Post HBO CM Contact Center Management
Coniche Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Houten, Κάτω Χώρες
Γλώσσες
Ολλανδός
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2023
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Βελτιστοποιήστε την προσβασιμότητα και την ποιότητα της επαφής με τον πελάτη. Στοχεύει στη διαχείριση σε κέντρα επαφής, οπότε αν είστε αρχηγός ομάδας, επόπτης ή διευθυντής τότε αυτή είναι η εκπαίδευσή σας.
Όποιο κανάλι και αν επιλέξει, ο πελάτης αναμένει μια βέλτιστη εμπειρία πελάτη. Φυσικά, οι πληροφορίες σε όλα τα κανάλια πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένες και σαφείς. Ο αυριανός διαχειριστής επαφών με τους πελάτες γνωρίζει τις τάσεις για την επόμενη περίοδο και γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα ποια στρατηγική επικοινωνίας με πελάτες είναι κατάλληλη. Σε αυτήν την εκπαίδευση θα μάθετε επίσης να βλέπετε τη σύνδεση μεταξύ των σημαντικότερων KPI και να χρησιμοποιείτε τον χρόνο αποτελεσματικά χάρη στην υποστήριξη λογισμικού. Αφού ακολουθήσετε αυτήν την εκπαίδευση, θα ξέρετε πώς να κανονίσετε την πολυκαναλική επαφή με τον πελάτη από την αρχή και πώς μπορείτε να διακριθείτε μέσα από την επαφή με τον πελάτη.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Διαχείριση Σχέσεων Πελατών
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
Τριμηνιαία Μάθημα Γαλλικών Επιχειρήσεων S11 / S21
- Paris, Γαλλία