτέρω

Μια μεγάλη αποφασιστικότητα για να ακολουθήσει ένα πιστοποιητικό. Κερδίζουν ένα πιστοποιητικό απαιτεί μελετώντας μια σειρά από διαφορετικούς επιστημονικούς κλάδους να κατανοήσουν βασικές έννοιες, αλλά μόλις αυτό επιτευχθεί, το πιστοποιητικό αυτό μπορεί να ανοίξει τις πόρτες σε μέρη στον κόσμο της εργασίας που είναι τόσο απαραίτητες και εκτεταμένες.

Τι είναι το Πιστοποιητικό στην οργανωτική διαχείριση; Να πάρει πιστοποίηση στον τομέα της οργανωτικής διαχείρισης είναι να μάθουν να αναλύσει τη λειτουργία μιας υπηρεσίας ή επιχείρησης και στη συνέχεια να σπάσει προς τα κάτω σε εύκολα παρατηρήσιμα και εφικτό φάσεις. Οι διάφορες φάσεις σχεδιασμού, της οργάνωσης, την ηγεσία και τον έλεγχο των πόρων. Τα μαθήματα συχνά επικεντρώνονται σε θέματα όπως των εργαζομένων και την αλληλεπίδραση της ομάδας, την οικονομία, και τις στατιστικές. Αυτό το σύστημα ανάλυσης έχει την πρακτική εφαρμογή της εξασφάλισης της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας των διαφόρων επιχειρήσεων.

Τις περισσότερες φορές δεν είναι, ο κύριος λόγος για τους ανθρώπους να κερδίσουν ένα πιστοποιητικό στην οργανωτική διαχείριση είναι λόγω του γεγονότος ότι υπάρχουν τόσες λίγες επιχειρήσεις που μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς την κατάλληλη οργάνωση και διαχείριση, η οποία συχνά βελτιώνει τις προοπτικές απασχόλησης. Ένα άτομο μπορεί επίσης να κερδίσουν ένα βαθμό για να γίνει προωθείται ή να κερδίσουν ένα καλύτερο μισθό.

Όπως και πολλά ακαδημαϊκά προγράμματα, εκείνων που αφορούν την οργανωτική πιστοποιητικό διαχείρισης διακυμάνσεις του κόστους και εξαρτώνται από το φορέα. Υποψήφιοι φοιτητές θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με το γραφείο εισαγωγών ενός σχολείου και να ρωτήσω σχετικά με τα τρέχοντα επιτόκια των διδάκτρων, τελών και κανονική διάρκεια του προγράμματος.

Αν και ολοκληρώνοντας ένα οργανωτικό πρόγραμμα πιστοποιητικό διαχείρισης σίγουρα έχει εφαρμογές σε επιχειρήσεις όλων των ειδών, οι πρακτικές που τείνουν να χρησιμοποιούνται συχνότερα σε μικρές επιχειρήσεις.Επειδή αυτές οι εταιρείες ενδέχεται να μην φέρνουν σε δισεκατομμύρια δολάρια σε κέρδη κάθε χρόνο, τις δραστηριότητές τους θα πρέπει να οργανωθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην ευκαιρία για κέρδος, παραμένει ανεκμετάλλευτο.

Προγράμματα πιστοποιητικό στην οργανωτική διαχείριση προσφέρονται από ιδρύματα σε όλο τον κόσμο. Ορισμένα προσφέρουν online εκπαίδευση για εκείνους που χρειάζονται ένα πιο ευέλικτο ωράριο. Αναζήτηση για το πρόγραμμά σας παρακάτω και σε επαφή με το γραφείο απευθείας εισαγωγή του σχολείου της επιλογής σας, συμπληρώνοντας τη φόρμα προβάδισμα.

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
Emeritus Institute of Management
Σιγκαπούρη, Σινγκαπούρη

Κάντε αίτηση πριν από τις 16 Νοεμβρίου 2021 για να επωφεληθείτε από 150 USD έκπτωση από το τέλος προγράμματος. Χρησιμοποιήστε τον κωδικό SMU150EBTA κατά την πληρωμή. Τι θα κάν ... +

Κάντε αίτηση πριν από τις 16 Νοεμβρίου 2021 για να επωφεληθείτε από 150 USD έκπτωση από το τέλος προγράμματος. Χρησιμοποιήστε τον κωδικό SMU150EBTA κατά την πληρωμή. Τι θα κάνει αυτό το Πρόγραμμα για εσάς; Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση: Αναπτύξτε τη νοοτροπία προϊόντος που απαιτείται για να φέρετε βιώσιμα προϊόντα ή υπηρεσίες στην αγορά. Καθορίστε το πρόβλημα που θα λύσει ένα προϊόν κατά τη χαρτογράφηση του ταξιδιού του πελάτη. αρθρώστε τα πρόσωπα των χρηστών. Χρησιμοποιήστε τη σχεδιαστική σκέψη για να δημιουργήσετε καινοτόμες ιδέες και λύσεις σε προβλήματα σχεδιασμού. Αναλύστε στρατηγικές και πλαίσια για την ανάπτυξη, το μάρκετινγκ και την πώληση ενός προϊόντος. Αξιολογήστε τις αποφάσεις οδικής χαρτογράφησης προϊόντων και πρωτοτύπων χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές και πρακτικές διαχείρισης προϊόντων. Περιγράψτε ένα σχέδιο για τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού, επεκτάσιμου προϊόντος χρησιμοποιώντας βασικές στρατηγικές και πλαίσια ανάπτυξης προϊόντων. Ενότητες προγράμματος Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 8 ενότητες. Κάθε ενότητα καθοδηγείται από έναν εμπειρογνώμονα της σχολής SMU με εμπειρία στον τομέα ειδικά για τα θέματα Διαχείρισης Προϊόντων που συζητούνται. Ενότητα 1: Ανάπτυξη προϊόντων στην ψηφιακή εποχή Εξετάστε τα αίτια της διακοπής για προϊόντα και επιχειρήσεις, τα διάφορα στάδια ανάπτυξης ψηφιακών προϊόντων και τα μοντέλα και τις στρατηγικές πλατφόρμας για τη δημιουργία αξίας δικτύου.​ Ενότητα 2: Στρατηγική χαρτοφυλακίου προϊόντων Προσδιορίστε τα βασικά στοιχεία ενός χαρτοφυλακίου προϊόντων, στρατηγικές χαρτοφυλακίου προϊόντων για επιχειρήσεις και προϊόντα με αποτελεσματική κατανομή πόρων. Ενότητα 3: Σχεδιασμός Πελατοκεντρικών Προϊόντων & Σκέψη Σχεδιασμού Αναλύστε την προσωπικότητα επιχείρησης-πελάτη χρησιμοποιώντας προσέγγιση σχεδιαστικής σκέψης, σχεδιάστε και αξιολογήστε διαφορετικές στρατηγικές για να συλλάβετε και να δημιουργήσετε σχετικές λύσεις σε προβλήματα σχεδιασμού. Εξετάστε τη σημασία της δημιουργίας πρωτοτύπων και των δοκιμών κατά τη διαδικασία σχεδιαστικής σκέψης. Ενότητα 4: Κενό Ευκαιριών Προϊόντος & Ελάχιστο βιώσιμο προϊόν Προσδιορίστε τα κενά ευκαιριών προϊόντων για την ανάπτυξη της επιχείρησης. Περιγράψτε μια σταθερή στρατηγική καινοτομίας χρησιμοποιώντας έναν χάρτη καινοτομίας προϊόντων και περιγράψτε ένα ελάχιστο βιώσιμο προϊόν ενώ το διακρίνετε από μια επιχειρηματική πρόταση. Ενότητα 5: Μέθοδος Διαχείρισης Προϊόντος: Ανάπτυξη Lean & Agile Product Περιγράψτε και συγκρίνετε τις παραδοσιακές και νέες διαδικασίες ανάπτυξης προϊόντων. Εξετάστε την εφαρμογή της λιτής και ευέλικτης επιχειρηματικής μεθοδολογίας σε έναν οργανισμό. Περιγράψτε ένα σχέδιο ανάπτυξης προϊόντος με συνδυασμό σχεδιαστικής σκέψης, ανάπτυξης γης και ευέλικτης μεθοδολογίας. Ενότητα 6: Στρατηγικές τιμολόγησης και επιχειρηματικά μοντέλα Περιγράψτε ένα σχέδιο για τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού επιχειρηματικού μοντέλου και στρατηγικής τιμολόγησης για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Συζητήστε τη σημασία της τιμολόγησης με βάση την αξία για ένα προϊόν. Εξετάστε τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Ενότητα 7: Τοποθέτηση & Σχεδιασμός Αναλύστε στοιχεία ενός προϊόντος και αναπτύξτε τη στρατηγική τοποθέτησης του. Εξετάστε τη στρατηγική τοποθέτησης ενός προϊόντος με επίκεντρο την πρόταση αξίας και το τμήμα-στόχο των πελατών. Αναγνωρίστε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Ενότητα 8: Εκκίνηση και διαχείριση του κύκλου ζωής του προϊόντος με χρήση δεδομένων Περιγράψτε την έννοια του PLC με και σχετικές οδηγίες. Εξηγήστε τις εκτιμήσεις αυξανόμενης ωριμότητας και πτώσης του PLC. Προσδιορίστε το στάδιο του PLC και τα βήματα που πρέπει να κάνει ένας οργανισμός σε κάθε στάδιο για να είναι επιτυχημένος. Capstone Project Αναπτύξτε περαιτέρω την εμπειρία διαχείρισης προϊόντων και το χαρτοφυλάκιό σας. Αυτό το σε βάθος Capstone Project θα σας προκαλέσει να εφαρμόσετε τις δεξιότητες και τις τεχνικές που αποκτήσατε από την Εβδομάδα 3 έως την Εβδομάδα 7 σε ένα πραγματικό σενάριο ανάπτυξης προϊόντων. Εργασίες Grab: Ανακαλύπτοντας νέα σύνορα για την ανάπτυξη στην οικονομία κοινής χρήσης της Νοτιοανατολικής Ασίας Μέσα από μια μελέτη περίπτωσης που επικεντρώνεται σε μία από τις πιο επιτυχημένες νεοφυείς επιχειρήσεις της Ασίας, θα εντοπίσετε βασικούς ενδιαφερόμενους φορείς στο οικοσύστημα Grab, θα αναλύσετε την ανταγωνιστική θέση της Grab και θα προτείνετε πώς να ενισχύσετε αυτή τη θέση και να δημιουργήσετε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Πειραματισμός & Αποτίμηση Επιλογών Επιλέξτε ανάμεσα σε δύο προϊόντα για να επενδύσετε τους πόρους Ε&Α: Το προϊόν Α περιλαμβάνει το σχεδιασμό μιας νέας μπαταρίας που θα χρησιμοποιεί τεχνολογία ιόντων λιθίου. Το προϊόν Β περιλαμβάνει το σχεδιασμό μιας νέας γενιάς μπαταριών που βασίζονται στην τεχνολογία Nickel-Hydride τελευταίας τεχνολογίας. Κύκλος ζωής προϊόντος Εξετάστε τις πωλήσεις του iPhone από την εισαγωγή του το 2007 έως το δεύτερο τρίμηνο του 2021, συμπεριλαμβανομένων των διαφορετικών μοντέλων και σημείων τιμών κατά τη διάρκεια των ετών. Σχολή Προγράμματος Kapil R Tuli, Ph.D. Lee Kong Chian Καθηγητής Μάρκετινγκ, Διευθυντής, Retail Center of Excellence Singapore Management University Ο Kapil R Tuli είναι Lee Kong Chian Καθηγητής Μάρκετινγκ, Διευθυντής, Κέντρο Αριστείας Λιανικής στο Πανεπιστήμιο Διαχείρισης της Σιγκαπούρης. Έχει Ph.D. στο Μάρκετινγκ από το Goizueta Business School του Πανεπιστημίου Emory, ένα μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο στο Texas A&M University, ένα Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο NMIMS (Βομβάη) και ένα πτυχίο στη Χημεία από το Πανεπιστήμιο της Βομβάης, Ινδία. Οι τομείς εξειδίκευσής του περιλαμβάνουν την Πελατοκεντρικότητα, τη Διαχείριση Επωνυμίας, την Ικανοποίηση Πελατών, την Καινοτομία και τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό. Με την πάροδο των ετών, ο καθηγητής Tuli ασχολήθηκε με το σχεδιασμό και την παροχή εκπαιδευτικών προγραμμάτων στελεχών, δημόσια ομιλία και συμβουλευτικές δεσμεύσεις με μια μεγάλη ποικιλία εταιρειών όπως Visa, Tiffany & Co, Ikea, DFS, Johnson & Johnson, United Overseas Bank, Microsoft, Sembcorp Marine, Singapore Power, Singhealth, Public Service College στη Σιγκαπούρη, Zuellig Pharmaceuticals, Συμβούλιο Προαγωγής Υγείας, Συμβούλιο Δημόσιων Υπηρεσιών κοινής ωφελείας, Urban Regulatory Authority και Prysmian Inc. Επί του παρόντος, ο καθηγητής Tuli διδάσκει Marketing Management σε φοιτητές MBA και Managing Service Innovations στους Masters in Innovation Students. Επιπλέον, ο καθηγητής Tuli διδάσκει επίσης Στρατηγική Μάρκετινγκ σε Ph.D. Φοιτητές. Με τα χρόνια, ο καθηγητής Tuli έχει αναγνωριστεί τόσο για την έρευνα όσο και για τη διδασκαλία του. Το 2015, μια μελέτη περίπτωσης γράφτηκε από τον ίδιο (Jungle Beer: An Entrepreneur's Journey) βραβεύτηκε με το βραβείο Best Case Study Award in Entrepreneurship από το EFMD. Το 2016 ο καθηγητής Tuli έγινε η πρώτη σχολή από ασιατική σχολή επιχειρήσεων που έλαβε το διάσημο βραβείο Rajan Vardarajan από την Αμερικανική Ένωση Μάρκετινγκ (AMA) για τον αντίκτυπο στην αρχή της σταδιοδρομίας στη Στρατηγική Μάρκετινγκ. Το 2017, η έρευνα του καθηγητή Tuli για τις λύσεις πελατών κέρδισε το βραβείο AMA-Sheth για μακροχρόνιο αντίκτυπο για ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στο Journal of Marketing. Shantanu Bhattacharya, Ph.D. Lee Kong Chian Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων. Αναπληρωτής Κοσμήτορας (Προγράμματα). Ακαδημαϊκός Διευθυντής, Ph.D. στις Επιχειρήσεις (Γενική Διοίκηση) Ο Shantanu Bhattacharya είναι Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο SMU. Πριν από αυτό, ήταν Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο INSEAD από τον Σεπτέμβριο 2002 έως τον Ιούνιο 2014 και Επίκουρος Καθηγητής Τεχνολογίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο INSEAD από τον Σεπτέμβριο 1998 έως τον Αύγουστο 2002. Τα διδακτικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι στους τομείς διαχείριση τεχνολογίας, διαχείριση λειτουργιών, διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας και ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Ο καθηγητής Bhattacharya είναι μέλος της INFORMS, έχει κάνει αρκετές παρουσιάσεις σχετικά με τη διαχείριση της αβεβαιότητας στον κλάδο της υψηλής τεχνολογίας και η έρευνά του έχει εμφανιστεί στο Management Science. Πριν ενταχθεί στο SMU και στο INSEAD, ο καθηγητής Bhattacharya ήταν εκπαιδευτής στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Ώστιν. Markus Karner, Ph.D. Ακαδημαϊκός Διευθυντής, Εκτελεστική Ανάπτυξη Ο Δρ Karner διδάσκει διεπιστημονικά μαθήματα που συνδυάζουν τη θεωρία της πολυπλοκότητας, την οικολογία, την εξέλιξη και τη στρατηγική. Χρησιμοποιεί αυτά τα εργαλεία για να διερευνήσει τη λειτουργία και την εξέλιξη πολύπλοκων προσαρμοστικών συστημάτων μέσω της διαφορετικότητας, του ανασυνδυασμού και της δημιουργικότητας. Ο Δρ. Karner διδάσκει σε προπτυχιακούς φοιτητές και υποψηφίους MBA στο Singapore Management University από το 2005. Είναι ιδιοκτήτης μιας εταιρείας συμβούλων με έδρα τη Σιγκαπούρη, την Karner Consult Pte Ltd. Η έρευνά του χρησιμοποίησε εργαλεία μοριακής βιολογίας στη μικροβιακή οικολογία στη Μεσόγειο, τον Ειρηνικό Ωκεανό και την Ανταρκτική. Του απονεμήθηκε το Μετάλλιο του Εθνικού Ιδρύματος Επιστημών των ΗΠΑ για τις Υπηρεσίες στην Ανταρκτική. Ο Δρ. Karner δημοσίευσε την πρωτότυπη έρευνά του στο έγκριτο περιοδικό Nature και σε άλλες δημοσιεύσεις με κριτές και έγραψε ένα εγχειρίδιο για βιολογικά μοντέλα για επιχειρήσεις. Η έρευνά του χρηματοδοτήθηκε από τα Εθνικά Ιδρύματα Επιστημών της Αυστρίας και των ΗΠΑ και από την Επιτροπή των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων. Patrick Tan, Ph.D. Ανώτερος Λέκτορας Στρατηγικής Διοίκησης. Ακαδημαϊκός Διευθυντής, ITI; Συντονιστής μαθημάτων, κομμάτι ITI Ο Δρ. Ταν έχει περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας σε ανώτερη περιφερειακή διοίκηση σε τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρείες. Έχει διατελέσει ρόλους στη γενική διαχείριση περιφερειακών και χωρών, πωλήσεων και επιχειρηματικής ανάπτυξης, λειτουργιών, εξυπηρέτησης πελατών και πληροφορικής. Επιπλέον, ο Δρ. Ταν συμμετέχει στη δημιουργία επιχειρήσεων στη Σιγκαπούρη, την Ινδονησία, την Ταϊλάνδη και την Κίνα. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τη Στρατηγική, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής του Sun Tzu Art of War στις επιχειρήσεις. Σχεδιαστική λογική; Καινοτομία επιχειρηματικού μοντέλου και διαχείριση επιχειρήσεων Ασίας-Ειρηνικού. Srinivas K. Reddy, Ph.D. Καθηγητής Μάρκετινγκ; Διευθυντής Κέντρου Αριστείας Μάρκετινγκ. Ακαδημαϊκός Διευθυντής, LVMH-SMU Asia Luxury Brand Research Initiative Εκτός από τον τρέχοντα πανεπιστημιακό του ρόλο, ο καθηγητής Reddy υπηρέτησε επίσης ως Αναπληρωτής Κοσμήτορας Γενικής Διοίκησης επιβλέποντας τα προγράμματα MBA και Executive MBA. Προηγουμένως, ήταν Εκτελεστικός Διευθυντής και Επικεφαλής Ομίλου, Εταιρικής Στρατηγικής και Ανάπτυξης Ηγεσίας στη Maytas. Πριν από τη θητεία του στο Maytas, ήταν καθηγητής Επιχειρήσεων Robert O. Arnold και Διευθυντής του Coca-Cola Center for Marketing Studies, Terry College of Business στο Πανεπιστήμιο της Τζόρτζια. Η τεχνογνωσία του καθηγητή Reddy αφορά το branding, την καινοτομία, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, το μάρκετινγκ και την ανταγωνιστική στρατηγική που περιλαμβάνει νέες μάρκες και υπηρεσίες. Η έρευνα του καθηγητή Reddy έχει δημοσιευτεί στα Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Management Science, Social Networks, Statistical Science, Journal of International Business Studies, Marketing Letters, Journal of Retailing, Journal of the Academy of Marketing Science, Decision Support Systems και Journal of Business Research. Το 2006, του απονεμήθηκε η διάσημη υποτροφία SUR της IBM για τη μελέτη της εταιρικής καινοτομίας και της μετατροπής της καινοτομίας. Έχει συμβουλευτεί και διδάξει εκτελεστικά προγράμματα για τις IBM, Coca-Cola Company, United Parcel Service, Miller Brewing, Pfizer, Eli Lilly, Bristol-Myers-Squibb, Satyam Computer Services, Chase, Turner Broadcasting, Cox Interactive Media, Equitable, Ford Foundation , Price Waterhouse Coopers, MasterCard, Unilever, Sembcorp, MSIG, SingHealth, Randstad, Schneider Electric και Infineon. Πρόγραμμα Μαθησιακό Ταξίδι 140 Διαλέξεις βίντεο 50+ Παραδείγματα Βιομηχανίας 24 Εργασίες 8 Πίνακες Συζητήσεων 1 Capstone Project Γιατί να εγγραφείτε στη Διαχείριση Προϊόντων; Η επιτυχία μιας εταιρείας εξαρτάται από την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας διαχείρισης των προϊόντων της. Είτε θέλετε να φέρετε νέα προϊόντα στην αγορά είτε να βελτιώσετε τα υπάρχοντα, ο κύκλος ζωής του προϊόντος απαιτεί διαχείριση και ηγεσία προκειμένου η αξία να παραδοθεί στους πελάτες. Στην πραγματικότητα, σχεδόν το 70% των διευθυντών προϊόντων που ερωτήθηκαν συμφώνησαν ότι η διαχείριση προϊόντων είναι ηγετικός ρόλος. 84% των διευθυντών προϊόντων και των ηγετών που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι είναι κυρίως υπεύθυνοι για τη στρατηγική προϊόντων. πηγή: Alpha, 2020 57% των διευθυντών προϊόντων λένε ότι η διαχείριση προϊόντων είναι καθιερωμένη αλλά εξακολουθεί να αναπτύσσεται εντός του οργανισμού τους. πηγή: Product Management Festival, 2020 43% των διευθυντών προϊόντων λένε ότι θεωρούνται ηγέτες και βασικοί παράγοντες διαφοροποίησης μέσα στον οργανισμό τους. πηγή: Product Management Festival, 2020 Σε ποιον απευθύνεται αυτό το πρόγραμμα; Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί τόσο για επαγγελματίες της τεχνολογίας όσο και για μη. Οι αντιπροσωπευτικοί ρόλοι και οι βιομηχανίες που μπορούν να επωφεληθούν περιλαμβάνουν: Βιομηχανίες: Προϊόντα & Υπηρεσίες Πληροφορικής, Τραπεζικές και Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, Φαρμακευτικά προϊόντα, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες και άλλα Λειτουργίες: Τεχνολογική Διοίκηση, Γενική Διοίκηση, Λειτουργίες και Συμβουλευτική Αυτό το πρόγραμμα είναι ιδανικό για επαγγελματίες που επιθυμούν να αναπτύξουν νέα προϊόντα/υπηρεσίες, να αυξήσουν τα έσοδα και την κερδοφορία, να συλλάβουν ανατρεπτικά επιχειρηματικά μοντέλα με μια προσέγγιση με επίκεντρο το προϊόν, να διαχειριστούν χαρτοφυλάκια προϊόντων και εταιρική στρατηγική και να εντοπίσουν περισσότερες ευκαιρίες στην αγορά για επιχειρηματική ανάπτυξη. -
Πιστοποιητικό
Μερικό ωράριο
2 μήνες
Αγγλικά
Διαδικτυακό