Marketing & επικοινωνίας για την πολυτέλεια
Haute Future Fashion Academy
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Milano, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αναπτύξουν στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας ενός πολυτελούς μάρκας signi γα veicolarne ef ectively αξιών και ταυτότητας, διατηρώντας μια σταθερή θέση στην αγορά με την υπόσχεση της μοναδικότητας και αποκλειστικότητας, τα είδη πολυτελείας του.
Ο Καλοκαίρι Campus Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Για πολυτελείας Είναι σχεδιασμένο για να παρέχει μια σε βάθος εικόνα της αγοράς πολυτελών και να εισαγάγει τα βασικά στοιχεία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα διερευνήσει τις θεωρίες της τοποθέτησης και στόχευσης και, μέσα από την ανάλυση των συγγραφή c "περιπτωσιολογικές μελέτες", θα αναλύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας που εγκρίθηκε από το πιο διάσημο μάρκα πολυτελείας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
εβδομάδα 1
- Εισαγωγή και ανάλυση της έννοιας του «πολυτέλεια»
- Οι διαφορετικές αντιλήψεις των πολυτελών de ορίζεται μέσω της μεταβλητής "χρόνου και του τόπου"
- Η πολυτέλεια ως μέσο επικοινωνίας
- περιπτωσιολογικές μελέτες: οι μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες, διασημοτήτων και κουτσομπολιό
- Πολυτελή σύστημα της μόδας: γενική ανάλυση, τα δυνατά και αδύνατα σημεία
- Μάρκα κατάτμησης: διεθνές σενάριο και βασικό ανταγωνιστικό παράγοντες
εβδομάδα 2
- ανάλυση της θέσης στην αγορά αναφοράς
- στρατηγικές τοποθέτησης βάσει του στόχου αναφοράς
- Ανάλυση της διανομής των προϊόντων πολυτελείας: νέες μορφές και τις δυνατότητες της αγοράς για τα πέντε κύρια κανάλια (λιανική, χονδρική, λιανική ταξιδιού, εταιρικά και online κατάστημα πωλήσεων)
- διαχείριση της επικοινωνίας: Ανακοίνωση από την άποψη της κοινωνικής αλλαγής, την εξέλιξη της διαφήμισης και διανομής των ψηφιακών μέσων
- Η κατάσταση της τρέχουσες και τις προβλεπόμενες μελλοντικές αγορές σενάρια
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μάθημα: Summer Session 2024
- Paris, Γαλλία
Hospitality Luxury Brand Management
- Lausanne, Ελβετία
EHL Προπανεπιστημιακά Μαθήματα
- Lausanne, Ελβετία
- Passugg, Ελβετία