Read the Official Description

* Ανάπτυξη μιας ολιστικής προσέγγισης φροντίδας πελατών, λαμβάνοντας υπόψη 7 διαφορετικές πτυχές του ορισμού της εξυπηρέτησης πελατών

* Δημιουργία στόχων και προγραμμάτων για τη μεγιστοποίηση της εσωτερικής ικανοποίησης των πελατών

Αξιολόγηση του σχεδιασμού, της εφαρμογής και της ανάλυσης των ερευνών ικανοποίησης πελατών

* Χρησιμοποιήστε τα παράπονα πελατών ως εφαλτήριο για βελτίωση της υπηρεσίας

* Συμπληρώστε συμφωνίες επιπέδου υπηρεσιών (SLA) για να διασφαλίσετε τη σαφήνεια και τη συμμόρφωση

* Αξιολογήστε την πτυχή της υπηρεσίας του οργανισμού ή του τμήματος μέσω καλά επιλεγμένων βασικών δεικτών απόδοσης

για περισσότερες πληροφορίες: www. Convertas .org

Program taught in:
Αγγλικά

See 34 more programs offered by Convertas »

Το μάθημα αυτό είναι Campus based
Ημερομηνία έναρξης
Αυγ. 2019
Σεπτ. 2019
Duration
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Πλήρης παρακολούθηση
By locations
By date
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Ημερομηνία έναρξης
Ιαν. 2020
Ημερομηνία λήξης
Ημερομηνία έναρξης
Αυγ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Άλλο