Στρατηγικές Δημόσιες Σχέσεις
London Business Training & Consulting
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 εβδομάδα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Παρακολουθώντας αυτό το μάθημα, θα αναγκαστείτε να ενσωματώσετε όλα τα δυνατά σημεία, τις πιεστικές κρίσεις και τα εμπόδια του παρελθόντος στο DNA του οργανισμού, των υπηρεσιών ή των εμπορικών σημάτων που σας ανατίθεται να διαχειριστείτε. Διαμορφώνοντας άψογες εκστρατείες δημοσίων σχέσεων, μπορούμε να ευθυγραμμίσουμε την εταιρική στρατηγική εξετάζοντας το PR για να αναζωογονήσουμε τις σχέσεις με τα ενδιαφερόμενα μέρη, τα μέσα ενημέρωσης, τις εκδηλώσεις και τις εσωτερικές επικοινωνίες.
Το μάθημα θα περιλαμβάνει επίσης μια επίσκεψη σε έναν οργανισμό σχετικό με το μάθημα, ώστε οι εκπρόσωποι να μπορούν να κατανοήσουν πώς λειτουργούν οι σύγχρονοί τους στον πραγματικό κόσμο.
Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με μια περίληψη των βασικών σημείων μάθησης, ακολουθούμενη από μια άσκηση σχεδιασμού δράσης με σκοπό την εφαρμογή των γνώσεων και των δεξιοτήτων που αποκτήσατε αμέσως μετά την επιστροφή σας στην εργασία. Η υποστήριξη μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος είναι επίσης διαθέσιμη σε σχέση με την υλοποίηση του σχεδίου δράσης σας, έως και έξι (6) μήνες μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος.
Ημερήσια διάταξη
Διαχείριση κρίσεων και θεμάτων
- Τα σημάδια της κρίσης
- Διαχείριση της Κρίσης
- Διαχείριση και ιεράρχηση θεμάτων
- Επίλυση Συγκρούσεων
Σχεδιασμός Δημοσίων Σχέσεων – Εργαλεία και Μεθοδολογία
- Τα σημάδια της κρίσης
- Διαχείριση της Κρίσης
- Διαχείριση και ιεράρχηση θεμάτων
- Επίλυση Συγκρούσεων
Ηθικό Πλαίσιο Δημοσίων Σχέσεων
- Δημόσιες Σχέσεις, Ηθική και Υπευθυνότητα
- Βέλτιστη πρακτική – Διαχείριση παραπόνων και αναγέννηση
- Ακεραιότητα μέσω PR Insight
- Επιπτώσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στις δημόσιες σχέσεις
Επίσκεψη στο χώρο
- Βιομηχανική επίσκεψη σε αρμόδιο οργανισμό.
- Μια εικόνα για την εσωτερική λειτουργία των εταιρειών.
- Μια ευκαιρία για μάθηση μέσω της αλληλεπίδρασης με τους επαγγελματίες.
Ανασκόπηση μαθήματος
- Περίληψη και ανακεφαλαίωση των βασικών μαθησιακών στόχων
- Σχεδιασμός Δράσης
Στοχευμένο κοινό
Αυτό το μάθημα είναι κατάλληλο για:
- Στελέχη C-Suite, Διευθυντές μάρκετινγκ και PR Επικοινωνίας.
- Διευθυντές ΜΜΕ ή Marketing, Δημοσιογράφοι και στελέχη δημοσίων σχέσεων.
- Ομάδα Εταιρικής Επικοινωνίας
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, θα είστε σε θέση:
- Επινοήστε λύσεις σε ενδημικά ζητήματα δημοσίων σχέσεων και απαντήσεις που σχετίζονται με κρίσεις.
- Δημιουργήστε ένα πλαίσιο δημοσίων σχέσεων με διαδικασίες αναφοράς και επανόρθωσης για να επισημάνετε και να επιλύσετε ανησυχίες.
- Εφαρμόστε παγκόσμιας κλάσης βέλτιστες πρακτικές δημοσίων σχέσεων χρησιμοποιώντας τη θεωρία δεοντολογίας, τη λογοδοσία και την ΕΚΕ.
- Αναπτύξτε μια πρακτική προοπτική για τις σύγχρονες πρακτικές εργασίας στον τομέα σας.
- Εφαρμόστε ένα Σχέδιο Δράσης στο χώρο εργασίας σας χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν μέσω του μαθήματος.