3 Διαχείριση Κρατήσεων degrees found
- Τουρισμός και Φιλοξενία
- Τουρισμός
- Διαχείριση Κρατήσεων
- Ωκεανία2
- Ευρώπη1
3 Διαχείριση Κρατήσεων degrees found
Hotelfernschule Poppe+Neumann
Μάθημα σε υπάλληλος ξενοδοχείου IHK
- Germany Online, Γερμανία
Μάθημα
Πλήρης απασχόληση
20 μήνες
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Γερμανός
Προκειμένου να μπορέσουν οι ημιειδικευμένοι και ανειδίκευτοι εργαζόμενοι να αποκτήσουν πιστοποιημένο επαγγελματικό προσόν από το Βιομηχανικό και Εμπορικό Επιμελητήριο ως υπάλληλος ξενοδοχείου, το Hotel Fernschule Poppe & Neumann προσφέρει τη μοναδική ευκαιρία στη Γερμανία να το καλύψουν σε ένα εξωεπαγγελματικό μάθημα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και χωρίς απώλεια κερδών.
Evolution Hospitality Institute
Πιστοποιητικό III στον Τουρισμό
- Sydney, Αυστραλία
Πιστοποιητικό
Στην Πανεπιστημιούπολη
Αγγλικά
Το Πιστοποιητικό III στον Τουρισμό παρέχει ένα Pathway για εργασία σε πολλούς τομείς της τουριστικής βιομηχανίας σε διάφορους εργοδότες, συμπεριλαμβανομένων ταξιδιωτικών πρακτόρων, εισερχόμενων ταξιδιωτικών πρακτόρων, κέντρων πληροφόρησης επισκεπτών, αξιοθέατα, πολιτιστικών και πολιτιστικών χώρων ή μικρών τουριστικών επιχειρήσεων.
Australian Corporate Training Centre
Πιστοποιητικό ΙΙ στον Τουρισμό
- Greenslopes, Αυστραλία
Πιστοποιητικό
Στην Πανεπιστημιούπολη
Αγγλικά
Αυτό το προσόν αντικατοπτρίζει το ρόλο των ατόμων που έχουν καθορισμένο και περιορισμένο φάσμα τουριστικών επιχειρησιακών δεξιοτήτων και βασικών γνώσεων στον κλάδο. Συμμετέχουν κυρίως σε ρουτίνες και επαναλαμβανόμενες εργασίες και εργάζονται υπό άμεση επίβλεψη.
Απαντήστε σε μερικές ερωτήσεις και θα βρούμε τα καλύτερα προγράμματα για εσάς!
Δημοφιλής τύπος πτυχίου
Δημοφιλής μορφή σπουδών
Ακαδημαϊκό Μάθημα Προγράμματα σε Τουρισμός και Φιλοξενία Τουρισμός Διαχείριση Κρατήσεων
Ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης κρατήσεων και κρατήσεων μπορεί να προσφέρει κάτι περισσότερο από ευκολία στις κρατήσεις. Μπορεί επίσης να παρέχει πολύτιμα δεδομένα που μπορούν να βοηθήσουν στην επέκταση των επιχειρήσεων και να παρέχει αναλυτικά στοιχεία δεδομένων που μπορούν να βελτιώσουν και να εξορθολογίσουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ.