Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Για τριάντα χρόνια , η Ακαδημία Επικοινωνίας έχει εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες του Μάρκετινγκ , Επικοινωνίας και Διαφήμισης με τα μεταπτυχιακά μαθήματα και τους μεταπτυχιακούς φοιτητές .

Ένας χώρος εργασίας όπου καθημερινοί φοιτητές συνοδεύονται από επαγγελματίες επικοινωνίας .

Ένας τόπος εκπαίδευσης και εμπειρίας που μέχρι σήμερα έχει προετοιμάσει και εισάγει στον κόσμο της εργασίας πάνω από 4.000 μαθητές στην κορυφή των επαγγελμάτων .

Εργαστήριο έργων σχεδιασμένων για επιχειρήσεις.

Το σχολείο που προετοιμάζει συγκεκριμένα όλα τα δημιουργικά και στρατηγικά επαγγέλματα επικοινωνίας.

ιστορία

Accademia di Comunicazione γεννήθηκε στο Μιλάνο στις 7 Νοεμβρίου 1988 με σκοπό τη δημιουργία ενός έργου κατάρτισης, έρευνας και καινοτομίας στον τομέα της πειστικής και οπτικής επικοινωνίας (μάρκετινγκ, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, γραφιστική και όλες τις τεχνολογίες που σχετίζονται με αυτές τις περιοχές επαγγελματικά).

Στις 9 Μαΐου 2008, η Ακαδημία γίνεται Ίδρυμα.

Το Ίδρυμα Accademia di Comunicazione μέσω Accademia di Comunicazione μέσω νόμου απλώνει την κουλτούρα της επικοινωνίας με βάση τις δεοντολογικές αξίες, προωθεί και εφαρμόζει την κατάρτιση στον τομέα της τέχνης και της επικοινωνίας, αυξάνει και υποστηρίζει τους φορείς και τους ερευνητές στον τομέα αυτό.

Η Fondazione Accademia di Comunicazione υιοθέτησε έναν κώδικα δεοντολογίας δεοντολογίας, σύμφωνα με το άρθρο 6 του νομοθετικού διατάγματος 231/01, ο οποίος ορίζει το σύνολο των αξιών που αναγνωρίζονται, γίνονται δεκτές και μοιράζονται κατά την άσκηση της δραστηριότητας.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα βασίζεται στην έννοια της "bottega", που είναι το "bottega" ο τόπος στον οποίο έχει αναπτυχθεί το μεγαλύτερο μέρος του σημερινού επαγγελματικού κόσμου - από τους ιστορικούς πατέρες / μητέρες έως την τελευταία γενιά.

Τα επαγγέλματα της επικοινωνίας (Στρατηγική, Δημιουργική) γεννήθηκαν στην πράξη στον τομέα, μεταβάλλοντας την πάροδο του χρόνου ανταποκρινόμενα στις αλλαγές στην αγορά, τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, τις κοινωνικές αξίες και τις ανάγκες των καταναλωτών.

Η μεθοδολογία του εργαστηρίου επιτυγχάνει μια καλή βασική επαγγελματική κουλτούρα, μια πνευματική μορφή που στοχεύει ειδικά στην επικοινωνία και την ικανότητα να κάνει, για να αποκτήσει πραγματικές επαγγελματικές δεξιότητες.

Τα έργα που πραγματοποιούν οι φοιτητές της Ακαδημίας κατά τη διάρκεια των Μαθημάτων αποτελούνται από έργα επικοινωνίας, στρατηγικές μάρκετινγκ, διαφημιστικές εκστρατείες, γραφικά έργα, ιστοσελίδες για δημόσιους φορείς, ενώσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και εταιρείες, που δημιουργούνται με την καθοδήγηση και την εποπτεία των καθηγητών της Ακαδημίας.

Στο τέλος των Μαθημάτων, η Accademia διοργανώνει για κάθε σπουδαστή μια πρακτική άσκηση στην Εταιρεία ή στον Οργανισμό , κατά την οποία η πρακτική εμπειρία ξεκίνησε κατά τη διάρκεια του μαθήματος: οι φοιτητές είναι πλέον σε θέση να ξεκινήσουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Το ποσοστό των εγγεγραμμένων στον κόσμο της εργασίας ήταν 100% .

Η έντονη ανταλλαγή και συνεχής συνεργασία που συνδέει την Ακαδημία με την αγορά επικοινωνίας επιτρέπει στους σπουδαστές της να βρουν μια κατάλληλη εισαγωγή στον κόσμο της εργασίας.

Επιπλέον, οι πρώην φοιτητές της Ακαδημίας δημιούργησαν έναν Σύνδεσμο που αποτελεί συνεχή αναφορά για νέα μέλη. Οι Σύλλογοι κάθε χρόνο προσφέρουν πρακτική άσκηση και ευκαιρίες εργασίας σε νέους πτυχιούχους.

Το Fondazione Accademia di Comunicazione είναι διαπιστευμένος φορέας συνεχούς επαγγελματικής κατάρτισης βάσει του περιφερειακού νόμου της 6ης Αυγούστου 2007, 19.

Τα μαθήματα εκδίδουν πιστοποιητικό ικανότητας που πιστοποιεί την επαγγελματική καταλληλότητα σύμφωνα με τις οδηγίες και κανονισμούς της ΕΕ.

Προγράμματα που διδάχθηκαν:
ιταλικός

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:


Accademia di Comunicazione

Το διετές μεταπτυχιακό μάθημα Marketing και Business Communication παρουσιάζει σήμερα ένα εντελώς νέο σύστημα που ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στη ζήτηση της αγοράς επικ ... [+]

Το διετές μεταπτυχιακό μάθημα Marketing και Business Communication παρουσιάζει σήμερα ένα εντελώς νέο σύστημα που ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στη ζήτηση της αγοράς επικοινωνίας, στο πλαίσιο του οποίου ο ψηφιακός τομέας είναι ο πιο δυναμικός και απαιτεί επαγγελματικούς πόρους με στέρεες βασικές γνώσεις και ειδικές τεχνικές δεξιότητες.

Η ανάγκη για επιχειρήσεις να έχουν επαγγελματίες που γνωρίζουν πώς να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της ψηφιοποίησης και της παγκοσμιοποίησης απαιτεί μια εκπαιδευτική προσφορά που επιταχύνει όσο το δυνατόν περισσότερο την είσοδο στον κόσμο της εργασίας των νέων με στέρεες τεχνικές δεξιότητες, με στρατηγική όραση και ικανότητα αξιοποιούν τη συνεισφορά των πολλαπλών ψηφιακών καναλιών μέσω των οποίων οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν, όλο και περισσότερο συνδεδεμένοι, δημιουργώντας περιβάλλοντα που επιτρέπουν την προσέγγιση του καταναλωτή και τη διαχείριση της φήμης, της συναίνεσης και της επιτυχίας της εταιρείας / οργανισμού για τον οποίο εργάζονται.... [-]

Ιταλία Milan
Οκτώβριος 2019
ιταλικός
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Accademia di Comunicazione

Όταν εργαζόμαστε με λόγια, έχουμε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε τον κόσμο με ένα όργανο στα όρια μεταξύ της πραγματικότητας και του φανταστικού. Όταν ονειρευόμαστε, πόσες ... [+]

Όταν εργαζόμαστε με λόγια, έχουμε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε τον κόσμο με ένα όργανο στα όρια μεταξύ της πραγματικότητας και του φανταστικού. Όταν ονειρευόμαστε, πόσες διαστάσεις μπορούμε να διεισδύσουμε; Προκαλούμε μνήμες, βλέπουμε εικόνες. Από πού προέρχονται; Η δουλειά στον κόσμο της διαφήμισης σημαίνει ότι είναι σε θέση να κάνουν τους ανθρώπους να ονειρεύονται, κάνουν τους ανθρώπους να θέλουν να πετάξουν σε άλλα μέρη, άλλους κόσμους, άλλες διαστάσεις. Αν ο Αρίστο δεν φανταζόταν να πηγαίνει στο φεγγάρι, θα ήθελαν οι άντρες να πάνε εκεί; Είναι ο ποιητής που πρώτα φαντάζει ένα όνειρο που ο κόσμος μπορεί να ερωτευτεί. Ο καθένας πάντα θαύμαζε το φεγγάρι, αλλά ο Αρίστος αρχικά μιλάει για τη μετάβαση στο φεγγάρι και εισάγει την ιδέα της πιθανότητας να φτάσει εκεί. Αν δεν είχε πει στον ιππότη που κάνει αυτό το φανταστικό ταξίδι, ίσως κανείς δεν θα ήθελε πραγματικά να αναλάβει αυτή την αποστολή και ίσως δεν θα φτάναμε ποτέ στο φεγγάρι. Εδώ ο ποιητής δημιουργεί το αντικείμενο της επιθυμίας, το θαύμα της ανθρωπιάς μας. Αυτό που προφανώς δεν είναι εφικτό, αδύνατο, αδικαιολόγητο, ξαφνικά γίνεται πραγματικότητα. Σε αυστηρά βιολογικούς όρους, ποιος από εμάς δημιουργήθηκε για να πετάξει; Από τον Icarus κανείς δεν γεννήθηκε ικανός να πετάξει. Αλλά η ανθρωπότητα πετάει ή όχι; Η ανθρωπότητα πετάει και πώς πετάει! Και πηγαίνει επίσης στο φεγγάρι! Οι προόδους στην επιστήμη συχνά προέρχονται από το όνειρο και από την προσπάθεια επίτευξής του. Το γράψιμο για τη διαφήμιση, δηλαδή η ύπαρξη Copywriter, είναι ένα άγνωστο επάγγελμα για τους περισσότερους ανθρώπους. Ήδη από το γυμνάσιο,... [-]

Ιταλία Milan
Οκτώβριος 2019
ιταλικός
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Accademia di Comunicazione

Η τριετής πορεία της Accademia di Comunicazione Καλών Τεχνών της Accademia di Comunicazione , μια από τις πρώτες στον τομέα της πεισματικής επικοινωνίας στην Ιταλία, ιδρύ ... [+]

Η τριετής πορεία της Accademia di Comunicazione Καλών Τεχνών της Accademia di Comunicazione , μια από τις πρώτες στον τομέα της πεισματικής επικοινωνίας στην Ιταλία, ιδρύθηκε το 1988 μαζί με την ίδια την Ακαδημία, με σκοπό την κατάρτιση ειδικών σε διαφημιστικές εικόνες. Στην πραγματικότητα, το καθήκον του καλλιτεχνικού διευθυντή είναι να επικοινωνεί μέσω της επιλογής της ιδανικής εικόνας και των διαφορετικών τεχνικών υλοποίησης που είναι διαθέσιμες σε αυτόν. Για το σκοπό αυτό, το εκπαιδευτικό μάθημα στοχεύει στη μετάδοση όλων των εργαλείων που απαιτούνται για την παροχή μιας σταθερής κουλτούρας εικόνων, τόσο στατικών όσο και δυναμικών, καθώς και της ικανότητας χειρισμού της υπονοούμενης και συμβολικής τους αξίας. Επιπλέον, οι σπουδαστές πρέπει να αποκτήσουν ισχυρή ικανότητα σύνθεσης και οπτικής εφεύρεσης, να μεταφράσουν τη διαφημιστική υπόσχεση σε πρωτότυπη και συνεπή μορφή με το μέρος που γράφει ο Copywriter με τον οποίο εργάζεται.... [-]

Ιταλία Milan
Οκτώβριος 2019
ιταλικός
Πλήρης παρακολούθηση
3 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Accademia di Comunicazione

Το τριετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα Graphic Design της Accademia di Comunicazione , ένας από τους πρώτους στον κλάδο της Οπτικής Επικοινωνίας στην Ιταλία, σήμερα διαθέτει μ ... [+]

Το τριετές Graphic Design Course Accademia di Comunicazione , ένα από τα πρώτα στον τομέα της Οπτικής Επικοινωνίας στην Ιταλία, σήμερα διαθέτει μια μακρά παράδοση και μια βιτρίνα από διάσημα εθνικά και διεθνή βραβεία που απονέμονται στους μαθητές για τα έργα τους. Επιπλέον, το μάθημα έχει επίσης το πλεονέκτημα ότι έχει εκπαιδευτεί αρκετές γενιές γραφιστών που εκτιμούν άμεσα την ποιότητα της προετοιμασίας τους και την εμπειρία τους. Πολλοί είναι πλέον ιδιοκτήτες των δικών τους επαγγελματικών στούντιο και μερικοί έχουν κατορθώσει να εγκατασταθούν στο εξωτερικό.... [-]

Ιταλία Milan
Οκτώβριος 2019
ιταλικός
Πλήρης παρακολούθηση
3 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Address
Via Savona,112/A
20144 Milan, Lombardy, Ιταλία