Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

* Ανάπτυξη μιας ολιστικής προσέγγισης φροντίδας πελατών, λαμβάνοντας υπόψη 7 διαφορετικές πτυχές του ορισμού της εξυπηρέτησης πελατών

* Δημιουργία στόχων και προγραμμάτων για τη μεγιστοποίηση της εσωτερικής ικανοποίησης των πελατών

Αξιολόγηση του σχεδιασμού, της εφαρμογής και της ανάλυσης των ερευνών ικανοποίησης πελατών

* Χρησιμοποιήστε τα παράπονα πελατών ως εφαλτήριο για βελτίωση της υπηρεσίας

* Συμπληρώστε συμφωνίες επιπέδου υπηρεσιών (SLA) για να διασφαλίσετε τη σαφήνεια και τη συμμόρφωση

* Αξιολογήστε την πτυχή της υπηρεσίας του οργανισμού ή του τμήματος μέσω καλά επιλεγμένων βασικών δεικτών απόδοσης

για περισσότερες πληροφορίες: www. Convertas .org

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά

Κοιτάξτε34 περισσότερα μαθήματα αποConvertas »

Το μάθημα αυτό είναι Campus based
Ημερομηνία έναρξης
Αυγ. 2019
Σεπτ. 2019
Duration
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Πλήρης παρακολούθηση
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Ιαν. 2020
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Αυγ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Αυγ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης

Σεπτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης

Ιαν. 2020

Άλλη