Μάθημα στη SMC - Compact Management Service

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Με την επαγγελματική εξυπηρέτηση στην ικανοποίηση των πελατών και την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας.

Αυτοί που αναλαμβάνουν την ευθύνη χρειάζονται δεξιότητες διαχείρισης για να πραγματοποιήσουν τα καθήκοντα που τους έχουν ανατεθεί επαγγελματικά και με επιτυχία. Επιπλέον, μπορεί να δημιουργηθεί εμπειρογνωμοσύνη, π.χ. ανάπτυξη και εμπορία χαρτοφυλακίου υπηρεσιών, εσωτερικού και εξωτερικού πελάτη, διαχείριση εσόδων και κόστους, ανάπτυξη επιχειρηματικής αριστείας και έλεγχος των υπηρεσιών. Αυτό δημιουργεί ειδικές γνώσεις.

Έτσι, αν θέλετε να οδηγήσετε τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, να δημιουργήσετε νέους επιχειρηματικούς τομείς, να εντατικοποιήσετε τις σχέσεις σας με τους πελάτες και να ηγηθείτε επιτυχώς την ομάδα, χρειάζεστε συγκεκριμένες διοικητικές δεξιότητες που περιλαμβάνουν την εννοιολογική λειτουργία και τη γνώση της μόχλευσης για ανάπτυξη.

Οφέλη

Κατάσταση win-win: Έτσι οι εργαζόμενοι και οι εταιρείες επωφελούνται από το μάθημα SBM.

Έτσι ωφελούνται οι εργαζόμενοι:

Αυτό το σεμινάριο κατάρτισης μιας εβδομάδας σας υποστηρίζει στην επιχειρησιακή επιχείρηση παροχής υπηρεσιών, ειδικά όσον αφορά την ικανοποίηση του πελάτη και τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας στην επιχείρηση παροχής υπηρεσιών. Τα εργαλεία διαχείρισης γνώσης και εφαρμογής που απαιτούνται για την πρακτική των σύγχρονων υπηρεσιών, μεταφέρονται συστηματικά και συμπαγώς και καθίστανται απτά βασισμένα στην ανάπτυξη μιας έννοιας για την περιοχή ευθύνης σας. Με αυτό τον τρόπο, η εφαρμογή στο δικό σας πρακτικό έργο είναι εντατικά προετοιμασμένη.

Οι συμμετέχοντες αναφέρουν:

"Το σεμινάριο Compact Management Service μου έδωσε πολλές νέες ιδέες και ιδέες για το έργο μου".

"Το SMC περικόπτει όλα τα θέματα στην υπηρεσία σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, που ήταν κρίσιμο για μένα να επιλέξω αυτό. Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα ήταν η στρατηγική εξυπηρέτησης και η στρατηγική εξυπηρέτησης ... οι αριθμοί της εταιρείας. Αυτό που περίμενα εκπλήρωσα. "

"Για μένα, η προσέγγιση στη διαχείριση, τη χρηματοδότηση και τον έλεγχο ήταν συναρπαστική, ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης του σήμερα συνδυάζει πολύ μεταξύ τους. Αυτό που περίμενα ήταν πλήρως εκπληρωμένο. "

Έτσι ωφελούνται οι εταιρείες:

  • Ενίσχυση της ικανότητας των εργαζομένων στις συγκεκριμένες λειτουργίες και τους ρόλους τους
  • Αυξημένη αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα στις καθημερινές διαδικασίες
  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω πιστοποιημένων υπαλλήλων των υπηρεσιών
  • Η επιχειρηματική διαχείριση των τομέων εξυπηρέτησης προάγει την ανάπτυξη και το κέρδος
  • Χρησιμοποιούνται μέθοδοι και διαδικασίες βελτιστοποίησης της υπηρεσίας εξυπηρέτησης

Περιεχόμενο μαθήματος

Η υπηρεσία είναι η δουλειά σας: Με αυτό το μάθημα μπορείτε να το καταφέρετε με κυριότητα.

  • Ενίσχυση των στρατηγικών και εννοιολογικών δυνατοτήτων
  • Ανάπτυξη της αρχής λήψης αποφάσεων για την οικονομική διαχείριση
  • Προώθηση της δημιουργικότητας και προθυμία να αναλάβει την ευθύνη για νέες λύσεις
  • Ανάπτυξη μιας έννοιας υπηρεσιών για τη δική σας περιοχή με βάση τη δομή 9P
  • Εισαγωγή νέων υπηρεσιών σε υφιστάμενους οργανισμούς
  • Εργαλεία ελέγχου για αποτελεσματική διαχείριση υπηρεσιών

Έχετε μια ενδιαφέρουσα και εντατική ανταλλαγή εμπειριών με τους εκπαιδευτές και τους συμμετέχοντες σε μαθήματα από άλλες εταιρείες και βιομηχανίες - συχνά, το δίκτυο διαρκεί πολύ μετά το μάθημα. Η εντατική τεχνική υποστήριξη από τους εκπαιδευτές καθιστά δυνατή την αντιμετώπιση και των προσωπικών σας ερωτήσεων. Αφού περάσετε την τελική εξέταση και ολοκληρώσετε την συνοδευτική φιλοσοφία υπηρεσίας για τον τομέα αρμοδιότητάς σας, θα λάβετε ένα πιστοποιητικό από τη ISS ServiceAcademy.

Μεθοδολογία

Τα μετωπικά μαθήματα ήταν χθες! Περιπτωσιολογικές μελέτες, εργασίες έργου και ΣΙΑ είναι σήμερα!

  • Συνδυασμένη ιδέα μάθησης (webinars και εκπαίδευση στην τάξη)
  • Βασικές ομιλίες και διαλέξεις προσανατολισμένες στο διάλογο
  • Συζήτηση με την ολομέλεια και ενεργή ανταλλαγή εμπειριών
  • Ημερήσια μεταφορά του αντίστοιχου περιεχομένου εκπαίδευσης στην δουλειά του ατόμου μέσω της εργασίας
    • τη μεταφορά των 9 Ps στην δική σας πρακτική
    • την επεξεργασία του επιχειρηματικού μοντέλου υπηρεσίας καμβά
    • τη συστηματική ανάπτυξη της δικής σας υπηρεσίας
  • Ατομική εργασία και ομαδική εργασία
  • Μελέτες περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων
  • Κατόπιν αιτήματος ατομική διαβούλευση και καθοδήγηση

Ποιος είναι ο δρόμος;

  • Οι υπάλληλοι που είναι υπεύθυνοι για τις επιχειρήσεις επιχειρησιακών υπηρεσιών σε διάφορες αγορές και περιοχές
  • Οι εργαζόμενοι που διαχειρίζονται εξωτερικούς συνεργάτες υπηρεσιών και θέλουν να είναι υπεύθυνοι για την ικανοποίηση των πελατών
  • Οι εργαζόμενοι που θέλουν να δημιουργήσουν νέες καινοτομίες στην υπηρεσία
  • Στελέχη με εμπειρία από το πεδίο τεχνικής εξυπηρέτησης
  • Πρώην συμμετέχοντες της "Certified Distributor Service"
  • Οι συμμετέχοντες που παρευρίσκονται στο SMC ως η πρώτη ενότητα της πορείας διαχείρισης πιστοποιημένων υπηρεσιών Business Manager

Ομιλητές και εκπαιδευτές

Οι ομιλητές και προπονητές της ISS International Business School of Service Management είναι ενεργά στελέχη, επιχειρηματίες και σύμβουλοι με πολυετή πείρα στην υπηρεσία.

Οι Υπηρεσίες μας

Προσωπική αποπληρωμή, απόδοση της επένδυσης - μπορείτε να περιμένετε αυτό και πολλά άλλα!

  • Συμμετοχή στο μάθημα και δικτύωση
  • Αρχεία μαθημάτων
  • Ποτά και μεσημεριανό γεύμα
  • Γραπτή εξέταση
  • Εποπτεία στην ανάπτυξη της δικής σας υπηρεσίας
  • Συμμετέχουν οι συμμετέχοντες και οι μέντορες / πρωτοπόροι από την εταιρεία σε διάστημα 4 εβδομάδων μετά την εκπαίδευση στην τάξη
  • Αποφοίτηση πιστοποιητικού

Επενδυτική ΔΥΑ

Δέσμευση, εξετάσεις, αμοιβές: τι επενδύετε στο μάθημα.

Ο χρόνος σας για να συμμετάσχετε στις πέντε ημέρες παρουσίας καθώς και προπαρασκευαστικές και επακόλουθες δραστηριότητες και προσωπική εργασία κατά τη διάρκεια της περιόδου σπουδών.

Αυτό περιλαμβάνει ειδικότερα τις εργασίες για την επόμενη έννοια της υπηρεσίας για τη δική σας εταιρεία. Η συνοδευτική ανάπτυξη της έννοιας των υπηρεσιών εξασφαλίζει επίσης την αποπληρωμή για την επένδυση της επιχείρησης απόσπασης σε περαιτέρω εκπαίδευση.

Σειρά μαθημάτων
5 ημέρες εντατικής εκπαίδευσης στην τάξη € 3.680,00 πλέον Φ.Π.Α.

Πιστοποίηση
Τελική εξέταση, σχεδιασμός υπηρεσίας ανάπτυξης εποπτείας € 1.200,00 πλέον Φ.Π.Α.

Σημείωση: Η καμπύλη μάθησης αποδίδει! Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για ξεχωριστές συνθήκες όταν συμμετέχετε / κρατάτε διάφορα μαθήματα.

Πακέτο επιχειρηματικών δικτύων

Το πακέτο Business Networking είναι προαιρετικό και περιλαμβάνει την ατομική υποστήριξη του συμμετέχοντα σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος. Οι βραδινές εκδηλώσεις με τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα και τη διαμονή στο ίδιο ξενοδοχείο προωθούν τη δικτύωση μεταξύ των συμμετεχόντων και αυξάνουν τα κίνητρά τους. Το πακέτο αυτό αναπτύχθηκε για ολιστική μάθηση και έχει αποδειχθεί πολύτιμη προσθήκη στην πορεία.
Η τιμή υπόκειται σε διακυμάνσεις λόγω της εκδήλωσης και της επιλογής ξενοδοχείων και κοινοποιείται ξεχωριστά.

Πιστοποίηση

Την τελευταία ημέρα, θα υπάρξει γραπτή εξέταση με ερωτήσεις ανοικτής και πολλαπλής επιλογής. Δύο εβδομάδες μετά την εκπαίδευση στην τάξη αρχίζει η ανάπτυξη της δικής σας πρακτικής ιδέας παροχής υπηρεσιών. Αυτό διαρκεί τέσσερις εβδομάδες και υποστηρίζεται ενεργά από την ISS Business School και τελικά αξιολογείται. Αφού περάσουν την τελική εξέταση και αναπτύξουν με επιτυχία τη δική τους φιλοσοφία υπηρεσιών, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν ένα πιστοποιητικό από την ISS ServiceAcademy.

Με το πιστοποιητικό του μαθήματος "Service Management Compact" οι απόφοιτοι αποδεικνύουν ότι έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να βελτιστοποιήσουν με βέλτιστη και οικονομική απόδοση τους υπάρχοντες πόρους με τις ανάγκες και τις αναφορές των πελατών και της αγοράς.

Τα μαθήματα έχουν πιστοποιηθεί από το 1992, από το 2009 από την ISS ServiceAcademy. Η υψηλή ποιότητα και η επικαιρότητα των μαθημάτων πιστοποίησης εξασφαλίζεται από τη συμβουλευτική επιτροπή της υπηρεσίας ISS ServiceAcademy.

Τελευταία ενημέρωση Νοέμβριος 2019

Σχετικά με τη Σχολή

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, w ... περαιτέρω

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, we accompany companies in transformation projects offering assessment, consultation and development projects as well as management trainings. Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη