Προηγμένη Στρατηγική Διαχείριση Δημοσίων Σχέσεων
London Business Training & Consulting
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 εβδομάδες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Παρακολουθώντας αυτό το μάθημα δημοσίων σχέσεων, θα εξερευνήσετε δημιουργικά τις πρακτικές δεξιότητες και την εμπορική οξύτητα που απαιτείται για τη διαχείριση της εικόνας και της φήμης των οργανισμών και των εμπορικών σημάτων. Προσαρμόζοντας τη θεωρία των δημοσίων σχέσεων και της επικοινωνίας, θα δημιουργήσει μια τεράστια γκάμα επιλογών για το πώς μπορείτε να φέρετε επανάσταση στη στρατηγική των μέσων ενημέρωσης, να συνδεθείτε με ομάδες συνάφειας και να διαχειριστείτε περιεχόμενο.
Αυτό το μάθημα θα σας αναγκάσει να ενσωματώσετε όλα τα δυνατά σημεία, τις πιεστικές κρίσεις και τα εμπόδια του παρελθόντος στο DNA του οργανισμού, των υπηρεσιών ή των εμπορικών σημάτων που σας ανατίθεται να διαχειριστείτε. Διαμορφώνοντας άψογες εκστρατείες δημοσίων σχέσεων, μπορούμε να ευθυγραμμίσουμε την εταιρική στρατηγική εξετάζοντας το PR για να αναζωογονήσουμε τις σχέσεις με τα ενδιαφερόμενα μέρη, τα μέσα ενημέρωσης, τις εκδηλώσεις και τις εσωτερικές επικοινωνίες.
Το μάθημα περιλαμβάνει επίσης επισκέψεις σε οργανισμούς σχετικούς με το μάθημα, ώστε οι εκπρόσωποι να μπορούν να κατανοήσουν πώς λειτουργούν οι σύγχρονοί τους στον πραγματικό κόσμο.
Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με μια περίληψη των βασικών σημείων μάθησης, ακολουθούμενη από μια άσκηση σχεδιασμού δράσης με σκοπό την εφαρμογή των γνώσεων και των δεξιοτήτων που αποκτήσατε αμέσως μετά την επιστροφή σας στην εργασία. Η υποστήριξη μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος είναι επίσης διαθέσιμη σε σχέση με την υλοποίηση του σχεδίου δράσης σας, έως και έξι (6) μήνες μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος.
Ημερήσια διάταξη
Διαχείριση Επικοινωνιών PR
- Προέλευση των Δημοσίων Σχέσεων
- Εσωτερικές και Εξωτερικές Επικοινωνίες
- Διαχείριση Σχέσεων
- Κατανόηση καναλιών δημοσίων σχέσεων
Σχέσεις με τα ΜΜΕ και Στρατηγική Τύπου
- Βέλτιστη Πρακτική Δημοσίων Σχέσεων
- Η ενασχόληση με τα ΜΜΕ. Συντάκτες, Κάτοχοι Απόψεων και Δημοσιογράφοι
- Σχέσεις με τα ΜΜΕ και Τεχνικές Συνεντεύξεων
- Εύρεση ευκαιριών δημοσίων σχέσεων
Εταιρική φήμη και εμπλοκή ενδιαφερομένων
- Χτίζοντας μια φήμη
- Μέτρηση των αντιλήψεων των ενδιαφερομένων
- Ανάλυση στάσεων που ενθαρρύνει τη δεκτικότητα
- Εξαιρετική εταιρική εικόνα
Επίσκεψη στο χώρο
- Βιομηχανική επίσκεψη σε αρμόδιο οργανισμό.
- Μια εικόνα για την εσωτερική λειτουργία των εταιρειών.
- Μια ευκαιρία για μάθηση μέσω της αλληλεπίδρασης με τους επαγγελματίες.
Ανασκόπηση μαθήματος
- Περίληψη και ανακεφαλαίωση των βασικών μαθησιακών στόχων
- Σχεδιασμός Δράσης
Διαχείριση κρίσεων και θεμάτων
- Τα σημάδια της κρίσης
- Διαχείριση της κρίσης
- Διαχείριση και ιεράρχηση θεμάτων
- Επίλυση Συγκρούσεων
Σχεδιασμός Δημοσίων Σχέσεων – Εργαλεία και Μεθοδολογία
- Τα σημάδια της κρίσης
- Διαχείριση της κρίσης
- Διαχείριση και ιεράρχηση θεμάτων
- Επίλυση Συγκρούσεων
Ηθικό Πλαίσιο Δημοσίων Σχέσεων
- Δημόσιες Σχέσεις, Ηθική και Υπευθυνότητα
- Βέλτιστη πρακτική – Διαχείριση παραπόνων και αναγέννηση
- Ακεραιότητα μέσω PR Insight
- Επιπτώσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στις δημόσιες σχέσεις
Επίσκεψη στο χώρο
- Βιομηχανική επίσκεψη σε αρμόδιο οργανισμό.
- Μια εικόνα για την εσωτερική λειτουργία των εταιρειών.
- Μια ευκαιρία για μάθηση μέσω της αλληλεπίδρασης με τους επαγγελματίες.
Ανασκόπηση μαθήματος
- Περίληψη και ανακεφαλαίωση των βασικών μαθησιακών στόχων
- Σχεδιασμός Δράσης
Στοχευμένο κοινό
Αυτό το μάθημα PR είναι κατάλληλο για:
- Διευθυντές Marketing και PR Επικοινωνίας.
- Διευθυντές ΜΜΕ ή Marketing και στελέχη δημοσίων σχέσεων.
- Ομάδα Εταιρικής Επικοινωνίας
- Στελέχη C-Suite
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος δημοσίων σχέσεων, θα είστε σε θέση:
- Παρέχετε στοχευμένες εκστρατείες δημοσίων σχέσεων βελτιώνοντας την εικόνα και τη φήμη των οργανισμών στα ενδιαφερόμενα μέρη.
- Πρωταθλητής επικοινωνίας και στρατηγικής μέσων μέσω της δέσμευσης, της δημιουργίας μηνυμάτων και της ανταλλαγής πληροφοριών.
- Αναπτύξτε ένα βαρόμετρο για να κατανοήσετε και να ερμηνεύσετε τις απόψεις των ενδιαφερομένων, προκειμένου να δημιουργήσετε ευνοϊκές αντιλήψεις.
- Επινοήστε λύσεις σε ενδημικά ζητήματα δημοσίων σχέσεων και απαντήσεις που σχετίζονται με κρίσεις.
- Δημιουργήστε ένα πλαίσιο δημοσίων σχέσεων με διαδικασίες αναφοράς και επανόρθωσης για να επισημάνετε και να επιλύσετε ανησυχίες.
- Εφαρμόστε παγκόσμιας κλάσης βέλτιστες πρακτικές δημοσίων σχέσεων χρησιμοποιώντας τη θεωρία δεοντολογίας, τη λογοδοσία και την ΕΚΕ.
- Αναπτύξτε μια πρακτική προοπτική για τις σύγχρονες πρακτικές εργασίας στον τομέα σας.
- Εφαρμόστε ένα Σχέδιο Δράσης στο χώρο εργασίας σας χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν μέσω του μαθήματος.