Accademia di Comunicazione

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Για τριάντα χρόνια , η Ακαδημία Επικοινωνίας έχει εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες του Μάρκετινγκ , Επικοινωνίας και Διαφήμισης με τα μεταπτυχιακά μαθήματα και τους μεταπτυχιακούς φοιτητές .

Ένας χώρος εργασίας όπου καθημερινοί φοιτητές συνοδεύονται από επαγγελματίες επικοινωνίας .

Ένας τόπος εκπαίδευσης και εμπειρίας που μέχρι σήμερα έχει προετοιμάσει και εισάγει στον κόσμο της εργασίας πάνω από 4.000 μαθητές στην κορυφή των επαγγελμάτων .

Εργαστήριο έργων σχεδιασμένων για επιχειρήσεις.

Το σχολείο που προετοιμάζει συγκεκριμένα όλα τα δημιουργικά και στρατηγικά επαγγέλματα επικοινωνίας.

ιστορία

Accademia di Comunicazione γεννήθηκε στο Μιλάνο στις 7 Νοεμβρίου 1988 με σκοπό τη δημιουργία ενός έργου κατάρτισης, έρευνας και καινοτομίας στον τομέα της πειστικής και οπτικής επικοινωνίας (μάρκετινγκ, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, γραφιστική και όλες τις τεχνολογίες που σχετίζονται με αυτές τις περιοχές επαγγελματικά).

Στις 9 Μαΐου 2008, η Ακαδημία γίνεται Ίδρυμα.

Το Ίδρυμα Accademia di Comunicazione μέσω Accademia di Comunicazione μέσω νόμου απλώνει την κουλτούρα της επικοινωνίας με βάση τις δεοντολογικές αξίες, προωθεί και εφαρμόζει την κατάρτιση στον τομέα της τέχνης και της επικοινωνίας, αυξάνει και υποστηρίζει τους φορείς και τους ερευνητές στον τομέα αυτό.

Η Fondazione Accademia di Comunicazione υιοθέτησε έναν κώδικα δεοντολογίας δεοντολογίας, σύμφωνα με το άρθρο 6 του νομοθετικού διατάγματος 231/01, ο οποίος ορίζει το σύνολο των αξιών που αναγνωρίζονται, γίνονται δεκτές και μοιράζονται κατά την άσκηση της δραστηριότητας.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα βασίζεται στην έννοια της "bottega", που είναι το "bottega" ο τόπος στον οποίο έχει αναπτυχθεί το μεγαλύτερο μέρος του σημερινού επαγγελματικού κόσμου - από τους ιστορικούς πατέρες / μητέρες έως την τελευταία γενιά.

Τα επαγγέλματα της επικοινωνίας (Στρατηγική, Δημιουργική) γεννήθηκαν στην πράξη στον τομέα, μεταβάλλοντας την πάροδο του χρόνου ανταποκρινόμενα στις αλλαγές στην αγορά, τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, τις κοινωνικές αξίες και τις ανάγκες των καταναλωτών.

Η μεθοδολογία του εργαστηρίου επιτυγχάνει μια καλή βασική επαγγελματική κουλτούρα, μια πνευματική μορφή που στοχεύει ειδικά στην επικοινωνία και την ικανότητα να κάνει, για να αποκτήσει πραγματικές επαγγελματικές δεξιότητες.

Τα έργα που πραγματοποιούν οι φοιτητές της Ακαδημίας κατά τη διάρκεια των Μαθημάτων αποτελούνται από έργα επικοινωνίας, στρατηγικές μάρκετινγκ, διαφημιστικές εκστρατείες, γραφικά έργα, ιστοσελίδες για δημόσιους φορείς, ενώσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και εταιρείες, που δημιουργούνται με την καθοδήγηση και την εποπτεία των καθηγητών της Ακαδημίας.

Στο τέλος των Μαθημάτων, η Accademia διοργανώνει για κάθε σπουδαστή μια πρακτική άσκηση στην Εταιρεία ή στον Οργανισμό , κατά την οποία η πρακτική εμπειρία ξεκίνησε κατά τη διάρκεια του μαθήματος: οι φοιτητές είναι πλέον σε θέση να ξεκινήσουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Το ποσοστό των εγγεγραμμένων στον κόσμο της εργασίας ήταν 100% .

Η έντονη ανταλλαγή και συνεχής συνεργασία που συνδέει την Ακαδημία με την αγορά επικοινωνίας επιτρέπει στους σπουδαστές της να βρουν μια κατάλληλη εισαγωγή στον κόσμο της εργασίας.

Επιπλέον, οι πρώην φοιτητές της Ακαδημίας δημιούργησαν έναν Σύνδεσμο που αποτελεί συνεχή αναφορά για νέα μέλη. Οι Σύλλογοι κάθε χρόνο προσφέρουν πρακτική άσκηση και ευκαιρίες εργασίας σε νέους πτυχιούχους.

Το Fondazione Accademia di Comunicazione είναι διαπιστευμένος φορέας συνεχούς επαγγελματικής κατάρτισης βάσει του περιφερειακού νόμου της 6ης Αυγούστου 2007, 19.

Τα μαθήματα εκδίδουν πιστοποιητικό ικανότητας που πιστοποιεί την επαγγελματική καταλληλότητα σύμφωνα με τις οδηγίες και κανονισμούς της ΕΕ.

Τοποθεσίες

Μιλάνο

Address
Via Savona,112/A
20144 Μιλάνο, Λομβαρδία, Ιταλία

Ask a Question

Άλλη