Keystone logo

2 Ανάμεικτο Προγράμματα σε Έρευνα Μάρκετινγκ 2024

Φίλτρα

Φίλτρα

  • Σπουδές Μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ
  • Έρευνα Μάρκετινγκ
  • Ανάμεικτο
Πεδία μελέτης
  • Σπουδές Μάρκετινγκ (2)
  • Επιστροφή στην κύρια κατηγορία
Τοποθεσίες
Βρείτε περισσότερες τοποθεσίες
Τύπος πτυχίου
Διάρκεια
Ρυθμός μελέτης
Γλώσσα
Γλώσσα
Μορφή μελέτης

Ανάμεικτο Προγράμματα σε Έρευνα Μάρκετινγκ

Έρευνα αγοράς συχνά πραγματοποιείται πριν από την εφαρμογή ενός επιχειρηματικού σχεδίου. Ένας φοιτητής του θέματος μπορούν να μάθουν πώς να παρουσιάσει στατιστικά στοιχεία και ανάλυση δεδομένων για να βοηθήσει τους επιχειρηματίες, τις κυβερνήσεις και εταιρείες να κάνουν συνειδητές αποφάσεις.

Η μικτή μάθηση συνδυάζει ψηφιακά και διαδικτυακά μέσα με την παραδοσιακή μάθηση πρόσωπο με πρόσωπο. Επιτρέπει στους δασκάλους να χρησιμοποιούν μια ποικιλία μεθόδων διδασκαλίας και τεχνολογίας για να προσαρμόσουν τη μάθηση για κάθε μαθητή. Η μικτή μάθηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διάφορες μορφές, από εντελώς διαδικτυακά μαθήματα έως υβριδικά μαθήματα όπου οι μαθητές μαθαίνουν τόσο στη φυσική τάξη όσο και στο διαδίκτυο.