Filter
Μεταπτυχιακό Πιστοποιητικό
Ασία Τύπος σπουδών: Όλα Βήμα: Όλα

Δείτε όλες τις Σειρές Μαθημάτων σε Σπουδές Μάρκετινγκ Ασία 2019

Υπάρχει διαθέσιμος μεγάλος αριθμός επιλογών για τους απόφοιτους που έχουν ήδη αποκτήσει ένα δίπλωμα. Μια από αυτές τις επιλογές είναι η παρακολούθηση ενός μεταπτυχιακού πιστοποιητικού σε ένα από τα πολλά ακαδημαϊκά πεδία.

Οι επαγγελματίες επιχειρηματίες με εκπαίδευση στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία μπορούν να ανοίξουν νέες ευκαιρίες για την σταδιοδρομία τους. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις ικανότητές τους για να συμβουλεύσουν σχετικά με τις σπουδές καταναλωτή και την είκονα του εμπορικού σήματος ή να διαχειριστούν μια ομάδα μάρκετινγκ μέσα στην εταιρεία τους.

Οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει ένα μέρος του πτυχίου τους στην Ασία αυξάνονται σε αριθμούς. Επί του παρόντος, η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη οικονομία στην Ασία. Χωρίς περιορισμό, οι μαθητές έχουν περιγράψει το χρόνο τους στην Ασία ως την καλύτερη εμπειρία της ζωής τους. Σήμερα, τρία από τα τέσσερα πιο πυκνοκατοικημένες χώρες του κόσμου βρίσκονται στην Ασία: Κίνα, την Ινδία και την Ινδονησία.

Δείτε όλα τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Πιστοποιητικών σε Σπουδές Μάρκετινγκ Ασία 2019

περαιτέρω Διαβάστε Λιγότερα

3 Τα αποτελέσματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ, Ασία

Northpoint Centre of Learning

Σε αντίθεση με άλλα μαθήματα διαφήμισης, το Northpoint Post Graduate Program in Marketing Communications με εξειδίκευση στη Διαφήμιση, την Δημιουργική και την Ψηφιακή Μάρ ... [+]

Northpoint Centre of Learning Το μοντέλο εκπαίδευσης του Northpoint είναι μοναδικό και όλα τα προγράμματα επικεντρώνονται στην προετοιμασία των νέων για εξειδικευμένες σταδιοδρομίες. Λογότυπα, Taglines, Insignias, Γραμματοσειρές; αυτά τα ηχητικά γνωστά; Αν είστε το είδος που απολαμβάνει τις αναγνωστικές κοινωνίες και τους ανθρώπους καθώς εξελίσσονται, απολαμβάνετε δημιουργώντας ιδέες που πείθουν, ήθελα να σκέφτεστε έξω από το κουτί, τότε είστε διανομέας στην καρδιά. Υπάρχουν τόνοι διαφημιστικών σχολών και ιδρυμάτων που προσφέρουν βαθμούς διαφήμισης, αλλά καθώς η βιομηχανία αναπτύσσεται, όλο και περισσότερα προϊόντα χρειάζονται ανάπτυξη σε μάρκες που προσελκύουν τους καταναλωτές και αυτές οι ιδέες δεν μπορούν να είναι επαναλαμβανόμενες ούτε βιβλιογραφικές. Εμείς στο Northpoint πιστεύουμε ότι "η διαφήμιση είναι για την οικοδόμηση ισχυρών Brands που δημιουργούν πλούτο". Σε αντίθεση με άλλα μαθήματα διαφήμισης, το Northpoint Post Graduate Program in Marketing Communications με εξειδίκευση στη Διαφήμιση, την Δημιουργική και την Ψηφιακή Μάρκετινγκ στις Επικοινωνίες δεν είναι ένα αυστηρό βιβλίο. Είναι μια καριέρα που σας αναπτύσσει ως? Ένας ειδικός στη διαφήμιση, το δημιουργικό ή το ψηφιακό μάρκετινγκ Ένας εξαιρετικός επαγγελματίας μάρκετινγκ Ένας σφαιρικός διευθυντής για μια καριέρα γεμάτη από ιδέες, ενθουσιασμό και γοητεία. ... [-]

Ινδία Mumbai India Online
Ιούλιος 2020
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
11 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Northpoint Centre of Learning

Το έργο της έρευνας αγοράς (MR) είναι να παρέχει στη διοίκηση σχετικές, ακριβείς, αξιόπιστες, έγκυρες και τρέχουσες πληροφορίες. Το ανταγωνιστικό περιβάλλον μάρκετινγκ κα ... [+]

Northpoint Centre of Learning

Το πρόγραμμα αυτό σχεδιάζεται και διεξάγεται σε συνεργασία με τον Nielsen, Παγκόσμιο ηγέτη στην Παγκόσμια πληροφόρηση και μέτρηση, έρευνα αγοράς, πληροφορίες και δεδομένα για το τι παρακολουθούν, ακούν και αγοράζουν οι άνθρωποι. Το έργο της έρευνας αγοράς (MR) είναι να παρέχει στη διοίκηση σχετικές, ακριβείς, αξιόπιστες, έγκυρες και τρέχουσες πληροφορίες. Το ανταγωνιστικό περιβάλλον μάρκετινγκ και το συνεχώς αυξανόμενο κόστος που αποδίδεται στην κακή λήψη αποφάσεων προϋποθέτει ότι η έρευνα αγοράς παρέχει σωστές πληροφορίες. Οι σωστές αποφάσεις δεν βασίζονται μόνο στην αίσθηση του εντέρου, στη διαίσθηση ή ακόμα και στην καθαρή κρίση. Οι διαχειριστές μάρκετινγκ κάνουν πολλές στρατηγικές και τακτικές αποφάσεις στη διαδικασία εντοπισμού και ικανοποίησης των αναγκών των πελατών. Λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με τις πιθανές ευκαιρίες, την επιλογή της αγοράς, τον κατακερματισμό της αγοράς, τον προγραμματισμό και την εφαρμογή προγραμμάτων μάρκετινγκ, τις επιδόσεις και τον έλεγχο του μάρκετινγκ. Οι αποφάσεις αυτές περιπλέκονται από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των ελεγχόμενων μεταβλητών εμπορίας του προϊόντος, της τιμολόγησης, της προώθησης και της διανομής. Περαιτέρω επιπλοκές προστίθενται από ανεξέλεγκτους περιβαλλοντικούς παράγοντες όπως οι γενικές οικονομικές συνθήκες, η τεχνολογία, οι δημόσιες πολιτικές και οι νόμοι, το πολιτικό περιβάλλον, ο ανταγωνισμός και οι κοινωνικές και πολιτισμικές αλλαγές. Ένας άλλος παράγοντας σε αυτό το μίγμα είναι η πολυπλοκότητα των καταναλωτών. Η έρευνα αγοράς βοηθά τον υπεύθυνο μάρκετινγκ να συνδέσει τις μεταβλητές μάρκετινγκ με το περιβάλλον και τους καταναλωτές. Βοηθά στην απομάκρυνση της αβεβαιότητας παρέχοντας σχετικές πληροφορίες σχετικά με τις μεταβλητές μάρκετινγκ, το περιβάλλον και τους καταναλωτές. Ελλείψει σχετικών πληροφοριών, η ανταπόκριση των καταναλωτών στα προγράμματα... [-]

Ινδία India Online
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
11 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Dhurakij Pundit University's International College

Διεπιστημονική θέα από τομείς όπως η ψυχολογία, κοινωνιολογία, ανθρωπολογία και η νευροψυχολογία να αποκτήσουν γνώσεις των πελατών και των διαδικασιών λήψης αποφάσεων? Με ... [+]

Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης: Insights Συμπεριφορά Καταναλωτή

Διεπιστημονική θέα από τομείς όπως η ψυχολογία, κοινωνιολογία, ανθρωπολογία και η νευροψυχολογία να αποκτήσουν γνώσεις των πελατών και των διαδικασιών λήψης αποφάσεων? μελέτη της εμπειρίας των καταναλωτών κατανάλωση, τις αξίες, τον πολιτισμό, τον τρόπο ζωής, την αγοραστική συμπεριφορά, την αντίληψη της μάρκας, και τις αναδυόμενες τάσεις που διαμορφώνουν αυτές τις συμπεριφορές. Συμμετέχοντες: Μεταπτυχιακοί φοιτητές ή / και στελέχη σε επιχειρηματικές περιοχές... [-]

Ταϊλάνδη Bangkok
Ιούνιος 2020
Πλήρης παρακολούθηση
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά