σκοπός

Εφαρμόστε ένα στρατηγικό μοντέλο επικοινωνίας που σας επιτρέπει να πετύχετε τους στόχους σας σε κάθε συζήτηση ή / και πώληση έργων, παρουσίαση των αποτελεσμάτων και πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών με βάση ένα μοντέλο λογικής και συναισθηματικής επικοινωνίας.


Οφέλη από το πρόγραμμα

  • Θα αποκτήσετε γνώση που θα σας επιτρέψει να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας επικοινωνίας.
  • Μπορείτε να μεταδώσετε περιεχόμενο το οποίο είναι δύσκολο να εξηγηθεί, με τέτοιο τρόπο ώστε ο παραλήπτης να το αντιλαμβάνεται τόσο εύκολα και να κατανοεί τον λόγο της ύπαρξης και / ή της χρησιμότητάς του.
  • Θα αποκτήσετε ένα μοντέλο επικοινωνίας που θα διευκολύνει το κοινό σας να συνδεθεί και να εμπλακεί κατανοώντας την αξία των πληροφοριών που λαμβάνει.
  • Μπορείτε να αναπτύξετε συνομιλίες, μηνύματα, παρουσιάσεις, μεταξύ άλλων, με το ακριβές περιεχόμενο και το επίπεδο συνάφειας που είναι απαραίτητο για να μεταφερθεί ο παραλήπτης στον επιθυμητό στόχο.
  • Μπορείτε να αναπτύξετε οπτικά αξέχαστες παρουσιάσεις, τόσο για να παρουσιάσετε αποτελέσματα όσο και για να πουλήσετε ένα νέο έργο.


Σκηνοθεσία

Θέσεις συντονισμού, επικεφαλής, διευθυντικά στελέχη, διευθυντικά στελέχη ή αναλυτές οποιασδήποτε περιοχής ενός οργανισμού. επαγγελματίες, ασκούμενους ή πτυχιούχους, ανεξαρτήτως βαθμού · αναλυτές, στελέχη, διευθυντικά στελέχη, διευθυντικά στελέχη ή στελέχη οποιουδήποτε τομέα της οργάνωσης.

Περιεχόμενο του προγράμματος

Το σεμινάριο StorySelling Οπτική σκέψη: Η σύνδεση με το ακροατήριό σας αποτελείται από μια ενότητα, η οποία ανέρχεται συνολικά σε 40 ώρες μελέτης συνολικά

Ενότητα 1. Ιστορία Σκέψης (40 ώρες)

  • 14 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε ή να θυμάστε πριν σχεδιάσετε ένα μήνυμα
  • Η δύναμη της λογικής και των συναισθημάτων ως μέσο για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης στον δέκτη
  • Ιστορία ως δομή που παράγει διαφορά και σημαντική αξία
  • Τα 4 βασικά αρχέτυπα για το σχεδιασμό ενός μηνύματος
  • Τα 7 βασικά έξυπνα ερωτήματα για τον σχεδιασμό ενός ισχυρού μηνύματος
  • Το μοντέλο StorySelling
  • Το μυαλό και το συναισθηματικό συμβούλιο
  • Πρακτική, πρακτική και περισσότερη πρακτική
  • Βασικά στοιχεία της οπτικής επικοινωνίας
  • Οπτική διαδικασία σκέψης με βάση το μοντέλο StorySelling
  • Τα 3 Μ: λογικά και συναισθηματικά οπτικά στοιχεία
  • Ο κανόνας "333" εφαρμόζεται στην οπτική σκέψη
  • Οπτική πρακτική σκέψης
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
ισπανικά

Κοιτάξτε129 περισσότερα μαθήματα αποTecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial) »

Τελευταία ενημέρωση October 24, 2018
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Duration
40 Ώρες
Μερική παρακολούθηση
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
19,400 MXN
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη