Σχετικά με το Wiki

Μια μοναδική ευκαιρία να προσεγγίσετε το σύμπαν των γραφικών υπολογιστών και να αποκτήσετε γενικές γνώσεις σε διάφορα τμήματα όπως: Animation, Concept Art, Ειδικά Εφέ (VFX), Παιχνίδια και Εικονική Πραγματικότητα (VR). Η μάθηση συμβαίνει κατά την ανάπτυξη μιας σειράς έργων, δηλαδή, ο μαθητής θα "μάθει με πράξεις", με έναν πρακτικό και διεπιστημονικό τρόπο 100%. Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε για το σπουδαστή που ενδιαφέρεται για το θέμα, αλλά έχει ελάχιστη ή καμία εμπειρία και θα ήθελε να γίνει επαγγελματίας ή να αλλάξει την καριέρα του.

Το μάθημα είναι δομημένο σε τρεις ενότητες. Στην πρώτη είναι βασικά στοιχεία όπως: η συλλογή εικόνων, η δημιουργία από την πρώτη ύλη και οι γενικές έννοιες του κύριου λογισμικού που χρησιμοποιείται στον κλάδο. Σε αυτό το στάδιο, τα επαγγέλματα των περιοχών είναι συμφραζόμενα. Στη δεύτερη και στην τρίτη ενότητα ο σπουδαστής επιλέγει μια συγκεκριμένη περιοχή για να αναπτύξει σε μεγαλύτερο βάθος: Κινούμενα Σχέδια, Παιχνίδια ή Οπτικά Εφέ. Με πραγματικές συμβουλές, σε συνεργασία με τους παραγωγούς της αγοράς, συμμετέχει σε όλα τα στάδια των έργων μέχρι την παρουσίαση στον τελικό πελάτη.

Αναμενόμενα αποτελέσματα

  • Σημαντικά βασικά στοιχεία σε διάφορους τομείς γραφικών υπολογιστών: Animation, Concept Art, Ειδικά Εφέ (VFX), Παιχνίδια και Εικονική Πραγματικότητα (VR). Αυτή η γνώση θα επιτρέψει στον σπουδαστή να κάνει ασφαλείς επιλογές σχετικά με τα επόμενα βήματα για εξειδίκευση στην περιοχή που είναι πιο κατάλληλη γι 'αυτόν
  • Να είστε σε θέση να κάνετε διαχείριση του έργου στην περιοχή
  • Διαμορφώστε λύσεις σε προβλήματα
  • Κατανόηση των βασικών στοιχείων και εννοιών, των γενικών τεχνικών ικανοτήτων και της περιοχής ενδιαφέροντος
  • Προσωπικό χαρτοφυλάκιο (ShowReel)

Πρόγραμμα τάξης

Τρεις φορές την εβδομάδα:

Τετάρτη και Πέμπτη από τις 7:00 μ.μ. έως τις 11:00 μ.μ.

και τα Σάββατα από τις 9 π.μ. έως 1 μ.μ.

* υπόκεινται σε αλλαγές.

Δομή του μαθήματος

Αυτό είναι ένα μάθημα που δεν χωρίζεται σε κλάδους, ακολουθεί τη βρετανική μεθοδολογία διδασκαλίας, είναι 100% διεπιστημονική και επικεντρώνεται στην εκμάθηση μέσω μιας σειράς έργων. Όλες οι έννοιες, η θεωρία και η πρακτική παρουσιάζονται στους μαθητές σε όλη την εξέλιξη των έργων, με έναν εντελώς εγκάρσιο τρόπο.

ΕΝΟΤΗΤΑ Ι: ΓΝΩΣΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΑ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ

  • λήψης εικόνων
  • από πρώτες ύλες
  • γενικές γνώσεις του κύριου λογισμικού που χρησιμοποιείται στη βιομηχανία
  • την ενσωμάτωση των κύριων επαγγελμάτων ώστε να βοηθήσει τον σπουδαστή στην επιλογή του τομέα ενδιαφέροντος.

ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ - ΣΩΛΗΝΩΣΗ ΕΡΓΩΝ

Σε αυτό το στάδιο οι μαθητές θα περάσουν από αγωγούς έργων και θα εργαστούν γενικές δεξιότητες και περιοχή επιλογής: παιχνίδια, κινούμενα σχέδια ή οπτικά εφέ σε συγκεκριμένες ομάδες περιοχών. Στο τέλος οι ομάδες έρχονται μαζί για να ολοκληρώσουν το έργο.

ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ - ΒΡΑΒΕΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ

Σε συνεργασία με τους παραγωγούς της αγοράς, ο συντονιστής παρουσιάζει τους μαθητές με κάποιες πληροφορίες. Τα έργα αυτά θα αναπτυχθούν από την αρχή, επιτρέποντας στον φοιτητή να έρθει σε επαφή με όλα τα στάδια: προπαραγωγή, παραγωγή και μεταπαραγωγή, στο πλαίσιο του επιλεγμένου ενδιαφέροντος χώρου. Για να ολοκληρωθεί ο φοιτητής κάνει μια παρουσίαση στον τελικό πελάτη, προσομοιώνει μια πραγματική παράδοση.

Όροι εγγραφής

Οι υποψήφιοι που γίνονται δεκτοί στη διαδικασία επιλογής μπορούν να εγγραφούν υποβάλλοντας τα έγγραφα:

  • Αντίγραφο RG και CPF (ή Passport / RNE για διεθνείς φοιτητές)
  • Αντίγραφο της απόδειξης διαμονής (με ταχυδρομικό κώδικα)
  • 1 φωτογραφία 3x4 (ή ψηφιακό αρχείο σε μορφή JPG)
  • Υπογραφή της Συμφωνίας Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας EBAC
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • Portuguese (Brazil)
  • Αγγλικά

Κοιτάξτε3 περισσότερα μαθήματα αποEscola Britânica de Artes Criativas »

Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Duration
5 Μήνες
Τιμή
1,300 BRL
6 ΟΙΚΟΠΕΔΑ R $ 1.300
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Άλλη