Φυσικά το έργο της πρόληψης της αναπηρίας (έτος 2)

NIVA Education

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Φυσικά το έργο της πρόληψης της αναπηρίας (έτος 2)

NIVA Education

ανικανότητας προς εργασία λαμβάνει χώρα όταν ο εργαζόμενος δεν είναι σε θέση να επαναλάβει ή να παραμείνουν στην εργασία εξαιτίας ενός προβλήματος υγείας. Η απώλεια παραγωγικότητας που προκύπτει από κακή υγεία των εργαζομένων ή ανικανότητας προς εργασία επιβάλλει μεγάλα ατομικά, κοινωνικά και οικονομικά βάρη και είναι μια σημαντική ανησυχία για τους εργαζόμενους, τις οικογένειές τους, τους εργοδότες, τους φορείς χάραξης πολιτικής, τους ασφαλιστές και τους φορείς παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών υγείας. ανικανότητας προς εργασία και οι συνέπειες μπορεί να μειωθεί ή ακόμη και να προληφθεί.

Στόχοι του μαθήματος

Για την ανάπτυξη της διεπιστημονικής WDP γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων σε Ph.D. φοιτητές, μεταδιδακτορικούς υποτρόφους και επαγγελματίες με ένα μεταπτυχιακό που συνδέονται με τον τομέα WDP. Το πρόγραμμα θα πρέπει να προσαρμοστεί για να καλύψουν τις ανάγκες αρμοδιότητα και για τους δύο ερευνητές και τους επαγγελματίες.

Αυτό το μάθημα έχει γίνει αποδεκτή ως ένα θεωρητικό μάθημα (22 ώρες) απαίτησε στο ιατρικό ειδικός εκπαίδευσης στα προγράμματα κατάρτισης των επαγγελματικών υπηρεσιών υγείας στο Πανεπιστήμιο του Ελσίνκι στη Φινλανδία. Η αποδοχή ισχύει για τα εξειδικευμένα προγράμματα κατάρτισης στη Σχολή Ιατρικής όλων των φινλανδικών πανεπιστημίων.

Ομάδα-στόχος

διδακτορικούς φοιτητές, οι μαθητές στο μετα-μάστερ επίπεδο, οι επαγγελματίες της υγείας στους χώρους εργασίας (γιατροί, εργονόμοι, φυσιοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγοι, κλπ), οι επαγγελματίες αποκατάστασης, οι εκπρόσωποι των ασφαλιστικών εταιρειών και της κοινωνικής ασφάλισης.

Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν να ακολουθήσουν το πλήρες πρόγραμμα ή τα εξαρτήματά του. Εκείνοι που επιλέγουν το πλήρες πρόγραμμα θα έχουν προτεραιότητα, με στόχο την ύπαρξη του κατάλληλου συνδυασμού των ερευνητών και των επαγγελματιών.

Αναλυτικό Πρόγραμμα

Η γλώσσα του μαθήματος είναι η αγγλική. Διαλέξεις θα αναμειγνύεται με ομάδα- και ατομική εργασία. Οι συμμετέχοντες καλούνται να παρουσιάσουν τις αφίσες και το πρόγραμμα μαθημάτων περιλαμβάνει ένα προ-ανάθεση.

ΚΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν να ακολουθήσουν το πλήρες πρόγραμμα ή τα εξαρτήματά του. Εκείνοι που επιλέγουν το πλήρες πρόγραμμα θα έχουν προτεραιότητα, με στόχο την ύπαρξη του κατάλληλου συνδυασμού των ερευνητών και των επαγγελματιών.

  • Έτος 1 (2016): το έργο της πρόληψης της αναπηρίας, με έμφαση στις θεωρητικές, μεθοδολογικές, ηθικά και πρακτικά προβλήματα (συμπεριλαμβανομένων υπερεπιστημονικότητα)
  • Έτος 2 (2017): έρευνα Παρέμβαση με έμφαση στις παρεμβάσεις στο χώρο εργασίας, και την πρόληψη της αναρρωτικής άδειας μέσω της προώθησης υγιεινών οργανισμών (συμπ. προαγωγή της υγείας τόσο των ατόμων όσο και των θέσεων εργασίας)
  • Έτος 3 (2018): Κοινωνικοπολιτική προκλήσεις, και η εφαρμογή της τεκμηριωμένης πρακτικής

Εργασία Πρόληψης Αναπηρία (Έτος 1) online μάθημα είναι μια σύντομη εισαγωγή στο θέμα και θα δώσει μια καλή βάση για να παρακολουθήσει μέρος 2 και 3.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ανικανότητας προς εργασία λαμβάνει χώρα όταν ο εργαζόμενος δεν είναι σε θέση να επαναλάβει ή να παραμείνουν στην εργασία εξαιτίας ενός προβλήματος υγείας. Η απώλεια παραγωγικότητας που προκύπτει από κακή υγεία των εργαζομένων ή ανικανότητας προς εργασία επιβάλλει μεγάλα ατομικά, κοινωνικά και οικονομικά βάρη και είναι μια σημαντική ανησυχία για τους εργαζόμενους, τις οικογένειές τους, τους εργοδότες, τους φορείς χάραξης πολιτικής, τους ασφαλιστές και τους φορείς παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών υγείας. Τα στοιχεία δείχνουν ότι η αναπηρία εργασία αποτελέσματα από σύνθετα interplays τη συμμετοχή διαφόρων παραγόντων (εργασία, οικογένεια, ασφαλιστής, τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης) που αλληλεπιδρούν με τον ασθενή / εργαζόμενο στη διαδικασία αναπηρίας. Η αντιμετώπιση αυτού του συστημικού και πολυδιάστατο πρόβλημα της αναπηρίας απαιτεί τη θέσπιση διεπιστημονική προοπτική. Αυτή η απόδειξη ισχύει για διάφορους τύπους διαταραχών (όπως οι διαταραχές του μυοσκελετικού συστήματος, τα προβλήματα ψυχικής υγείας, των καρδιαγγειακών παθήσεων και του καρκίνου) επειδή το επίκεντρο της πρόληψης ανικανότητας προς εργασία (WDP) βοηθά τους εργαζόμενους να παραμείνουν παραγωγικοί στην εργασία, ή να επιστρέψουν σε μια υγιή και παραγωγική ζωή εργασίας .

Κάθε ερευνητής και επαγγελματίας που εισέρχονται στο πεδίο της WDP προέρχεται από μια συγκεκριμένη πειθαρχία (π.χ., ιατρική, αποκατάσταση, εμβιομηχανικής, ψυχολογία, κοινωνικές επιστήμες). Με βάση την πειθαρχία και την κατάρτισή τους, συχνά έχουν ένα σχετικά στενό προοπτική για ανικανότητας προς εργασία και δεν είναι καλά προετοιμασμένες για να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα της WDP. Ειδικότερα, δεν είναι διατεθειμένοι να σχεδιάσει και να διεξάγει έρευνες πεδίου ή παρεμβάσεις που εμπλέκουν πολλούς ενδιαφερόμενους φορείς, οι οποίοι έχουν διαφορετικές προοπτικές (εργοδότες, συνδικάτα, φορείς κοινωνικής ασφάλισης, της υγείας και της υγειονομικής περίθαλψης) ή να χρησιμοποιούν τεκμηριωμένες γνώσεις. Για τους ερευνητές, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε δυσκολίες στην ανάπτυξη και υλοποίηση ερευνητικών έργων και παρεμβάσεων και μπορεί να αποθαρρύνει τους ερευνητές από το να συνεχίσει στον τομέα WDP. Για τους επαγγελματίες, μπορεί να είναι δύσκολο να αποκτήσουν πρόσβαση σε συνεχή έρευνα και συζητήσεις, και έτσι να χρησιμοποιήσει τα νεότερα στοιχεία που προέκυψαν από το πεδίο στην καθημερινή τους εργασία. Παράλληλα, μπορεί να είναι δύσκολο για τους ερευνητές να πάρετε μια πλήρη κατανόηση των σημερινών πρακτικών θεμάτων, όπως για παράδειγμα τις μεταβαλλόμενες συνθήκες στην επαγγελματική ζωή, πριν σπουδάσει ή δημοσιεύονται, γεγονός που παρακωλύει την έρευνά τους. Διεπιστημονική ανταλλαγή της έρευνας και της πρακτικής σε ακαδημαϊκό επίπεδο και την οικοδόμηση γεφυρών μεταξύ των τομέων αυτών φαίνεται να είναι υψηλής σημασίας για την επαγγελματική ανάπτυξη και να μετακινήσετε το πεδίο μπροστά από την οικοδόμηση μιας διεπιστημονικής »σώμα της γνώσης». Ευκαιρίες για να εκπαιδεύσει τους ερευνητές και τους επαγγελματίες σε όλο το φάσμα των WDP και την εργασία και τα θέματα υγείας είναι σπάνιες, όπως είναι οι ευκαιρίες για την ανταλλαγή στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα και την πρακτική. Αυτοί εμφανίζονται γενικά ανεπίσημα μέσω της στενής συνεργασίας με κάποιους από τους λίγους ηγέτες της έρευνας σε αυτόν τον τομέα, είτε μέσω επαγγελματικών δικτύων. Ωστόσο, αυτοί οι ηγέτες και τα δίκτυα είναι γεωγραφικά διάσπαρτες, αφήνοντας ελάχιστα περιθώρια για διασταυρούμενη γονιμοποίηση. Το διεπιστημονικό πρόγραμμα κατάρτισης στο έργο της πρόληψης Αναπηρία βοηθά τους ερευνητές και τους επαγγελματίες να αναπτύξουν διεπιστημονική γνώση, δεξιότητες και συμπεριφορές που αφορούν WDP με τα δικά της σχέδια πειθαρχική γνώση και την έρευνα των εκπαιδευόμενων να συμβάλει στην διεπιστημονική εμπειρία. Η Διεπιστημονική WDP πρόγραμμα βασίζεται στις εμπειρίες του WDP Στρατηγικού Προγράμματος Κατάρτισης που ξεκίνησε στον Καναδά και χρηματοδοτήθηκε από CIHR. Το Πρόγραμμα θα πρέπει να καθοδηγείται από μέντορες από τη Σουηδία, τη Φινλανδία, άλλες σκανδιναβικές χώρες, και την Ολλανδία, οι οποίοι είναι όλοι διακρίνονται για τη σημαντική συμβολή τους στην πρόοδο της WDP και, επίσης, έχουν εμπειρία από την καναδική πρόγραμμα. Ute Bültmann, χριστιανική Stahl και Kari-Pekka Martimo είναι πρώην εκπαιδευόμενους στο καναδικό πρόγραμμα, και Ute Bültmann, χριστιανική Stahl και Kerstin Ekberg έχουν υπηρετήσει ως σύμβουλοι στο πρόγραμμα. Επιπλέον, Ute Bültmann είναι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Προγράμματος. Έχουμε επίσης ισχυρούς δεσμούς με τον κύριο του έργου του προγράμματος WDP, καθηγητής Patrick Loisel, ο οποίος υποστηρίζει πλήρως την πρωτοβουλία αυτή. Angelique de Rijk έχει μια μακρόχρονη εμπειρία με την ανάπτυξη της εκπαίδευσης και της διδασκαλίας σε WDP για διεθνή, διεπιστημονική ομάδες μαθητών (συν) διευθυντής σπουδών MSc πρόγραμμα εργασίας & Υγείας και Εργασίας, Υγείας και Σταδιοδρομίας στο Πανεπιστήμιο του Μάαστριχτ? λέκτορας για το διδακτορικό-μάθημα για την απουσία ασθένειας στο Ινστιτούτο Καρολίνσκα). PhD-φοιτητές της ήταν εκπαιδευόμενοι στο Πρόγραμμα WDP.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Contact school
Duration
Διάρκεια
5 Ημέρες
Πλήρης παρακολούθηση
Locations
Σουηδία - Alsike, Uppsala County
Ημερομηνία Έναρξης : Contact school
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Contact school
Σουηδία - Alsike, Uppsala County
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών