διεθνή μαθήματα: γλώσσα, ο πολιτισμός και η βραζιλιάνικη κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο

Unisul

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

διεθνή μαθήματα: γλώσσα, ο πολιτισμός και η βραζιλιάνικη κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο

Unisul

Μαθήματα διδάσκονται στα αγγλικά για τους ξένους φοιτητές, undergraduation και την αποφοίτηση τους εκπαιδευτικούς και την κοινότητα στο σύνολό της

Τα θέματα κάνουν μέρος της επέκτασης του μαθήματος για τις γλώσσες, Πολιτισμού και της Βραζιλίας κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο.

Το μάθημα δεν χρειάζεται να ολοκληρωθεί πλήρως. Οι μαθητές μπορούν να λάβουν άλλα θέματα χωριστά. Τα θέματα που προβλέπονται για όλους τους μαθητές σε όλο τον κόσμο και διδάσκονται στην αγγλική γλώσσα από έμπειρους καθηγητές.

θέματα του ατόμου διαφέρουν από τις Βραζιλίας μέρες μας και για την καθολική υποθέσεις. Ρητή σενάρια οικονομικής παγκοσμιοποίησης είναι τα θέματα που συζητήθηκαν? Επίσης, η βιωσιμότητα στον τουρισμό σενάρια? ανθρωπότητας και βιολογική, κοινωνική και πολιτιστική διάσταση της? πολυπολιτισμικότητα και την πολιτιστική ταυτότητα? καταναλώνουν και οι καταναλωτές. Οι μαθητές, ως προαπαιτούμενο, θα πρέπει να μιλάει άπταιστα αγγλικά, προκειμένου να ληφθούν αυτά τα μαθήματα (ακρόαση, ανάγνωση και γραφή).

Syllabus

Διεθνή Οικονομικά στην Εποχή της Παγκοσμιοποίησης: εστίαση στη Βραζιλία (3 πιστώσεις)

Το μάθημα εισάγει τις βασικές συζητήσεις για το "νέο" παγκόσμια οικονομία και τις επιπτώσεις τους για την πρακτική και την πολιτική. Ανάλυση της διαδικασίας της παγκοσμιοποίησης, προκειμένου να κατανοήσουμε υπάρχουν επιπτώσεις, στις πολλαπλές πτυχές της κοινωνικο-οικονομικής και πολιτικής σύγχρονη ζωή και υπάρχουν επιπτώσεις για τις επιχειρήσεις και τα κράτη μέλη.

Εθνότητα και Κοινωνία στην ιστορία και τον πολιτισμό της Βραζιλίας (3 πιστώσεις)

Το μάθημα εισάγει τις συζητήσεις σχετικά με τη φυλή και την εθνικότητα? Βραζιλιάνικη κουλτούρα: Ινδικό λαούς και την ποικιλομορφία του πολιτισμού? Αφρικανοί και το slavocratic σύστημα? η ευρωπαϊκή αποικιοκρατία στον 19ο αιώνα. Ο εθνικισμός και η πολιτιστική ταυτότητα στις 1940`s. Η πολυπολιτισμικότητα και οι κοινωνικές διαφορές. Βραζιλίας ταυτότητα και περιφερειακό πολιτισμό.

Διοίκηση Τουρισμού και Περιβάλλοντος στη Βραζιλία (3 πιστώσεις)

Έννοιες του τουρισμού και του περιβάλλοντος. Επαγγελματοποίηση της δραστηριότητας. Η παγκόσμια κατάταξη των τουριστικών προορισμών. Το νέο κύμα της «πράσινης εποχής». Βραζιλίας γεωγραφικές περιοχές. Φυσικό τουριστικά αξιοθέατα σε όλη τη Βραζιλία. Τύποι φυσικό τοπίο που επιτρέπουν τουριστικές δραστηριότητες. Οι τουριστικές περιοχές της Santa Catarina κράτους και η εμπορία της κυβέρνησης. Βιωσιμότητας του φυσικού κληρονομιάς της τουριστικής δραστηριότητας. Βραζιλίας πρακτικές περιπτώσεις. Αντιλήψεις και οι ορισμοί του τουρισμού στην Florianopolis. Οι φαβέλες και τις ευκαιρίες της αγοράς στη Βραζιλία.

Συμπεριφορά Καταναλωτή (3 πιστώσεις)

Των καταναλωτών και τη συμπεριφορά των καταναλωτών. έννοιες της συμπεριφοράς των καταναλωτών. επιρροές των καταναλωτών: πολιτιστικό, ατομικές και ομαδικές. Ψυχολογικές διεργασίες. Αγοράζοντας διαδικασίες λήψης αποφάσεων. στρατηγικές μάρκετινγκ που σχετίζονται. Βραζιλίας πρακτικές περιπτώσεις.

Πολιτιστική Ανθρωπολογία με μια προσέγγιση Σύγχρονη Πολιτισμικές Σπουδές (3 πιστώσεις)

Το μάθημα παρέχει μια γενική ιδέα των Ανθρωπολογία με έμφαση στην Πολιτισμικής Ανθρωπολογίας και την ανάλυση των επιπτώσεων πολιτιστικών αντιλήψεων για την ανθρώπινη συμπεριφορά. Η εστίαση θα έρθουμε πιο κοντά στην ανθρώπινη πτυχές ορισμένων Νότια Βραζιλιάνοι ».

Διαπολιτισμική Ανάπτυξης για τις ΗΠΑ φοιτητές στο εξωτερικό (3 πιστώσεις)

Το μάθημα θα εισαγάγει τους φοιτητές σε μια σειρά από τάσεις, θεωρίες, έννοιες και στρατηγικές που θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν καλύτερα και να προωθήσει μέσα από τη δική τους διαδικασία της διαπολιτισμικής ανάπτυξης κατά τη διάρκεια του χρόνου τους στο εξωτερικό.

Βασικές αρχές του μάρκετινγκ (3 πιστώσεις)

Το μάθημα αυτό έχει ως στόχο να παρέχει στους φοιτητές με την κατανόηση των θεωριών της εμπορίας και εννοιών, και να τους επιτρέψει να κατανοήσουν πώς αυτά τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους. Επιπλέον, το μάθημα επιδιώκει να παρέχει στους φοιτητές με την κατανόηση του ρόλου του μάρκετινγκ στην κοινωνία, βασικές τεχνικές μάρκετινγκ, και τη σχέση μεταξύ των εννοιών της εμπορίας και του κόσμου των επιχειρήσεων, μέσω της χρήσης των μελετών περιπτώσεων. Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στη διαδικασία λήψης αποφάσεων στους τομείς της ανάλυσης ξένη αγορά, αναγνώρισης στόχου, το σχεδιασμό του προϊόντος, την προώθηση και τα κανάλια διανομής.

Οι μαθητές θα εισαχθούν στις πτυχές του μάρκετινγκ, όπως: Στρατηγική Μάρκετινγκ, Προώθηση, Market Planning, διανομή, Διεθνές Μάρκετινγκ, Αγορά Τμηματοποίηση, υπηρεσίες μάρκετινγκ και τιμολόγησης.

Αρχές της Επιχειρηματικότητας (3 πιστώσεις)

Το προφίλ των επιχειρηματιών, τις έννοιες της επιχειρηματικότητας, το επιχειρηματικό όραμα και τη στάση επιχειρηματία. Αρχές του Marketing, Marketing Mix, τις μεθόδους έρευνας αγοράς, της αγοράς Τμηματοποίηση, Marketing Τοποθέτηση και την αγορά-στόχος. Αναπτύσσοντας μια νέα εταιρεία, την πραγματικότητα των νέων εταιρειών στη Βραζιλία, τα χαρακτηριστικά της εκκίνησης και ένα μοντέλο BP για Startups.

Αρχές Διοίκησης (3 πιστώσεις)

Αυτό το μάθημα παρέχει μια περιεκτική επισκόπηση της θεωρίας και της πρακτικής διαχείρισης, εξοικείωση των φοιτητών με την πειθαρχία της διαχείρισης και την εξέλιξή της, τα σχολεία και τις θεωρίες. Το περιεχόμενο του μαθήματος καλύπτει το στρατηγικό σχεδιασμό και τη λήψη αποφάσεων, την οργάνωση και τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων, την επικοινωνία, την παροχή κινήτρων και οδηγώντας, διαχείρισης και ελέγχου της διαχείρισης εργασιών. Η πορεία ενσωματώνει την κλασική και σύγχρονη διαχειριστική έννοιες με μια σειρά από πραγματικές μελέτες περιπτώσεων.

International Business: Επιχειρηματική δραστηριότητα στην Βραζιλία (3 πιστώσεις)

Διεθνής επιχείρηση; Top τάσεις για την αγορά της Βραζιλίας? Ο Βραζιλιάνος Οικονομική Ανάπτυξη? Mega αθλητικά γεγονότα στη Βραζιλία? έννοιες της αγοράς? Προκλήσεις και ευκαιρίες του μάρκετινγκ στη νέα οικονομία? Ανταγωνιστικές Στρατηγικές? Τεχνολογιών και της καινοτομίας? Πράσινη Οικονομία και Αειφορία? Ο Βραζιλιάνος μεσαία τάξη? Το κτίριο κατασκευής αυξάνεται στη Βραζιλία? Οι βραζιλιάνοι Λιμένων και Logistics.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Μαρτ. 2019
Duration
Διάρκεια
Μερική παρακολούθηση
Πλήρης παρακολούθηση
Locations
Βραζιλία - Florianópolis, State of Santa Catarina
Ημερομηνία Έναρξης : Μαρτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Μαρτ. 2019
Βραζιλία - Florianópolis, State of Santa Catarina
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών