Brighton College

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Brighton College - Διαπιστευμένα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης


Brighton College προσφέρει διαπιστευμένα ηλεκτρονικά προγράμματα με έμφαση στην ποιότητα και την οικονομική προσιτότητα. Από τη στιγμή που ζητάτε πρώτα την ημέρα αποφοίτησής σας, δεσμευόμαστε να σας προσφέρουμε την καλύτερη εκπαιδευτική εμπειρία και να εξασφαλίσετε την απόλυτη επιτυχία σας./>

Δήλωση θεσμικής αποστολής

Η αποστολή του Brighton College είναι να προσφέρει σε όλα τα εξειδικευμένα φοιτητικά σε ένα ευέλικτο και εξατομικευμένο τρόπο συναφή, προσιτά, μοναδικά, προσανατολισμένα στην καριέρα εκπαιδευτικά προγράμματα.

Οι στόχοι του Brighton College του Brighton College

  • Για την παροχή ποιοτικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε φοιτητές από διαφορετικό υπόβαθρο που αναζητούν προετοιμασία για μια σταδιοδρομία σε έναν τομέα που καθοδηγείται από εργοδότες.
  • Να προσφέρουν προγράμματα που είναι οικονομικά προσιτά και βοηθούν τους φοιτητές να αποφοιτήσουν χωρίς καθόλου ή ελάχιστο χρέος.
  • Να προσφέρει πρόγραμμα σπουδών που είναι τρέχουσα, σχετική και προετοιμάζει τους σπουδαστές για επιτυχία στον επιλεγμένο τομέα τους.
  • Να διασφαλιστεί ότι κάθε σπουδαστής προχωρά προς τους εκπαιδευτικούς στόχους του σε ένα υποστηρικτικό και θετικό περιβάλλον.
  • Να παρέχουν ποιοτικές οδηγίες από εξειδικευμένους επαγγελματίες, που ειδικεύονται στην αντίστοιχη περιοχή τους και μοιράζονται την εμπειρογνωμοσύνη και την εμπειρία τους εξασφαλίζοντας ότι αυτό που οι μαθητές μαθαίνουν είναι σχετικό και τρέχον στον σημερινό κόσμο.
  • Να βοηθήσει τους πτυχιούχους στην πραγματοποίηση των στόχων σταδιοδρομίας τους μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος και καθ 'όλη τη διάρκεια της σταδιοδρομίας τους, προσφέροντας υπηρεσίες κατάρτισης για την ετοιμότητα σε θέσεις εργασίας.
  • Να παρέχεται στους φοιτητές πρόσβαση σε μια κοινότητα εταιρικών σχέσεων σε στοχευμένες βιομηχανίες και οργανισμούς.
  • Να διασφαλιστεί η θεσμική σταθερότητα με τη διατήρηση εξαιρετικά αποτελεσματικών διαδικασιών και υψηλών προδιαγραφών στήριξης των σπουδαστών

Στόχοι

Η αποστολή και οι στόχοι του Brighton College επιτυγχάνονται επιτυχώς με τους ακόλουθους στόχους:

  • Να παρέχει ένα θετικό, υποστηρικτικό περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέσω άριστων υπηρεσιών φοιτητών που οδηγεί στην εκμάθηση νέων δεξιοτήτων και στην επίτευξη εκπαιδευτικών στόχων.
  • Να προετοιμάσει κατάλληλα ειδικευμένους πτυχιούχους για μια θέση στον επιλεγμένο τομέα τους μέσω ενός προγράμματος σπουδών που ενσωματώνει την πρακτική εφαρμογή των δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν.
  • Να παραδώσει ένα πρόγραμμα σπουδών που προετοιμάζει τους φοιτητές να μείνουν επιτυχώς για μια εξέταση πιστοποίησης, όταν είναι κατάλληλο για το πρόγραμμα σπουδών.
  • Να επανεξετάζετε συνεχώς, να ενημερώνετε ή να προσθέτετε νέο πρόγραμμα σπουδών για να προσφέρετε τις πιο σύγχρονες πληροφορίες και τα πρότυπα του κλάδου.
  • Να αξιολογήσει την αποστολή του και να επιτύχει θεσμική αποτελεσματικότητα μέσω της ακαδημαϊκής προόδου των σπουδαστών, της αποτελεσματικότητας των φοιτητών, της ικανοποίησης των σπουδαστών, της προσιτότητας και των μεταπτυχιακών αποτελεσμάτων.
  • Να αυξήσουμε τις στρατηγικές συμμαχίες μας με οργανώσεις τοπικής εμβέλειας, εργατικό δυναμικό και εκπαιδευτικούς εταίρους.

Επτά θεμελιώδεις συμπεριφορές που περιγράφουν τον πολιτισμό μας

  1. Να είναι ένας επίλυση προβλημάτων. Λύστε ένα πρόβλημα γεμίστε μια ανάγκη είναι πώς θα πρέπει να συνεργαστούμε με τους πελάτες και βοηθώντας άλλα μέλη της ομάδας.
  2. Να είστε φανατικός σχετικά με το χρόνο απόκρισης. Οι άνθρωποι αναμένουν να απαντήσουμε στις ερωτήσεις και τις ανησυχίες τους Η γρήγορη και ταχεία ανταπόκριση είναι ένας από τους ευκολότερους και καλύτερους τρόπους να ξεχωρίσουμε.
  3. Ορίστε σαφείς προσδοκίες. Επομένως, δεν υπάρχουν παρανοήσεις και διευκρινίσεις όλη την ώρα.
  4. Καλωσορίστε την καινοτομία. Η δημιουργικότητα στα προϊόντα και τις προσφορές μας μπορεί να παραχθεί και να συσκευαστεί διαφορετικά για να καλύψει τις ανάγκες των πελατών.
  5. Να είστε ένας μεγάλος ακροατής. Η κατανόηση των προσδοκιών και των αναγκών των πελατών είναι ο τρόπος που θέλουμε να κάνουμε επιχειρηματικές δραστηριότητες.
  6. Κανε τα μαθηματα σου. Ετοιμαστείτε για πελάτες, ιδέες προϊόντων, παραπομπές, υποστήριξη ομάδας μελών και τον καλύτερο τρόπο να δείξετε ότι είστε σοβαροί.
  7. Αξιοποιήστε τα μέλη της ομάδας. Για να γίνουν τα πράγματα, να τηρήσουν τις προθεσμίες και να εκπληρώσουν τις ανάγκες των πελατών.

Θεμελιώδεις συμπεριφορές που περιγράφουν τη Φοιτητική μας Πολιτιστική

  • Επιθυμία για ενίσχυση των δεξιοτήτων απασχόλησης:
    • Αλλαγή σταδιοδρομίας
    • Προώθηση στην τρέχουσα σταδιοδρομία
  • Δυνατότητα διαχείρισης της δέσμευσης του χρόνου
  • Συμμορφωθείτε με την ακαδημαϊκή δέσμευση να ολοκληρώσετε κατά μέσο όρο 3 μαθήματα κάθε εβδομάδα
  • Προθυμία επικοινωνίας προληπτικά
  • Πάρτε την πρωτοβουλία σε ανοιχτά ζητώντας βοήθεια από τη σχολή, το προσωπικό, και ο προπονητής επιτυχίας
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά

Όψη Πιστοποιητικά » Όψη Associate Degrees » Όψη Διπλώματα (Associate Degrees) » Όψη Certificates »

Βίντεο

Brighton College Online Career Training