Προηγμένη Αριστεία Διαχείρισης Ποιότητας
London Business Training & Consulting
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
9 ημέρες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Παρακολουθώντας αυτό το μάθημα, θα ξέρετε πώς να διασφαλίσετε ότι η ποιότητα είναι ενσωματωμένη στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας από τα αρχικά στάδια σχεδιασμού της ανάπτυξης του προϊόντος και της υπηρεσίας σας.
Η επιτυχία ή η αποτυχία του προγράμματος διαχείρισης ποιότητας θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τους ανθρώπους του οργανισμού σας.Αυτό το μάθημα θα σας δώσει τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις ανθρώπινου δυναμικού για να διασφαλίσετε ότι το πρόγραμμα Διαχείρισης Ποιότητας είναι επιτυχημένο.
Παρακολουθώντας αυτό το μάθημα, θα κατανοήσετε επίσης τη σημασία της εφοδιαστικής αλυσίδας για την επιτυχία του προγράμματος Διαχείρισης Ποιότητας.Σας βοηθά να βελτιώσετε τη δέσμευση με την αλυσίδα εφοδιασμού σας.
Θα αναπτύξετε τις τεχνικές δεξιότητές σας στη Διαχείριση Ποιότητας, εισάγοντάς σας στα βασικά εργαλεία και τεχνικές.
Ένας αποτελεσματικός τρόπος αξιολόγησης των προσπαθειών διαχείρισης ποιότητας είναι ο έλεγχος.Αυτό το μάθημα περιγράφει τη διαδικασία ελέγχου και εισάγει τα κύρια βραβεία ποιότητας που χρησιμοποιούν πολλοί οργανισμοί ως μέσο αυτοέλεγχου.
Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με μια περίληψη των βασικών σημείων μάθησης, ακολουθούμενη από μια άσκηση σχεδιασμού δράσης με σκοπό να εφαρμόσετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήσατε αμέσως μετά την επιστροφή σας στην εργασία.Η υποστήριξη μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος είναι επίσης διαθέσιμη σε σχέση με την υλοποίηση του σχεδίου δράσης σας, έως και έξι (6) μήνες μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος.
Ημερήσια διάταξη
Σχεδιασμός για Ποιότητα
- Σχεδιασμός, καινοτομία και βελτίωση
- Έλεγχος και διαχείριση σχεδιασμού
- Πρότυπα και προδιαγραφές
- Σχεδιασμός ποιότητας τομέα υπηρεσιών
Διαχείριση Ποιότητας – ο παράγοντας HR
- Άνθρωποι και οργανωτική δομή
- Ομαδική εργασία για ποιότητα
- Επικοινωνίες για την ποιότητα
- Εκπαίδευση για ποιότητα
Διαχείριση Ποιότητας στην Εφοδιαστική Αλυσίδα
- Πρακτική αγορών στη διαχείριση ποιότητας
- Σχέσεις πελάτη-προμηθευτή
- Από συμβόλαιο σε συνεργασία
- Καινοτομία στην εφοδιαστική αλυσίδα
- Η αλυσίδα της αλληλεξάρτησης
Ανάπτυξη Λειτουργιών Ποιότητας – House of Quality
- Εξοικείωση με τις ανάγκες των πελατών
- Το QFD τα κύρια βήματα
- Ενσωμάτωση των αναγκών των πελατών στον ορισμό του προϊόντος και της διαδικασίας
- Εφαρμογή QFD
Εργαλεία, Συστήματα και Τεχνικές Διαχείρισης Ποιότητας
- Βασικά εργαλεία και τεχνικές
- Ανάλυση λειτουργίας αποτυχίας, εφέ και κρισιμότητας (FMECA)
- Στατιστικός έλεγχος διεργασιών (SPC)
- Βελτίωση της απόδοσης συντήρησης
Ποιοτικός έλεγχος, βραβεία και υλοποίηση
- Έλεγχοι ποιότητας
- Malcolm Baldrige, Βραβείο Deming και Ευρωπαϊκά Βραβεία Ποιότητας
- Εφαρμογή διαχείρισης ποιότητας
- Η διαχείριση της αλλαγής
Διαχείριση Ποιότητας στον Τομέα Υπηρεσιών
- Ποιότητα σε οργανισμούς προϊόντων έναντι οργανισμών παροχής υπηρεσιών
- Διαστάσεις ποιότητας στις υπηρεσίες
- Πώς να επιτύχετε την ποιότητα των υπηρεσιών
- Άριστη εξυπηρέτηση πελατών και ικανοποίηση πελατών
Ανασκόπηση μαθήματος
- Περίληψη και ανακεφαλαίωση βασικών μαθησιακών στόχων
- Σχεδιασμός Δράσης
Στοχευμένο κοινό
Αυτό το μάθημα είναι κατάλληλο για:
- Διευθυντές επιχειρήσεων
- Διευθυντές συντήρησης και διαχείρισης λειτουργιών
- Ανώτερα στελέχη, διευθυντικά στελέχη, σύμβουλοι και στελέχη που επιθυμούν να αναπτύξουν εμπεριστατωμένη γνώση της διαχείρισης ποιότητας.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, θα:
- Εκτιμήστε την ανάγκη να ενσωματωθεί η ποιότητα από τα στάδια του σχεδιασμού.
- Κατανοήστε πώς τα άτομα στον οργανισμό σας μπορούν να θέσουν ή να καταρρίψουν τους ποιοτικούς σας στόχους.
- Αναπτύξτε τις δεξιότητες που απαιτούνται για να συνεργαστείτε με την εφοδιαστική σας αλυσίδα για την επίτευξη ποιότητας.
- Εκτιμήστε τα ποιοτικά εργαλεία και τεχνικές που έχετε στη διάθεσή σας.
- Κατανοήστε πώς μπορείτε να επιτύχετε τους ποιοτικούς στόχους σας μέσω της χρήσης ελέγχων και βραβείων ποιότητας.
- Εξετάστε τις περιπλοκές της εφαρμογής ποιοτικών περιπτέρων στην παροχή υπηρεσιών.
- Εφαρμόστε ένα Σχέδιο Δράσης στο χώρο εργασίας σας χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν μέσω του μαθήματος.