Global Ecologies Studio Summer School

Γενικά

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με αυτό το πρόγραμμα, στην ιστοσελίδα της σχολής

Περιγραφή προγράμματος

Το Global Ecologies Studio Summer School είναι ένα συνδυασμένο στούντιο και επιστημονικό μάθημα που προσφέρεται σε μαθητές που αναζητούν μια ευκαιρία να εξερευνήσουν την πρακτική τους στο στούντιο ενώ εξετάζουν διάφορες έννοιες που βρίσκονται στην οικολογία και τα συστήματα γης. Με έδρα το Burren της Δυτικής Ιρλανδίας, αυτό το μάθημα παρέχει μια μοναδική βιωματική και παρατηρήσιμη τοποθεσία για να εξερευνήσετε τις σχέσεις μεταξύ του τοπίου και της κοινωνικής σφαίρας.

Θα διερευνήσουμε, με μια συνδυασμένη πρακτική επιστήμης και καλών τεχνών, πώς συνυπάρχουν και αλληλοσυνδέονται οι κοινωνικές και γήινες οικολογίες μας. Θα εξετάσουμε τους τρόπους με τους οποίους οι ανθρωπογενείς επιρροές διαμορφώνουν αλληλεπιδράσεις μεγάλης κλίμακας του κλίματος, των ωκεανών και της βιόσφαιρας για να καθορίσουν το κοινό μας περιβάλλον. Οι συναντήσεις της τάξης θα περιλαμβάνουν σεμινάρια σχετικά με τον επιστημονικό λόγο γύρω από την οικολογική σκέψη, καθώς και συζητήσεις για τη σύγχρονη πρακτική της τέχνης από καθηγητές και επισκέπτες Ιρλανδούς καλλιτέχνες και τοπικούς εμπειρογνώμονες του The Burren. Πολλαπλές εκδρομές και εκδρομές στο τοπικό τοπίο και το πολιτιστικό περιβάλλον θα αποτελέσουν σημαντικό συστατικό του μαθήματος. Η περιβαλλοντική και κοινωνική δικαιοσύνη, η οικολογική σκέψη και ο ακτιβισμός θα είναι κεντρικά θέματα.

Οι μαθητές μπορούν να κερδίσουν έως και έξι μονάδες με την επιτυχή ολοκλήρωση του θερινού σχολείου (3 στούντιο, 3 επιστήμη) 200/300 επίπεδο.

Η αξιολόγηση θα βασίζεται στα ακόλουθα κριτήρια:

  • Ποιότητα συμμετοχής και ενεργός δέσμευση.
  • Ποιότητα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας έρευνας, συμπεριλαμβανομένων των περιοδικών, των σκίτσων, της δημιουργικής συμβολής, του σχεδιασμού και της ανάλυσης έργων.

Οι συμμετέχοντες μαθητές θα έχουν αφιερωμένο χώρο για να εξερευνήσουν τη δική τους δημιουργική πρακτική ως απάντηση στις έννοιες που παρουσιάζονται στην τάξη. Οι μαθητές θα πρέπει να διαβάζουν τη σύγχρονη οικολογική θεωρία, να γράφουν, να ερευνούν και να διατυπώνουν τα ευρήματα και τις ιδέες τους στην τάξη. Η συμμετοχή των μαθητών θα προέλθει από μια ποικιλία από ιδρύματα τέχνης και σχεδιασμού που σχετίζονται με την κοινοπραξία PALS, ένα πρόγραμμα της Ένωσης Ανεξάρτητων Κολλεγίων Τέχνης και Σχεδιασμού (AICAD). Οι μαθητές μπορούν να προβλέψουν μια συναρπαστική, διεγερτική και πνευματικά εμπλουτισμένη εμπειρία που προάγει τον κριτικό διάλογο και τη διεθνή συνδεσιμότητα ενώ επιδιώκουν τη δική τους καλλιτεχνική ανάπτυξη.

Το μάθημα θα διδαχθεί από τους Hugh Pocock και Emily Bosanquet.

Ireland’s Cliffs of Moher

Χιου Πκόκ

Γεννημένος στη Νέα Ζηλανδία και μεγάλωσε στις Ηνωμένες Πολιτείες, το έργο του Hugh Pocock επιδιώκει να ενσωματώσει τη δυναμική των φυσικών και πολιτιστικών φαινομένων. Το έργο του Pocock κατοικεί στο χώρο όπου οι «φυσικές» και οι «τεχνολογικές» είναι αδιαχώριστες. Τα οργανικά υλικά, όπως το νερό, ο αέρας, το αλάτι, το ξύλο και η γη και οι διαδικασίες εργασίας και βιομηχανίας είναι οι πλατφόρμες στις οποίες βασίζεται το έργο του Pocock. Η ιστορία και η μεταφορά της ανθρώπινης σχέσης με τους φυσικούς πόρους, το χρόνο και την ενέργεια είναι μεταξύ των θεμάτων που διερευνά ο Pocock στα γλυπτά, τις εγκαταστάσεις, τις παραστάσεις και τα βίντεό του. Τις δύο τελευταίες δεκαετίες, έχει δείξει το έργο του στο Λος Άντζελες, το Σαν Φρανσίσκο, τη Νέα Υόρκη, τη Σάντα Φε και τη Βαλτιμόρη, καθώς και διεθνώς στην πρώην Σοβιετική Ένωση, τη Γερμανία και την Κίνα. Το έργο του έχει εκτεθεί σε γκαλερί και μουσεία όπως το Μουσείο Portikus στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας, το Μουσείο Wexner, το Μουσείο Τέχνης της Σάντα Μόνικα και το Μουσείο Τέχνης της Βαλτιμόρης. Το έργο του Pocock έχει επίσης κατασκευαστεί για «μη καλλιτεχνικούς χώρους» όπως ιδιωτικές κατοικίες, κινηματογράφους και αγροκτήματα. Έλαβε το BFA του από το Ινστιτούτο Τέχνης του Σαν Φρανσίσκο και στη συνέχεια ολοκλήρωσε το MFA του στο UCLA στο New Genres.

Ο Hugh Pocock είναι μέλος πλήρους φοίτησης στο Maryland Institute College of Art και είναι συν-διευθυντής του νέου μεγάλου «Οικοσυστήματα, Βιωσιμότητα και Δικαιοσύνη» της MICA.

Είναι μέλος του MICA PALS Fellow από το 2010.

Emily Bosanquet

Η Emily Bosanquet είναι εκπαιδευτικός επιστημών που ενδιαφέρεται για διεπιστημονικές πρακτικές ως τρόπος για να εξετάσει τις σχέσεις μεταξύ φυσικών φαινομένων, κοινωνικής και πολιτιστικής δυναμικής, και των πολιτικών, νομικών και οικονομικών θεσμών που οργανώνουν τη ζωή μας. Η Bosanquet διδάσκει στο Pacific Northwest College of Art (PNCA) όπου έχει δημοσιεύσει και παρουσιάσει μεθοδολογίες τέχνης και επιστήμης. Διδάσκει επίσης δευτεροβάθμια επιστήμη σε διάφορες κοινότητες του δημόσιου σχολείου.

Η Bosanquet έχει εργαστεί ως γεωλόγος και περιβαλλοντικός επιστήμονας στην Αυστραλία, τη Νοτιοανατολική Ασία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου της Σκωτίας και είναι κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, τη Σάντα Μπάρμπαρα και το Lewis & Clark College, Πόρτλαντ, Όρεγκον. Η Bosanquet είναι ο ιδρυτής διευθυντής της πρωτοβουλίας Art + Science στο PNCA και εκπρόσωπος της εταιρικής σχέσης για την ακαδημαϊκή ηγεσία στην αειφορία. Αυτή τη στιγμή κατέχει τη θέση Διευθυντής Έργου για το 2020 ACIAD / NOAA Fisheries Art & Science Fellowship σε συνεργασία με τα Independent Colleges of Art & Design και NOAA Fisheries.






Burren College of Art καλοκαιρινό σχολείο Burren College of Art προσφέρει μια συγκεντρωμένη ατομική επικεντρωμένη πορεία εστιασμένης και αφοσιωμένης μάθησης. Στο ιστορικά πλούσιο και περιβαλλοντικά μοναδικό πλαίσιο του Burren στη Δυτική Ιρλανδία, αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν ένα συνεκτικό σώμα οπτικής εργασίας. Το πρόγραμμα είναι ανοιχτό για καλλιτέχνες και φοιτητές τέχνης, αλλά μπορεί επίσης να ενδιαφέρει άτομα με γνώσεις στους τομείς της ιστορίας, της αρχαιολογίας, της ανθρωπολογίας, της οικολογίας ή της περιβαλλοντικής επιστήμης. Η καλλιτεχνική πρακτική και οι δημιουργικές της μεθοδολογίες θα χρησιμοποιηθούν ως μέσο διερεύνησης διεπιστημονικών συνδέσεων μεταξύ ορισμένων τοποθεσιών και των ιστορικών, πολιτιστικών, κοινωνικών και περιβαλλοντικών αφηγήσεων που τους πλαισιώνουν. Τα στούντιο έργα θα δώσουν έμφαση στη δέσμευση με συγκεκριμένα θέματα, με ειδική τεχνική βοήθεια κατάλληλη για κάθε επίπεδο μαθητών και συγκέντρωση.

Art + Science: Γιατί και τα δύο;

Αυτό που είναι πραγματικά μοναδικό και εμπλουτισμένο για τη λήψη μαθημάτων επιστημών σε συνδυασμό με μια πρακτική στούντιο είναι η ευκαιρία που πρέπει να κάνετε και να απαντήσετε στο επιστημονικό περιεχόμενο. μετασχηματισμός, μετάφραση και τοποθέτηση της επιστήμης στον πολιτιστικό τομέα, επιτρέποντας έτσι ένα διαφορετικό είδος πρόσβασης, ανάκρισης και ανταπόκρισης. Καθώς εξετάζουμε τις κοινωνικές και οικολογικές ανησυχίες που αντιμετωπίζουμε ως κοινωνία - απώλεια βιοποικιλότητας, λειψυδρία, κλιματική αλλαγή, περιβαλλοντική και κοινωνική δικαιοσύνη - μπορούμε να ενσωματώσουμε την επιστημονική έρευνα παράλληλα με τη δημιουργική έρευνα, τη δημιουργία και τη συνεργασία με επιστήμονες και κοινότητες για την προώθηση νέων κρίσιμων τρόπων να εμπλακούν και να αντιληφθούν τις ανησυχίες.

Το Global Ecologies Studio θα αναπτύξει και θα ενημερώσει την καλλιτεχνική σας πρακτική, υποστηρίζοντάς σας καθώς γίνεστε ανεξάρτητος κριτικός στοχαστής και κατασκευαστής που περιβάλλεται από μια ομότιμη ομάδα διεθνών καλλιτεχνών και σας συνδέει με επαγγελματίες της περιοχής καθώς εξοικειώνεστε με τον τρέχοντα οικολογικό λόγο. Θα έχετε πρόσβαση σε σχολή με εκτεταμένη εμπειρία στη διδασκαλία σε κολέγια τέχνης και με ισχυρές επαγγελματικές πρακτικές, και θα βυθιστείτε στη συναρπαστική πολιτιστική ιστορία και την εμπνευσμένη και γραφική ομορφιά του τοπίου Burren.

Εισαγωγές

Σε απόκριση της μεταβαλλόμενης κατάστασης που σχετίζεται με την πανδημία του κοροναϊού, επαναπρογραμματίσαμε το φετινό Global Ecologies Studio Summer School έως το καλοκαίρι του 2021 και επί του παρόντος δεχόμαστε αιτήσεις σε κυλιόμενη βάση έως τις 29 Ιανουαρίου 2021. Σε περίπτωση που υπάρχουν περιορισμοί που θα εμπόδιζαν τους μαθητές από το ταξίδι στην Ιρλανδία πριν από την έναρξη του προγράμματος, είμαστε σε θέση να επεκτείνουμε την πολιτική επιστροφής χρημάτων για να μπορέσουμε να δώσουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων έως και δύο εβδομάδες πριν από την έναρξη του Summer School.

Οι αιτήσεις προσκαλούνται από προπτυχιακούς φοιτητές τέχνης, καθώς και απόφοιτους, ανεξάρτητους καλλιτέχνες ή ενδιαφερόμενους ερευνητές από γειτονικά πεδία των ανθρωπιστικών επιστημών και των φυσικών επιστημών.

Προκειμένου να κατανοήσετε ποιοι είστε ως καλλιτέχνης και τους τρόπους με τους οποίους εκφράζετε γραπτές ιδέες και έννοιες, ως μέρος της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων, ζητάμε να υποβληθούν τα ακόλουθα για εξέταση:

  • 3-10 εικόνες πρόσφατης εργασίας
  • Ένα δείγμα γραφής από μια πρόσφατη προπτυχιακή τάξη. Αυτό μπορεί να είναι ένα μακρύ ή σύντομο έντυπο, γραπτό υλικό που μπορεί να είναι μια ερευνητική ή πιο προσωπική αφήγηση.
  • Δήλωση προθέσεων (μια σύντομη δήλωση περίπου 500 λέξεων που περιγράφει τι ελπίζετε να επιτύχετε από το χρόνο που περνάτε στο Burren College of Art ).
  • Αντίγραφο
  • Μια επιστολή συστάσεως

Όλο το υλικό της αίτησης μπορεί να υποβληθεί ηλεκτρονικά μέσω της πύλης AICAD SlideRoom.

Πληρωμές διδάκτρων

Η αμοιβή για το πρόγραμμα 4 εβδομάδων είναι 4620 € , η οποία περιλαμβάνει δίδακτρα, στούντιο και στέγαση βάσει χωρητικότητας δύο δωματίων σε καταλύματα με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων.

Πολιτική ακύρωσης

Όλα τα δίδακτρα και τα τέλη οφείλονται τουλάχιστον 4 εβδομάδες πριν από την έναρξη του προγράμματος. Το Burren College of Art δεν αποδέχεται καμία υποχρέωση επιστροφής χρημάτων, ή μέρος αυτού, μετά από αυτήν την ημερομηνία.

Τελευταία ενημέρωση Σεπτ. 2020

Υποτροφία Keystone

Ανακαλύψτε τις επιλογές που μπορεί να σας δώσει η υποτροφία μας

Σχετικά με τη Σχολή

To be a hothouse for artists, led by artists – reflective and challenging; remote and connected; at the confluence of cultures.

To be a hothouse for artists, led by artists – reflective and challenging; remote and connected; at the confluence of cultures. Διαβάστε Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη