51 Πελατειακές Σχέσεις degrees found
- Σπουδές Επιχειρήσεων
- Πελατειακές Σχέσεις
- Βόρεια Αμερική22
- Ευρώπη15
- Ωκεανία5
- Ασία6
- Αφρική1
- Νότια Αμερική 1
51 Πελατειακές Σχέσεις degrees found
Προτεινόμενα
ESEI International Business School Barcelona
Fast-track counseling
CRM και δεδομένα
- Online
Μάθημα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
7 εβδομάδες
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αγγλικά
Fast-track counseling
Αυτό το μάθημα CRM και Δεδομένων προσφέρει μια βαθιά κατάδυση στα εργαλεία CRM και τον ρόλο τους στη διαχείριση δεδομένων. Αποκτήστε βασικές δεξιότητες για τη βελτιστοποίηση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες και τη λήψη στρατηγικών επιχειρηματικών αποφάσεων. Ξεκινήστε ένα ταξίδι από τις βασικές αρχές του CRM σε προηγμένες πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα.
Προτεινόμενα
Harvard Business School Online
Μεταμόρφωση Εμπειριών Πελατών
- Online
Πιστοποιητικό
Μερικής απασχόλησης
4 εβδομάδες
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αγγλικά
Ανακαλύψτε πώς να σχεδιάσετε και να προσφέρετε εξαιρετικές εμπειρίες πελατών με το Transforming Customer Experiences. Αυτό το μάθημα διδάσκει στρατηγικές για την κατανόηση των αναγκών των πελατών, τη μόχλευση της καινοτομίας και την ευθυγράμμιση των οργανωτικών διαδικασιών για τη δημιουργία αξίας και την προώθηση της πίστης των πελατών.
Προτεινόμενα
Fanshawe College
Μεταπτυχιακό Πιστοποιητικό Διαχείρισης Πελατών και Διαχείρισης Πωλήσεων
- London, Καναδάς
Πιστοποιητικό Αποφοίτησης
Πλήρης απασχόληση
30 εβδομάδες
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Αγγλικά
Η ψηφιακή μας οικονομία με γρήγορους ρυθμούς έχει δημιουργήσει ζήτηση για τεχνικά καταρτισμένο και πολυμήχανο επιχειρηματικό εργατικό δυναμικό. Το μέλλον είναι ψηφιακό και αυτό το σύνολο δεξιοτήτων είναι κρίσιμο, καθώς η επιτυχία του μάρκετινγκ και των πωλήσεων εξαρτάται όλο και περισσότερο από ψηφιακές στρατηγικές για την προσέλκυση νέων πελατών, διατηρώντας και ενισχύοντας τις σχέσεις με τους τρέχοντες πελάτες. Εάν είστε έτοιμοι να βελτιώσετε την καριέρα σας στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ με τις στρατηγικές Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) και Εμπειρίας Πελατών (CX), αυτό το πιστοποιητικό μεταπτυχιακού ενός έτους είναι για εσάς.
Προτεινόμενα
Cours de Civilisation Française de la Sorbonne
Fast-track counseling
Τριμηνιαία Μάθημα Γαλλικών Επιχειρήσεων S11 / S21
- Paris, Γαλλία
Μάθημα
Πλήρης απασχόληση
3 μήνες
Στην Πανεπιστημιούπολη
Γαλλική γλώσσα
Fast-track counseling
Η παρακολούθηση ενός τριμηνιαίου κύκλου μαθημάτων γαλλικών για επιχειρήσεις έχει πολλά οφέλη για άτομα που θέλουν να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες στα γαλλικά. Αυτά τα προγράμματα προσφέρουν έναν συνδυασμό διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας, φωνητικής, διαλέξεων για τον γαλλικό πολιτισμό, καθώς και συνεδρίες αφιερωμένες στην προφορική και επαγγελματική γραφή.
Προτεινόμενα
The Continents States University
Κορυφαίος σε Μάθημα Επαγγελματικής Ανάπτυξης Εξυπηρέτησης Πελατών
- Online
Μάθημα
Πλήρης απασχόληση
4 εβδομάδες
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αγγλικά
Επικεντρωθείτε σε στρατηγικές ηγεσίας για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό το μάθημα προετοιμάζει τους μαθητές να οδηγήσουν αποτελεσματικά τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών.
Προτεινόμενα
London Business Training & Consulting
Διαχείριση Σχέσεων Πελατών
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
Μάθημα
Πλήρης απασχόληση
1 εβδομάδα
Στην Πανεπιστημιούπολη
Αγγλικά
Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα CRM έχει σχεδιαστεί για να σας παρέχει μια ολοκληρωμένη σειρά δεξιοτήτων και γνώσεων για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το σύστημα CRM. Το μάθημα θα περιλαμβάνει επίσης μια επιτόπια επίσκεψη σε έναν οργανισμό που σχετίζεται με το μάθημα, ώστε οι εκπρόσωποι να μπορούν να κατανοήσουν πώς λειτουργούν οι σύγχρονοί τους στον πραγματικό κόσμο.
Προτεινόμενα
ENACO
Διαπραγμάτευση και ψηφιοποίηση σχέσεων πελατών BTS
- France Online, Γαλλία
Δίπλωμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
2 χρόνια
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Γαλλική γλώσσα
Το απομακρυσμένο BTS NRC ή BTS NDRC στοχεύει στην εκπαίδευση πωλητών και διευθυντών πωλήσεων. Έτσι θα εκπαιδευτείτε στη διαχείριση της σχέσης πελατών με παγκόσμιο τρόπο αλλά και στις τεχνικές αναζήτησης με στόχο την αύξηση του τζίρου της εταιρείας σας. Σε άμεση επαφή με τους πελάτες καθώς και με ψηφιακά κανάλια, ο αντιπρόσωπος πωλήσεων δημιουργεί μια στενή και διαρκή σχέση με τους πελάτες του εφαρμόζοντας προσαρμοσμένες λύσεις που ικανοποιούν πλήρως τις ανάγκες τους. Επικεντρωμένο στις σχέσεις με τους πελάτες, η διαπραγμάτευση BTS και η ψηφιοποίηση σχέσεων πελατών θα σας επιτρέψει να είστε αποτελεσματικοί στις διαπραγματεύσεις και τις πωλήσεις σε άμεση επαφή με τον πελάτη, ιδίως για τη διαβούλευση.
Προτεινόμενα
Alison Free Online Learning
Μάθημα στις Δεξιότητες Εξυπηρέτησης Πελατών και Τηλεφωνική Εθιμοτυπία
- Online USA
Μάθημα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
3 ώρες
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αγγλικά
Η «εξυπηρέτηση πελατών» περιγράφει την καθοδήγηση που παρέχει μια επιχείρηση στους πελάτες της. Αυτό το μάθημα εξηγεί πώς να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου. Περιγράφουμε τεχνικές «εξουδετέρωσης» και πρακτικές διαχείρισης πελατών για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μια καλή σχέση με τους πελάτες μέσω τηλεφώνου. Γιατί πρέπει να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών; Τι είναι η αληθινή πίστη πελατών; Αυτό το μάθημα εξυπηρέτησης πελατών απαντά σε τέτοιες ερωτήσεις και βελτιώνει τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες.
VCampus Global
πρόγραμμα πιστοποιητικό - διαχείρισης των αερολιμένων και την εξυπηρέτηση των πελατών
- Los Angeles, Ηνωμένες Πολιτείες
- Al Jazirah Al Hamra, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα + 1 more
Πιστοποιητικό
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Πιστοποιητικό στη Διοίκηση αεροδρόμιο και Εξυπηρέτηση του Πελάτη αποτελεί ένα ιδανικό πρόγραμμα για τους μαθητές να κάνουν μια καριέρα στον κλάδο των αερομεταφορών. Το μάθημα αυτό σας εξοικειώνει με τις βασικές πρωτόκολλα διαχείρισης του αερολιμένα και
Damelin Part Time
Μάθημα στο Marketing - Δεξιότητες πρόγραμμα στη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
- Johannesburg, Νότια Αφρική
Μάθημα
Μερικής απασχόλησης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος και, αν ο μαθητής έχει βρεθεί να είναι "αρμόδια" στην Απόδειξη Δικαιώματος, ο εκπαιδευόμενος θα λάβει μια δήλωση SETA Υπηρεσίες των αποτελεσμάτων που περιγράφει το πρότυπο μονάδας που καλύπτονται από το πρόγραμμα δεξιότητες στο μάρκετινγκ Σχέσεων Πελατών και 19 μονάδες επιτευχθεί.
Danford College
Certificate III in Business ( Customer Engagement)
- Melbourne, Αυστραλία
Πιστοποιητικό
Στην Πανεπιστημιούπολη
Αγγλικά
BCN School
Βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών και εμπειρίας
- Providencia, Χιλή
Δίπλωμα
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ισπανικά
Σήμερα τα πρότυπα κατανάλωσης έχουν αλλάξει. Οι σημερινοί καταναλωτές έχουν πολύ μεγαλύτερες ανάγκες και διαφορετικές συμπεριφορές, όπου η μεταχείριση, οι απόψεις και οι επιλογές των εμπορικών σημάτων είναι ένας υπερβατικός παράγοντας. Σε αυτό το μάθημα θα βρείτε εργαλεία για τη διαχείριση και την καινοτομία στο ταξίδι των πελατών και το σχεδιασμό ουσιαστικών εμπειριών εξυπηρέτησης.
Coniche Business School
Post HBO CM Contact Center Management
- Houten, Κάτω Χώρες
Μάθημα
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ολλανδός
Βελτιστοποιήστε την προσβασιμότητα και την ποιότητα της επαφής με τον πελάτη. Στοχεύει στη διαχείριση σε κέντρα επαφής, οπότε αν είστε αρχηγός ομάδας, επόπτης ή διευθυντής τότε αυτή είναι η εκπαίδευσή σας.
FutureLearn
Διαχείριση συμβολαίων: Οικοδόμηση σχέσεων στο μάθημα επιχειρήσεων - Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον
Μάθημα
Μερικής απασχόλησης
3 εβδομάδες
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αγγλικά
Μάθετε για τη διαχείριση συμβάσεων και τις επιχειρηματικές σχέσεις σε ένα μάθημα που υποστηρίζεται από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου και το World Commerce & Contracting.
Royal Canadian Institute of International Studies
Εξυπηρέτηση πελατών Αγγλικά
- Toronto, Καναδάς
Δίπλωμα
Στην Πανεπιστημιούπολη
Αγγλικά
Ο κύριος στόχος αυτής της τάξης είναι να αυξήσει το αγγλικό επίπεδο των μαθητών που σχεδιάζουν να εργαστούν στον κλάδο εξυπηρέτησης πελατών στον Καναδά. Αυτό το μάθημα θα τους βοηθήσει να προετοιμαστούν για τις προκλήσεις που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν κατά τη διάρκεια της εργασίας τους και να τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν ένα δυνατό αγγλικό βιογραφικό. Προκειμένου να είναι επιτυχημένοι στην τάξη, οι μαθητές θα πρέπει να εφαρμόσουν τις αγγλικές τους δεξιότητες όταν χτίζουν το βιογραφικό τους, προετοιμάζονται για συνεντεύξεις εργασίας και αλληλεπιδρούν με τους συμμαθητές τους. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι μαθητές θα λάβουν μια επιστολή σύστασης από τον καθηγητή τους, καθώς και ένα πιστοποιητικό προγράμματος που θα αποδειχθεί ικανοποιητικό επίπεδο αγγλικών.
Απαντήστε σε μερικές ερωτήσεις και θα βρούμε τα καλύτερα προγράμματα για εσάς!
Δημοφιλής τύπος πτυχίου
Δημοφιλής μορφή σπουδών
Ακαδημαϊκό Μάθημα Προγράμματα σε Σπουδές Επιχειρήσεων Πελατειακές Σχέσεις
Οι σχέσεις με τους πελάτες αναφέρονται στις στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να επικοινωνούν και να διατηρούν μια θετική σχέση με τους πελάτες τους. Στόχος των σχέσεων με τους πελάτες είναι η οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ της εταιρείας και των πελατών της.
Ένα πτυχίο Customer Relations θα σας παρέχει τις δεξιότητες και τις γνώσεις που είναι απαραίτητες για να επιτύχετε σε ρόλους εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης. Θα μάθετε πώς να αναπτύσσετε αποτελεσματικές σχέσεις με τους πελάτες και να διαχειρίζεστε την επαφή με τους πελάτες. Επιπλέον, θα κατανοήσετε τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τις στρατηγικές μάρκετινγκ, τις δημόσιες σχέσεις, τις εργασίες ταμείου και πολλά άλλα.
Με πτυχίο στις Σχέσεις με τους Πελάτες, μπορείτε να ακολουθήσετε μια ποικιλία από μονοπάτια καριέρας, όπως διευθυντής μάρκετινγκ ή εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών. Μπορεί επίσης να βρείτε τον εαυτό σας να εργάζεται για κρατικούς φορείς ή μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς όπου οι δεξιότητές σας μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη βοηθώντας άλλους. Ανεξάρτητα από το πού θα καταλήξετε να εργάζεστε μετά την αποφοίτησή σας, το να έχετε πτυχίο στις Σχέσεις με τους Πελάτες θα σας δώσει τα απαραίτητα εργαλεία για να επιτύχετε σε οποιονδήποτε ρόλο που αντιμετωπίζει ο πελάτης.