Γιατί;

Ο σκοπός του μαθήματος είναι να τονίσει τη σημασία των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης ως κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των καταναλωτών και μεταξύ ανθρώπων και ανθρώπων.

Για ποιον;

Επαγγελματίες και φοιτητές της μόδας, της επικοινωνίας, του σχεδιασμού και των συναφών. Μικροί επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να βελτιώσουν την ηλεκτρονική παρουσία των μαρκών τους.

Πώς είναι;

Δυναμικές τάξεις, χωρισμένες σε διαλέξεις και πρακτικές δραστηριότητες, με εργαλεία που μπορούν να εφαρμοστούν στη συνέχεια. Συμμετοχή άλλων επαγγελματιών στον τομέα, οι οποίοι θα μοιραστούν μερικές από τις εμπειρίες τους.

Γιατί να πάρετε το IED Rio ψηφιακό μάρκετινγκ;

Τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ εξελίσσονται συνεχώς. Τα ψηφιακά μέσα, εκτός από τα εργαλεία πωλήσεων, είναι πλατφόρμες τοποθέτησης μάρκας για την ανταλλαγή ιδεών, εμπειριών και οικοδόμησης κοινότητας.

Η ελεύθερη πορεία του ψηφιακού μάρκετινγκ του IED Rio σκοπεύει να αντιμετωπίσει βασικά θέματα για τη δημιουργία και τη διατήρηση των ίδιων των διαύλων επικοινωνίας. Ως εκ τούτου, προτείνει μια πρακτική προσέγγιση και προσφέρει εργαλεία για τη βελτίωση της διαδικτυακής παρουσίας αυτών των καναλιών.

Εκτός από αυτό, μερικά από τα θέματα που καλύπτονται στο μάθημα είναι η δέσμευση, η επωνυμία, η οπτική ταυτότητα, οι τεχνικές προγραμματισμού, οι μετρήσεις και ο σχεδιασμός γραφικών.

Σχετικά με εμάςΚύρια θέματα που καλύπτονται σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος:

  • Επισκόπηση των κοινωνικών δικτύων.
  • Σχετικά με το Facebook;
  • Σχετικά με το Instagram;
  • Σχετικά με το Pinterest;
  • Οργανική δέσμευση;
  • Διαδικασίες για την ανάπτυξη σχετικού περιεχομένου.
  • Οπτική κατασκευή ταυτότητας - Σημασία του σχεδιασμού και της φωτογραφίας.
  • Κατασκευή οπτικής ταυτότητας - Εργαλεία σχεδιασμού και φωτογραφίας.
  • Πώς να ενισχύσετε τις δημοσιεύσεις;
  • Επιρροές και Μικροεπαρκείς.
  • Παρακολούθηση των αποτελεσμάτων.
  • Ανάλυση προφίλ.
  • Ανάπτυξη σχεδιασμού κοινωνικών δικτύων.
Δεξιότητες και ικανότητες που εργάστηκαν στο μάθημα:
  • σκεφτείτε και ξεδιπλώστε την οπτική ταυτότητα της μάρκας μέσω της τυπογραφίας, της φωτογραφίας και των γραφικών.
  • ανάπτυξη της αφοσίωσης στο διαδίκτυο
  • τεχνικές προγραμματισμού, μετρήσεις και branding
  • δημιουργώντας κανάλια επικοινωνίας μεταξύ ανθρώπων και μεταξύ εμπορικών σημάτων και πελατών
  • πώς να τροφοδοτούν τα κανάλια επικοινωνίας σύμφωνα με το σκοπό του καναλιού.

Εγγραφή και εγγραφή

Το πρώτο βήμα στη διαδικασία αίτησης είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα προθέσεων, κάντε κλικ εδώ. Έτσι, μπορούμε να γνωρίζουμε λίγο περισσότερο τα ενδιαφέροντά τους και για το συντονιστή να γνωρίζει το προφίλ των υποψηφίων.

Αφού στείλετε την επιστολή σας, περιμένετε την επαφή μας με περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες.

Όροι πληρωμής

  • Έκπτωση σε μετρητά
  • ** Ειδικοί όροι για αποφοίτους και επιχειρηματικούς εταίρους

Για περισσότερες πληροφορίες, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

* Το μάθημα μπορεί να αναβληθεί ή να ακυρωθεί εάν δεν φτάσει στον ελάχιστο αριθμό μαθητών.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Πορτογάλος
Portuguese (Brazil)

Κοιτάξτε10 περισσότερα μαθήματα αποIED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro »

Τελευταία ενημέρωση June 8, 2019
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Duration
3 Μήνες
Μερική παρακολούθηση
Τιμή
1,000 BRL
Επένδυση: 3 x R $ 1.000,00
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Οκτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη