Φυσικά - ηλεκτρονικό επιχειρείν

Russian State University For The Humanities

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Φυσικά - ηλεκτρονικό επιχειρείν

Russian State University For The Humanities

Μάθημα - Ηλεκτρονικό Επιχειρείν

&nbsp

Γλώσσα: English

Ώρα των μαθημάτων:. Spring Αυτό το μάθημα είναι διαθέσιμο από το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013

Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια επισκόπηση της E-Commerce μοντέλα, τις εφαρμογές, τις αποφάσεις και τα θέματα. Παραδείγματα των υλικών που καλύπτονται σε αυτό το μάθημα είναι E-Commerce Business και τα μοντέλα εσόδων, E-Commerce στρατηγικές και τις έννοιες μάρκετινγκ, ειδικές εφαρμογές, όπως B2B, web 2.0, E-Learning και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, καθώς και την τεχνολογία, την ασφάλεια και τις πληρωμές. Το μάθημα αυτό θα ωφελήσει τους σπουδαστές που ενδιαφέρονται για εργασία σε ένα περιβάλλον E-Commerce, ξεκινώντας τη δική E-Commerce επιχείρησή τους ή την αξιολόγηση E-Commerce δραστηριότητες.

Στόχοι

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι μαθητές θα είναι σε θέση να:

  • Περίγραμμα ένα βασικό μοντέλο της υποδομής τεχνολογίας του Διαδικτύου
  • Εκτίμηση E-Commerce στρατηγικές και εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων των online marketing, E-Government, E-Learning και την παγκόσμια E-Commerce
  • Συζήτηση για τη σημασία του περιεχομένου του Web 2.0 και τα κοινωνικά δίκτυα στο E-Commerce
  • Διαφοροποίηση ηλεκτρονικές αγορές και να δώσει παραδείγματα E-ουράς προϊόντων και υπηρεσιών
  • Συγκρίνετε B2B και B2C E-Commerce στρατηγικές, συμπεριλαμβανομένων του κατακερματισμού της αγοράς
  • Κατηγοριοποίηση πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των διαφορετικών σε απευθείας σύνδεση επιλογές πληρωμής
  • Συζητήστε κοινές νομικές, ηθικές και φορολογικά θέματα στο E-Commerce
  • Χρησιμοποιήστε τη γνώση του σε απευθείας σύνδεση θέματα ασφάλειας να αξιολογούν τις υφιστάμενες ιστοσελίδες
  • Χρησιμοποιήστε τη γνώση των μεγάλων E-Commerce μοντέλα εσόδων για την αξιολόγηση των υφιστάμενων ιστοσελίδες

Περιεχόμενο του μαθήματος

ADMN 344: E-Commerce χωρίζεται σε δεκατρία εβδομάδων ως ακολούθως:

  • Θέμα 1: Επισκόπηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΚ)
  • Θέμα 2: E-Marketplaces (Auctions, Portals, κλπ.)
  • Θέμα 3: E-ουράς Προϊόντων και Υπηρεσιών
  • Θέμα 4: Online Marketing και on-line Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Θέμα 5: Business-to-Business E-Commerce
  • Θέμα 6: E-Government και e-learning
  • Θέμα 7: Web 2.0, Κοινωνικά Δίκτυα και Search Engine Optimization
  • Θέμα 8: E-Commerce Security
  • Θέμα 9: Λύσεις πληρωμής και εκτέλεσης παραγγελιών
  • Θέμα 10: E-Commerce στρατηγική και παγκόσμια ζητήματα
  • Θέμα 11: νομικές, ηθικές και φορολογικά θέματα
  • Θέμα 12: Δρομολόγηση ένα E-Commerce Business
  • Θέμα 13: E-Commerce Business Analysis έργου όρος
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Διάρκεια
Πλήρης παρακολούθηση
Locations
Ρωσία - Moscow, Moskva
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Σεπτ. 2019
Ρωσία - Moscow, Moskva
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών