$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Κορυφαία Σειρές Μαθημάτων σε Στρατηγικό Μάρκετινγκ

Πολλοί φοιτητές που ενδιαφέρονται για προηγμένες σπουδές επιλέγουν να ακολουθήσουν μεταπτυχιακό πιστοποιητικό. Προσφέρονται από επιλεγμένα πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου, τα μεταπτυχιακά πιστοποιητικά είναι… περαιτέρω

Πολλοί φοιτητές που ενδιαφέρονται για προηγμένες σπουδές επιλέγουν να ακολουθήσουν μεταπτυχιακό πιστοποιητικό. Προσφέρονται από επιλεγμένα πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου, τα μεταπτυχιακά πιστοποιητικά είναι συγκρίσιμα με τα πτυχία των μεταπτυχιακών διπλωμάτων ή τα μεταπτυχιακά διπλώματα και μπορεί να διαρκέσουν από έξι μήνες έως τέσσερα έτη για να ολοκληρωθούν ανάλογα με τον τομέα σπουδών.

Τι είναι ένα μεταπτυχιακό πιστοποιητικό στο στρατηγικό μάρκετινγκ; Οι προηγμένες έννοιες και στρατηγικές μάρκετινγκ είναι δύο βασικές επισημάνσεις κατά την άσκηση αυτού του πτυχίου. Οι μαθητές μπορούν να μάθουν πώς να αναπτύξουν πολυκαναλικές εκστρατείες μάρκετινγκ που ενσωματώνουν την παραδοσιακή διαφήμιση, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τις ιογενείς εκστρατείες και άλλους τύπους ολοκληρωμένων διαφημιστικών προσπαθειών. Άλλοι τομείς μελέτης μπορούν να συμπεριλαμβάνουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών, την ψυχολογία λήψης αποφάσεων αγοράς, τις δημόσιες σχέσεις και τη διαχείριση των κοινωνικών μέσων.

Οι δεξιότητες μάρκετινγκ ισχύουν σε όλες τις πτυχές της σταδιοδρομίας και της ζωής ενός ατόμου, είτε πωλούν ένα προϊόν είτε τις δικές του ιδέες. Οι μαθητές μπορούν να μάθουν πειστικές γραπτές δεξιότητες που προτρέπουν τη δράση του αναγνώστη. Οι δεξιότητες διαχείρισης του έργου μπορούν να εφαρμοστούν σε πολλούς τύπους σταδιοδρομίας.

Τα δίδακτρα και οι αμοιβές για την ολοκλήρωση ενός προγράμματος μεταπτυχιακού πιστοποιητικού μπορούν να ποικίλουν ανάλογα με το μήκος του προγράμματος και αν οι τάξεις παραδίδονται στο διαδίκτυο ή σε μια τάξη. Η θέση του πανεπιστημίου μπορεί επίσης να επηρεάσει το κόστος συμμετοχής.

Οι στρατηγικοί αποφοίτοι μάρκετινγκ βρίσκουν συχνά πολύ ικανοποιητικές καριέρες μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του αντιπροέδρου του μάρκετινγκ, του διαχειριστή λογαριασμών διαφήμισης, του αγοραστή μέσων ενημέρωσης ή του υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων Οι απόφοιτοι μπορούν επίσης να επιλέξουν θέσεις όπως διαχειριστής προϊόντων, διαχειριστής περιεχομένου ιστού, διαχειριστής εκδηλώσεων ή διευθυντής πωλήσεων και προαγωγών. Όσοι ενδιαφέρονται για τη συμπεριφορά των καταναλωτών μπορούν να βρουν θέσεις εργασίας ως ερευνητές της αγοράς ή αντιπρόεδρος εξυπηρέτησης πελατών. Άλλοι απόφοιτοι γίνονται συμβούλους μάρκετινγκ ή διευθύνοντες συμβούλους των δικών τους διαφημιστικών εταιρειών.

Οι στρατηγικοί βαθμοί μάρκετινγκ μπορούν να προσφερθούν σε απευθείας σύνδεση ή αυτοπροσώπως κατά τη διάρκεια των συνεδριών της τάξης. Τα προγράμματα μπορεί να επικεντρωθούν σε περιφερειακό ή διεθνές μάρκετινγκ ανάλογα με το σχολείο. Αναζητήστε το πρόγραμμά σας παρακάτω και επικοινωνήστε απευθείας με το γραφείο αποδοχής του σχολείου της επιλογής σας, συμπληρώνοντας το έντυπο οδηγιών.

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
  • Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
  • Συνιστάται
  • Πιο πρόσφατα
  • Τίτλος
ISAG - European Business School
Πόρτο, Πορτογαλία

Η Μεταπτυχιακή Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ στοχεύει στην παροχή σταθερής εκπαίδευσης που επιτρέπει την επίλυση προβλημάτων μάρκετινγκ, συμβάλλοντας στη βελτίωση της διαδικα ... +

Η Μεταπτυχιακή Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ στοχεύει στην παροχή σταθερής εκπαίδευσης που επιτρέπει την επίλυση προβλημάτων μάρκετινγκ, συμβάλλοντας στη βελτίωση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων των εταιρειών. Με μια εξαιρετικά εξειδικευμένη ομάδα εκπαιδευτικών και συμβούλων, ενημερωμένο πρόγραμμα σπουδών, κατάλληλες μεθοδολογίες διδασκαλίας και μάθησης και μια εξαιρετικά ενεργή και πρακτική δυναμική λειτουργίας, αυτό το καινοτόμο πρόγραμμα εστιάζει στην διαδικτυακή πτυχή του επιχειρηματικού δικτύου. -
Μεταπτυχιακό Πιστοποιητικό
Μερικό ωράριο
Αγγλικά, Portuguese (Portugal)
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
Northpoint Centre of Learning
Ινδία Online, Ινδία

Το έργο της έρευνας αγοράς (MR) είναι να παρέχει στη διοίκηση σχετικές, ακριβείς, αξιόπιστες, έγκυρες και τρέχουσες πληροφορίες. Το ανταγωνιστικό περιβάλλον μάρκετινγκ και το ... +

Το έργο της έρευνας αγοράς (MR) είναι να παρέχει στη διοίκηση σχετικές, ακριβείς, αξιόπιστες, έγκυρες και τρέχουσες πληροφορίες. Το ανταγωνιστικό περιβάλλον μάρκετινγκ και το συνεχώς αυξανόμενο κόστος που αποδίδεται στην κακή λήψη αποφάσεων προϋποθέτει ότι η έρευνα αγοράς παρέχει σωστές πληροφορίες. -
Μεταπτυχιακό Πιστοποιητικό
Πλήρες ωράριο
11 μήνες
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)