Κάντε αίτηση σήμερα για να επωφεληθείτε από έκπτωση 100 USD από το τέλος προγράμματος. Χρησιμοποιήστε τον κωδικό SMU100TA κατά την πληρωμή. Τι θα κάνει αυτό το Πρόγραμμα για εσάς; Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση: Προσδιορίστε πώς οι νέες τεχνολογίες μπορούν να επιτρέψουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό και να διαταράξουν τις υπάρχουσες βιομηχανίες Εξετάστε το μέλλον των επιχειρηματικών στρατηγικών καθώς σχετίζονται με έργα ψηφιακού μετασχηματισμού με γρήγορο ρυθμό Περιγράψτε ένα σχέδιο δράσης για τον οργανισμό σας για να δημιουργήσει νέα αξία ή να αυξήσει την αξία για τους πελάτες Αναγνωρίστε τις βασικές προκλήσεις και τους κινδύνους που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό Σχεδιάστε το οικοσύστημα του οργανισμού σας και ανακαλύψτε πώς να βελτιώσετε την πρόταση αξίας του με τη βοήθεια νέων συνεργατών Προσδιορίστε τον ψηφιακό οργανισμό και τον σχεδιασμό, τους πόρους και τους ανθρώπους του Δημιουργήστε μια σύνοψη για τον οργανισμό σας ώστε να υιοθετήσει την ψηφιοποίηση Ενότητες προγράμματος Ενότητα 1: Η κατάσταση της διαταραχής Ανακαλύψτε τις τεχνολογίες που επιτρέπουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη βελτίωση της απόδοσης των επιχειρήσεων και πώς να αξιοποιήσετε τις πιο πρόσφατες καινοτομίες που διαταράσσουν τις υπάρχουσες βιομηχανίες. Ενότητα 2: Επιχειρηματική στρατηγική υπό ψηφιακό μετασχηματισμό Εξετάστε τη σημασία της πρότασης αξίας και της καθαρής αξίας στις επιχειρηματικές στρατηγικές. κατανοήσουν πώς οι παλιές στρατηγικές χρειάζονται μια ανανέωση στον ψηφιακό κόσμο. και πώς φαίνεται το μέλλον για τις στρατηγικές B2B και B2C. Ενότητα 3: Ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα για μια ψηφιακή εποχή Προσδιορίστε ευκαιρίες για την παροχή μεγαλύτερης αξίας στους πελάτες. πώς να χρησιμοποιήσετε επιχειρηματικά μοντέλα για τη δημιουργία πλαισίων αξίας. και πώς να σκιαγραφήσετε ένα σχέδιο για να ενισχύσετε την προθυμία των πελατών να αγοράσουν. Ενότητα 4: Υλοποίηση Ψηφιακών Επιχειρήσεων: Προκλήσεις & Κίνδυνοι Εξερευνήστε πώς να κατανοήσετε τις προκλήσεις και τους κινδύνους στο ταξίδι του πελάτη. πώς να δεσμεύσετε και να πείσετε ομάδες πελατών και να παραδώσετε την αναμενόμενη εμπειρία. Ενότητα 5: Καινοτομία επιχειρηματικού μοντέλου Ανακαλύψτε τη μετασχηματιστική δύναμη της καινοτομίας του επιχειρηματικού μοντέλου, τη σχέση μεταξύ των σχεδίων ανάπτυξης και του καμβά των επιχειρηματικών μοντέλων και τα διαφορετικά κίνητρα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να επιτρέψουν την καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου. Ενότητα 6: Καινοτομία επιχειρηματικού μοντέλου με ψηφιακά δίκτυα Δημιουργήστε τις γνώσεις σας για τα οικοσυστήματα των επιχειρήσεων. τους τρόπους ενίσχυσης της πρότασης αξίας με τη βοήθεια νέων εταίρων· και πώς να ξεκινήσετε αποτελεσματικά, να ηγηθείτε και να αναπτύξετε ένα ψηφιακό επιχειρηματικό οικοσύστημα. Ενότητα 7: Ο Ψηφιακός Οργανισμός Μάθετε πώς να ορίζετε τον ψηφιακό οργανισμό και τον πολιτισμό σας. Συζητήστε τα βασικά εμπόδια στον επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό, εξετάστε τις αξίες της ψηφιακής ηγεσίας και δημιουργήστε μια σύνοψη για την ψηφιακή υιοθέτηση. Σχολή Προγράμματος Ο Δρ Μάρκους Κάρνερ SMU Ακαδημαϊκός Διευθυντής, Εκτελεστική Ανάπτυξη Ο Δρ Markus Karner διδάσκει διεπιστημονικά μαθήματα για τη θεωρία της πολυπλοκότητας, την οικολογία, την εξέλιξη και τη στρατηγική στο SMU από το 2005. Είναι κάτοχος Ph.D. στις Επιστήμες της Ζωής από το Πανεπιστήμιο του Παρισιού και MSc από το Πανεπιστήμιο της Βιέννης, στην Αυστρία. Ο Δρ. Karner κατείχε επίσης μεταδιδακτορικές ερευνητικές θέσεις στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια και στο Πανεπιστήμιο της Χαβάης. Η έρευνά του χρησιμοποίησε εργαλεία μοριακής βιολογίας στη μικροβιακή οικολογία στη Μεσόγειο, τον Ειρηνικό Ωκεανό και την Ανταρκτική. Του απονεμήθηκε το Μετάλλιο του Εθνικού Ιδρύματος Επιστημών των ΗΠΑ για τις Υπηρεσίες στην Ανταρκτική. Ο Δρ. Karner δημοσίευσε την πρωτότυπη έρευνά του στο έγκριτο περιοδικό Nature άλλες δημοσιεύσεις με κριτές και έγραψε ένα εγχειρίδιο για βιολογικά μοντέλα για επιχειρήσεις. Η έρευνά του χρηματοδοτήθηκε από τα Εθνικά Ιδρύματα Επιστημών της Αυστρίας και των ΗΠΑ και από την Επιτροπή των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων. Δρ Flocy Joseph Διευθυντής Προγράμματος SMU, Εκτελεστική Ανάπτυξη Η Δρ. Flocy Joseph εντάχθηκε στο SMU το 2012 με το Human Capital Leadership Institute ως επικεφαλής χώρας για την Ινδία, που εξυπηρετεί τις ινδικές πολυεθνικές εταιρείες. Ο ρόλος της περιλαμβάνει το σχεδιασμό, την παράδοση και τη διευκόλυνση προγραμμάτων ανάπτυξης στελεχών για ειδικά για τον κλάδο και προσαρμοσμένα προγράμματα για εταιρικούς πελάτες της βαθμίδας του πανεπιστημίου. Απέκτησε το διδακτορικό της. στην Υπεύθυνη Ηγεσία στο SMU. Ο Dr. Flocy είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής στην παροχή του Global Mindset Inventory και των εργαλείων προσωπικότητας Facet 5. Ο Τζόζεφ έχει συγγράψει διάφορες περιπτωσιολογικές μελέτες για την ηγεσία, μερικές από τις οποίες έχουν δημοσιευτεί για παγκόσμια αναγνώριση. Έχει επίσης ηγηθεί μιας ερευνητικής εργασίας με θέμα «Cultural Transformation in the Digital World», έγραψε μια βραβευμένη εργασία με θέμα «Beta Leadership» και συνέγραψε το βιβλίο Living the Corporate Purpose: Insights from Companies in Asia. Δρ. Arnoud De Meyer Καθηγητής Πανεπιστημίου SMU, πρώην Πρόεδρος Ο Δρ. Arnoud De Meyer είναι ένας διεθνώς αναγνωρισμένος ερευνητής και ακαδημαϊκός ηγέτης με 35+ χρόνια εμπειρίας σε κορυφαία διεθνή ιδρύματα στην Ευρώπη και την Ασία. Διετέλεσε Πρόεδρος του SMU από το 2010-2018. Ο Δρ. De Meyer απέκτησε το διδακτορικό του. στη Διοίκηση και Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο της Γάνδης, Βέλγιο. Η έρευνά του επικεντρώνεται στη διαχείριση Ε&Α και καινοτομίας, στη στρατηγική παραγωγής και στη διεθνή διαχείριση. Επί του παρόντος υπηρετεί ως Διευθυντής της Viva Energy Pty Ltd, Αυστραλία. Ο Δρ. De Meyer υπήρξε μέλος πολλών κυβερνητικών επιτροπών, διοικητικών και μη κερδοσκοπικών συμβουλίων στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο και τη Σιγκαπούρη, συμπεριλαμβανομένου του Διοικητικού Συμβουλίου του Singapore Symphony Group. Δρ Shantanu Bhattacharya SMU Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων Πριν από τη διδασκαλία στο SMU, ο Δρ. Bhattacharya ήταν Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Επίκουρος Καθηγητής Τεχνολογίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο INSEAD. Δίδαξε επίσης στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Όστιν. Ο Δρ Bhattacharya είναι κάτοχος Ph.D. στη Διοίκηση από το Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Ώστιν και MSc στην Ηλεκτρολογία Μηχανική από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Λουιζιάνα. Τα διδακτικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τη διαχείριση τεχνολογίας, τη διαχείριση λειτουργιών, τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας και την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Ο Δρ. Bhattacharya είναι μέλος της INFORMS, έχει παρουσιάσει αρκετές παρουσιάσεις σχετικά με τη διαχείριση της αβεβαιότητας στον κλάδο της υψηλής τεχνολογίας και η έρευνά του παρουσιάστηκε στο Management Science. Δόκτωρ Les Buckley SMU Affiliated Faculty of Strategic Management Ο Δρ Les Buckley υπηρετεί ως θυγατρική σχολή στρατηγικής διαχείρισης στο SMU από το 2015, ένας ρόλος επικεντρωμένος στην ανάπτυξη και εκπαίδευση στελεχών. Είναι επίσης ο ακαδημαϊκός διευθυντής ενός μαθήματος SMU για την Επιχειρηματική Αποτελεσματικότητα στην Ασία που χρηματοδοτείται από το International Enterprise Singapore. Ο Δρ Buckley είναι κάτοχος Ph.D. στην Ιστορία από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια της Νέας Υόρκης. Ο Dr. Buckley έχει 25+ χρόνια επιχειρησιακής, κατασκευαστικής, εφοδιαστικής αλυσίδας και εμπορικής εμπειρίας σε μια σειρά από χώρες της Ασίας-Ειρηνικού. Υπήρξε επιτροπή ελέγχου και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Εθνικής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος της Κυβέρνησης της Σιγκαπούρης, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας της Σιγκαπούρης και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Singapore Compact for Corporate Social Responsibility. Επί του παρόντος, υπηρετεί ως μέλος του συμβουλίου και σύμβουλος του Ινστιτούτου Διεθνών Υποθέσεων της Σιγκαπούρης - μιας παγκοσμίου φήμης δεξαμενής σκέψης γεωπολιτικής και περιβαλλοντικής σκέψης. Πρόγραμμα Μαθησιακό Ταξίδι 80+ ηχογραφημένα βίντεο 7 Εργασίες 7 Πίνακες Συζητήσεων 4 Μελέτες περίπτωσης Οι περιπτωσιολογικές μελέτες DBS: Digital Transformation στην καλύτερη τράπεζα στον κόσμο Εξετάστε την περίοδο 6 ετών όταν η DBS ξεκίνησε τη δεύτερη στρατηγική της για να γίνει η Καλύτερη Τράπεζα στον κόσμο έως το 2020. Η τράπεζα πέτυχε τον στόχο της το 2019 και συνεχίζει να αποσπά περισσότερες τραπεζικές διακρίσεις. Αποτρεπτική αλλαγή στο Bossard με το SmartFactoryLogistics.com Εξερευνήστε πώς η Bossard Group—μια ελβετική οικογενειακή εταιρεία που δραστηριοποιήθηκε αρχικά στη μεταπώληση προϊόντων στερέωσης—πέτυχε έναν αποτελεσματικό ψηφιακό μετασχηματισμό μέσω μιας σταδιακής εξέλιξης του επιχειρηματικού της μοντέλου. Konecranes: Ανυψώνοντας όχι μόνο «πράγματα», αλλά ολόκληρες επιχειρήσεις, σε νέα ύψη Δείτε πώς ένας κορυφαίος κατασκευαστής ανυψωτικού εξοπλισμού και ηγέτης στην αγορά βιομηχανικών γερανών μετέφερε επιτυχώς τους πελάτες του από την αντιδραστική στην προληπτική συντήρηση και την επιχειρηματική του λογική από προσανατολισμένη στο προϊόν σε προσανατολισμένη στις υπηρεσίες. Ψηφιακό επιχειρηματικό μοντέλο: LAIIER© Εξερευνήστε πώς το LAIIER εξουσιοδοτεί τις βιομηχανίες να ψηφιοποιούνται μετατρέποντας τις επιφάνειες σε αισθητήρες που επιτρέπουν στις παραδοσιακά αναλογικές, φτωχές σε δεδομένα εταιρείες να μετατρέψουν τις αλληλεπιδράσεις τους σε ουσιαστική ανατροφοδότηση που απαιτείται για την προώθηση της επιχειρηματικής στρατηγικής στον ψηφιακό κόσμο. Γιατί να εγγραφείτε για Ψηφιακό Μετασχηματισμό; Οι ηγέτες των επιχειρήσεων του 21ου αιώνα πρέπει να εξετάσουν τι σημαίνει ψηφιακός μετασχηματισμός για τον οργανισμό τους — τώρα και στο μέλλον. Από τις νέες νεοφυείς επιχειρήσεις έως τις μεσαίες επιχειρήσεις έως τις μεγάλες επιχειρήσεις, η νέα τεχνολογία ενσωματώνεται σε όλους τους τομείς της επιχείρησης. Και με αυτήν την ενσωμάτωση έρχεται μια θεμελιώδης αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, στον τρόπο με τον οποίο παρέχεται αξία στους πελάτες και στο τι πρέπει να γίνει για να παραμείνει συναφής σε έναν όλο και πιο ανταγωνιστικό ψηφιακό κόσμο. 50% των ερωτηθέντων στην έρευνα αναφέρουν ότι οι εταιρείες τους έχουν υιοθετήσει την τεχνητή νοημοσύνη σε τουλάχιστον μία επιχειρηματική λειτουργία. πηγή: McKinsey Global Survey, 2020 66% των στελεχών της c-suite σημειώνουν ότι οι οργανώσεις τους είτε χρησιμοποιούν ήδη τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης είτε σχεδιάζουν να επενδύσουν σε αυτές. πηγή: Digital Transformation Trends Report, 2020 85% των CEOs επιβεβαίωσαν ότι το να είσαι ψηφιακή επιχείρηση είναι σημαντικό για την επιτυχία. πηγή: Deloitte, 2020 Σε ποιον απευθύνεται αυτό το πρόγραμμα; Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες που θέλουν να οδηγήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον οργανισμό τους. Εάν ο ρόλος σας περιλαμβάνει τη στρατηγική για την ανάπτυξη της επιχείρησης. καινοτόμες διαδικασίες, προϊόντα και υπηρεσίες· και/ή αξιοποιώντας τα πιο πρόσφατα εργαλεία και πρακτικές ψηφιακής διακοπής, αυτό το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για εσάς. Το πρόγραμμα είναι ιδανικό για επαγγελματίες μεσαίας και ανώτερης ηλικίας σε όλους τους κλάδους που αναζητούν να κατανοήσουν διαφορετικούς τομείς του ψηφιακού μετασχηματισμού και να εφαρμόσουν στρατηγικές για τη λειτουργία/οργάνωσή τους. Επιπλέον, ανώτερα στελέχη που είναι υπεύθυνα για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους καινοτομώντας τα επιχειρηματικά τους μοντέλα θα επωφεληθούν από το πρόγραμμα.
-