Πρόγραμμα Ανώτερου Προγράμματος Διαχείρισης Ψηφιακών Επιχειρήσεων (PADDB)

The Valley Digital Business School - Islas Canarias

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Πρόγραμμα Ανώτερου Προγράμματος Διαχείρισης Ψηφιακών Επιχειρήσεων (PADDB)

The Valley Digital Business School - Islas Canarias

Το PADDB προετοιμάζει την ανώτατη διοίκηση των εταιρειών για να κατανοήσουν τα κλειδιά της ψηφιοποίησης και έτσι να είναι σε θέση να ανταγωνιστούν στο νέο περιβάλλον, αντιμετωπίζοντας τον αντίκτυπο αυτής της πολύπλοκης διαδικασίας σε όλους τους άξονες δραστηριότητας και οργανωτικούς τομείς της εταιρείας. Με αυτό το πρόγραμμα, τα κορυφαία στελέχη θα αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να μπορέσουν να αναπτύξουν μια διαδικασία αυτού του πεδίου με τους υπαλλήλους, τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.

  • Μέση ηλικία 47 ετών
  • Διάρκεια μαθήματος 110 ώρες
  • Επόμενη κλήση Gran Canaria και Τενερίφη: Φεβρουάριος

Γιατί;

  • Πιστεύετε ότι η ψηφιοποίηση είναι κάτι περισσότερο από τη δημιουργία ενός τομέα ψηφιακής στρατηγικής στην εταιρεία ή την ανάπτυξη νέων ψηφιακών καναλιών με τους πελάτες;
  • Θεωρείτε ότι η καινοτομία είναι το κλειδί για να μπορέσετε να ανταγωνιστείτε στο νέο περιβάλλον;
  • Δεν ξέρετε πώς να κάνετε την εταιρεία σας ευκίνητη, δυναμική και καινοτόμο;
  • Πιστεύετε ότι για να αντιμετωπιστεί αυτός ο μετασχηματισμός είναι αναγκαία μια πολιτιστική αλλαγή;
  • Ξέρετε πώς να αντιμετωπίσετε μια στρατηγική σχέσεων με τους πελάτες σε αυτό το νέο περιβάλλον;
  • Σκεφτείτε ποιος είναι ο ρόλος του Big Data στην επιχείρησή σας και στη διαχείριση του οργανισμού σας;
  • Θέλετε να μάθετε πώς οι αποδιοργανωμένες τεχνολογίες (IoT, ρομποτική, VR ...) θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις;

Αν αναρωτηθήκατε αυτές τις ερωτήσεις, το Ανώτερο Πρόγραμμα Διαχείρισης Ψηφιακών Επιχειρήσεων (PADDB) θα τα λύσει με κορυφαίους επαγγελματίες της αγοράς που έχουν προωθήσει καινοτόμες πρωτοβουλίες σε κάθε ένα από αυτά τα θέματα.

στόχοι

  • Μεταφέρετε βαθιά γνώση του ψηφιακού περιβάλλοντος
  • Έχουν εκπαιδευτικούς αναφοράς στις αντίστοιχες περιοχές τους, με πρακτική και στενή όραση
  • Προωθήστε τη δικτύωση και τις επαγγελματικές σχέσεις μεταξύ διαχειριστών και εκπαιδευτικών
  • Ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις νέες ανάγκες των οργανώσεων και των κορυφαίων διευθυντών τους
  • Βοηθήστε τα στελέχη να προωθήσουν έργα στις εταιρείες τους, παρέχοντας επαφές και υπηρεσίες ψηφιοποίησης
  • Αποκλειστικότητα και εξατομίκευση, με μειωμένες κατηγορίες

Ενότητες

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

  1. Τα κλειδιά του ψηφιακού περιβάλλοντος: στην εταιρεία
  2. Ο σούπερ καταναλωτής και ο πανικός
  3. Τεχνολογικά κλειδιά ψηφιοποίησης
  4. Νομικό περιβάλλον και νομικό πλαίσιο στο Διαδίκτυο.
  5. Cybersecurity
  6. Παραδοσιακή επιχειρηματικότητα έναντι επιχειρηματικότητας ανά τομέα
  7. Περίπτωση ψηφιακού περιβάλλοντος: διαφοροποίηση στα επιχειρηματικά μοντέλα

ΕΝΟΤΗΤΑ 02: ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ

  1. Σχεδιασμός Σκέψης: δημιουργικότητα στην επιχείρηση και το προϊόν
  2. Διαχείριση έργων και ευέλικτες μεθοδολογίες
  3. Το ψηφιακό προϊόν σε επιχειρηματικά μοντέλα
  4. Design Thinking, Lean, Intrapreneurship και νέα προϊόντα
  5. Lean Workshop της εκκίνησης και του σχεδιασμού της σκέψης
  6. Το ψηφιακό προϊόν πολλαπλών συσκευών στα διάφορα επιχειρηματικά μοντέλα
  7. ευκίνητος
  8. Thinking Σχεδιασμός Case: εφαρμογή Σχεδιασμού Thinking σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες Εργασιακές διαδικασίες και μεθοδολογίες
ΕΝΟΤΗΤΑ 03: ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
  1. Στρατηγική και προσέγγιση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
  2. Λειτουργίες, εφοδιαστική και διανομή στο ηλεκτρονικό εμπόριο
  3. Πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου
  4. Μέσα πληρωμής και πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου
  5. Επιχειρηματικά μοντέλα που συνδέονται με την κινητικότητα
  6. Οι εφαρμογές: αγορές και τοποθέτηση
  7. Ψηφιακή επιχειρηματική περίπτωση: εκκίνηση ηλεκτρονικού εμπορίου B2C
ΕΝΟΤΗΤΑ 04: ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ (ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ)
  1. Βασικές αρχές του ψηφιακού μάρκετινγκ
  2. Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης: SEO και SEM
  3. Κοινωνικά μέσα
  4. Ψηφιακή διαφήμιση
  5. Επώνυμο περιεχόμενο: νέο μοντέλο διαφήμισης και αφοσίωση στον καταναλωτή
  6. Μάρκες, νέες γεννήτριες περιεχομένου (εισερχόμενο μάρκετινγκ)
  7. Branding: πώς να δημιουργήσετε ένα εμπορικό σήμα στην αγορά
  8. Μάρκετινγκ επιδόσεων: πώς να αποκτήσετε αποτελέσματα
  9. Σχέδιο μάρκετινγκ: εκτέλεση του προϋπολογισμού
  10. Θέση ψηφιακού μάρκετινγκ: ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ
ΕΝΟΤΗΤΑ 05: ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
  1. Βασικές αρχές της ψηφιακής ανάλυσης (τι μετρά, πώς να μετρά, πώς να την απεικονίσει)
  2. Στόχοι, δείκτες KPI και μετρήσεις (σε ιστό, κινητό, RRSS, ...)
  3. Από την επιχειρηματική ευφυΐα στα μεγάλα δεδομένα
  4. Ψηφιακή αναλυτική περίπτωση: εφαρμογή αναλυτικών στοιχείων για τη λήψη αποφάσεων

ΕΝΟΤΗΤΑ 06: ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

  1. Εμπειρία πελατών: η διαφορά στον ψηφιακό κόσμο
  2. Από το eCRM, προς τη διαχείριση της εμπειρίας (CEM)
  3. Περίπτωση εμπειρίας πελατών

ΕΝΟΤΗΤΑ 07: ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

  1. Πολιτιστική αλλαγή ως οδηγός ψηφιακού μετασχηματισμού
  2. Από την εταιρική επωνυμία στην επωνυμία ταλέντων
  3. Οργανωτικά μοντέλα
  4. Talent και ψηφιακά προφίλ
  5. Αρμοδιότητα του επαγγελματία του μέλλοντος: προς το μοντέλο "knowmad"
  6. Προσωπική μάρκα
  7. Κοινωνικά δίκτυα: Εργαστήριο LinkedIn

ΕΝΟΤΗΤΑ 08: ΠΡΟΣ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

  1. Τα κλειδιά για την επίδραση του Ίντερνετ των πραγμάτων (IoT)
  2. Εργαστήριο: βυθίστε τον εαυτό σας με την τεχνολογία, βυθιζόμενες εμπειρίες
  3. Blockchain, τι είναι και πώς λειτουργεί;

απαιτήσεις

Για να γίνετε δεκτοί στο PADDB, πρέπει να πληροίτε οποιεσδήποτε από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Να είστε επιχειρηματίας με μια ενοποιημένη σταδιοδρομία.
  • Να είστε γενικός διευθυντής ή διαχειριστής περιοχής και να οδηγήσετε τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε μεσαίες ή μεγάλες εταιρείες.
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • ισπανικά


Τελευταία ενημέρωση July 20, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Φεβρ. 2019
Duration
Διάρκεια
110 Ώρες
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
6,800 EUR
Locations
Ισπανία - Las Palmas de Gran Canaria, Canary Islands
Ημερομηνία Έναρξης : Φεβρ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ισπανία - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Ημερομηνία Έναρξης : Φεβρ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates