Μάθημα: Εισαγωγή στο Πρόγραμμα HR

GBN Training Centre

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Μάθημα: Εισαγωγή στο Πρόγραμμα HR

GBN Training Centre

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ HR

Το ανθρώπινο δυναμικό καταλαμβάνει κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη και τη συντήρηση κάθε οργανισμού. Μέσα από τη λειτουργία ανθρώπινου δυναμικού οι εργαζόμενοι προσλαμβάνονται, προσανατολίζονται, εκπαιδεύονται,

Αυτές οι ενότητες εκπαιδευτικών προγραμμάτων παρέχουν 10 άκρως αλληλεπιδραστικές συνεδρίες που θα εισαγάγουν τους συμμετέχοντες στα βασικά στοιχεία του ανθρώπινου δυναμικού σε οργανισμούς και θα εκπαιδεύσουν εκτενώς τους τρόπους υλοποίησης αυτών των στοιχείων στην αντίστοιχη επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Η εκτεταμένη χρήση διαδραστικών ασκήσεων και εκπαιδευτικών αναθέσεων προορίζεται σε κάθε συνεδρία.

Προσωπική επίδραση

Με την ολοκλήρωση αυτής της κατάρτισης Ανθρώπινου Δυναμικού οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

  • Κατανοήστε το ρόλο του ανθρώπινου δυναμικού στην παροχή βοήθειας σε μια επιχείρηση για να καταστεί πιο αποτελεσματική στην παροχή των προϊόντων και υπηρεσιών της
  • Κατανοήστε πώς η ανάπτυξη ενός αποτελεσματικού προγράμματος πρόσληψης, επιλογής, προσανατολισμού και διατήρησης εργαζομένων μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση στην αποτελεσματικότερη επίτευξη των στόχων της
  • Κατανοήστε τον τρόπο με τον οποίο οι δραστηριότητες ανθρωπίνων πόρων μπορούν να αναπτύξουν ουσιαστικά και αποτελεσματικά προγράμματα κατάρτισης και ανάπτυξης και διαδικασίες που ενισχύουν την παραγωγικότητα
  • Κατανοήστε τη σημασία και τη σημασία της ανάπτυξης αποτελεσματικής ευθυγράμμισης του εργατικού δυναμικού, των κινήτρων των εργαζομένων και των προγραμμάτων και διαδικασιών αφοσίωσης των εργαζομένων για να βελτιωθεί η επίτευξη του επιχειρηματικού προτύπου MV2P
  • Κατανοήστε το ρόλο που έχουν τα προγράμματα αποζημίωσης και παροχών στην ανάπτυξη και διατήρηση της εμπλοκής και των κινήτρων των εργαζομένων
  • Κατανοήστε τον τρόπο ανάπτυξης αποτελεσματικών εργαλείων και προγραμμάτων αξιολόγησης της απόδοσης που μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση των επιχειρήσεων και των εργαζομένων
  • Κατανοήστε τον τρόπο ενσωμάτωσης των συνεχιζόμενων αλλαγών στα δικαιώματα των εργαζομένων και του ρόλου των οργανώσεων εργασίας στις επιχειρήσεις, ώστε να διασφαλιστεί ότι επιτυγχάνονται και ενισχύονται οι επιχειρηματικοί στόχοι και οι στόχοι
  • Κατανοήστε τον τρόπο χρήσης μιας ποικιλίας αποτελεσματικών εργαλείων και διαδικασιών διαπραγμάτευσης, διαμεσολάβησης και επίλυσης συγκρούσεων για να βοηθήσετε τους συμμετέχοντες και τις επιχειρήσεις τους στην αποτελεσματικότερη επίτευξη επιχειρηματικών στόχων
  • Κατανοήστε τη σημασία και την ανάγκη για πολιτικές και διαδικασίες διαχείρισης της ασφάλειας και διαχείρισης κινδύνου στο χώρο εργασίας ώστε οι επιχειρήσεις, οι εργαζόμενοι και οι επιχειρηματικοί εταίροι της να μπορούν να αναπτύξουν και να διατηρήσουν πιο παραγωγικές και αποτελεσματικές επιχειρηματικές σχέσεις
  • Κατανοήστε τη σημασία της δημιουργίας και διατήρησης ενός δυναμικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος σε μια όλο και πιο διαφοροποιημένη, ανταγωνιστική και παγκόσμια οικονομία και δίκτυο επιχειρηματικών συνεργατών.

Μεθοδολογία Εκπαίδευσης

Η σειρά Masterclass του Προγράμματος Ανθρώπινου Δυναμικού GBNTC προσφέρει στο συμμετέχοντα μια σκάλα, αναρρίχηση η οποία αυξάνει τη γνώση κάποιου από το ένα μάθημα στο επόμενο. Κάθε μάθημα αποτελείται από σύντομες διαλέξεις, περιπτωσιολογικές μελέτες, πρακτικές ασκήσεις, ομαδικές συζητήσεις, ανταλλαγή γνώσεων με τους συναδέλφους της βιομηχανίας και μια πραγματική εμπειρία που συνδέεται άμεσα με το ρόλο και τη λειτουργία του συμμετέχοντος στο πλαίσιο της αντίστοιχης οργάνωσης. Τα εκπαιδευτικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη αυτών των συνεδριών βασίζονται στις βέλτιστες πρακτικές. Το GBNTC θα χρησιμοποιήσει τις πραγματικές έρευνες φωνής CEO, τις αναλύσεις των επιπτώσεων της βιομηχανίας και τις παρατηρήσεις της αγοράς. Αυτές οι συνεδρίες θα προκαλέσουν τον συμμετέχοντα, είναι πρακτικές και εύκολα κατανοητές και μπορούν να παραδοθούν στα αραβικά και στα αγγλικά.

Επισκόπηση εκπαίδευσης

Δημιουργία και διατήρηση ενός δυναμικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος (2 ημέρες)

Αυτό το Πρόγραμμα Κατάρτισης θα επικεντρωθεί στην αναγνώριση ότι οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο γίνονται όλο και περισσότερο αλληλεξαρτώμενες στην ανάπτυξη και την υλοποίηση πρωτοβουλιών σχετικών με τη διαφορετικότητα που είναι απαραίτητες για την προώθηση των επιχειρηματικών στόχων ενός πελάτη. Οι στρατηγικές και οι τακτικές που θα αντιμετωπιστούν περιλαμβάνουν ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και θέματα διαφορετικότητας που σχετίζονται με την ηλικία, την αναπηρία, τη γεωγραφία ή τη θρησκεία. Καθώς η παγκόσμια οικονομία μας προκαλεί ολοένα και περισσότερες αμφισβητήσεις σχετικά με τις λειτουργίες ανθρώπινου δυναμικού σε όλες τις επιχειρήσεις σε διαφορετικές χώρες και πολιτισμούς, οι συμμετέχοντες θα συζητήσουν πώς να αναπτύξουν στρατηγικές για τη διοργάνωση της λειτουργίας ανθρώπινων πόρων σε διάφορες χώρες, καθώς και να κατανοήσουν πώς μπορούν να βοηθήσουν οι ανθρώπινοι πόροι στις προκλήσεις της αντιμετώπισης ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές και πώς οι πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού μπορούν και ποικίλλουν από χώρα σε χώρα, ειδικά σε ταχέως αναπτυσσόμενες και αναδυόμενες αγορές.

Αποζημίωση και παροχές (2 ημέρες)

Αυτό το Πρόγραμμα Κατάρτισης θα συνεργαστεί με τους συμμετέχοντες για να κατανοήσουν, να αξιολογήσουν και να εφαρμόσουν ποικίλα προγράμματα αποζημίωσης, συμπεριλαμβανομένης και της κατανόησης της χρήσης και των ωφελημάτων των αμοιβών, των ομάδων αμοιβών, των συστημάτων αξιολόγησης συντελεστών, των αμοιβών με βάση τις αξίες, . Η αξιολόγηση του προγράμματος παροχών θα επανεξετάσει τα προγράμματα ασφάλισης υγείας, οδοντιατρικής, ζωής και αναπηρίας. αμειβόμενος χρόνος εργασίας, γονική άδεια, κατανομή κερδών και αμοιβή απόδοσης.

Κίνητρα εργαζομένων και δέσμευση των εργαζομένων (3 ημέρες)

(Αυτό το Masterclass προσφέρεται στις 28 Αυγούστου) Το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης θα καλύψει τις ανάγκες των εργαζομένων ώστε να εναρμονιστούν καλύτερα στο προσωπικό τους και να συμμετάσχουν στην Αποστολή, Όραμα, Αξίες και Σκοπός (MV2P). Οι συμμετέχοντες θα μάθουν και θα συζητήσουν στρατηγικές κινήτρων που θα δώσουν έμφαση στην ανάπτυξη οικογενειών όπως οι κοινότητες, η ευθυγράμμιση των επιχειρηματικών πρακτικών για να παρακινήσει τους υπαλλήλους να κάνουν σωστά τα σωστά πράγματα, καθώς επίσης να συζητήσουν τη σημασία της κατανόησης του τρόπου σκέψης, συμπεριφοράς και ενθάρρυνσης των εργαζομένων. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες θα συζητήσουν το ρόλο των εργαζομένων στην ανάπτυξη μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής και σχεδίου μιας επιχείρησης, τη συμμετοχή σε συνεδριάσεις σε ολόκληρη την εταιρεία, την ανάπτυξη κοινωνικών εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων και τη δημιουργία ενός ισχυρού κοινωνικού περιβάλλοντος.

Δικαιώματα Εργαζομένων και Εργασιακές Σχέσεις (2 ημέρες)

Αυτό το Πρόγραμμα Κατάρτισης θα συζητήσει τις νομικές και επιχειρηματικές επιπτώσεις των δικαιωμάτων των εργαζομένων στις οργανώσεις του δημόσιου τομέα και του ιδιωτικού τομέα. Οι συμμετέχοντες θα αναθεωρήσουν την ιστορία της εξέλιξης των δικαιωμάτων των εργαζομένων και των εργασιακών σχέσεων, θα εξετάσουν την παγκόσμια και την εθνική νομοθεσία για τα δικαιώματα των εργαζομένων και θα κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο η νομοθεσία πρέπει να αντιμετωπίσει τη συνεχή ανάπτυξη των δικαιωμάτων των εργαζομένων στις επιχειρήσεις και την κυβέρνηση, κυβέρνηση στην ανάπτυξη και διατήρηση ενός παραγωγικού περιβάλλοντος εργασιακών σχέσεων προκειμένου να προωθηθούν οι επιχειρηματικοί στόχοι. Οι συμμετέχοντες θα αναθεωρήσουν τους όρους, τους όρους, τις συνέπειες και τις συνθήκες της συλλογικής διαπραγμάτευσης, οι οποίες θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη αυτών των όρων και προϋποθέσεων και θα συζητήσουν πώς οι τρέχουσες επιχειρήσεις τους αντιμετωπίζουν θέματα δικαιωμάτων των εργαζομένων.

Ανθρώπινο δυναμικό ως στρατηγικός εταίρος (2 ημέρες)

Το κοινό συστατικό όλων των επιχειρήσεων είναι οι άνθρωποι. Οι επιχειρήσεις είναι πιο αποτελεσματικές, αποδοτικές, παραγωγικές και κερδοφόρες, όταν οι άνθρωποι της επιχείρησης είναι σε θέση να αλληλεπιδρούν, να επικοινωνούν, να συνεργάζονται και να εφαρμόζουν επιχειρηματικές στρατηγικές, στόχους και στόχους. Αυτό το εκπαιδευτικό θέμα θα προσανατολίσει τους συμμετέχοντες στους ρόλους που πληρούν οι ανθρώπινοι πόροι για να βοηθήσουν τα τμήματα μιας επιχείρησης να προσδιορίσουν τους τύπους και τα είδη των ανθρώπων που απαιτούνται για την υλοποίηση επιχειρηματικών στρατηγικών. Αυτό περιλαμβάνει την κατανόηση των δεξιοτήτων συμπεριφοράς, αξιών και αποφάσεων που απαιτούνται για αποτελεσματική απόδοση από το προσωπικό σε κάθε επιχειρηματική μονάδα - εξυπηρέτηση πελατών, πωλήσεις, λειτουργίες, χρηματοδότηση, διαχείριση, τεχνολογία και άλλες λειτουργικές επιστήμες.

Διαπραγμάτευση, διαμεσολάβηση, επίλυση συγκρούσεων (2 ημέρες)

Αυτό το Πρόγραμμα Κατάρτισης θα συζητήσει τους διάφορους τύπους και τα είδη των συγκρούσεων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες και οι συμμετέχοντες στους τρόπους να αντιμετωπίσουν τις συγκρούσεις ως μέρος της ζωής, ώστε να μπορούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο κάθε κατάσταση και να την χρησιμοποιήσουν ως ευκαιρία μάθησης, ή μια ευκαιρία να μετατρέψουμε την επιχειρηματική κατάσταση σε κάτι καλύτερο. Η σύγκρουση μπορεί να συμβεί ως αποτέλεσμα αντικρουόμενων στόχων ή προτεραιοτήτων. Μπορεί επίσης να συμβεί όταν υπάρχει έλλειψη κοινών στόχων. Οι συγκρούσεις μπορούν επίσης να αναπτυχθούν με προσωπικότητες, περιορισμένους πόρους, στυλ και αξίες. Η κατάρτιση θα διερευνήσει και θα αναθεωρήσει μια ποικιλία μεθόδων διαπραγμάτευσης και επίλυσης συγκρούσεων. Θα μάθετε επίσης πώς να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικές μεθόδους διαπραγμάτευσης για να εργάζεστε σε καταστάσεις κερδοφόρα.

Διαχείριση απόδοσης (2 ημέρες)

Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα συνεργαστεί με τους συμμετέχοντες για την ανάπτυξη μιας σειράς εργαλείων αξιολόγησης της απόδοσης χρησιμοποιώντας τις αρχές και τις πρακτικές της πρόσληψης, διαχείρισης και κινητοποίησης έξυπνης ευθυγράμμισης εργατικού δυναμικού και εμπλοκής των εργαζομένων. Οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν και θα αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των διαφόρων μεθοδολογιών αξιολόγησης και θα αναπτύξουν μέσα που θα ήταν πιο εφαρμόσιμα σε διαφορετικά επίπεδα της οργάνωσής τους. Αναφέρετε τους λόγους για τους οποίους πρέπει να διεξάγετε εποπτικές αξιολογήσεις, Προσδιορίστε τις προϋποθέσεις αξιολόγησης, Εξηγήστε διάφορα μοντέλα αξιολόγησης, συζητήστε τις απαιτήσεις κατάρτισης και επικοινωνίας και επεξηγήστε πώς να συνδέσετε την αξιολόγηση με τα εταιρικά συστήματα διατήρησης, προώθησης και αποζημίωσης.

Διαχείριση ταλέντων (2 ημέρες)

Αυτό το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης θα εξελιχθεί σε βάθος στην ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής διαδικασίας πρόσληψης, επιλογής, προσανατολισμού και διατήρησης των εργαζομένων που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να προσελκύσει, να προσανατολίσει και να διατηρήσει νέους υπαλλήλους. Εστιάζοντας στην πλήρη κατανόηση της έννοιας "πρόσωπο-μέλλον προσαρμογή", αποτελεσματικές διαδικασίες πρόσληψης και επιλογής, εμπλοκή των εργαζομένων και ευθυγράμμιση του εργατικού δυναμικού, θα προσδιορίσετε τι πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε την πρόσληψη, την επιλογή, τον προσανατολισμό και προγράμματα διατήρησης και να υπολογίσετε την απόδοση της επένδυσής σας για κάθε εργαζόμενο. Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα αυτό η συζήτηση για την ανάπτυξη περιγραφών θέσης και πώς η ανάπτυξη των στόχων και στόχων των τμημάτων και των επιχειρήσεων μπορεί να βοηθήσει στην αποτελεσματική στρατηγική πρόσληψης και επιλογής.

Εκπαίδευση και ανάπτυξη (2 ημέρες)

Αυτό το Πρόγραμμα Κατάρτισης θα εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρησή σας μπορεί να προβλέψει και να προσαρμοστεί στις δημογραφικές παραμέτρους του εργατικού δυναμικού που συνεχίζουν να αλλάζουν και να παρουσιάζουν επιχειρηματικές προκλήσεις για την επιχείρησή σας, ώστε να αναπτύξουν και να διατηρήσουν θετικό και αφοσιωμένο περιβάλλον εργασίας για τους εργαζομένους και να προωθήσουν την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Η οργανωτική κατάρτιση στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο την κατάρτιση για τα δικαιώματα των εργαζομένων και την κατάρτιση που αφορά ειδικά τα προσόντα αλλά και τις εξελισσόμενες στρατηγικές επιχειρησιακής επικοινωνίας, στρατηγικές κινήτρων και διάφορα προγράμματα αναγνώρισης που χρειάζονται για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να προσαρμοστεί σε διαφορετικούς επιχειρηματικούς πολιτισμούς παγκοσμίως, ενισχύοντας έτσι την αφοσίωση των εργαζομένων και την πρόταση αξίας των εργαζομένων στην επιχείρηση. Η κατάρτιση για την οργανωτική ανάπτυξη θα συζητήσει διάφορους οργανωτικούς τύπους και δομές που είναι σε θέση να προσαρμοστούν και να προβλέψουν τις αλλαγές που μπορεί να εμφανιστούν σε οργανωσιακά περιβάλλοντα.

Ασφάλεια και διαχείριση κινδύνου στο χώρο εργασίας (2 ημέρες)

Αυτό το Πρόγραμμα Κατάρτισης, στο πλαίσιο της διασφάλισης ότι οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοί τους θα παραμείνουν ανταγωνιστικοί και ασφαλείς, θα συμμετάσχει σε μια ανασκόπηση και συζήτηση σχετικά με τη σημασία της ανάπτυξης, εφαρμογής και διαχείρισης προγραμμάτων και πρακτικών για την ασφάλεια και διαχείριση κινδύνου του εργατικού δυναμικού. Οι συμμετέχοντες θα εξετάσουν το επιχειρηματικό κόστος της διαχείρισης κινδύνου μέσω της αναθεώρησης των διαφόρων τύπων και ειδών ασφάλισης που αξιολογούν τις εκθέσεις κινδύνου σε έναν εργασιακό χώρο. Οι συμμετέχοντες θα αναθεωρήσουν επίσης τις ιστορικές τάσεις στην πρόοδο της νομοθεσίας για την ασφάλεια στο χώρο εργασίας και τις βέλτιστες πρακτικές, καθώς και θα κατανοήσουν τη συνεχιζόμενη ανάγκη κατάρτισης για την ασφάλεια στο χώρο εργασίας και προοδευτικών πρακτικών διαχείρισης κινδύνου.

Ποιος πρέπει να παρακολουθήσει

Υπάρχουν δύο ομάδες εργαζομένων που μπορούν να επωφεληθούν από τη συμμετοχή σε αυτά τα εκπαιδευτικά προγράμματα:

  • Οι διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού, οι ανώτεροι διευθυντές των τμημάτων, οι διευθυντές των τμημάτων, οι ειδικοί, οι ηγέτες των ομάδων και οι υπεύθυνοι των τμημάτων που χρειάζονται καλύτερη κατανόηση και την ανάγκη για αποτελεσματικά προγράμματα και πρωτοβουλίες ανθρώπινου δυναμικού για την προώθηση του MV2P της επιχείρησης.
  • Οι εργαζόμενοι σε μια δημόσια ή ιδιωτική επιχείρηση που απαιτούν καλύτερη κατανόηση και ανάγκη αποτελεσματικών προγραμμάτων και πρωτοβουλιών στον τομέα των ανθρώπινων πόρων, συμπεριλαμβανομένων των εκπροσώπων του εργατικού δυναμικού, των υπαλλήλων της γραμμής και του προσωπικού, των τεχνικών και του προσωπικού εξυπηρέτησης πελατών.
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση June 21, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Διάρκεια
21 Ημέρες
Πλήρης παρακολούθηση
Locations
Σαουδική Αραβία - Al Khobar, Eastern Province
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Σεπτ. 2019
Σαουδική Αραβία - Al Khobar, Eastern Province
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών