Θερινό μάθημα Advanced Graphic Design
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Florence, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 εβδομάδες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.600 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jul 2024
* κόστος εγγραφής € 600 + κόστος μαθημάτων € 2.000
Εισαγωγή
Το καλοκαιρινό μάθημα Advanced Graphic Design σας παρέχει τις απαραίτητες δεξιότητες και μια σταθερή κατανόηση των βασικών τομέων της γραφιστικής.
Θα αυξήσετε το επίπεδο εξειδίκευσής σας και αυτοπεποίθησης στα πολλά στοιχεία της οπτικής επικοινωνίας. Έχοντας σε βάθος γνώση των αρχών του σχεδιασμού, θα μάθετε να δημιουργείτε επαγγελματικά σχέδια τόσο σε έντυπη όσο και σε ψηφιακή μορφή, καθώς και να αποκτάτε πολύτιμες γνώσεις στους τομείς της δημιουργίας λογότυπου, της δημιουργίας εικόνων, του σχεδιασμού για το διαδίκτυο, της τυπογραφίας και της επωνυμίας .
Κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος τριών εβδομάδων, θα εξετάσετε και θα αντλήσετε έμπνευση από τους καλλιτεχνικούς θησαυρούς και τα σπουδαία μουσεία στη Φλωρεντία, προκειμένου να δημιουργήσετε την οπτική ταυτότητα ενός επιλεγμένου μουσείου που χρειάζεται rebranding, διατηρώντας τη συνέπεια και τη φωνή της επωνυμίας σε όλα τα μέσα.
Πρόγραμμα
Τα μαθήματα γίνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή, με πλήρη απασχόληση (πρωί και απόγευμα) το μάθημα έχει διάρκεια 75 ωρών σε 3 εβδομάδες.
Στόχος
Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που έχουν την ικανότητα ή τη βασική επαγγελματική εξειδίκευση στον τομέα σπουδών και ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες. Οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με τα κύρια γραφικά εργαλεία και λογισμικό (Adobe Ps/Ai) και θα πρέπει να έχουν κίνητρο να εργάζονται ανεξάρτητα ή ομαδικά και εντός προθεσμιών.
Μεθοδολογία και δομή
Μέσα από μια εις βάθος μελέτη των αρχών του σχεδιασμού, το μάθημα τριών εβδομάδων σάς παρέχει τις δεξιότητες για τη δημιουργία επαγγελματικών σχεδίων τόσο σε έντυπη όσο και σε ψηφιακή μορφή, καθώς και να αποκτήσετε πολύτιμες γνώσεις στους τομείς της δημιουργίας λογότυπου, της εικόνας δημιουργία, τυπογραφία και branding.
Προκειμένου να δημιουργηθεί ένα ολοκληρωμένο γνωστικό υπόβαθρο, η διαδρομή μελέτης περιλαμβάνει έναν στρατηγικό συνδυασμό διαλέξεων, περιπτωσιολογικών μελετών, εργαστηρίων, καθώς και επιτόπιων επισκέψεων σε μουσεία και εκθέσεις, υπό την καθοδήγηση επαγγελματιών του κλάδου. Οι επιτόπιες επισκέψεις αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της μαθησιακής εμπειρίας του προγράμματος και έχουν σχεδιαστεί για να συμπληρώνουν ό,τι αποκτάται στην τάξη, καθώς και να χρησιμεύουν ως συνεχής προσανατολισμός στο πεδίο.
Με βάση την έρευνά σας και αντλώντας έμπνευση από τις επισκέψεις σε σημαντικά καλλιτεχνικά και ιστορικά αξιοθέατα και υπαίθρια αξιοθέατα στη Φλωρεντία, θα δημιουργήσετε μια οπτική ιδέα για ένα «Νέο Μουσείο στη Φλωρεντία». Θα πρέπει να επιλέξετε τα σωστά οπτικά στοιχεία, τα οποία αποτελούνται από την ονομασία, το branding, το infographic και τη διαφημιστική καμπάνια, για να επικοινωνήσετε με τους επισκέπτες. Κατά την τελική παρουσίαση, κάθε έργο θα συζητηθεί ατομικά ή ομαδικά.
Ιδανικοί μαθητές
Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που έχουν την ικανότητα ή τη βασική επαγγελματική εξειδίκευση στον τομέα σπουδών και ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες. Οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με τα κύρια γραφικά εργαλεία και λογισμικό (Adobe Ps/Ai) και θα πρέπει να έχουν κίνητρα να εργάζονται ανεξάρτητα ή ομαδικά και εντός προθεσμιών.
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
ΣΧΕΔΙΟ ΜΕΛΕΤΗΣ
Επίσκεψη στο Μουσείο
Εκτενής επίσκεψη επιτόπου σε ένα σημαντικό μουσείο της Φλωρεντίας, που θα χρησιμοποιηθεί ως αρχέτυπο για τη διαμόρφωση του τελικού έργου. Αυτό θα βασίζεται στο rebranding του δεύτερου μουσείου που επισκέφθηκε, αυτή τη στιγμή με φτωχό οπτικό περιεχόμενο. Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων, ένας επαγγελματίας φωτογράφος θα συνοδεύει εσάς και τους συμμαθητές σας και θα παρέχει πληροφορίες και τεχνικές τεχνικές και στρατηγικές πλαισίωσης για την ανάπτυξη του τελικού έργου.
Ταυτότητα και εικόνα συντεταγμένων
Η μελέτη όλων των στοιχείων που δημιουργούν την οπτική ταυτότητα ενός μουσείου ή γκαλερί τέχνης (ονομασία, λογότυπο και οπτικά στοιχεία). Η εταιρική εικόνα έχει σχεδιαστεί για να είναι ελκυστική για το κοινό, σαφής και λειτουργική, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Το έργο οπτικής ταυτότητας που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια του μαθήματος αντιπροσωπεύει το τελικό έργο.
- Εισαγωγή στον εταιρικό σχεδιασμό: στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας και ο ρόλος του σχεδιαστή στην ανάπτυξή της.
- Ανάλυση προβλημάτων επικοινωνίας: χρήση εμπορικών σημάτων, τυπογραφίας και χρωματικών κωδικών, σχεδιασμός και εκτέλεση έργου.
- Ανάπτυξη και εφαρμογή λογοτύπου: συντονίζει την εικόνα και τις εφαρμογές της.
Σύστημα Μουσείου και Γραφιστικής Κοινής Ωφέλειας
Ανάλυση γραφιστικής κοινής ωφέλειας που εφαρμόζεται στο μουσειακό σύστημα.
- Σήμανση: πώς να δημιουργήσετε μια οπτική ταυτότητα ενός μουσείου και πώς να μεταφέρετε πληροφορίες.
- Infographics: τι κάνει μια καλή οπτικοποίηση δεδομένων
Διαφήμιση και Στοιχεία Παρουσίασης
- Η τελική παρουσίαση: πώς να συνδυάσετε τα στοιχεία σε μια ελκυστική οπτική παρουσίαση του έργου.
- Animations & Eye-candy: δημιουργία ελκυστικών στοιχείων τόσο για την παρουσίαση όσο και για την αλληλεπίδραση με τα κοινωνικά δίκτυα.
- Η διαφημιστική καμπάνια: πώς να προωθήσετε ένα μουσείο τόσο εκτός όσο και διαδικτυακά.
Εργασίες και Τελικό Έργο
Δημιουργία της οπτικής ιδέας για ένα «Νέο Μουσείο στη Φλωρεντία», με βάση την έρευνά σας, την προσωπική σας εντύπωση για την πόλη και το τι θα θέλατε να παρουσιάσει η πόλη στον κόσμο. Το έργο αποτελείται από την ονομασία, το branding, τη δημιουργία ενός infographic και την υλοποίηση της διαφήμισης για αυτό το εννοιολογικό μουσείο.
Δεδομένης της ιδιαιτερότητας του θέματος και του μεγάλου αριθμού παγκοσμίου φήμης μουσείων στη Φλωρεντία, η εργασία θα συνεχιστεί μέχρι τις παραμικρές λεπτομέρειες. Η τελική παρουσίαση θα είναι μια συζήτηση για κάθε έργο που υλοποιείται ατομικά ή ομαδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινού προγράμματος