Kellogg σχετικά με την εμπορία

Kellogg School of Management at Northwestern University

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Kellogg σχετικά με την εμπορία

Kellogg School of Management at Northwestern University

Kellogg στο Marketing είναι ένα εντατικό πρόγραμμα εκτελεστικό εκπαίδευσης που αναπτύχθηκε από το Kellogg School of Management σε συνεργασία με Seminarium Internacional. Το πρόγραμμα θα παρέχει κορυφαία στελέχη από τις χώρες της Λατινικής Αμερικής εταιρείες με τις δεξιότητες που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων μάρκετινγκ σήμερα.

Senior ΔΕΠ από παγκοσμίου φήμης Marketing της Kellogg School το Τμήμα θα προσφέρει τις τελευταίες δεξιότητες και up-to-ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τη στρατηγική μάρκετινγκ.

Εκτός από τις δεξιότητες που έχει αποκτηθεί, το πρόγραμμα προβλέπει επίσης εξαιρετικές ευκαιρίες για τη διεύρυνση της προοπτικής σας και ανταλλαγή ιδεών μάρκετινγκ με χώρες της Λατινικής Αμερικής ομάδα των συνομηλίκων, καθώς και αναλύοντας τις στρατηγικές μάρκετινγκ της δικής σας επιχείρησης.


Βασικά πλεονεκτήματα

Κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος, θα σας:

  • Αποκτήστε εικόνα για το μέλλον του μάρκετινγκ
  • Μάθετε τη σημασία της ύπαρξης πελατοκεντρικό οργανισμό
  • Μάθετε πώς ευκινησία και τις σωστές στρατηγικές μπορεί να οδηγήσει την ανάπτυξη
  • Κατανοήστε τους πελάτες σας και τον ανταγωνισμό σας πιο διεξοδικά
  • Μάθετε πώς να διαμορφώσει (δεν πρέπει να διαμορφώνεται από) τις αγορές
  • Αποκτήστε ένα κρίσιμο understan ding τη σημασία των εμπορικών σημάτων
  • Εξερευνήστε πώς να τα εμπορικά σήματα της μόχλευσης και νοήματα μάρκας

Πρόγραμμα Περιεχόμενο

  • Συνεργατική Marketing: Συν-δημιουργώντας την αξία με Πελάτες
  • Κερδίζοντας Insights Πελατών
  • Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ
  • Διαχείριση διαδρομές σας στην Αγορά
  • Σχεδιάζοντας Κερδίζοντας προτάσεις αξίας
  • Πρώτη Γραμμή Ανάπτυξη μέσω ανάποδα Marketing Thinking
  • Εφαρμογή ΕΙΣΟΔΗΜΑ σχετικά με τα προγράμματα
  • Κτίριο καθοδηγείται από την αγορά Οργανισμοί
  • Επιτάχυνση της απόδοσης δύναμης πωλήσεων
  • Νέα στρατηγική Προϊόντων
  • Η μεταρρύθμιση και επέκταση Μάρκετινγκ
  • Ζώντας το Brand

Target Audience


Top μάρκετινγκ, εμπορικής και των στελεχών των πωλήσεων από τη Λατινική αμερικανικές εταιρείες που έχουν τουλάχιστον 20 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ σε πωλήσεις και περισσότερους από 200 εργαζομένους μπορεί να ισχύουν. Εκτελεστικών διευθυντών από τις πολυεθνικές διαφημιστικές εταιρείες μπορούν επίσης να εφαρμόζονται.
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Διάρκεια
6 Ημέρες
Μερική παρακολούθηση
Price
τιμή
7,950 USD
Locations
Ηνωμένες Πολιτείες - Evanston, Illinois
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Midland, Michigan
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Σεπτ. 2019
Ηνωμένες Πολιτείες - Evanston, Illinois
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ηνωμένες Πολιτείες - Midland, Michigan
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών