Πιστοποιητικό Κατανόησης Αριστείας στην Εξυπηρέτηση Πελατών για Φιλοξενία
Stoke on Trent College
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Online United Kingdom
Γλώσσες
Ζητήστε πληροφορίες
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Aug 2023
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Ενότητα 01 Αρχές εξυπηρέτησης πελατών στον τομέα της φιλοξενίας
Σε αυτήν την ενότητα, οι μαθητές θα εξετάσουν διαφορετικούς τύπους πελατών και τις προσδοκίες τους. Θα καλύπτουν επίσης τον τρόπο αποτελεσματικής επικοινωνίας, τον τρόπο αντιμετώπισης καταγγελιών και σχολίων, καθώς και πολιτικών και διαδικασιών για την υποστήριξη σταθερής εξυπηρέτησης πελατών.
Ενότητα 02 Κατανόηση της αποτελεσματικής ομαδικής εργασίας στον τομέα της φιλοξενίας
Αυτή η μονάδα καλύπτει αποτελεσματική ομαδική εργασία και πώς μπορεί να υποστηρίξει την εξυπηρέτηση πελατών στη φιλοξενία. Οι μαθητές θα εξετάσουν επίσης την προσωπική τους ανάπτυξη.
Ενότητα 03 Κατανοήστε τη νομοθεσία και τις οδηγίες που σχετίζονται με τον τομέα της φιλοξενίας
Αυτή η μονάδα καλύπτει νομοθεσία και οδηγίες σχετικές με την εξυπηρέτηση πελατών στον τομέα της φιλοξενίας, συμπεριλαμβανομένων της υγιεινής των τροφίμων, της τροφικής αλλεργίας και της μισαλλοδοξίας, της διαφορετικότητας και της ισότητας, της υγείας και της ασφάλειας, της προστασίας, της προστασίας των δεδομένων.
Ενότητα 04 Κατανοήστε τα επαγγελματικά προσωπικά πρότυπα στον τομέα της φιλοξενίας
Αυτή η ενότητα καλύπτει τις πρώτες εντυπώσεις και τη σημασία της προσωπικής παρουσίασης, καθώς και τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει η συμπεριφορά στους πελάτες και την εντύπωση του οργανισμού φιλοξενίας.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Διαχείριση Σχέσεων Πελατών
- London, Ηνωμένο Βασίλειο