Βασικά στοιχεία προηγμένης διαχείρισης ποιότητας
London Business Training & Consulting
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 εβδομάδες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Παρακολουθώντας αυτό το μάθημα, θα αναπτύξετε τις βασικές σας γνώσεις και δεξιότητες στη διαχείριση ποιότητας.
Το μάθημα θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τα εργαλεία και τις τεχνικές για ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα διαχείρισης ποιότητας.
Το μάθημα θα περιλαμβάνει επίσης επισκέψεις σε οργανισμούς σχετικούς με το μάθημα, ώστε οι εκπρόσωποι να μπορούν να κατανοήσουν πώς λειτουργούν οι σύγχρονοί τους στον πραγματικό κόσμο.
Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με μια περίληψη των βασικών σημείων μάθησης, ακολουθούμενη από μια άσκηση σχεδιασμού δράσης με σκοπό την εφαρμογή των γνώσεων και των δεξιοτήτων που αποκτήσατε αμέσως μετά την επιστροφή σας στην εργασία. Η υποστήριξη μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος είναι επίσης διαθέσιμη σε σχέση με την υλοποίηση του σχεδίου δράσης σας, έως και έξι (6) μήνες μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος.
Ημερήσια διάταξη
Κατανόηση της Ποιότητας
- Διαχείριση και ποιότητα
- Η τιμή της ποιότητας
- Άνθρωποι, διαδικασίες και συστήματα
- Η φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
Ηγεσία Διαχείρισης Ποιότητας
- Η ηγεσία το θεμέλιο της TQM
- Ποιότητα Ηγετικοί ρόλοι και ευθύνες
- Διαχείριση ποιότητας έναντι ηγεσίας ποιότητας
- Επιχειρησιακή ηγεσία εναντίον στρατηγικής ηγεσίας
Το μοντέλο έξι επιπέδων υιοθέτησης TQM
- Επίπεδο 1 – Χωρίς δέσμευση
- Επίπεδο 2 – Drifters
- Επίπεδο 3 – Εργαλεία ώθησης
- Επίπεδο 4 – Βελτιωτές
- Επίπεδο 5 – Νικητές βραβείων
- Επίπεδο 6 – Παγκόσμιας κλάσης
Επίσκεψη στο χώρο
- Βιομηχανική επίσκεψη σε αρμόδιο οργανισμό.
- Μια εικόνα για την εσωτερική λειτουργία των εταιρειών.
- Μια ευκαιρία για μάθηση μέσω της αλληλεπίδρασης με τους επαγγελματίες.
Σχεδιασμός για Ποιότητα
- Σχεδιασμός, καινοτομία και βελτίωση
- Έλεγχος και διαχείριση σχεδιασμού
- Πρότυπα και προδιαγραφές
- Σχεδιασμός ποιότητας τομέα υπηρεσιών
Διαχείριση Ποιότητας – ο παράγοντας HR
- Άνθρωποι και οργανωτική δομή
- Ομαδική εργασία για ποιότητα
- Επικοινωνίες για την ποιότητα
- Εκπαίδευση για ποιότητα
Διαχείριση Ποιότητας στην Εφοδιαστική Αλυσίδα
- Πρακτική αγορών στη διαχείριση ποιότητας
- Σχέσεις πελάτη-προμηθευτή
- Από συμβόλαιο σε συνεργασία
- Καινοτομία στην εφοδιαστική αλυσίδα
- Η αλυσίδα της αλληλεξάρτησης
Επίσκεψη στο χώρο
- Βιομηχανική επίσκεψη σε αρμόδιο οργανισμό.
- Μια εικόνα για την εσωτερική λειτουργία των εταιρειών.
- Μια ευκαιρία για μάθηση μέσω της αλληλεπίδρασης με τους επαγγελματίες.
Ανασκόπηση μαθήματος
- Περίληψη και ανακεφαλαίωση των βασικών μαθησιακών στόχων
- Σχεδιασμός Δράσης
Στοχευμένο κοινό
Αυτό το μάθημα είναι κατάλληλο για:
- Διευθυντές επιχειρήσεων
- Διευθυντές συντήρησης και διαχείρισης λειτουργιών
- Ανώτερα στελέχη, διευθυντικά στελέχη, σύμβουλοι και στελέχη που επιθυμούν να αναπτύξουν εμπεριστατωμένη γνώση της διαχείρισης ποιότητας.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, θα:
- Αναπτύξτε μια ολοκληρωμένη εκτίμηση του ρόλου της ποιότητας σε επιτυχημένους οργανισμούς.
- Κατανοήστε τη σημασία της ηγεσίας για την επίτευξη προτύπων ποιότητας παγκόσμιας κλάσης.
- Αξιολογήστε τα διαφορετικά επίπεδα ποιότητας στον οργανισμό σας.
- Εκτιμήστε τις δεξιότητες που χρειάζονται για τη διαχείριση του περιβάλλοντος.
- Εκτιμήστε την ανάγκη να ενσωματωθεί η ποιότητα από τα στάδια του σχεδιασμού.
- Κατανοήστε πώς τα άτομα στον οργανισμό σας μπορούν να θέσουν ή να καταρρίψουν τους ποιοτικούς στόχους σας.
- Αναπτύξτε τις δεξιότητες που απαιτούνται για να συνεργαστείτε με την εφοδιαστική σας αλυσίδα για την επίτευξη ποιότητας.
- Αναπτύξτε μια πρακτική προοπτική για τις σύγχρονες πρακτικές εργασίας στον τομέα σας.
- Εφαρμόστε ένα Σχέδιο Δράσης στο χώρο εργασίας σας χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν μέσω του μαθήματος.