ISS International Business School of Service Management

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Τα μαθήματα και οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες του ISS επικεντρώνουν την προσοχή τους στην ενίσχυση και την ανάπτυξη εταιρειών όπου οι υπηρεσίες ήδη έχουν ή θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο πλαίσιο της επιχείρησής τους. Σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, συνοδεύουμε εταιρίες σε έργα μετασχηματισμού που προσφέρουν προγράμματα αξιολόγησης, διαβούλευσης και ανάπτυξης, καθώς και εκπαιδευτικά σεμινάρια διαχείρισης.

Κατά την άποψή μας ως «Business School» , η στρατηγική ευθυγράμμιση και η λειτουργική εφαρμογή είναι αδιαχώριστες για την επίτευξη του επιδιωκόμενου αποτελέσματος στην αγορά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο βλέπουμε όλες τις δραστηριότητες που ενισχύουν ενεργά το μετασχηματισμό ως αναπόσπαστο μέρος της υπηρεσίας. Οι υπάλληλοι της εταιρίας συμμετέχουν ενεργά σε έργα αξιολόγησης και διαβούλευσης και σε προγράμματα κατάρτισης καθώς και σε έργα μεταφοράς ανάπτυξης, τα έργα πραγματικής ζωής (RLP), για να εξασφαλίσουν την υλοποίηση περιεχομένου κατάρτισης στην καθημερινή τους εργασία. Κατά συνέπεια, είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την επιστροφή των αποδοχών. το ROI της επένδυσης.

126968_pexels-photo-416405.jpegPixabay / Pexels

η φιλοσοφία μας

Η πρώτη υπηρεσία - Η παροχή υπηρεσιών αποτελεί παράγοντα επιτυχίας για τις επιχειρήσεις είναι η φιλοσοφία μας για την ISS. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τους πελάτες μας στον στρατηγικό τους προσανατολισμό προς τις μελλοντικές αγορές τους και σε συγκεκριμένη οργανωτική και προσωπική ανάπτυξη.

Στο ISS, καταλαβαίνουμε τις υπηρεσίες ως αλληλεπίδραση μεταξύ προμηθευτών και πελατών, με στόχο τη δημιουργία πρόσθετης αξίας για όλους τους εμπλεκόμενους.

Γιατί ISS;

Η σαφής εστίασή της στη διαχείριση υπηρεσιών ως οδηγό για εταιρική ανάπτυξη καθιστά το ISS ένα από τα κορυφαία ιδρύματα στον τομέα αυτό.

Τακτική επιτυχία και στρατηγική βιωσιμότητα: Δεξιότητες υπηρεσιών

Για όσους δουλεύουν απόλυτα επιχειρηματικά, είτε στο γραφείο υποστήριξης είτε ως CEO, δεν είναι μόνο μια ψυχική άσκηση. Νομίζουν και νιώθουν εξυπηρέτηση, χρησιμοποιούν αναλυτικές δεξιότητες και συναισθηματικές ιδιότητες. Ως συνδυασμός, αυτές οι δεξιότητες υπηρεσίας αλληλοσυμπληρώνονται για να κάνουν μια ασυναγώνιστη ομάδα.

Εμπειρία, ικανότητες και προσανατολισμός των πελατών

Για να επιτύχει την άριστη εξυπηρέτηση, η εταιρεία πρέπει πρώτα να αποσαφηνίσει το status quo της όσον αφορά την υπηρεσία:
Πώς μπορώ να εκτελέσω τις υπηρεσίες μου; Σε ποιο επίπεδο υπηρεσιών είμαι; Εάν επισκευάζω μόνο μια τεχνική συσκευή ως μέρος της εγγύησης, απλά εκπληρώσω τα βασικά. Ή, συμβουλεύω τους πελάτες μου ακόμη και πέρα από το δικό μου προϊόν με βάση τις γνώσεις μου για τον κλάδο;

Αν το κάνουμε αυτό, μιλάμε για προστιθέμενη αξία ανεξάρτητα από ένα προϊόν. Αυτό καθιστά την υπηρεσία βασισμένη στη γνώση και παράγει αξία από την τεχνογνωσία και την εκπαίδευση.

Ένα ευρύ φάσμα περιεχομένων και μορφών

Το μοντέλο ικανοτήτων εξυπηρέτησης είναι ένα πλαίσιο προσανατολισμού, ένας οδηγός και μια προοπτική για τους εργαζόμενους καθώς και για τα στελέχη στις καθημερινές στρατηγικές τους για να χειριστούν τις δυνάμεις, τις αδυναμίες, τους κανόνες και τις αξίες. Οι ατομικές ικανότητες προέρχονται από εσωτερικούς επιχειρηματικούς οδηγούς - αυτά είναι τα θέματα που έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο μέλλον της εταιρείας.

126969_pexels-photo-70292.jpegTim Gouw / Pexels

Διαδικασία μετασχηματισμού με ISS

Οι συναισθηματικές ικανότητες μπορούν να δημιουργήσουν στενή σχέση με τον πελάτη - να δείξουν ενσυναίσθηση, να δημιουργήσουν εγγύτητα, να αποκτήσουν εμπιστοσύνη. Οι εξειδικευμένες δεξιότητες μας επιτρέπουν να κατανοούμε τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του πελάτη, να χρησιμοποιούμε εργαλεία με μεθοδολογικές ικανότητες και να αναπτύσσουμε αποτελεσματικές λύσεις εξυπηρέτησης.

Με μια οικονομική άποψη για όλη την επιχείρηση , η υπηρεσία δημιουργεί αξία για τη δική σας επιχείρηση και τον πελάτη: κέρδος και όφελος για τον πελάτη.

ISS Business School - Πιστοποιημένη Επαγγελματική Ανάπτυξη

Είμαστε μέλος της προηγμένης εκπαιδευτικής ένωσης Weiterbildung Hamburg eV και έχουμε δεσμευτεί για ποιοτικά πρότυπα. Η ISS Business School δεσμεύεται να συμμορφωθεί με τα πρότυπα ποιότητας του Weiterbildung Hamburg eV και να δημοσιοποιήσει αυτά τα πρότυπα. Η σφραγίδα του «πιστοποιημένου ιδρύματος συνεχιζόμενης εκπαίδευσης» χορηγείται σε εταιρείες που υποβάλλονται σε διαδικασία δοκιμής και συμμετέχουν σε τακτικούς επιτόπιους ελέγχους.

Ποιότητα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων

Τα πρότυπα ποιότητας εγγυώνται τον προσανατολισμό των πελατών, διαφανείς και δίκαιους όρους, καθώς και σύγχρονες μορφές μάθησης για τους ενήλικες για τους επαγγελματίες. Επιπλέον, σας προσφέρουμε δωρεάν υπηρεσία προστασίας συμμετεχόντων: οποιοσδήποτε φοιτητής που αντιμετωπίζει προβλήματα ή ερωτήσεις κατά την εκπαίδευσή του, προσφέρει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία συμβουλευτικών υπηρεσιών σύγκρουσης του Weiterbildung Hamburg - πέρα από την ευκαιρία να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε ζήτημα απευθείας στο σπίτι με το ISS .

Για περισσότερα από 20 χρόνια, το Weiterbildung Hamburg eV και αυτή η σφραγίδα εγκρίσεως έχουν διαρκέσει για την εξασφάλιση της ποιότητας και την προστασία των συμμετεχόντων για οργανισμούς επαγγελματικής κατάρτισης στο Αμβούργο.

Τοποθεσίες

Αμβούργο

Address
Dorotheenstraße,29A
22301 Αμβούργο, Αμβούργο, Γερμανία

Προγράμματα

FAQ

Άλλη