ScreenPlay

Πώς να γράψει ένα σενάριο

Ο Guion διαδρομή (Κινηματογράφου, Τηλεόρασης και Νέων Μέσων) είναι ένα πρόγραμμα σπουδών των δύο επιπέδων - εκτείνεται σε δύο ακαδημαϊκά έτη - που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την εκπαίδευση των σεναριογράφων.

Παρά το γεγονός ότι το φυσικό όνομα του σεναρίου είναι ταινία είναι βέβαιο ότι θα ήταν παράλογο να υποκρινόμαστε ότι το 2016, το Διαδίκτυο ή την τηλεόραση δεν υπάρχουν. Και ενώ είναι αλήθεια ότι μοιράζονται κοινό έδαφος με Παππού σελιλόιντ, είναι επίσης περιλαμβάνει την εμφάνιση νέων συνθηκών, νέες ευκαιρίες και, ως εκ τούτου, απαιτούν κάποια σεναριογράφος ικανότητα να προσαρμοστούν και να μεταλλαχθούν το έργο τους.

Στόχοι του δρομολογίου

Ο στόχος της Δρομολόγιο Guion είναι ότι οι μαθητές αποκτούν οι τεχνικές και εργαλεία αφηγήσεις γραπτές και δομημένο για την αντιμετώπιση περισσότερο ή λιγότερο πολύπλοκα έργα και βασική γνώση με την οποία να υπερασπιστούν τον εαυτό τους σε μια τέτοια μεγάλη και αναδυόμενες μέθοδο της αγοράς οπτικοακουστικών μέσων.

Για να επιτευχθεί ευέλικτη, αυτόνομη και ικανή συγγραφείς, το δρομολόγιο αυτό Γράψτε μια φορά, ο Σαμ καλείται να συνομιλήσει με τους μαθητές σεναριογράφους, παραγωγούς, σκηνοθέτες, ηθοποιούς και άλλους επαγγελματίες στον κόσμο του κινηματογράφου. Όλα για να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν ότι ερευνά σε ένα μέσο συλλογικής δημιουργίας κατά την οποία η προοπτική του συγγραφέα εμπλουτίζεται και συμπληρώνεται με συνεισφορές από δεκάδες επαγγελματίες σε όλη τη διαδικασία παραγωγής.

Για την επίτευξη αυτών των στόχων, συγγραφείς Σχολή έχει σχεδιάσει ένα δρομολόγιο από δύο μαθήματα.

Η διαδρομή δύο μαθήματα

Κάθε ένα από τα μαθήματα του δρομολογίου καταλαμβάνουν ένα ακαδημαϊκό έτος (Οκτώβριος-Ιούνιος). Αυτά είναι ακριβή για κάθε έναν από τους τρόπους που παρέχουν δυνατότητες (η τροπικότητα διδάσκεται στη Μαδρίτη).

εικονική λειτουργία

  • Διάρκεια: 8 μήνες (κατά προσέγγιση χρόνος: 160 ώρες)
  • Τιμή: 1.200 ευρώ
  • Αριθμός μαθητών .: 12

τροπικότητα

  • Διάρκεια: 90 ώρες (spread πάνω από 32 είδη των 2,5 ώρες έως 10 ώρες δραστηριοτήτων και έκτακτες συναντήσεις)
  • Τιμή: 1.200 ευρώ
  • Αριθμός μαθητών .: 12

Πρώτο έτος: 24 καρέ ανά δευτερόλεπτο

Από το χαρτί στην οθόνη: Γράφοντας σενάρια δεν γράφουν λογοτεχνία. Ο συγγραφέας γνωρίζει ότι το έργο του είναι μόνο το αεροπλάνο -το άλλο σημαντικό έργο που θα καταλάβουν τις οθόνης, μήνες ή χρόνια αργότερα και αυτό σας αναγκάζει να αλληλεπιδρούν διαφορετικά με τη γλώσσα.

Σε αυτό το πρώτο έτος οι μαθητές θα μάθουν τα εργαλεία που επιτρέπουν στο συγγραφέα να συντάξει αυτό το επίπεδο με ακρίβεια, αλλά ενδιαφέρουσα, παράλληλα με την ανάπτυξη ακρίβεια και τη δημιουργικότητα, την τεχνική και την εμπειρία και την κατανόηση των σταδίων μέσω των οποίων διέρχεται το σενάριο ενός οπτικοακουστικού έργου. Θα λειτουργήσει τόσο σε ατομικό όσο ασκήσεις γραφής ως ομάδα και να κάνει τόσο με τις ιδέες και στις κλειστές εγκαταστάσεις. Το μάθημα ολοκληρώνεται με δύο συναντήσεις με επαγγελματίες του οπτικοακουστικού τομέα και την ανάλυση των δύο οπτικοακουστικών έργων επιλέγεται από την ομάδα των εκπαιδευτικών.

Δεύτερο έτος: Ιστορία επιδιώκει συγγραφέας

Από την ιδέα στο έργο: Σε αυτό το δεύτερο έτος οι μαθητές θα ξεκινήσει μια προσωπική έργου και να ολοκληρώσει μια πρώτη εκδοχή, είναι μια σειρά, μια ταινία ή ένα κομμάτι της νέας μορφής (webserie ή κάτι παρόμοιο).

Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους ο σπουδαστής έχει μάθει τις τεχνικές και τα βασικά εργαλεία για να γράψει ένα σενάριο. Κατά το δεύτερο έτος ο φοιτητής θα ενισχύσει τις έννοιες μάθει και θα εμφανιστεί σε νέες πτυχές της κινηματογραφικής αφήγησης, καθώς οι διαφορές μεταξύ της κλασικής και σύγχρονης αφηγηματική δομή μέσω της συγκριτικής ανάλυσης των ταινιών και τη διεξαγωγή ασκήσεων ατομικά εγγράφως και ο υπολογιστής που βασίζεται σε ιδέες τον εαυτό τους ή τους άλλους. Αλλά πάνω απ 'όλα, να σταματήσει ιδιαίτερα στην προ-γραφής, τη φάση της αναζήτησης της ιδέας, τι θέλετε να πείτε, αναπτύσσοντας ένα έργο της ενδοσκόπησης και της παρατήρησης του περιβάλλοντος. Όπως και το πρώτο έτος, η πορεία ολοκληρώνεται με δύο συναντήσεις με επαγγελματίες του κλάδου και μονογραφικές συνεδρίες για την ανάπτυξη οπτικοακουστικές τεχνικές.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές

Internet

  • Έναρξη: 19 Οκτ
  • Πρόγραμμα: Δεν προκαθορισμένο χρονοδιάγραμμα, αφοσίωση περίπου 5 ώρες ανά μονάδα

στη Μαδρίτη

  • Έναρξη: 16ης Οκτωβρίου (1)? 19ης Οκτωβρίου (2η)
  • Πρόγραμμα: Δευτέρα, 20:00 - 22:30 h. (1)? Πέμπτη, 20:00 με 10:30 μ.μ .. (2η)

η διδακτέα ύλη

Πρώτο έτος | Από το χαρτί στην οθόνη: 24 καρέ ανά δευτερόλεπτο

πρώτο εξάμηνο

  • 1 - Ποια είναι τα σενάρια και ποιες είναι οι συγγραφείς.
  • 2 - Ξεκινήστε μια ταινία.
  • 3 - η μητέρα όλων των μαχών: συγκρούσεων
  • 4 - Ο καθένας θέλει να είναι ο Σούπερμαν χαρακτήρες.
  • 5 - Πώς να προωθήσει μια ιστορία: την πλοκή.
  • 6 - Ο χρόνος και το συγκρότημα: συγκρότημα από το σενάριο.
  • 7 - ότι η αναπόφευκτη στιγμή: το τέλος.
  • 8 - Μην μου πεις πως μ 'αγαπάς, να μου δώσει τα λουλούδια: ο διάλογος στην ταινία.
  • 9 - subtext.
  • 10 - Χώρους και κόσμους ταινία.
  • 11 - Απευθείας κατά την εγγραφή.
  • 12 - Τώρα τι; Δημιουργήστε μια ταινία μικρού μήκους, χωρίς να πεθαίνουν στην προσπάθεια.
  • 13 - Κωμωδία: η μεγάλη σύγκρουση.
  • 14 - Η ρεαλιστική δράμα: Μετάβαση και συναισθήματα.
  • 15 - Η αγωνία: η βόμβα κάτω από τον καναπέ.
  • 16 - Οι εκπλήξεις και τρόμο.

δεύτερη θητεία

  • 17 - Το θρίλερ: ότι η διεφθαρμένη αστυνομία και το αφεντικό του ...
  • 18 - Επιστημονική φαντασία: η δημιουργία πραγματικού κόσμου και όμως αδύνατο.
  • 19 - Η επική είδη, σκηνές δράσης και άλλες μεγάλες στιγμές.
  • 20 - Ρυθμός στον κινηματογράφο: την αλλαγή φύλου.
  • 21 - Γράφοντας με τις πέντε αισθήσεις.
  • 22 - Έχουμε τρελαθεί ή τι; Προσαρμογές και transmedia
  • 23 - Κτίριο χαρακτήρα «φύλο». Κλισέ και άλλες ασθένειες.
  • 24 - Θα το θρίλερ και κωμωδίας: η μίξη των ειδών.
  • 25 - Το σημείο εκκίνησης: η υπόθεση.
  • 26 - Ο χρόνος στο σινεμά.
  • 27 - Το DNA του σεναρίου: η δομή.
  • 28 - οικόπεδα και subplots.
  • 29 - Το πρώτο σημείο καμπής.
  • 30 - Η κρίση, η κρίση πάντα ...
  • 31 - Η δεύτερη πράξη ή ταξίδι μέσω της ερήμου.
  • 32 - Ο συγγραφέας του κλάδου: γήπεδο, γραμμή καταγραφής και άλλα marcianadas ...

Δεύτερο έτος | Από την ιδέα στο έργο επιδιώκει Ιστορία σεναριογράφος

πρώτο εξάμηνο

  • 1 - εξιστορήσει σε anarrativa κοινωνία: #cerodramas.
  • 2 - Pretextos. Η αγάπη, η αυτοκτονία και τα ταξίδια.
  • 3 - Η πραγματική (εξωτερική) ως σύμμαχο. 4ος όροφος γείτονά της αλλοτρίωσης στην ψηφιακή εποχή.
  • 4 - Η πραγματική (εσωτερική) ως σύμμαχο. Σε ποιο σημείο είμαι βράζει στο κεφάλι μου;
  • 5 - Η αφήγηση ως εξορκισμό.
  • 6 - Τροποποίηση, προσαρμογή και τον εμπλουτισμό του πραγματικού.
  • 7 - αφηγηματική προοπτική. Καθρέφτες και τα παράθυρα.
  • 8 - σήμερα όπως και χθες. Μύθοι και τραγωδίες.
  • 9 - Το θέμα παίρνει την παραδοχή και την θεμελιώδη αρχή. Ή το αντίστροφο.
  • 10 - Όταν η ιστορία αρχίζει και τελειώνει; Πώς να επωφεληθούν από την παραδοχή.
  • 11 - Η πρωταρχική σκηνή. Προέλευση και συμπύκνωση.
  • 12 - Η σειρά του χάρτη. Σχεδιάζοντας το «Βίβλος».
  • 13 - Η πρώτη σεζόν. Arch μετασχηματισμού.
  • 14 - Ρυθμίστε τον ήχο. Κεφάλαιο πιλότο.
  • 15 - Escaleta και θεραπεία. Ένα βήμα πιο κοντά στην μεμβράνη.
  • 16 - Επιλέξτε την άποψη. Ο αφηγητής.

δεύτερη θητεία

  • 17-007 κατά Γιατρός Φρόιντ: Bond και άλλα διάσημα χαρακτήρες στον καναπέ. υποκείμενο οικόπεδο.
  • 18 - Εμβάθυνση του δικτύου των χαρακτήρων. αφήγηση της αντιπολίτευσης και τη λειτουργία αρχέτυπο.
  • 19 - Περαιτέρω πρωταγωνιστής. Κίνητρα, τα επίπεδα των συγκρούσεων, τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και την εξέλιξη.
  • 20 - Κατασκευή, την ποιότητα και την αίσθηση της Ηθική Περιστατικών.
  • 21 - προοδευτική επιπλοκές, κρίση, κορύφωση και ανάλυση.
  • 22 - Από τη δομή του 7 βήματα έως 22.
  • 23 - Οι τρεις πράξεις. 2ο πράξη ή διασχίζοντας την έρημο.
  • 24 - κλασική αφηγηματική δομή. Arquitrama.
  • 25 - σύγχρονη αφηγηματική δομή. Antitrama και minitrama.
  • 26 - Κόλπα και τις αποτυχίες σενάριο. De hareng-Saur σε ό, τι εμποδίζει;
  • 27 - Επίπεδα των πληροφοριών. Ποιος ξέρει τι και γιατί είναι σιωπηλή, ή όχι;
  • 28 - Ύφασμα του οικοπέδου και την αρχιτεκτονική σκηνή. βελτιστοποίηση των πόρων και τον διάλογο ως μια συμφωνία.
  • 29 - Η ανάλυση των σκηνών. Τεχνική.
  • 30 - Η αφήγηση μέσα από τον κόσμο δομής χρόνο και το ταξίδι του πρωταγωνιστή.
  • 31 - έννοια ή ηθικό επιχείρημα. Τύποι και μορφές ανάπτυξης.
  • 32 - Το δίκτυο των συμβόλων. Σημασίες υψηλό βαθμό συγκέντρωσης.
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • ισπανικά

Κοιτάξτε3 περισσότερα μαθήματα αποEscuela de Escritores »

Το μάθημα αυτό είναι Διαδικτυακό, με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Duration
2 Χρόνια
Μερική παρακολούθηση
Τιμή
1,200 EUR
φυσικά
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη