Read the Official Description

Πληροφορία κλειδί

  • Κωδικός Μαθήματος: MPRS102
  • Διάρκεια: 2 εβδομάδες
  • Χρέωση: £ 4045

Περίγραμμα μαθήματος

Διαφήμιση: Ρόλος, Μορφές και Στρατηγική

  • Προτάσεις πώλησης
  • Η χρήση συναισθημάτων στη διαφήμιση
  • Τύποι διαφημίσεων
  • Χρησιμοποιώντας στρατηγικά τη διαφήμιση
  • Δημόσια διαφήμιση

Δημόσιες Σχέσεις: Αρχές και Πρακτική

  • Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση σχέσεων
  • Στόχοι των δημοσίων σχέσεων
  • Δημόσιες σχέσεις: μέθοδοι και τεχνικές
  • Οι σχέσεις με τα ΜΜΕ
  • Μορφές δημόσιων σχέσεων

Αιγίδα

  • Η ανάπτυξη και ανάπτυξη της χορηγίας
  • Στόχοι χορηγίας
  • Πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει η χορηγία
  • Τύποι χορηγίας
  • Ο ρόλος της χορηγίας στο μείγμα επικοινωνιών

Άμεσο μάρκετινγκ και προσωπική πώληση

  • Η ανάπτυξη του άμεσου μάρκετινγκ
  • Ο ρόλος των δεδομένων
  • Μέσα άμεσης ανταπόκρισης
  • Τα καθήκοντα της προσωπικής πώλησης
  • Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στην προσωπική πώληση
  • Στρατηγική διαχείριση λογαριασμού

Προώθηση πωλήσεων, μάρκετινγκ πεδίων και εμπειρία επωνυμίας

  • Σχέδια προώθησης πωλήσεων: οι στόχοι
  • Προγράμματα διατήρησης
  • Προώθηση πωλήσεων: μέθοδοι και τεχνικές
  • Εύρος δραστηριοτήτων πεδίου εμπορίας
  • Εμπειρία και γεγονότα μάρκας

Κατασκευή εμπορικών σημάτων, εκθέσεις, συσκευασίες και αδειοδότηση

  • Χαρακτηριστικά και θέματα τοποθέτησης μάρκας
  • Εκθέσεις και εκθέσεις
  • Οι διαστάσεις επικοινωνιών της συσκευασίας
  • Αδειοδότηση

Μηνύματα και Δημιουργικότητα

  • Πηγή μηνύματος
  • Δομικά στοιχεία σε ένα μήνυμα
  • Μήνυμα έκκληση
  • Διαφημιστική τακτική
  • Η δημιουργική διαδικασία
  • Μορφοποίηση μηνυμάτων
  • Διήγηση μύθων
  • Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC)
  • Προμήθεια περιεχομένου

Μέσα ενημέρωσης - αρχές και πρακτική

  • Ταξινόμηση μέσων - με μορφή
  • Ταξινόμηση μέσων - ανά πηγή
  • Ταξινόμηση μέσων - ανά λειτουργία
  • Γραμμικά μέσα
  • Διαδραστικά μέσα

Κοινωνικά, αναζήτησης και άλλα διαλογικά μέσα

  • Διαφήμιση διαδραστικών μέσων
  • Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης
  • Μεσα ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
  • Άλλες μορφές διαδραστικών μέσων

Προγραμματισμός μέσων: Προσέλκυση κοινού

  • Το μείγμα μέσων
  • Συμπεριφορά εναλλαγής
  • Επιλογή οχήματος
  • Εκσυγχρονισμός
  • Αγορά μέσων: το σχέδιο μπλοκ και ο αυτοματισμός
  • Τα εφέ πηγής μέσων

Στοχευμένο κοινό

  • Διευθυντές Επικοινωνιών
  • Διευθυντές μάρκετινγκ και επικοινωνιών, διευθυντικά στελέχη, στελέχη και προσωπικό.
  • Όσοι επιθυμούν να κατανοήσουν πώς τα σήματα δημιουργούν επικοινωνίες και εμπλέκουν το κοινό σε συνομιλίες μάρκας.
  • Εκείνοι που απασχολούνται από κυβερνητικούς, φιλανθρωπικούς, άλλους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και οργανισμούς τρίτου τομέα που πρέπει να επικοινωνούν με διάφορους εμπλεκόμενους φορείς.
  • Εκείνοι που επιθυμούν να αναπτύξουν ιδέες για τη συλλογιστική πίσω από τις δραστηριότητες επικοινωνίας μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι οργανισμοί.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση αυτών των επαγγελματικών μαθήματα μάρκετινγκ, θα είστε σε θέση να καταλάβετε:

  • Ο ρόλος που διαδραματίζει η διαφήμιση επηρεάζοντας τις σκέψεις και τη συμπεριφορά μας.
  • Η διαφήμιση ως ανεξάρτητη πειθαρχία.
  • Η χρήση προτάσεων πώλησης και ο ρόλος του συναισθήματος στη διαφήμιση.
  • Διαφορετικοί τύποι ή μορφές διαφήμισης.
  • Τρόποι με τους οποίους η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί στρατηγικά.
  • Ζητήματα που σχετίζονται με τη διαφήμιση που παράγεται από τους καταναλωτές.
  • Η φύση και τα χαρακτηριστικά των δημόσιων σχέσεων.
  • Το κύριο κοινό στο οποίο απευθύνονται οι δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων.
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στο μείγμα επικοινωνιών.
  • Τρόποι με τους οποίους λειτουργούν οι δημόσιες σχέσεις.
  • Μερικές από τις κύριες μεθόδους και προσεγγίσεις που χρησιμοποιούνται από τις δημόσιες σχέσεις.
  • Η φύση και το πλαίσιο της διαχείρισης κρίσεων.
  • Πώς αναπτύχθηκαν οι δραστηριότητες χορηγίας και τα κύρια χαρακτηριστικά αυτών των μορφών επικοινωνίας.
  • Λόγοι για τη χρήση της χορηγίας και τους τύπους στόχων που θα μπορούσαν να τεθούν.
  • Πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει η χορηγία.
  • Η ποικιλία και οι διάφορες μορφές δραστηριοτήτων χορηγίας.
  • Λόγοι για τους οποίους η χορηγία έχει γίνει σημαντικό μέρος του συνδυασμού επικοινωνιών.
  • Βασικά χαρακτηριστικά του άμεσου μάρκετινγκ.
  • Διαφορετικές μέθοδοι για την εφαρμογή του άμεσου μάρκετινγκ.
  • Η σημασία της βάσης δεδομένων και των μεγάλων δεδομένων στο άμεσο μάρκετινγκ και σε διαφορετικά μέσα άμεσης ανταπόκρισης.
  • Διαφορετικοί τύποι, ρόλοι και καθήκοντα προσωπικής πώλησης.
  • Ο ρόλος και η εξέλιξη των κοινωνικών μέσων μέσα στην προσωπική πώληση.
  • Χαρακτηριστικά της στρατηγικής διαχείρισης λογαριασμών.
  • Η αξία και ο ρόλος των προωθήσεων πωλήσεων.
  • Οι τρόποι με τους οποίους θεωρείται ότι η προώθηση των πωλήσεων λειτουργεί.
  • Τα πλεονεκτήματα των προγραμμάτων αφοσίωσης και διατήρησης.
  • Διαφορετικές μεθόδους και τεχνικές προώθησης των πωλήσεων.
  • Ιδέες που σχετίζονται με το μάρκετινγκ πεδίου και συναφείς δραστηριότητες.
  • Αρχές που σχετίζονται με την εμπειρία μάρκας.
  • Η έννοια και τα θέματα που σχετίζονται με την τοποθέτηση της μάρκας.
  • Οι διαφορές και η σημασία των εκθέσεων και των εμπορικών εκθέσεων.
  • Τα κυριότερα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης εκθέσεων ως μέρος του συνδυασμού επικοινωνιών.
  • Ο ρόλος και τα βασικά χαρακτηριστικά της συσκευασίας ως μορφή επικοινωνίας μάρκετινγκ.
  • Αρχές που σχετίζονται με την αδειοδότηση.
  • Η σημασία και τα χαρακτηριστικά της αξιοπιστίας της πηγής.
  • Μπορούν να κατασκευαστούν μηνύματα με διαφορετικούς τρόπους.
  • Διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορούν να παρουσιαστούν οι διαφημίσεις.
  • Πώς τα πληροφοριακά και μετασχηματιστικά κίνητρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τακτικά εργαλεία σε ένα σχέδιο επικοινωνίας.
  • Ο ρόλος της δημιουργικότητας και ο τρόπος διαχείρισης της δημιουργικής διαδικασίας.
  • Πώς η πλαισίωση μηνυμάτων, η αφήγηση και το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες χρησιμοποιούνται στις επικοινωνίες μάρκετινγκ.
  • Τρεις κύριοι τρόποι με τους οποίους μπορούν να ταξινομηθούν τα μέσα.
  • Διαφορές μεταξύ γραμμικών και διαδραστικών μέσων.
  • Τάσεις και κύρια χαρακτηριστικά κάθε τύπου γραμμικών μέσων.
  • Διαφορετικά χαρακτηριστικά που σχετίζονται με τα διαδραστικά μέσα και τι διαδραστικά μέσα επιτρέπουν στους ανθρώπους να κάνουν.
  • Θέματα που σχετίζονται με πολυκαναλικές καμπάνιες και το ρόλο των μέσων ενημέρωσης στο πλαίσιο του λιανικού εμπορίου.
  • Η δυναμική που σχετίζεται με τα μέσα άμεσης απόκρισης.
  • Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η διαφήμιση σε ένα διαδραστικό περιβάλλον.
  • Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και τα βασικά χαρακτηριστικά τόσο της πληρωμής ανά κλικ όσο και της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης.
  • Χαρακτηριστικά και αξία των επικοινωνιών μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων.
  • Χαρακτηριστικά που σχετίζονται με το ιογενές μάρκετινγκ, τα ιστολόγια και το microblogging, το podcasting και οι διαδικτυακές κοινότητες.
  • Χαρακτηριστικά των επικοινωνιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και πώς η χρήση των SMS, των εφαρμογών, των widgets, του μάρκετινγκ θυγατρικών και της επαυξημένης πραγματικότητας μπορεί να ενισχύσει τις επικοινωνίες μάρκετινγκ.
  • Αρχές που σχετίζονται με τον προγραμματισμό των μέσων ενημέρωσης και τον αντίκτυπο των μέσων και του κατακερματισμού του κοινού.
  • Διάφορες θεωρίες σχετικά με διαφορετικά μέσα ενημέρωσης και συναφείς συμπεριφορές αλλαγής.
  • Βασικές έννοιες που χρησιμοποιούνται στη γραμμική επιλογή μέσων: κάλυψη και κάλυψη, συχνότητα, επικάλυψη, σημεία βαθμολόγησης και CPT.
  • Η έννοια της επανάληψης και η συζήτηση σχετικά με τον αποτελεσματικό σχεδιασμό συχνότητας και έκτακτης ανάγκης.
  • Προγραμματισμός ζητημάτων που σχετίζονται με τα διαδραστικά μέσα και τον προγραμματισμό.
  • Τα εφέ της πηγής των μέσων ενημέρωσης αποτελούν σημαντικό παράγοντα επιλογής, τοποθέτησης και χρονισμού μέσων.
Program taught in:
Αγγλικά

See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »

Last updated September 27, 2018
Το μάθημα αυτό είναι Campus based
Ημερομηνία έναρξης
Μαρτ. 18, 2019
Ιούλιος 22, 2019
Duration
2 Εβδομάδες
Τιμή
4,045 GBP
By locations
By date
Ημερομηνία έναρξης
Μαρτ. 18, 2019
Ημερομηνία λήξης
Μαρτ. 29, 2019
Ημερομηνία έναρξης
Ιούλιος 22, 2019
Ημερομηνία λήξης
Αυγ. 2, 2019
Ημερομηνία έναρξης
Νοεμ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Ημερομηνία έναρξης
Νοεμ. 18, 2019
Ημερομηνία λήξης
Νοεμ. 29, 2019

Μαρτ. 18, 2019

Location
Application deadline
Ημερομηνία λήξης
Μαρτ. 29, 2019

Ιούλιος 22, 2019

Location
Application deadline
Ημερομηνία λήξης
Αυγ. 2, 2019

Νοεμ. 2019

Νοεμ. 18, 2019

Location
Application deadline
Ημερομηνία λήξης
Νοεμ. 29, 2019
Άλλο