Φυσικά - ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών

Russian State University For The Humanities

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Φυσικά - ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών

Russian State University For The Humanities

Μάθημα - Ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών

Γλώσσα: English

Ώρα των μαθημάτων: Φθινόπωρο

Το μάθημα αυτό είναι διαθέσιμο από το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013

Συμπεριφορά Καταναλωτή και Σεμινάριο Ανάλυσης εξετάζει τον καταναλωτή διαδικασία λήψης αποφάσεων και της κοινωνίας, του περιβάλλοντος, της ομάδας και οικονομικούς παράγοντες. Περιλαμβάνει την έρευνα, την ανάλυση και την ανάπτυξη στρατηγικής ως προς τα κίνητρα των καταναλωτών, τις αξίες, τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τη συμπεριφορά.

Συμπεριφορά Καταναλωτή και Σεμινάριο Ανάλυσης διερευνά τη συμπεριφορά των καταναλωτών που είναι ειδικά για το Διαδίκτυο και αναλύει τις μεθόδους που παρακινούν τους καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα ή / και υπηρεσίες. Η έμφαση του μαθήματος αυτού είναι να προσδιοριστούν οι συγκεκριμένες εκστρατείες μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και να κρίνουν την επιτυχία τους και / ή την αποτυχία στο να εμπνεύσει τον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία.Ένα σπούδασε προσέγγιση είναι εξατομικευμένη μάρκετινγκ-μια πολύτιμη τακτική που επιτρέπει ένας έμπορος Διαδικτύου για την παρακολούθηση των ειδικών συμφερόντων των καταναλωτών και να διατυπώσει προτάσεις για μελλοντικές αγορές. Το μάθημα αυτό εξετάζει το πώς να αναπτύξουν σχέδια μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο που ενσωματώνουν μια ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.

Βασικές έννοιες Course

  • Αντιληπτική, τη μνήμη και τη μάθηση, όπως τα συστήματα που σχετίζονται με τη γνώση των καταναλωτών
  • Κίνητρα, συμμετοχή και αξίες που διέπουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών
  • Στάσεις, αλλαγή στάσης και της πειθούς
  • Ατομική και οικογενειακή λήψης αποφάσεων
  • Ομίλου και της υποκουλτούρας επιδράσεις στην κατανάλωση

Περιεχόμενο του μαθήματος

  • Εισαγωγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών
  • Κίνητρα, Συμμετοχή και Αξίες
  • Τρόπος ζωής και Ψυχογραφικά
  • Στάσεις, θεωρίες και μοντέλα
  • Πειθώ μέσω της ανακοίνωσής
  • Η εξέταση των Καταναλωτών στο Διαδίκτυο
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή και Αρχές Σχεδιασμού
  • Εξατομικευμένη Marketing και διαδραστικά στοιχεία της
  • Μεθοδολογίες Ανάλυσης
  • Internet Μελέτες Περίπτωσης Συμπεριφορά Καταναλωτή
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Διάρκεια
Πλήρης παρακολούθηση
Locations
Ρωσία - Moscow, Moskva
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Σεπτ. 2019
Ρωσία - Moscow, Moskva
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών