L7 CIM Marketing Leadership Program
CIM Academy
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Cookham, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
18 μήνες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
GBP 8.150 / per course
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Ιδανικό για έμπορους με πολλά χρόνια εμπειρίας διαχείρισης μάρκετινγκ, που εργάζονται επί του παρόντος σε στρατηγικό επίπεδο. Αυτό το μάθημα επιπέδου μάστερ επιπέδου μπορεί επίσης να επιτρέψει τη μετάβαση σε στρατηγική διαχείριση μάρκετινγκ.
Για ποιόν είναι?
Αν θέλεις να γίνεις πιο αποτελεσματικός «ηγέτης της αλλαγής» τότε αυτό το νέο πρόγραμμα στο επίπεδο του Δασκάλου είναι για σένα. Το πρόγραμμα έχει αναπτυχθεί από ηγέτες επιχειρήσεων, ακαδημαϊκούς και ανώτερους εμπόρους και περιλαμβάνει θέματα τα οποία έχουν χαρακτηριστεί ως «πρέπει να έχουν» για ανώτερους εμπόρους και επιχειρηματικούς ηγέτες του μέλλοντος.
Αυτό το πρόγραμμα CIM Academy Marketing Leadership έχει σχεδιαστεί για να περιλαμβάνει ένα αρχικό Workshop 3 ημερών που διευκολύνει την εξερεύνηση σημαντικών θεμάτων που έχουν αντίκτυπο στην επιχείρησή σας. Αυτά περιλαμβάνουν τον «ρόλο του μάρκετινγκ στη δημιουργία αξίας», τον «ανταγωνισμό για πλεονέκτημα», τον «πολιτισμό, την ηγεσία και την αλλαγή» και την «επωνυμία και φήμη της επωνυμίας». Περιλαμβάνει επίσης εντατικά εργαστήρια που δίνουν την ευκαιρία να συνεργαστούν και με άλλους αντιπροσώπους ως Executive Coaching που θα επικεντρωθεί σε τομείς που θέλετε να αναπτύξετε.
Τι θα μάθετε
- Σύγχρονες προκλήσεις (υποχρεωτικό): Αυτή η ενότητα θα σας δώσει τη δυνατότητα να αξιολογήσετε τις πιθανές επιπτώσεις των αναδυόμενων σύγχρονων προκλήσεων μάρκετινγκ και να εφαρμόσετε στρατηγική σκέψη για την ανάπτυξη μελλοντικών στρατηγικών.
- Βασική Αλλαγή (Υποχρεωτική): Αυτή η ενότητα θα σας δώσει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις της αλλαγής παρέχοντας μια πλατφόρμα για την υποστήριξη μελλοντικών αντιδράσεων στην αλλαγή μέσω της αξιοποίησης του οργανωτικού δυναμικού και της βιώσιμης καινοτομίας. Επιπλέον, θα αναπτύξετε μια κατανόηση του τρόπου με τον οποίο μπορούν να διαχειριστούν τα περιουσιακά στοιχεία του οργανισμού, για να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν μια σαφή θέση στην αγορά για να καθοδηγήσουν, να υποστηρίξουν και να εφαρμόσουν την αλλαγή της αγοράς μέσα σε έναν οργανισμό.
- Διαχείριση Επιχειρηματικής Ανάπτυξης (Επιλογής): Αυτή η ενότητα θα σας δώσει τη δυνατότητα να αναπτύξετε μια δομημένη και δημιουργική προσέγγιση για τον προσδιορισμό του πού υπάρχουν πιθανές ή υπάρχουσες ευκαιρίες ανάπτυξης.
- Συμβουλευτική (Επιλογή): Η ενότητα αυτή έχει σχεδιαστεί για να αναπτύξει τις δεξιότητες που απαιτούνται για την οικοδόμηση και ανάπτυξη των σχέσεων των πελατών είτε ως ανεξάρτητος σύμβουλος είτε ως συμβουλευτικός ρόλος μέσα σε έναν μεγάλο οργανισμό.
Η επιτυχής ολοκλήρωση τριών ενοτήτων (δύο υποχρεωτικών και ενός υποχρεωτικού) θα οδηγήσει στο βραβείο CIM Marketing Leadership Award.
Περιεχόμενο μαθήματος
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
Αξιολόγηση: Οργανωτική ανάθεση που έχει σχεδιαστεί για να σας επιτρέπει να αντιμετωπίζετε ένα συγκεκριμένο επιχειρηματικό ζήτημα πραγματικής ζωής.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Δυναμικό περιβάλλον μάρκετινγκ
- Αναλύστε κριτικά τη μεταβαλλόμενη δυναμική του περιβάλλοντος ενός οργανισμού.
- Προσδιορίστε τους βασικούς επιχειρησιακούς οδηγούς για την οργανωτική επιτυχία.
Αναπτύξτε τη δημιουργική σκέψη
- Αξιολογήστε τη σημασία των αναδυόμενων προκλήσεων μάρκετινγκ στη μελλοντική πορεία του οργανισμού.
- Αξιολογήστε κριτικά τη συμβολή των προκλήσεων στη δημιουργία αξίας ενός οργανισμού.
Δημιουργήστε ιδέα, όραμα και κατεύθυνση
- Επιδείξτε μια σαφή κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η οργάνωση μπορεί να αναπτύξει μια θετική απάντηση στις αναδυόμενες προκλήσεις.
- Προτείνετε καινοτόμες προσεγγίσεις που βασίζονται σε πόρους στις σύγχρονες προκλήσεις μάρκετινγκ
ΟΔΗΓΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Αξιολόγηση: Οργανωτική ανάθεση που έχει σχεδιαστεί για να σας επιτρέπει να αντιμετωπίζετε ένα συγκεκριμένο επιχειρηματικό ζήτημα πραγματικής ζωής.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Δημιουργία της υπόθεσης για αλλαγή
- Αναπτύξτε μια κριτική αντίληψη για τον τρόπο αξιοποίησης του οργανωτικού δυναμικού για τη δημιουργία και τη διατήρηση της αξίας για όλους τους ενδιαφερόμενους.
- Χρησιμοποιήστε τη διορατικότητα για να αναπτύξετε βιώσιμη καινοτομία σχετική με την κατεύθυνση και τους πόρους του οργανισμού.
Δημιουργία μιας κουλτούρας αλλαγής
- Εκτιμήστε το ρόλο του brand equity και της εταιρικής φήμης στην κατεύθυνση και τη διατήρηση της αλλαγής μέσα στον οργανισμό.
- Δείξτε πώς μια οργανωτική δομή και ένας πολιτισμός που αντιμετωπίζει ο πελάτης μπορεί να υποστηρίξει στρατηγικές για τη βελτιστοποίηση της εταιρικής ικανότητας.
Εφαρμογή της αλλαγής
- Συστήστε τη χρήση της σύγχρονης πρακτικής για την αποτελεσματική καθοδήγηση, τη διαχείριση και την επιρροή άλλων για την επίτευξη οργανωτικής αλλαγής.
- Εκτιμήστε τη διαδικασία και το περιβάλλον που απαιτούνται για την εφαρμογή, την αναθεώρηση και την εκτίμηση της αποτελεσματικότητας της οργανωτικής αλλαγής.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΕΚΛΟΓΗ)
Αξιολόγηση: Οργανωτική ανάθεση που έχει σχεδιαστεί για να σας επιτρέπει να αντιμετωπίζετε ένα συγκεκριμένο επιχειρηματικό ζήτημα πραγματικής ζωής.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Δυναμική για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων
- Αξιολογεί με κριτικό πνεύμα τη δυναμική της αγοράς και τους επιχειρηματικούς οδηγούς που σχετίζονται με τον οργανισμό και τον κλάδο της βιομηχανίας.
- Κατανοήστε τη δυναμική των πελατών σχετικά με τον οργανισμό και τον κλάδο της βιομηχανίας.
Καθορισμός της κατεύθυνσης
- Συστήστε τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αναπτυχθούν οργανωτικές ικανότητες για την επίτευξη μελλοντικών στόχων.
- Αξιολογείστε με κριτήριο τον τρόπο με τον οποίο τα οργανωτικά χαρακτηριστικά επηρεάζουν την τοποθέτηση των προϊόντων / υπηρεσιών του οργανισμού στην αγορά.
Δημιουργία σχέσεων
- Αξιολογήστε κριτικά ποιοι συνδεδεμένοι φορείς είναι θεμελιώδους σημασίας για τη μελλοντική επιτυχία του οργανισμού.
- Δείξτε πώς να χρησιμοποιήσετε στρατηγικές συνεργασίες για να αξιοποιήσετε την οργανωτική επιτυχία.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ (ΕΚΛΟΓΗ)
Αξιολόγηση: Οργανωτική ανάθεση που έχει σχεδιαστεί για να σας επιτρέπει να αντιμετωπίζετε ένα συγκεκριμένο επιχειρηματικό ζήτημα πραγματικής ζωής.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Δημιουργία και ανάπτυξη σχέσεων πελατών
- Αξιολογήστε κριτικά τα στοιχεία μιας βιώσιμης και σαφώς καθορισμένης πρότασης παροχής συμβουλών.
- Αναπτύξτε την προσωπική μάρκα.
Στοχεύοντας την πιθανή υπηρεσία
- Εκτιμήστε κριτικά τους παράγοντες που συμβάλλουν στο επιχειρηματικό ζήτημα ενός πελάτη.
- Αξιολογήστε τον τρόπο με τον οποίο διευκολύνετε την αλλαγή εντός της οργάνωσης του πελάτη, ως απάντηση στο επιχειρηματικό ζήτημα του πελάτη.
Παράδοση του αποτελέσματος του πελάτη
- Εκτιμήστε κριτικά πώς να αναπτύξετε και να εφαρμόσετε τη συμφωνημένη λύση.
- Σχεδιάστε και εφαρμόστε συστήματα, διαδικασίες και διαδικασίες για να ενσωματώσετε τη συμφωνημένη λύση.
Προυποθέσεις εισόδου
CIM Academy έχει τα δικά της κριτήρια συμμετοχής και οι υποψήφιοι αξιολογούνται σε ατομική βάση. Ωστόσο, συνιστούμε να έχετε τουλάχιστον επτά χρόνια εμπειρίας μάρκετινγκ και να ισχύουν τα εξής:
- Επίπεδο 6 που πιστοποιήθηκε ή πτυχίο Bachelor ή Master.
- Προφανής εξέλιξη της σταδιοδρομίας - παρελθόν, παρόν και μέλλον.
- Εμπειρία που εργάζεται σε επίπεδο διαχείρισης μάρκετινγκ.
- Το πεδίο εφαρμογής του σημερινού ρόλου αρκεί για να επιτρέψει την εμπλοκή με τα καθήκοντα αξιολόγησης.
Τα προγράμματά μας διδάσκονται στα αγγλικά, αν τα αγγλικά δεν είναι η πρώτη σας γλώσσα, θα χρειαστεί επίσης να προσκομίσετε αποδεικτικά στοιχεία τουλάχιστον για το IELTS 6.5 ή το Trinity ISE III / IV.
Κράτηση
Κάντε κράτηση για τον Ιούνιο για την ημερομηνία έναρξης Ιουνίου και λάβετε έκπτωση 10% στα δίδακτρα.
Όλες οι Κρατήσεις θα πρέπει να γίνονται μέσω της ομάδας CIM Academy στο CIM - παρακαλώ καλέστε μας στο 44 (0) 1628 427240.
Συνδυασμένη (πρόσωπο με πρόσωπο και σε απευθείας σύνδεση) £ 6000 ΦΠΑ
Τι περιλαμβάνεται -
- Δίδακτρα.
- 24ωρη πρόσβαση στο CIM Academy Online.
- Επιλεγμένα βασικά βιβλία ανάγνωσης.
- Μελετήστε τα υλικά.
- Διαμονή σε πλήρη διατροφή.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Skills Competency Award in Graphic Design: Entrepreneur I
- Santa Barbara, Ηνωμένες Πολιτείες
Skills Competency Award in Graphic Design: Entrepreneur II
- Santa Barbara, Ηνωμένες Πολιτείες
Skills Competency Award in International Marketing Communication
- Santa Barbara, Ηνωμένες Πολιτείες