ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ & ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Atton Institute
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Dubai, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ζητήστε πληροφορίες
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2023
Εισαγωγή
Οι καιροί αλλάζουν και ένα τυπικό τμήμα μάρκετινγκ δεν επαρκεί πλέον για να ανταγωνιστεί με άλλους. Το μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί για να αλλάξει το παιχνίδι, και ως εκ τούτου, μια καλά καθορισμένη στρατηγική μάρκετινγκ οδηγεί στη νίκη του αγώνα ανταγωνισμού. Για να δημιουργήσετε επιτυχημένες τακτικές μάρκετινγκ, πρέπει να κατανοήσετε τις έννοιες και τα μοντέλα της σύγχρονης συμπεριφοράς των πελατών και τους παράγοντες που την επηρεάζουν.
Η συμπεριφορά των πελατών είναι μια πραγματικά ζωτικής σημασίας πτυχή του μάρκετινγκ, καθώς αντικατοπτρίζει τους λόγους και τα κίνητρα των καταναλωτών - πώς και γιατί οι άνθρωποι λαμβάνουν αποφάσεις. Η γνώση της κατανόησης της συμπεριφοράς των πελατών παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας και προσαρμογής καμπανιών μάρκετινγκ για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών. Επομένως, έχει ιδιαίτερη σημασία. Αυτό το μάθημα σχετικά με τη συμπεριφορά αγοράς των καταναλωτών σας διδάσκει πώς οι πελάτες λαμβάνουν αποφάσεις, τι μπορούν να επηρεάσουν τέτοιες αποφάσεις και πώς μπορείτε να τις κατανοήσετε, να προβλέψετε και να τις επηρεάσετε. Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον αναμορφώνεται γρήγορα και αυτό το μάθημα θα διασφαλίσει ότι είστε ειδικευμένος στη διαχείριση τέτοιων προκλήσεων.